Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Jessie toch verliefd???
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
Jessie toch verliefd???
Georg likte langs de onderlip van Jessie en ze gaf hem de ruimte, hun tong streelde zachtjes langs elkaar heen en Jessie kon een kleine kreun niet laten..
Langzaam beëindigde ze de zoen en keken ze elkaar aan met blosjes op de wangen.
Jessie keek even weg want ze twijfelde of dit wel een goed idee was.
Ze waren toch ontvoerd door hun en ook al wilden Georg en Gustav hun helpen met ontsnappen, was dat dan reden genoeg om toe te geven aan de gevoelens die ze had.
Mag ik even naar Raven alsjeblieft vroeg ze zo voorzichtig mogelijk aan Georg.
Hij glimlachte en zei dat hij het even aan Tom ging vragen.
Georg klopte op de deur van Tom en die deed open.
Jessie vroeg of ze even bij Raven mocht.
Ja natuurlijk breng maar hier, ze zullen zich wel verraden voelen door Laneice zei hij nog grijnzend.
Georg glimlachte als een boer met kiespijn en ging Jessie halen.
Nadat Jessie bij Raven was gingen de heren weg.
Tom denkt dat wij ons verraden voelen door Laneice zei Raven schor tegen Jessie.
Jessie keek Raven raar aan waarom zouden we ons verraden moeten voelen we weten toch wat zij voelt voor hem?
Ja zo dacht ik dus ook al zei Raven zachtjes lachend maar daar stopte ze al snel mee toen ze de steken in de ribben voelde en ze kreunde.
Moet ik Tom weer roepen vroeg Jessie heel zachtjes.
Ben je gek zei Raven ben blij dat ie even opgehoepeld is.
Ik heb met Georg gezoend zei Jessie opeens uit het niets.
Raven keek Jessie aan met een grijns op der gezicht en zei dat ze der hart moest volgen.
Ja leuk zei Jessie, je weet toch dat Gustav en Georg ons willen helpen hier weg te komen fluisterde Jessie nu uit angst om afgeluisterd te worden.
Ja en wat dan nog zei Raven fluisterend terug.
Dan kan ik toch niet verliefd worden op hem joh.
Nee dat snap ik ook wel maar wat zegt je hart?
Jessie grijnsde en Raven zei alleen maar je hoeft al niet meer te antwoorden je snuit verraad je al.
Doe het nou maar want als we hier weg zijn kan het niet meer zei Raven met een knipoog.
Je hebt gelijk zei Jessie en ze ging bij raven liggen.
Heeft Tom nog wat geprobeerd bij je vroeg Jessie nu.
Hij heeft me weer gezoend en toen hij met zijn tong verder wou heb ik geweigerd.
Is het misschien een optie om hem toe te laten zodat hij niet zo snel meer boos gaat worden op je zei Jessie zachtjes.
Raven vloog overeind en schreeuwde Ben je wel helemaal lekker, hem toelaten nooit!
Toen kreunde Raven luid en viel ze terug in de kussens en de tranen liepen over de wangen van de pijn.
Jessie was geschrokken achteruit gedeinsd en zei dat ze Tom ging roepen voor pijn medicatie.
Nee je laat hem ik wil hem niet zien snikte Raven naar haar.
Ik kan dit niet aanzien zei jessie sorry en ze liep weg.
Al snel hoorde ze luide voetstappen op de trap en een versnelde stap richting de kamer.
Tom verscheen in de deuropening en die zag nog net dat Raven der tranen weg veegde.
Hij draaide zich weer om naar Jessie en stuurde haar weer naar der kamer en Jessie luisterde nu eens wonder boven wonder naar Tom.
Tom liep naar de badkamer en kwam na een kleine 6 minuten weer terug met een spuit in zijn rechter hand en een nat watje in de andere hand.
Nee zei Raven ik wil geen pijn stilling alsjeblieft ik wil wakker blijven..
Tom schudde zijn hoofd terwijl hij naast haar ging zitten en zei dat het moest van de dokter.
Je moet rusten liefje zei hij zachtjes.
Raven snikte en schudde nogmaals haar hoofd doe het niet please?
Tom keek haar aan en legde de spuit aan de kant en hij pakte haar arm vast en maakte een plekje schoon.
Daarna pakte hij de spuit en zorgde ervoor dat er geen lucht meer in zat en stak hem voorzichtig in Raven's arm.
Raven keek hem aan en terwijl hij de spuit leeg drukte in haar arm keek hij haar recht in der ogen.
Langzaam zakte ze weg en hij gaf haar een kus op der voorhoofd waarna hij de spullen weer opruimde en weer naar beneden ging.
Jessie was inmiddels op bed gaan liggen ze voelde zich schuldig maar ze kon het niet aan zien dat Raven zoveel pijn had dus ze moest wel..
Ze begon te snikken en de deur ging langzaam open en Georg stapte weer naar binnen.
Hij ging bij Jessie liggen en nam haar in zijn armen.
Wat is er vroeg hij zachtjes aan Jessie.
Ik heb Raven net verraden snikte Jessie nu.
Hoe bedoel je dat dan vroeg Georg en hij hief haar hoofd op om der aan te kunnen kijken..
Nou we waren aan het praten en toen kwam het op Tom en haar.
Die had haar weer geprobeerd te zoenen en toen hij met zijn tong aan de slag wou heeft ze hem geweigerd.
Dus ik zei tegen haar of het niet beter was om hem toe te laten en toen werd ze dus boos en schoot overeind en zei dat ze hem nooit maar dan ook nooit toe zou laten.
Maar ze was haar ribben even vergeten en ze had zoveel pijn dat ze er zelfs van huilde en ik kon er niet tegen daarom kwam ik Tom halen.
Die heeft haar nu waarschijnlijk weer platgespoten en ik voel me daar zo schuldig over vooral omdat ze vroeg om het niet te doen..
Je hoeft je niet schuldig te voelen, normaal zorgt zij voor jou en Laneice en nu moet het even andersom.
Ik beloof je plechtig dat ik en Gustav er alles aan zullen doen om jullie hier weg te krijgen al is het het laatste wat ik kan doen..
Jessie keek hem aan en voor ze het zelf goed en wel door had had ze haar lippen al op die van hem gedrukt en waren ze verwikkeld in een passionele zoen..
Georg sloeg zijn armen om haar heen en streelde haar rug, Jessie deed bij hem hetzelfde alleen dan bij zijn borst en buik..
Toen kreeg ze de zoom van zijn shirt te pakken en trok ze hem uit en hij liet het toe.
Ze kraste met haar nagels langs zijn borst naar beneden en ze hoorde hem naar adem happen.
You like vroeg ze giechelend en Georg knikte alleen maar.
Hij kuste nu haar hals en beet er zachtjes in waardoor Jessie weer een kreun los liet.
Georg kroop met zijn handen onder haar shirt en kneedde zachtjes haar borsten en bleef haar zoenen.
Jessie trok toen zelf maar haar shirt uit het duurde haar te lang, haar Bh volgde al snel het voorbeeld van haar shirt en Georg glimlachte naar haar.
Langzaam maar zeker werden de rest van de kleding stukken ook uit getrokken en Jessie vervolgde haar weg naar Georg's zijn lid.
Ze streelde langzaam zijn liezen en hij lag te sidderen onder haar aanrakingen..
Jessie likt langs de lengte van zijn lid en Georg was nu degene die een kreun niet kon laten en Jessie glimlachte om wat ze had bereikt.
Ze zoog langzaam Georg's lid naar binnen en Georg lag te trillen onder haar.
Toen ze merkte dat er voorvocht kwam stopte ze en Georg trok een lade open en haalde daar een condoom uit, hij rolde hem om zijn lid en ging op Jessie liggen..
Langzaam aan liet hij zich naar binnen glijden en begon langzaam maar zeker te stoten waarbij Jessie zelf ook haar heupen omhoog liet komen.
Jessie draaide hun om zodat zij de regie in handen had en ze bereed Georg die het steeds moeilijker kreeg om zich in te houden en dat merkte ze al snel genoeg.
Ze boog naar voren en fluisterde in zijn oor Kom voor mij schatje en toen likte ze langs zijn oorschelp en blijkbaar was dat het enige wat Georg nog nodig had
want voor ze het door had spoot hij zich leeg in het condoom.
Hij ging nog wel door om Jessie ook tot een hoogtepunt te krijgen maar dat liet ook niet lang op zich wachten en uitgeput viel ze naast hem neer terwijl hij
het condoom verwijderde en controleerde om hem daarna in de prullenbak te mikken.
Beide keken ze elkaar aan met rode wangen en ze zeiden niks meer waardoor ze nog geen 10 minuten in slaap vielen..
Tom had wederom alles gehoord en begon het zat te worden dat hij bij Raven niet veel bereikte.
Nou zou hij haar eerst helemaal laten genezen want zo kon hij haar niks aan doen, ze kon amper aan bewegen dus laat staan sex met hem hebben.
Hij liep al peinzend naar boven en ging zijn kamer in waar hij Raven al slapend aantrof.
Hij ging achter de laptop om te kijken of er nog wat in zijn mail stond.
Na zeker 3 uurtjes doorgebracht te hebben achter zijn laptop werd er op zijn deur geklopt.
Hij deed de deur open en zag daar zijn broertje staan met nog steeds rode wangetjes.
Tom glimlachte en vroeg wat er was.
We hebben pizza besteld kom je ook en moet Raven ook hebben?
Ja ik kom er aan en Raven slaapt nog steeds door die pijnstillers.
Heb je haar weer gegeven dan vroeg Bill nog aan hem.
Ja Jessie en zij hadden nogal een verhit gesprek en Raven is toen omhoog geschoten door een opmerking van Jessie en daarbij had ze zich behoorlijk pijn gedaan
dus Jessie kwam mij halen voor pijn stilling ook al wou Raven zelf het niet, maar de dokter heeft rust voor geschreven..
Ja zei Bill ik zou er ook moeite mee hebben hoor om alles uit handen te moeten geven..
Tom knikte en zei dat hij het ook moeilijk zou hebben.
Inmiddels zaten ze allemaal in de keuken op Raven na, Laneice vroeg of ze straks naar Raven mocht en Tom antwoordde dat dat goed was mits ze haar niet van
streek zouden maken want ze mocht geen pijnstilling meer hebben voor vandaag.
Nee ik beloof dat ik me zal gedragen.
Jessie keek bedroefd en zei Ik mag zeker niet meer gaan he?
Jawel jij kan ook gaan had Tom toen gezegd ze zal over een klein uurtje wel weer wakker zijn..
Na het eten liepen Laneice en Jessie naar Tom zijn kamer en ze gingen naast Raven liggen onder de dekens en wachtte totdat Raven weer wakker zou worden voor vandaag..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.