Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Niet weer een aanval

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:48

1141

0

264



Niet weer een aanval


Raven lag de rest van de nacht wakker nadenkend hoe ze nu weg moest komen, ze moest ook nog eens nodig plassen maar die kloot viool had haar natuurlijk
vastgebonden aan dat nest.
En ze wist dat als ze hem wakker zou blèren hij haar dat niet in dank zou afnemen..
Opeens hoorde ze wat op de gang en ze begon ze toch maar te roepen.
Hallo wil iemand mij even helpen!!
De deur ging open en het was tot haar verbazing Tom.
Heb je wat nodig schatje vroeg hij liefjes.
Ja zei Raven kribbig ik moet plassen.
Moet ook gebeuren zei Tom droog en liep naar de kast en haalde daar de sleutels uit om haar los te kunnen maken.
Nadat hij dat gedaan had kwam Raven langzaam omhoog en ging zitten.
Tom hield haar nog even tegen toen ze verder wou opstaan omdat hij wist dat ze wat duizelig zou zijn van de chloroform..
Na een paar minuten hielp hij haar omhoog en begeleidde haar naar de badkamer.
Daar liet hij haar alleen maar de deur mocht ze niet op slot doen voor het geval dat ze toch nog zou vallen.
Nadat ze haar ding had gedaan kwam ze de badkamer weer uit en liep terug naar het kamertje waar ze net vandaan kwam.
Tom liep achter haar en maakte haar weer vast aan het bed.
Raven rolde met haar ogen en keek hem boos aan.
Nou nou dame niet zo tegen mij hè, dan had je maar niet weg moeten lopen.
Raven wou wat zeggen maar deed het toch maar niet voor het geval ze de jongens zou gaan verraden.
Ow zei Tom nog voor hij weg liep.
Morgen hebben we een vergadering met David dus dan moet je mee.
En je gedraagt je want ik zal je anders echt moeten straffen.
Jessie word de dag daarna op gehaalt door Gustav en Georg dan weet je dat vast.
WAT!! schreeuwde Raven nu.
Hou je gemak je hoorde me siste Tom boos.
Waarom laat je haar niet gewoon bij der ouders, die hebben haar echt gemist hoor.
Wat boeit mij dat nou, ze is van Georg punt.
Nee nee ze is van niemand leer dat nou eens!!
Net als ik nooit never en te nimmer van jou zal zijn!!!
Tom liep nu dreigend op haar af en zei Ooit zal je van mij houden liefje, ontken het nou maar niet.
Raven haalde uit met haar vrije hand en raakte Tom vol op zijn wang.
Tom maakte haar vrije hand nu ook vast en liep woedend de kamer uit.

Bill lag nog steeds te knuffelen met Laneice, hij was blij dat zij verstandig genoeg was om zelf terug te komen.
Hij drukte kusjes in haar nek en ondertussen was hij haar shirt langzaam omhoog aan het werken..
Laneice duwde hem zelf weg en trok toen het shirt uit.
Zo beter vroeg ze nog giechelend.
Bill knikte terwijl hij naar haar borsten staarde..
Hij nam ze vast en kuste ze 1 voor 1 om daarna een tepel in de mond te nemen en daar zachtjes op te zuigen.
Laneice liet haar hoofd naar achteren vallen en kreunde.
Bill grijnsde en ging door naar haar navel waar hij het puntje van zijn tong een rondje liet draaien.
Zijn handen gleden naar het slipje wat ze aan had en trok die tergend langzaam naar beneden.
Laneice werd ongeduldig en kreunde zijn naam.
Ja schatje zei Bill schijnheilig.
Ik kan niet meer wachten zei Laneice nu met een pruillipje.
Bill keek haar aan en glimlachte.
Nou dan moet ik je maar geven waar je naar verlangt he zei hij met een knipoog.
Ja het liefst nu nog zei ze ongeduldig.
Bill keek haar aan en zei Mijn god ik heb een sex verslaafde gecreëerd!!
Laneice giechelde en trok Bill dichterbij.
Bill trok snel zijn boxer uit en greep naar een condoom, snel deed hij die om en drong toen bij Laneice naar binnen.
Ze gingen zo op elkaar in dat Laneice vergat te ademen en omdat Bill ook niets door had ging het helemaal mis.
Pas toen Laneice een raar geluid maakte schrok Bill op en trok hij zich direct terug en trok haar omhoog in zijn armen.
Hij deed wat hij van Raven had geleerd en probeerde het zo te doen..
Maar dit keer werkte het niet en hij raakte in paniek.
Hij schreeuwde nu om Tom terwijl hij Laneice snel wat aan trok.
Tom kwam binnen gestormd en gromde WAT!!??
Ze heeft een aanval en ik krijg haar er niet uit wat moet ik doen.?
Tom keek nu naar Laneice en greep direct naar de telefoon om het nood nummer te bellen.
Laneice kreunde en zei fluisterend Raven..
Nee zei Tom toen weer, die gaat niet mee.
Er liepen tranen over de wangen van Laneice en Bill wiegde haar op en neer en zo zaten ze te wachten op de ambulance.
Na 4 minuten was die er dan eindelijk en Laneice kreeg zuurstof toe gedient en een medicijn.
Ze werd op de brancard gelegd en afgevoerd naar het ziekenhuis.
Bill legde daar uit met rode wangen wat ze aan het doen waren en de dokter gaf haar andere medicijnen en die deden hun werk binnen 5 minuten.
De dokter zei dat ze elke dag 1 zo'n pil moest slikken de rest van haar leven dan zouden de aanvallen weg blijven..
Bill haalde opgelucht adem en nam haar na een klein uurtje weer mee naar huis, waar Tom beneden op de bank op hun zat te wachten.

Toen ze binnen kwamen vroeg Tom of alles weer ok was.
Ja zei Bill direct, ze heeft er pillen voor gekregen en daar moet ze elke dat 1 van innemen.
Laneice ging de trap op en kroop haar bed in, toen ze de dekens over haar hoofd heen trok begon ze te huilen.
Bill die kort daarna binnen kwam kroop naast haar en vroeg waarom ze nou zo huilde.
Ik heb onze nacht verpest door afgevoerd te moeten worden naar dat stomme ziekenhuis.
Bill grinnikte en vroeg of ze liever had dat hij door had gegaan terwijl ze geen lucht kreeg.
Nee natuurlijk niet zei ze gelijk, maar en op dat punt legde Bill zijn vinger op haar mond en zei dat ze moest gaan slapen..
Laneice knikte en ging lekker liggen met Bill tegen haar aan en zo vielen ze in slaap..
Tom gluurde nog even om het hoekje en glimlachte toen hij zijn broer zo zag liggen met het meisje van zijn dromen.
Bijna gelijk liep hij door naar het kamertje waar Raven lag en ging naar binnen.
Ze lag te woelen en probeerde zich om te draaien wat door de boeien natuurlijk niet mogelijk was.
Hij maakte haar handen los, en tilde haar voorzichtig op.
Hij liep met haar naar zijn kamer en legde haar in het grote bed.
Snel draaide hij de deur op slot en legde de sleutel op de hoge kast neer aangezien Raven daar toch niet bij kon komen.
Hij kroop naast Raven in bed en bleef even naar haar kijken.
Hij hoorde Raven kreunen en ze draaide zich naar hem toe, ze kroop dicht tegen hem aan en sliep met haar hoofd in zijn nek verder.
Tom glimlachte nu en zei Waarom maak je het me zo moeilijk liefje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.