Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » De ontsnapping

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:45

1350

0

258



De ontsnapping


Na het eten zaten ze gezamenlijk in de huiskamer en Raven en de meiden zaten samen te giechelen over de gekste dingen.
Tom en de jongens waren ook in gesprek waar bij ze af en toe naar de meiden keken.
Raven was al op gestaan en was naar bed gegaan zonder commentaar van Tom.
Bill had Laneice meegesleurd naar boven en die lagen lekker te knuffelen samen.
Tom zei Jessie en Georg goedenacht en liep naar boven toe.
Gustav was net op tijd uit de kamer van Tom vandaan, hij had de sleutel gepakt van de halsbandjes van de meiden.
Tom kleedde zich uit tot op zijn boxer en kroop naast Raven in zijn bed.
Hij bleef naar haar kijken tot zijn ogen te zwaar werden en hij toegaf aan zijn slaap.
Georg en Jessie waren in middels ook in hun kamer en Georg vertelde wat hij en Gustav gedaan hadden vandaag..
Jessie begon nog net niet te stuiteren en vroeg of hij ze echt ging helpen weg te komen.
Ja zei hij dit keur ik niet goed, en we zijn niet echt verliefd op elkaar dus dat is geen probleem.
Nee zei Jessie Laneice mee krijgen word het probleem, en Raven uit Tom's kamer krijgen word een probleem..
We laten haar nog even slapen want zij is degene die moet rijden he.
De auto staat 2 straten verderop zodat het niet opviel voor Bill en Tom.
Ow das wel slim inderdaad.
Die gaan serieus uit hun vel klappen hoor als ze erachter komen.
Ja dat hebben Gustav en ik er wel voor over hoor..
Ongeveer om half 3 's nachts klopte er iemand op de deur van Georg.
Binnen zei Georg zo normaal mogelijk.
Gustav kwam binnen en zei dat het tijd was.
Jessie was al aangekleed en Gustav gaf haar 2 sets met kleding en ze keek hem raar aan.
Die is van Raven zei Gustav al wijzend naar het ene stapeltje en die is van Laneice al wijzend naar het andere stapeltje.
Wij gaan nu raven en Laneice hierheen halen en dan kunnen hun zich hier om kleden.
Gustav liep naar Tom zijn kamer en opende heel zachtjes de deur, hij liep zachtjes naar het bed en zag dat Raven niet vast zat en dat Tom haar ook niet vast had.
Zachtjes schudde hij haar wakker en net voor ze wat kon zeggen had hij zijn vinger op haar mond gelegd en liet haar volgen.
Bij Jessie aan gekomen kreeg ze kleding aan gereikt en Jessie zei dat ze gingen ontsnappen met behulp van the 2 G's.
Raven's gezicht klaarde helemaal op en ze begon zich snel om te kleden waarbij Gustav zijn ogen niet van der af kon houden tot hij de blauwe plek op haar buik zag.
Georg kwam met een tegen spartelende Laneice terug en Raven liep er snel naartoe.
Rustig we gaan naar huis, Georg en Gustav helpen ons alleen maar.
Maar ik wil niet naar huis zei Laneice zachtjes, ik wil bij Bill blijven.
Ben je van de pot gerukt riep Raven net zodat ze het alleen in de kamer konden horen.
Hij heeft net zo hard mee gedaan aan de ontvoering, en jij wilt bij hem blijven????
Je verdient een schop onder je reet gek!

Laneice keek naar haar voeten en zei dat ze gelijk had, snel kleedde ze zich om en Gustav was ondertussen de halsbandjes aan het losmaken bij Jessie en Raven.
Daarna was Laneice aan de beurt..
Heel zachtjes liepen ze naar beneden en slopen de deur uit.
2 straten verderop stond de auto al klaar, de tank was vol en ze konden zo naar Nederland.
Laneice knuffelde Georg en Gustav gedag en kroop op de achterbank.
Jessie zoende met Georg en knuffelde Gustav gedag en ging voorin zitten.
Raven knuffelde Georg en toen ze bij Gustav kwam kuste ze hem zoals hij bij haar had gedaan op de meet and greet.
Laneice zei volgens mij vind ze hem wel leuk, ja zei Jessie grinnikend volgens mij ook!!.
Georg stond ook te glimlachen en zei dat ze nu moesten stoppen voordat de twins wat door zouden gaan krijgen.
Snel stapte Raven in en reed nadat ze haar gordel om had gedaan de straat uit.
De two G's liepen snel naar huis en gooide de halsbandjes bij de voordeur neer net als het sleuteltje daarvan.
De kleding werd in de douche neer gekwakt en toen gingen ze snel slapen.
Georg moest als eerste wakker zijn en alarm slaan namelijk..
Met grote vaart reed Raven door Duitsland op weg naar huis, Raven keek in de achteruitkijk spiegel en zag tranen over de wangen van Laneice gaan.
jessie zag het ook en vroeg wat er was aan Laneice.
Ik wil terug naar Bill, ik mis hem zo.
Eindelijk was ik bij hem, hij heeft mij ook nooit pijn gedaan.
IK HOU VAN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM begon ze nu heel hard te gillen en te huilen.
Raven schrok van haar reactie en reed even een parkeer haven op.
ze stapte uit en kroop op de achterbank, daar merkte ze al snel dat Laneice weer een aanval had dus ze plaatste zich zodanig dat ze Laneice tussen de benen kon neerzetten en
legde haar handen over de neus en mond, Jessie begon te praten dat ze zich moest concentreren en na een kleine 10 minuten was ze weer rustig.
Raven vroeg of het weer ging en ze begon weer te huilen.
Jessie zei dat ze moest stoppen en dat ze dan maar naar hem moest bellen zodra ze weer thuis was want zij wou onder geen enkele voorwaarden weer terug naar dat huis.
Raven zei ook dat dat een goed plan was dan hadden der ouders der weer gezien en dan wisten ze tenminste dat er niks aan de hand was..
Laneice riep toen dat der ouders haar niet gingen laten gaan als ze wisten hoe of wat.
Raven zuchtte en stapte weer uit om op der eigen stoel te gaan zitten..
Na een klein uurtje gereden te hebben was Laneice weer in paniek aan het raken.
Raven keek haar aan en zei Ik zet jou af bij een hotel, daar ga jij slapen tot morgen, en rond een uur of 1 morgenmiddag bel jij maar naar Bill.
Hij kan je dan daar op gaan halen en dan zijn wij in ieder geval weg en veilig.
Ik kan je niet tegenhouden dus dan maar op deze manier, maar dan niet vertellen waar we wonen he?
Nee nee ik beloof je plechtig dat ik dat niet zal doen, ik hou van jullie hoor!
Ja ja wij houden ook van jou zeiden jessie en raven tegelijk..
Nadat Laneice in een hotel was achtergebleven reden Raven en Jessie snel verder.

Dat hun net over de grens van Duitsland waren werd Georg wakker.
Hij gaf een schreeuw en alle deuren vlogen zoals verwacht open.
Waar is Jessie schreeuwde hij naar Tom.
Raven was ook niet op de kamer zei Tom nu op zijn beurt.
Laneice ook niet zei Bill nu met een lichtte paniek in zijn stem.
Tom kreeg grote ogen en rende naar beneden.
Daar aangekomen zag hij de bandjes liggen en de sleutel daarvan, de buiten deur stond op een kier en de poort ook.
Raven gromde Tom nu boos en Bill begon te huilen omdat zijn vriendin weg was..
Ik dacht we voor altijd bij elkaar zouden zijn huilde hij nu..
Bill houd je smoel we moeten gaan zoeken niet gaan staan janken godverdomme..
Bill knikte en pakte zijn auto, Tom deed hetzelfde en the two G's ook..
Na 4 uur rondgereden te hebben kwamen ze weer thuis en het enige wat Tom kon doen was boos worden..
Het was nu kwart voor 1 en Bill zijn mobiel ging af.
Hij nam op en hij hoorde Laneice huilen aan de andere kant van de lijn.
OMG Laneice riep hij nu.
Wat is er meisssie, waar ben je, ben je ongedeerd schreeuwde hij.
Laneice kon alleen maar snikken en zei dat ze in een hotel was.
Zijn de andere ook bij je vroeg hij nu.
Nee beantwoorde ze zijn vraag, die hebben mij hier afgezet ze wilden niet meer terug.
Maar, maar ik dacht dat Jessie en Georg van elkaar hielden riep hij nu.
Tom werd boos en rukte de telefoon uit Bill zijn handen.
Laneice liefje zei hij poeslief.
Welk hotel zit je nu dan kan Bill je komen halen schatje.
Ik zit in het Harriots hotel in Bremen (weet niet of het kan maar nu lekker wel!!)
Ok liefje zei Tom zoetjes Bill komt je ophalen blijf waar je bent ok??
Ja Tom antwoordde Laneice nu.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.