Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Kissing Gustav

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:49

2134

0

268



Kissing Gustav

De volgende dag werd Georg wakker en trof Gustav in de keuken aan.
ze raakte in gesprek en Gustav zei toen opeens dat hij weer met Raven had gezoend vannacht.
Georg keek hem aan met een glimlach en zei Je vind haar leuk he?
Je hebt geen idee zei Gustav weer op zijn beurt, ik zou der de hele dag willen knuffelen en vasthouden.
Georg knikte en zei dat hij hetzelfde voelde voor Jessie maar hij kon het niet aanzien wat Tom deed en dat dat de reden was om haar te laten gaan.
Gustav keek hem met opengevallen mond aan en zei dat hij dat heel moedig vond van hem.
Ik baal er ook van dat we der morgen weer moeten ophalen want ik wil het haar niet meer aan doen.
Ik begrijp het, Ik wou dat ik Raven kon oppakken en mee nemen naar een onbewoond eiland en haar daar gelukkig maken.
God ik weet hoe je je voelt kreunde Georg nu..
Hoe laat moeten we bij David zijn trouwens vroeg Georg aan Gustav.
Om 2 uur vanmiddag pas dus we hebben nog even te gaan..
Dan ga ik me lekker douchen misschien ben ik dan straks wel goed wakker..
Gustav grinnikte alleen maar..

Tom lag al een poosje wakker en genoot van het feit dat Raven zich tegen hem aan had gedrukt.
Heel zachtjes wreef hij over haar rug, hij wist dat ze dat niet goed zou vinden maar hij kon het niet laten om haar niet aan te raken.
Raven bewoog zachtjes en hij voelde haar lippen zijn nek schampen en kippenvel nam zijn lichaam over waarbij hij een zachte kreun liet.
Gelukkig werd die niet gehoord daar Raven want hij wou nog even genieten van haar.
Ze draaide zich nu om maar toen ze merkte dat de warmte weg was ging ze op zoek naar de dekens.
Tom draaide zich ook op zijn zij en ging zo zachtjes mogelijk tegen haar aan liggen en sloeg een arm om haar heen en zo te merken vond ze dat niet erg want ze kroop helemaal tegen zijn buik aan met haar rug.
Tom kon zijn geluk heel even niet op, even geen gevloek omdat hij haar aanraakte.
Hij streelde zachtjes haar buik en Raven begon te kreunen en haalde de hand van haar buik.
Hij moest een lach inhouden want blijkbaar kon ze niet tegen kietelen.
Raven werd wakker van een dichtslaande deur en zag hoe ze erbij lag, ze gaf Tom een zet en stapte snel het bed uit.
Tom ging zitten en vroeg wat er was.
Dat weet je donders goed siste ze naar hem.
Ik zou het echt niet weten zei Tom nu lachend.
Waarom heb je me hierheen gehaald? vroeg ze nu boos.
Je lag vreselijk te woelen dus ik dacht dat deze kamer je wel tot rust zou brengen en toen je je zelf eenmaal tegen me had gedrukt was je rustig.
Echt niet dat ik tegen jou ben aangekropen zei ze nu gepikeerd.
Nou dus mooi wel en ik vond het helemaal niet erg.
Nee natuurlijk vond je dat niet erg al had je liever dat er wat anders gebeurd zou zijn..
Hoe kom je daar nou weer bij, ik denk niet elke minuut van de dag aan sex hoor,.
Raven lachtte hem uit en zei man jou hersenen zitten niet in je kop maar in je lul.
Tom zei Ej beledig mijn lul niet.
Nou zeg je het zelf zei Raven nu helemaal in de slappe lach.
Niemand zal ooit roepen beledig mijn lul niet behalve Tom Kaulitz, 'Tha player'
Man je moet manlijke hoer worden misschien dat je de dames dan gaat respecteren.
Tom wou wat zeggen maar Raven liep de kamer al uit..
Hij liet zich achterover vallen en zuchtte.
Zo dat is een diepe zucht broer zei Bill toen.
Is ze weer lekker op dreef?
wie vroeg Tom nog raar.
Raven natuurlijk sukkel zei Bill weer.
Ja ze had me weer in een hoek en ze genoot er zoals altijd weer van.
God ik kan het niet uitstaan dat ze zo is! riep Tom nu heel hard.
Bill schoot in de lach en zei je hebt verschillende meisjes dat weet je toch.
Dat zou jij toch moeten weten Tom, hoeveel meisjes heb jij al niet uitgewoond zeg.
Tom grinnikte ja je hebt gelijk, de ene vergt meer werk dan de ander.
Juist en misschien als de eens gaat doen wat Jessie geroepen had voordat ze er van door gingen dan reageert ze wel anders op je.
Ow ja dat was ik al weer helemaal vergeten.
Kijk dat bedoel ik zei Bill glimlachend en liep de deur uit.

Later die dag zaten ze in de auto van Tom.
Georg zat dit keer voorin omdat Bill bij Laneice wou zitten, Raven zat naast Laneice en Bill die druk aan het zoenen waren.
En Gustav zat naast Raven en ze hadden stiekem elkaars hand vast en geen van beide wou los laten.
Eenmaal op de plaats van bestemming stapte ze allemaal uit en Tom greep Raven direct bij haar arm en trok haar mee naar binnen.
Gustav stond hem boos na te kijken want als hij zo door zou gaan zou de buitenwereld erachter komen wat er gaande was.
Ze liepen naar binnen toe en David stond ze al op te wachten.
David begeleidde ze naar een grote vergader ruimte en daar zaten nog meer mensen.
Raven en Laneice werden in een stoel gedropt en kregen te horen dat ze stil moesten zijn.
David begon gelijk te ratelen over een mini tour door Duitsland.
Wat Bill gelijk weer aan het stuiteren maakte want tja die was geboren om op het podium te staan.
Ik vind het goed zei Tom maar we moeten Jessie nog halen.
Hoezo je moet Jessie nog halen zei David nu raar.
Nou uhm de dames waren ontsnapt, maar Laneice besloot dat ze toch bij Bill wou blijven en toen hebben Raven en Jessie haar bij een hotel afgezet en haar de opdracht gegeven Bill pas de volgende dag te bellen zodat hun al ruim weg waren.
En waar is Jessie dan vroeg David nu.
Die is thuis, gisteren hebben we Raven van der nest gelicht.
Waarom hebben jullie Jessie niet gelijk meegenomen dan?
Nou omdat ik Raven verdoofd had en zij de enige was die het adres wist..
Jezus Tom riep David nu, waar zitten in godsnaam je hersens.
'In zijn lul' was het droge antwoord van Raven wat haar een woedende blik opleverde van Tom.
De rest schoot in de lach en kwamen niet meer bij, wat Raven ook deed glimlachen.
Tom stond pissig op en trok Raven mee de kamer uit.
In een andere kamer smeet hij haar in een hoek en zei dat als ze hem ooit nog eens voor schut zou zetten hij der daar ter plekke zou straffen.
Raven stond langzaam op en keek hem aan met een blik van 'kom maar op'
Tom haalde zijn arm omhoog en haalde uit recht in haar gezicht.
De klap kwam hard aan en Raven knalde met haar rechterwang tegen de muur aan en kreunde.
Tom vroeg of ze zich nu weer kon gedragen.
Raven keek hem aan en zei ja hoor Tommie.
Ik heet Tom zei hij weer op zijn beurt.
klein kind mompelde Raven terwijl ze meegesleurd werd.
Terug in de vergader zaal keek iedereen naar Raven.
De wang die de muur had geraakt was felrood en Gustav keek woedend naar Tom terwijl Raven haast onopvallend met haar hoofd schudde.
Tom zette haar weer in de stoel en zei sorry voor de onderbreking.
David knikte alleen maar en legde de rest van de planning uit, ze zouden over 2 weken al vertrekken.
Toen ze weer in de auto zaten zat Raven weer naast Gustav en die had haar hand weer vast terwijl Raven emotieloos naar buiten staarde.
Tom keek af en toe in de spiegel en zag een kleine glimlach op het gezicht van Raven toen Gustav haar wat toefluisterde.
Hij zocht er niks achter en zag zijn broertje gelukkig zijn met Laneice en nog steeds was hij ervan overtuigd dat alles wat hij die meiden had aangedaan goed was geweest.
Nu alleen Jessie nog even terug halen en dan zijn we weer compleet dacht hij bij zichzelf..

Toen ze s'avonds aan de pizza zaten zei Tom opeens dat Georg en hijzelf Jessie gingen halen.
Gustav en de rest knikte alleen maar.
Jij blijft trouwens hier Raven en waag het niet om iets uit te halen want geloof me Bill ziet er liev uit maar hij is net zoals mij.
Raven zei niks en keek Bill alleen maar aan die met glinsteringen in zijn ogen naar haar keek.
Ze schudde haar hoofd en stond op.
Waar ga je heen vroeg Tom nu.
Ergens waar jij niet bent in ieder geval.
Tom kneep zijn ogen dicht en masseerde zijn slapen, vermoeiend wijf dat je er rond hobbelt mompelde hij zachtjes.
Waarop Bill grinnikte en zei dat alles wel goed zou komen..
De volgende was Tom al weg toen Raven wakker werd.
Ze kroop haar bed uit en ging naar beneden, daar trof ze Gustav aan maar geen Bill en Laneice.
Zijn de andere nog niet wakker vroeg Raven nu aan Gustav.
Nee het is pas half toen wat denk jij nou.
Ze grinnikte en liep op Gustav af en gaf hem een zachte kus op zijn mond.
Gustav beantwoorde de kus maar al te graag en ging er dieper op in.
Langzaam trok Raven zich terug alleen Gustav wou dat niet en pakte haar weer beet en kuste haar op nieuw.
Hij liet haar los en ze keken elkaar aan en Raven beet op haar lip en Gustav fluisterde zachtjes 'Ik wil je'
Raven's ogen werden groot en haar wangen werden rood.
Ik jou ook zei ze toen terug.
Gustav gleed van de kruk af waar hij op zat en pakte zachtjes haar hand terwijl hij haar in de ogen bleef aankijken.
Hij trok haar mee naar boven en sloot ondertussen de deur van Toms kamer en liep toen weer verder naar zijn eigen kamer waar hij haar tegen zijn deur aan drukte zodra die dicht was..
Hij draaide de deur op slot en kuste haar nu vuriger dan ooit.
Het enige gevaar was Bill dus ze moesten niet teveel lawaai maken.
Uiteindelijk belandde ze op het bed waar ze zich in sneltreinvaart uitkleedde en elkaars lichaam betasten, en nadat Gustav een condoom had omgedaan drong hij bij Raven binnen.
Langzaam maar zeker dreef hij de snelheid op en Raven moest serieus der best doen om niet de hele tent bij elkaar te gillen van genot.
Gustav had ook de grootste moeite maar ze hadden geen keus, Bill zou het door lullen aan Tom en dat konden ze niet gebruiken.
Zo vaak zou Tom haar niet alleen laten bij hem, hij was snel jaloers dat wist iedereen van de band..
Raven draaide nu Gustav op zijn rug en leidde hem bij zichzelf naar binnen.
Langzaam maar zeker werd de spanning in Raven's buik groter er groter en met een gesmoorde kreet kwam Raven schokkend tot haar hoogtepunt.
Gustav volgde niet lang daarna en Raven ging naast hem liggen.
Gustav pleurde de condoom in de vuilbak en kroop nog even tegen Raven aan.
Tot dat ze Laneice bij Tom op de deur hoorde kloppen dat ze wakker moest worden van Bill.
Ze vlogen omhoog en trokken snel hun kleding weer aan.
Gustav opende de deur zachtjes en Raven ging daarachter staan zodat Laneice haar niet zag.
Laneice was haar eigen kamer weer in gegaan en Raven rende snel haar kamer in en deed alsof ze net pas wakker was geworden.
Ze liep naar beneden waar ze Bill en Laneice al zoenend aan trof, Jezus zei ze geërgerd zijn jullie nou nog niet uitgedroogd?
Bill keek haar boos aan en zei dat ze der kop moest houden als ze wist wat goed voor der was.
Nou Bill ik weet donders goed wat goed is voor mij, maar blijkbaar denken jij en Tom daar heel anders over..
Bill schoof Laneice van zijn schoot af en stond op, hij liep naar Raven toe en torende boven haar uit.
Ik zou als ik jou was je grote mond maar houden anders zal ik je andere wang ook blauw slaan.
Is dit nu serieus het enige wat jij en je idiote broer van je kunnen, schreeuwen en slaan?
Bill keek haar aan met zijn ogen half dicht geknepen en riep toen: Nu begrijp ik mijn broer je trekt serieus het bloed onder iemands nagels vandaan, waarom ben je niet zoals Laneice..
Omdat Laneice van jou houd en ik hou niet van Tom en dat zal ik ook nooit doen ook!! schreeuwde Raven nu terug..
Bill keek haar verdwaasd aan en riep hoe kan je nou niet van Tom houden, vele zouden er een moord voor doen om bij hem te zijn of hem alleen maar te mogen aanraken.
Goh, dat komt omdat niemand zijn werkelijke karakter kent, ze kennen alleen Tom van Tokio Hotel, ze kennen zijn player imago en niet de klootzak die meisjes ontvoert en verkracht..
Bill keek haar geschrokken aan, en liep toen weg Laneice meesleurend.
Gustav gaf haar een high five en zei dat ze de eerste was die dat gewoon durfde te zeggen.
Iemand moet het toch doen, die gasten maken me gek en ik zou ze met liefde de nek omdraaien..
Ja ik weet het, dankzij hun kan ik niet bij jou zijn zei hij tegen haar en kuste haar lippen zachtjes ..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.