Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Stop being a little bitch

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:43

1834

0

250



Stop being a little bitch

Raven had zich opgesloten in de douche en had de kraan open gedraaid.
Ze was op de grond gaan liggen en voelde zich vies, de tranen liepen over haar wangen en ze snikte er af en toe bij.
Tom lag op bed en viel zeer tevreden in slaap.
Raven was zich toch maar gaan wassen en nadat ze dat had gedaan kleedde ze zich aan met de kleren die ze van de jongens had gekregen.
In een jurkje liep ze naar beneden toe waar Laneice en Bill zaten ze waren een docu aan het bekijken.
Langzaam liep ze verder naar de keuken waar ze een strip met pillen tegen kwam.
Ze bekeek de pillen en zag het een soort van valium tabletten waren.
Net dat ze er 1 uit wou halen werd hij uit haar handen gerukt door Gustav.
Ik weet dat je net door een hel bent gegaan fluisterde hij maar bitte dit is niet de manier zei hij tegen haar..
Raven knikte en vroeg of ze een knuffel mocht van hem
Hij grijnsde heel liev en pakte haar voorzichtig beet.
Zo stonden ze een poosje toen de deur open ging en Laneice binnen kwam, ze glimlachte lief en zei jullie zouden beter bij elkaar passen.
Tom is wakker btw zei ze er snel achteraan nadat ze een glimp van hem op had gevangen..
Gustav nam gelijk 5 stappen bij Raven vandaan en dook de koelkast in terwijl hij de strip met pillen in zijn broekzak liet glijden..
Tom kwam de keuken in en zag Raven staan, hij liep op haar af en wou haar een kus geven.
Alleen Raven draaide zich weg en zei je hebt gehad wat je wou en nu laat je me weer met rust en waag het niet om Laneice of Jessie nog 1 keer lastig te vallen want serieus ik
maak je af...
Tom schrok van haar antwoord en stapte snel bij haar vandaan.
Gustav keek haar ook met open gezakte mond aan en Laneice stond nog net niet te stuiteren van blijdschap dat Raven weer Raven was..
Tom zijn gezicht vertrok in een grimas en zei dat ze normaal moest doen en als hij haar wou zoenen ze mee had te werken.
Raven draaide zich weer naar hem toe en zei dat hij niks in te brengen had.
Je hebt me 1 keer kunnen nemen en daar blijft het bij gilde ze nu naar hem.
Laneice stapte achteruit van schrik en Bill kwam ook snel naar binnen gerent.
Tom stond te trillen van woede en stond weer op het punt om Raven aan te vallen maar Bill had hem al snel vast en trok hem mee naar de huiskamer.
Ondertussen werd Laneice ook bij der pols gegrepen en werd meegesleurd de huiskamer in met Bill.

Gustav keek Raven aan en vroeg of het wel ging.
Ja knikte ze ik ben het alleen zo zat momenteel.
Dat kan ik me voorstellen zei Gustav zachtjes.
Hoe in the hell ga ik dit ooit vergeten, ik heb iets gedaan wat totaal tegen mijn zin was.
Waarom heb je het gedaan dan vroeg Gustav.
Als ik het niet had gedaan had hij het bij Jessie gedaan en dat wou ik haar niet aandoen..
Gustav staarde haar alleen nog maar aan en zei dat het Jessie niet kwalijk mocht nemen.
Wat zeg jij nou natuurlijk neem ik dit haar niet kwalijk..
Ik moest iets doen om haar te beschermen en dit was de enige manier..
Ik had hem natuurlijk ook neer kunnen knuppelen maar ja dan weet ik niet wat mijn straf daarop had geweest..
Gustav grinnikte volgens mij als je de kans krijgt zou je het zo doen.
Raven keek hem aan en zei dat hij daar wel eens gelijk in zou kunnen gaan krijgen.
Is Jessie nog steeds op haar kamer trouwens?
Ja Georg is bij haar nu.
Ok ik ga even bij der kijken ze zal zich ook wel druk maken denk ik zo.
Raven moest door de huiskamer heen naar de trap en toen ze daar kwam zat Tom op de bank met de woede in zijn ogen.
Ze negeerde hem en liep straal langs hem heen en dat deed het hem.
Tom vloog overeind en trok haar ruw naar zich toe.
Waar ga je heen vroeg hij te kalm in Raven's opinie.
Ik ga even kijken hoe het nu met Jessie is..
Dat dacht ik niet, ik wil dat je bij me blijft zei hij nog steeds kalm.
Raven zei dat hij de hoogste boom in kon en rukte zich los.
Tom werd boos en toen hij haar terug trok aan der pols haalde hij uit.
Raven viel achterover en lag op de grond met der hand op der wang.
Laneice had een gil gegeven en riep tegen Bill dat hij Tom tegen moest houden maar Bill deed niks en zei dat Raven het er zelf naar maakte.
Laneice keek Bill nu aan en wou wat zeggen maar Bill legde zijn vinger op haar mond en zei toen als je weet wat goed voor je is zwijg je nu.
Ze kon nu alleen nog maar knikken en ze zweeg.
Raven was omhoog gekrabbeld en wou haar toch vervolgend naar de trap.
Weer werd ze tegen gehouden door Tom, ik zei dat je hier bleef zei hij nu dreigender en hij trok haar mee naar de bank.
Raven bleef maar braaf zitten al was ze pissig op Tom.
Laneice keek de hele tijd naar Raven en toen Raven dat door kreeg gaf ze aan dat het ok was..

Jessie en Georg kwamen naar beneden en toen Jessie Tom zag kreeg ze de kriebels en kroop ze zowat in Georg.
Raven keek naar Jessie en zonder iets te hoeven zeggen wist Jessie dat het goed was en dat ze zich geen zorgen meer hoefde te maken.
Gustav had gekookt en ze zaten met zijn alle aan de eet tafel alleen Raven at niets, ze wist dat als ze nu een hap zou nemen ze kon gaan rennen naar de plee.
Iedereen keek haar bezorgd aan en Raven zei dat ze lekker moesten gaan eten maar dat ze geen honger had.
Tom zei dat als ze nu niet zou eten ze straks ook niks zou krijgen.
Raven keek hem aan en zei als je denkt dat je me daarmee hebt dan heb je het fout hoor..
Tom gromde wat alleen niemand kon het verstaan.
Na het eten werd er een film opgezet en Raven moest verplicht bij Tom op schoot en ze viel halverwege de film in een onrustige slaap.
Na de film ging iedereen naar bed.
Om 3 uur s'nachts zaten Georg en Gustav samen op de kamer van Gustav plannen te maken om de meiden hier uit te krijgen.
Gustav zei dat hij een auto ging aanschaffen voor ze in Nederland.
Bill en Tom zouden nooit vermoeden dat ze met Nederlands kenteken zouden gaan rijden.
Georg vond dat al een strak plan.
Nu moesten ze de meiden nog het huis uit zien te krijgen zonder dat de twins wakker zouden worden..
Liggen ze nog geketend vroeg Gustav aan Georg.
Laneice sowieso niet, maar ik denk dat Tom Raven nu wel vast heeft liggen.
Ow ja en dan moeten we nog aan de sleutel zien te komen voor die bandjes.
God ja die was ik alweer helemaal vergeten zei Gustav zachtjes.
Ik ga morgen met Raven praten dat ze weer even liev moet zijn tegen Tom want dan wint hij haar vertrouwen weer en dan word ze ook weer wat losser gelaten natuurlijk..
Georg knikte en zei dat dat goed was en misschien wel verstandig.
Opeens werden ze opgeschrokken door een roep van Bill naar Tom toe.
Georg rende snel naar zijn eigen kamer en deed alsof hij was wakker geschrokken en vroeg waar de brand was.
Tom liep met een slaap hoofd naar Bill en vroeg wat er aan de hand was.
Laneice stotterde Bill ze heeft weer zo'n aanval als die eerste dag dat we der ontmoette.
Ja en wat wil je dat ik eraan ga doen vroeg Tom nu.
Haal Raven idioot schreeuwde Bill nu.
Bill rende zijn kamer weer in waar Laneice bijna letterlijk naar lucht lag te happen en hij trok haar overeind en ging weer achter haar zitten en deed zijn handen weer om
haar neus en mond heen.
Raven kwam al snel binnen gelopen en overzag de situatie.
ze zei dat Bill Laneice goed tegen zijn borst aan moest leggen, en nadat dat was gedaan begon Raven zachtjes tegen Laneice te praten zodat ze wat rustiger zou gaan ademen.
Ze begon te luisteren en langzaam nam ze de het ritme van het ademhalen van Bill over en begon ze weer wat kleur te krijgen in het gezicht.
Jessie, Georg en Gustav stonden er ook bij en alleen Tom was weer zijn bed in gekropen.
Na bijna een kwartier was Laneice er weer bij en kroop ze in de armen van Raven.
Hoe komt het dat je in een aanval terecht kwam vroeg Raven zachtjes.
Ik heb een nachtmerrie gehad over jou en Tom.
Raven grinnikte dat ze daar toch niet eng over hoefde te dromen, het zou allemaal wel goed komen binnenkort.
Laneice keek Raven aan en zei dat het niet grappig was want Tom was haar aan het vermoorden.
Raven keek haar nu aan en zei dat dat niet ging gebeuren en ze zei dat ze weer moest proberen om te gaan slapen.
Nee riep Laneice je moet hier blijven alsjeblieft ga niet weg..
Raven keek naar Bill en die vond het ok het bed was groot genoeg.
Laneice ging in het midden liggen en Bill aan de linkerkant en Raven aan de rechterkant.


De volgende dag stampte Tom de kamer binnen en schreeuwde dat Raven ontsnapt was.
Bill schoot omhoog en riep dat hij zijn kop moest houden en dat Raven naast Laneice lag aangezien die zodanig in paniek was dat ze niet zonder Raven wou slapen.
Tom keek hem aan en zei tegen hem waarom hij dat had toegelaten,
Toen we nog jong waren en ik een nachtmerrie had kon ik bij jou terecht weet je dat nog.
Deze meiden hebben ook een bepaalde band en die is moeilijk te verbreken, ga dat eens inzien broer en nou opgeduveld ik wil slapen.
Tom liep verdwaast de kamer uit en ging douchen.
Gustav was ondertussen al weg met Georg samen en Jessie lag ook nog heerlijk te slapen er lag alleen een briefje op de plek waar Georg had moeten liggen..
Na een paar uurtjes werd Jessie wakker en vond ze het briefje.
Georg had erin gezet dat hij tegen de avond weer thuis zou zijn.
Raven lag nog steeds naast Laneice en Bill was al wakker en lag de 2 meiden te bekijken en glimlachte toen hij zag dat Laneice zich tegen Raven aan vleide.
Bill ging zich douchen en daar werden de meiden wakker en ze kropen uit bed, waar Laneice naar Bill toe ging en Raven naar haar eigen kamer.
Tom kwam net de badkamer uit met alleen een handdoek om zijn middel heen en Voor hij wat kon zeggen was Raven alweer weg.
Hij grijnsde en zei tegen zichzelf dat ze ooit voor hem zou vallen en dan hoefde hij geen moeite meer te doen..
Raven zette het ontbijt op tafel klaar en ging toen weer terug naar boven om zich aan te kleden.
Tom ging net naar beneden en glimlachte naar haar.
Raven gaf hem geen blik waardig wat hem natuurlijk weer boos om en dat was precies wat ze wou.
Hij greep haar beet bij haar arm en zei tegen haar Stop being a little bitch!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.