Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Domme actie

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:44

1542

0

263



Domme actie

Raven keek hem aan en zag dat hij niet in de stemming was en zei toen maar sorry Tom maar ik heb even geen zin om in 1 ruimte te zijn met jou.
Ik had nooit verwacht dat je zo'n klootzak zou zijn, die alles naar zijn hand zou proberen te zetten.
En daarnaast al helemaal niet verwacht dat je zomaar 3 meiden zou ontvoeren.
Hoe denk je dat de ouders van Laneice en Jessie zich voelen?
Ik heb geen familie meer dus dat is een zorg minder voor mij, maar ik had de ouders van die meiden beloofd dat ik goed voor ze zou zorgen en kijk nu.
We zijn in handen van 1 of andere malloot.
Tom keek haar bedenkelijk aan en trok haar mee naar de slaapkamer en liet haar plaats nemen op het bed.
Hij ging zelf op de grond zitten in kleermakers zit.
Raven keek hem aan en wachtte tot hij zou gaan beginnen.
Hij nam een hap lucht en hij zei ik weet dat ik een hufter ben, maar dat betekend niet dat ik je niet leuk vind.
Raven keek hem aan en zei dat dat al helemaal geen reden was om iemand te ontvoeren.
Nee daar heb je gelijk in zei hij weer op zijn beurt.
Maar vergeet niet dat wij het vaak zo druk hebben dat we niet eens de tijd hebben om uit te gaan met meisjes en ze te leren kennen zoals het eigenlijk zou moeten.
Denk je nou echt dat het allemaal waar is wat er word geschreven en gezegd over die one-night stands?
Echt niet dat heeft David de wereld in geholpen om meer fans te krijgen dus dat is nu eenmaal mijn reputatie.
Maar ik verschil niet zoveel met Bill, ik kan niet wachten op mijn ware liefde en ik ben ervan overtuigd dat jij dat bent Raven.
Tom zei Raven zachtjes het moet van 2 kanten komen, en geloof me dat gaat niet gebeuren.
Ik haat jou zei ze hard in zijn gezicht.
Je hebt mij en mijn vriendinnen pijn gedaan en nu verwacht je dat ik in je armen spring omdat je eindelijk eerlijk bent geweest?
Zo werkt het niet in het echte leven en ik weet dat jullie daar zeer weinig van meekrijgen omdat jullie eigenlijk geleefd worden, maar dat is nog steeds geen reden
om over te gaan tot ontvoering.
Maar het is Bill toch ook gelukt en Georg ook riep Tom nu.
Laneice is altijd al verliefd geweest op jou broer en wat Jessie betreft vond zij Georg ook altijd al leuk al zal ze dat niet 1 2 3 toegeven..
En jij valt op niemand van ons vroeg Tom nu onzeker.
Nee eigenlijk niet en daar gaat jou gedrag ook zeker niks aan veranderen.
Tom stond langzaam op en liep naar Raven toe, heel zachtjes duwde hij haar achterover en kwam boven haar hangen.
Hij keek in haar ogen en zij keek terug, langzaam maar zeker zakte hij door zijn armen en liet zich neerkomen op Raven zonder ook maar het oogcontact te verbreken.
Raven raakte verward door zijn ogen en probeerde weg te kijken maar kreeg niet de kans zijn ogen hielden die van haar vast..
Toen Tom daarna zijn lippen op die van Raven drukte kwam ze uit de trans en haalde haar knie omhoog.
Een harde grom klonk nu tegen haar lippen aan en hij rolde op zijn zij ondertussen zijn handen tussen zijn benen klemmend.
Raven kwam snel overeind en rende snel de kamer uit opzoek naar een plekje waar ze zich even schuil kon houden.
Wetende dat ze nooit zou weg komen van de straf die haar nu stond te wachten maar daar had ze schijt aan had hij maar moeten luisteren naar haar.

Laneice en Bill zaten nu op het bed naar elkaar te staren totdat Laneice het niet meer vol hield en op zijn schoot kroop om hem te kunnen kussen.
Bill beantwoorde haar kussen gretig en vroeg of ze ooit nog terug wou naar huis.
Nooit was haar antwoord ik wil voor altijd bij jou blijven, al is het misschien wel verstandig om binnenkort even mijn ouders te verwittigen?
Nee zei hij dat gaat niet dan word ik opgepakt voor ontvoering en dan kan ik nog niet met je samen zijn.
Ja maar nu leven ze in onzekerheid.
Begrijp ik maar ik wil alleen nog maar bij jou zijn en je ouders zijn degene die dat kunnen verpesten.
Laneice knikte en begon weer met kussen en zakte af naar zijn nek waar ze een zuig zoen zette.
Bill grinnikte en kirde Mijn beurt!!
Hij knikkerde Laneice van zijn schoot zodat ze op haar rug lag en dook op haar.
Laneice begon te lachen toen ze zijn lippen langs haar nek voelde kriebelen en te spartelen toen ze hem zichzelf voelde vastzuigen aan haar nek.
Hij zoende zich een weg naar haar mond toe en kroop ondertussen met zijn handen weer onder haar shirtje.
Kleding werd langzaam verwijderd en het kussen werd heviger.
Laneice lag te genieten onder Bill en Bill zakte steeds verder naar beneden zodat hij haar oraal kon bevredigen en hij zorgde ervoor dat ze in de zevende hemel terecht kwam tijdens haar orgasme.
Bill keek voorzichtig op en zag dat de ogen van Laneice nog dicht waren en haar ademhaling was ook nog niet terug normaal.
Hij kroop langzaam omhoog en toen Laneice zijn lid tegen haar been aan voelde prikken keek ze met veel liefde aan.
Ik wil je voelen zei ze zachtjes in zijn oor waarna ze hem in zijn oorlel beet.
Bill reikte snel naar zijn nachtkastje voor een condoom.
Laneice pakte hem af en rolde het ding om Bill zijn lid.
Ze draaide hem verder op zijn rug en klom op hem, langzaam liet ze zich over zijn lid zakken en begon hem te berijden.
Langzaam begon ze met haar heupen te draaien en Bill wist inmiddels al niet meer weer hoe die het had.
Bill greep haar nu bij de heupen en begon te stoten, waarop Laneice alleen nog maar kon kreunen.
Bill zoog zich ondertussen vast aan de tepel van Laneice wat nog meer gekreun opleverde.
Langzaam liet hij Laneice weer de leiding nemen en zo bereed ze hem naar een hoogtepunt en vielen ze uitgeput en bezweet naast elkaar neer.
Net nadat Bill zich van het condoom had ontdaan werd de deur open gegooid.
Waar is ze vroeg een woedende Tom.
Waar is wie vroeg Bill kalm aan Tom terwijl Laneice onder de deken kroop omdat ze niet wilde dat Tom haar zo zou zien.
Raven siste Tom nu.
Ik heb geen idee zei Bill nu ik was bezig..
Tom rolde met zijn ogen en liep de kamer weer uit..
Hij was nu overal in het huis geweest en nog kon hij haar niet vinden.
Hij liep terug naar de kamer en pakte een apparaatje uit zijn la en zette hem aan.
Hij begon te glimlachen en liep richting de garage.
Met grote stappen liep hij naar Bill zijn auto en trok de deur open waar Raven op de achterbank lag.
En net voor hij haar verrot wou schelden haalde Raven uit en viel hij weer achterover.
Snel rende ze het huis weer in, met Tom scheldend achter haar aan.
Net voor ze de trap bereikte had hij haar alweer vast en nu sloeg hij haar vol in der buik.
Niet weer fluisterde ze naar hem, wat hem weer terug bracht bij de tijd en hij plukte haar van de grond.
Eenmaal in zijn kamer gooide hij haar weer op het bed en maakte haar polsen weer vast met handboeien.
Raven gaf geen kick en keek hem ook niet aan en zo verliet Tom de kamer.
Georg en Gustav waren ondertussen ook al weer thuis gekomen en Georg vroeg hoe het was gegaan vandaag.
Wel goed zei Tom Laneice en Bill zijn niet van elkaar te scheiden, Jessie heeft de hele dag op de kamer gezeten en Raven heeft me in mijn noten getrapt en heeft toen verstoppertje gespeeld en nu ligt ze vastgeketend aan mijn bed..
Gustav keek naar Georg en die liep naar boven toe om naar Jessie te gaan.
Die avond zat iedereen aan tafel voor het eten behalve Raven.
Laneice vroeg waarom ze er niet was en Tom zei dat ze vast geketend lag op zijn bed en dat ze daar nog wel zou zitten tot in ieder geval morgen.
Iedereen zuchtte nu, en Tom keek ze geïrriteerd aan.
Je moet haar wat meer ruimte geven zei Jessie nu.
Wat bedoel je riep Tom.
Je zit op haar lip en daar houd ze niet van, je geeft haar niet de kans om de echt jou te leren kennen.
Omdat jij je opdringt duwt zij jou weg, en omdat zij jou weg duwt claim jij alleen maar en vergeet je je echt ik te laten zien.
Ze ziet nu alleen maar de boze en de geile Tom..
Verbaasd zat iedereen nu naar Jessie te kijken die ondertussen rood aan het kleuren was en gauw zei dat eten het er niet warmer van werd.
Tom stond opeens op en rende de trap op, in de kamer aangekomen maakte hij Raven los en vroeg of ze honger had.
Voorzichtig knikte ze en hij reikte haar zijn hand aan die ze niet aan nam.
Hij knikte en ze volgde hem mee naar beneden en Jessie glimlachte toen ze Raven zag aanschuiven.
Bill knikte naar Tom en Tom wist wat hij bedoelde..
Gustav zat naar Raven te kijken en Raven keek soms terug en gaf hem een glimlach.
Georg en Gustav waren van plan om vannacht het plannetje uit te gaan voeren dus ze hoopte dat de meiden zich zouden gedragen tot die tijd...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.