Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Tom's plannetje

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:43

1763

0

404



Tom's plannetje


- Tijd sprong van 2 weken -

Raven zat beneden met de meiden te lachen over Tom omdat hij steeds chagrijniger werd omdat Raven hem steeds afwees.
Hij begon ook weer agressief te worden dus Bill had hem zojuist mee de deur uitgenomen voordat hij Raven weer te grazen kon nemen.
Gustav was er alleen want Georg zou die dag bij zijn ouders doorbrengen.
En hij zat net zo hard mee te lachen.
Raven werd toen serieus en vroeg aan Gustav of Tom het ooit zo zat zou zijn en hun zou laten gaan?
Gustav zijn gezicht betrok en hij schudde zijn hoofd, nee zei hij nog Tom heeft zijn zinnen erop gezet en het kan lang duren, het kan kort duren maar hij zal winnen.
En als Raven nou eens niet zo koppig zou zijn en hem geeft wat hij wilt, laat hij ons dan gaan denk je vroeg Jessie nu aan Gustav.
Nee zelfs dan niet zei Gustav met en droevige ondertoon in zijn stem.
Raven zat voor zich uit te staren en liep toen naar haar kamer toe.
De meiden keken haar na en de vrolijkheid die net nog heerste was er niet meer en Gustav wist ook even niks te zeggen.
Raven zat in de vensterbank naar buiten te staren daar kon ze het park zien wat achter het huis lag en ze zag spelende kinderen en rond rennende honden die de grootste lol
hadden onder elkaar.
Raven was al in geen 2 weken buiten geweest omdat Tom haar niet vertrouwde, waar hij wel gelijk in had natuurlijk maar dat zou ze nooit hard op zeggen.
Ze had niet door dat de deur langzaam open ging en Bill daarachter vandaan kwam.
Hij liep langzaam naar haar toe en zag hoe ze naar buiten zat te staren naar de kinderen in het park en ze zag hoe 1 van de kinderen de kietel dood kreeg van haar vader.
Raven glimlachte daar om en Bill moest ook glimlachen want Raven zag er heel even blij uit toen ze dat tafereel zag.
Hij legde heel voorzichtig zijn hand op haar schouder en raven keek hem aan.
Hij trok haar van de vensterbank en trok haar mee naar het bed en ze gingen erop zitten.
Raven begon Bill zachtjes, waarom geef je Tom niet wat hij wilt?
Ze keek Bill aan en zei dat als hij daar alleen voor kwam hij weer kon vertrekken en ze stond weer op om in de vensterbank te gaan zitten.
Maar Bill liet haar niet gaan en trok haar ruw weer terug op het bed.
Beantwoord mijn vraag siste hij nu.
Nou omdat jullie degene zijn die ons hier tegen onze wil houd misschien.
Laneice is mijn meisje die wil niet eens meer weg.
Zij misschien niet, en Jessie misschien ook niet maar ik dus wel.
Tom gaat nu maar eens leren dat ook al ben je beroemd dat je niet alles kan krijgen wat je wilt.
Maar hij vind je echt leuk zei Bill nog.
Raven keek Bill aan en zei nee hij vind het leuk om mensen te domineren net zoals jij!.
Dus in andere woorden Tom zal nooit maar dan ook echt nooit zijn zin krijgen bij mij heb je dat begrepen Meneer Kaulitz!!!!
Daarbij prikte ze met haar vinger in zijn borst en hij wist zich heel even geen houding te geven dus hij liep de kamer weer uit.

Tom zat beneden te mokken en keek van Laneice naar Jessie en weer terug.
Opeens wist ie het, maar hij kon Laneice niks doen want dan zou hij zijn broertje ook pijn doen en dat wou hij niet.
Hij stond op en greep Jessie in haar nekvel, die spartelde aardig tegen maar hij trok haar gewoon mee.
Gustav keek verbaasd naar Tom omdat hij niet wist wat de meiden fout hadden gedaan.
Bill kwam de trap af en Tom ging de trap op.
Bill hoefde Tom alleen maar aan te kijken om te weten wat Tom van plan was en grijnsde.
Jessie werd de kamer van Georg in gesmeten en ze begon te schelden tegen hem en Tom gaf haar een klap in het gezicht en riep zwijg trut!
Raven hoorde Jessie schelden en Tom eroverheen schreeuwen dus haar zintuigen maakte overuren.
Ze opende dan ook de slaapkamer deur en ze kon zo de kamer van Georg in kijken waar ze Tom aan Jessie's shirt zag trekken om hem uit te krijgen.
Raven zag de angst in Jessie's ogen en zag hoe Jessie smeekte naar Tom om te stoppen omdat ze dat niet wou.
Maar Tom's zijn lust was het toch aan het winnen en hij begon al aan der broek terwijl hij haar in de nek aan het zoenen was..
Jessie probeerde nog steeds onder hem vandaan te komen maar hij was zo veel sterker dan hij.
Nadat de broek was gevlogen ging zijn shirt uit en nu was hij aan het prutsen aan de sluiting van de BH van Jessie.
Die al aardig in paniek aan het raken was en huilde zelfs.
Ze smeekte hem om te stoppen maar Tom luisterde niet..
Raven stond aan de grond genageld en wist dat ze wat moest doen maar ze kon nergens op komen.
En toen wist ze het ze liep met grote stappen de kamer van Georg in en Jessie zag haar en Raven keek in haar betraande ogen.
Raven huilde inmiddels ook en riep heel hard STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP.
Tom kwam uit zijn trans en keek naar Raven met een grijns..
Ga weg zei hij ik ben bezig.
Raven snikte en zei zachtjes neem mij, laat haar met rust...
Wat zeg je daar?? vroeg Tom
Ik verstond je niet zei hij nog met een sarcastische ondertoon.
raven keek hem aan en de tranen liepen inmiddels al over haar wangen.
Nou zei Tom nogmaals.
Ik zei Neem mij laat haar met rust riep Raven toen.
Dat liet Tom zich geen 2 keer zeggen en hij ging van Jessie af die hevig shakend de dekens over zich heen trok en zich tot een bolletje oprolde.

Tom liep op Raven af en trok haar mee naar zijn kamer waar hij haar op bed gooide en zei nu ben jij van mij..
Raven knikte en zei doe wat je moet doen..
Tom grinnikte en zei dat ze wel moest meewerken anders zou hij haar moeten straffen.
Maak je niet druk zei Raven nog steeds met tranen in der ogen ik zal gewillig zijn.
Bij het woordje gewillig voelde Tom zijn lid steigeren en scheurde nog net niet de kleding van Raven's lichaam af.
Raven liet hem begaan en ging rustig liggen.
Tom kwam bij haar liggen en begon haar in de nek te zoenen en kuste naar haar mond toe.
Hij was benieuwd of ze echt zou doen wat ze had beloofd.
Eenmaal daar aangekomen kuste hij haar zachtjes en vroeg toestemming met zijn tong.
Raven opende dit keer haar lippen en Tom drong liefjes naar binnen waar hij met zijn tong haar mond verkende.
Hij beëindigde kus en keek haar in der ogen en zei dat hij meer wilde.
Raven zei ik hou je niet meer tegen..
Tom kroop nu op haar en drong bij haar binnen, maar nu hielt Raven hem wel tegen.
Ej riep hij je zou meewerken!!
Ja dat wil ik best doen maar je hebt geen condoom om gedaan.
Ow ja vergeten zei hij met een rode kop.
Nadat hij dat had gedaan trok hij haar op zijn schoot en Raven begeleiden hem bij haar naar binnen en begon met haar heupen te bewegen.
Raven wist wat ze deed merkte hij al snel en zijn gekreun vulde al snel de kamer.
Hij draaide de rollen weer om en stootte op zijn hardst terwijl Raven ook een aantal kreunen niet binnen kon houden, ze was ook maar een mens wat dus betekende dat
ze niet alle gevoel kon uitsluiten.
Tom had al snel door dat Raven niet ver van een orgasme af was en stopte met stoten.
Hij ging uit haar en kuste haar in de nek en daalde af naar haar borsten die hij voorzichtig kneedde.
Hij nam een tepel in zijn mond en zoog en beet daar zachtjes op.
Raven begon te kronkelen onder zijn aanrakingen en hij zakte verder af naar beneden en toen hij bij haar poesje kwam liet hij langzaam een vinger naar binnen glijden en
Raven gooide haar heupen omhoog om dat gevoel niet kwijt te raken.
Tom liet er een 2de vinger bij komen en Raven kreunde van genot.
Toen hij ook nog zijn tong langs haar schaamlippen liet gaan en uitkwam bij haar klit ging er een schok door haar lichaam heen.
Hij bleef doorgaan tot Raven hevig schokkend klaar kwam.
Tom kroop langzaam weer over haar heen en keek haar aan.
In haar ogen was niks meer te lezen dan lust, dat had hij niet echt verwacht en al helemaal niet dat Raven hem omrolde en zelf afzakte naar zijn lid.
ze trok voorzichtig het condoom eraf en likt langs de lengte van zijn lid, waardoor Tom een siddering langs zijn ruggengraat voelde gaan.
Ze likte met haar tong langs zijn eikel en liet haar piercing er ook nooit overheen glijden waardoor Tom zwaarder begon te ademen.
Langzaam liet ze zijn lid in haar mond glijden en zoog af en toe aan zijn eikel wat weer een schokje opleverde door Tom zijn lichaam.
Ze wisselde af met likken en zuigen en daarnaast trok ze hem ook af en Tom lag daar maar met zijn ogen dicht en zijn mond open.
Ze proefde het voorvocht al komen dus ze begon harder te trekken en al snel voelde ze hoe zijn lichaam opspande en nam ze zijn lid in haar mond en zoog ze hem
klaar.
Tom lag op zijn rug bij te komen en Raven kroop snel van het bed af om te gaan douchen.

Jessie lag nog steeds in foetus houding in bed en Laneice was er bij gekomen en samen waren ze in shock om wat Tom had gedaan bij Jessie.
Georg die net binnen kwam hoorde van Gustav wat er was gebeurd en die rende de trap op naar zijn kamer.
Hij vond Jessie al huilend onder de dekens en trok haar tegen zich aan.
Het was een val zei Jessie toen.
Hoe bedoel je vroegen Laneice en Georg tegelijk.
Het ging hem er niet om sex met mij te hebben, hij heeft Raven gebroken.
Bedoel je dat ze heeft toegeven vroeg Georg ongelovig.
Ja zeiden Laneice en Jessie tegelijk hij heeft gehad wat hij wou..
Hij heeft mij gebruikt om haar uit de tent te lokken, hij wist dat ze dit niet toe ging laten.
En toen stond ze hier in de kamer en zei tegen hem dat hij haar moest nemen en mij met rust moest laten.
Het ergste vond ik nog dat hij het haar nogmaals liet zeggen omdat hij haar zogenaamd niet verstond.
Hoe vernederend kan je zijn zeg riep Jessie nu uit..
Georg wist niks te zeggen en trok Jessie dichter tegen zich aan en besloot dat het nu echt tijd was om ze te laten gaan.
Vanavond zou hij met Gustav gaan praten als iedereen sliep...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.