Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » De waarheid

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:46

1161

0

273



De waarheid


Laneice zat in de lobby van het hotel te wachten op Bill.
Ze zat op der nagels te bijten tot ze piepende remmen hoorde, ze sprong op en rende nog net niet naar de deur.
Ze verwachtte Bill maar hij was het niet.
Tom stond daar met een woedend gezicht en gelijk keek ze naar der voeten.
Tom stopte voor haar en siste dat ze mee moest komen, toen ze niet snel genoeg reageerde naar zijn zin greep hij haar bij der arm en trok haar mee naar de auto.
Waar is Bill vroeg ze zachtjes.
Bill was zo over de rel dat hij niet kon rijden, dus ik verplichtte hem om thuis te blijven.
Hij smeet haar nu op de achterbank en klikte haar vast in de gordel, toen die vast zat haalde hij de nek band weer tevoorschijn.
En waag het niet om hem ooit nog af te doen zonder mijn toestemming, Bill mag misschien van je houden maar onder je straf kom je niet uit al moet ik degene zijn die je straft.
Heb je me gehoord schreeuwde hij nu door de auto nadat hij plaats had genomen achter het stuur.
Ja Tom zei ze zachtjes en er liep een traan over haar wang.
Hij scheurde weg en onderweg stelde hij haar allemaal vragen over waar de meiden heen waren en waar ze woonde.
Laneice gaf geen antwoord op zijn vragen en zat alleen maar te snikken en had toch wel een klein beetje spijt dat ze dus niet mee was gegaan met Raven en Jessie.
Na een rit van bijna anderhalf uur kwamen ze aan bij het huis.
Bill rende naar buiten en trok laneice uit de auto en sloot haar in zijn armen.
Meissie doe dat nooit meer snikte hij nu ook ik kan niet meer zonder jou..
Ik ook niet zonder jou, ik wil nooit meer bij jou weg Bill ik hou van jou.
Ik hou ook van jou met heel mijn hart jij bent mijn ware murmelde hij nu tegen haar wang.
Tom die ondertussen ook was uit gestapt stond het gezever van de 2 geliefden te bekijken en rolde met zijn ogen.
Hij was het zat en trok Laneice uit Bill zijn armen en sleurde haar het huis in.
Bill liep achter hem aan en smeekte Tom om haar los te laten.
Tom draaide zich even om naar Bill en schreeuwde dat hij zijn bek moest houden en dat hij alleen maar ging onderzoeken waar de andere 2 zouden kunnen zijn..
Ja leuk zei Bill maar graag zonder geweld ok?
Maar Bill toch zei Tom toen zoetjes wat denk je wel niet van mij, je weet toch dat ik overal achter kom.
Ja dat is juist zo beangstigend zei Bill toen.

Laneice kwam in een kamertje terecht waar ze nog nooit was geweest, daar stond een stoel in het midden van de kamer.
Ze werd daar op neer gezet en haar handen werden aan de stoel vast gezet en haar benen aan de stoelpoten.
Wees maar niet bang zei Tom zachtjes ik ga je niet pijn doen zoals ik bij Raven heb gedaan.
Ik wil gewoon de controle hebben en wat dingetjes vragen aan jou is dat goed?
Laneice knikte voorzichtig.
Hij ging op een andere stoel zitten en keek haar aan.
Ok, zei hij na bijna 5 minuten.
Wiens idee was het om te ontsnappen?
Laneice wist even niet wat te zeggen en zei toen Raven.
Zoals ik al dacht zei hij toen half in gedachten.
En hoe zijn jullie weg gekomen zo snel?
Raven heeft een auto gestolen zei ze toen.
Zijn ogen werden groot en hij glimlachte toen.
Dat had ik nu weer niet achter haar gezocht zei hij lachend.
Geloof me ik ook niet zei Laneice zachtjes..
Ok zei hij nu, Waar zijn ze heen?
We waren op weg naar Nederland.
Waar in Nederland Laneice vroeg Tom nu weer..
Dat weet ik echt niet zei ze tegen Tom.
Lieg niet tegen mij Laneice.
Ik lieg niet ik weet niet waar ze naartoe op weg zijn.
Ik zie aan je gezicht dat je me niet de waarheid verteld.
Laneice begon nerveus te worden en Tom had dat door.
Liefje zei Tom zachtjes, ik geef je nog 1 kans zeg je dan nog niet de waarheid dan ga ik andere middelen gebruiken.
Laneice keek hem aan en vroeg zoals wat dan???
Tom stond op en liep naar een kast, uit de kast haalde hij een mapje.
Die nam hij mee naar het tafeltje wat naast Laneice stond,hij ritste het mapje open en daar zat in 2 spuiten en 2 flesjes.
Laneice der ogen werden groot en vroeg trillerig wat dat voor een spul was.
Oh zei Tom geheimzinnig.
In dit flesje zit het goedje wat ik jou had gegeven toen je in de bus over der rel ging omdat ik Raven had toegetakeld.
En in dit flesje zit een waarheidsserum, als ik dat toedien dan kan je niet anders doen dan de waarheid zeggen.
Dus ik geef jou de kans om vrijwillig aan mij te vertellen waar mijn liefje is, of ik gebruik dit en ik kom er op die manier achter.
Laneice zat nu te shaken op der stoel maar durfde alsnog geen antwoord te geven op de vraag van Tom.
Tom zei toen ik tel tot 10 liefje, heb ik dan nog geen antwoord dan zal ik je dat middel toedienen..
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.
Laatste kans schoonheid..
Laneice keek weg en gaf nog steeds geen antwoord.
Ok zei Tom.

10.

Tom pakte 1 van de spuiten uit het mapje en 1 van de flesjes.
Inmiddels was Laneice aan het bidden dat hij het verkeerde flesje had gepakt.
Tom pakte een alcohol doekje en stroopte haar mouw op.
Hij begon haar arm schoon te maken en pakte toen de spuit.
Hij drukte de spuit in haar arm en spoot hem langzaam leeg.
Laneice begon duizelig te worden en ze zag opeens 3 Tom's in plaats van 1.
Tom zei dat het middeltje snel zou werken en dan kon hij aan het werk..
Na 5 minuten was het middeltje goed ingewerkt en hij ging weer rustig bij haar zitten.
Laneice schatje zei hij liefjes waar is mijn liefje naartoe?
Laneice grinnikte en zei naar huis natuurlijk waar anders naartoe.
Waar woont mijn liefje dan Laneice..
Weer kwam er een grinnik uit Laneice en ze gaf zonder ook maar te aarzelen Raven's thuis adres.
Kijk zie je wel, als je maar meewerkt dan lukt alles.
Ok nu wil ik weten waar Jessie woont.
Laneice keek Tom nu recht aan en zei dat ze die niet wist te wonen, alleen Raven wist dat..
Tom knikte en zei dat hij trots was op haar.
Zachtjes drukte hij een kusje op haar voorhoofd en maakte haar los.
Hij tilde haar uit de stoel en bracht haar naar zijn broer die met smart op haar zat te wachten.
Bill vroeg wat hij had gedaan en Tom zei dat hij haar een waarheidsserum had toe gediend en dat ze het adres had doorgegeven van Raven.
Bill knikte en legde Laneice in bed neer en zei dat ze moest gaan slapen.
Tom zei dat hij wou dat Bill meeging naar Raven.
Nee zei Bill ik wil bij Laneice blijven.
Bill gromde Tom weer, ik kan alleen jou vertrouwen dus jij gaat mee Georg past wel op Laneice..
Godsamme riep Bill weer en gaf Laneice een kus op der hoofd en liep met Tom mee naar de auto..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.