Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » op naar Jessie..

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:50

1324

0

289



op naar Jessie..


Bill stampte woedend de trap op en begon te schelden toen ze op de slaapkamer waren.
Laneice zat stilletjes op bed en keek alleen maar naar Bill.
'Snap jij het nu?' tierde hij maar door.
Ze kan alles krijgen wat ze maar wilt, ze hoeft er maar om te vragen en ze krijgt het.
Maar nee voor haar is dat niet goed genoeg.
Ze krijgt haar vrijheid niet terug zei Laneice nu.
Bill stopte met ijsberen en keek haar aan met zijn ogen tot spleetjes getrokken.
Wat zei je daar zei hij zachtjes.
Ik bedoel begon Laneice Dat het enige wat ze terug wilt is haar vrijheid maar die geven jullie haar niet.
Bill werd boos, heel boos.
Hij stormde nu op Laneice af en gaf haar een klap in het gezicht.
Nooit maar dan ook nooit wil ik jou die woorden nog horen uitspreken schreeuwde hij in haar gezicht.
Laneice had haar hand op de plek neergelegd waar Bill haar had geslagen.
Ze haalde schokkerig adem en begon te snikken.
Bill keek haar nog steeds woedend aan en riep 'Ik wacht op antwoord trut!!'
Laneice kreeg geen woord meer uit haar keel en keek naar beneden.
Bill werd toen zo boos dat hij haar nog een paar klappen kreeg totdat hij werd weg getrokken door Raven.
Zij ging tussen Laneice en Bill instaan en zei als je haar nog 1 keer slaat zal je over 2 weken niet eens kunnen optreden.
Aan jou de keuze Kaulitz, je mietige broer is hier nu niet om je te beschermen dus kom maar op.
Bill keek haar vol woede aan en liep op Raven af.
Hij heft zijn hand op om Raven een klap te geven maar Raven was hem voor en trapte hem recht in de noten.
Bill zakte langzaam door zijn benen en kreunde terwijl hij langzaam naar voren helde en met zijn voor hoofd op de grond terecht kwam.
Raven keek hem triomfantelijk aan en zei 'och arme verslagen door een meisje.'
Net dat Raven weg wou lopen greep Bill haar bij de enkel en liet haar op die manier vallen op de grond.
Raven werd ruw op haar rug gedraaid en Bill nam haar handen vast in 1 hand en met de andere hand trok hij haar benen van elkaar zodat hij daar tussen kon gaan liggen.
Ze kon hem zo dus niet meer in de ballen raken.
Raven probeerde los te komen maar Bill gaf haar dus niet de kans voor en met zijn vrije hand sloeg hij der in het gezicht.
Laneice schreeuwde dat hij moest stoppen maar hij luisterde niet eens naar haar.
Hij riep om Gustav en toen die binnenkwam trok hij wit weg.
Bill wat doe je nu zei hij nog, Laneice is je vriendin en dan ga je Raven liggen porren waar ze bij is..
Nee lul ze viel me aan maar dat kreng op dat bed daar wil der bek niet houden dus wil jij die even opsluiten in het kamertje.
Gustav wou nee zeggen maar wist dat flink bestraft zou gaan worden, dus nam hij Laneice bij de arm en sloot haar op in het kamertje.
Hij zei nog sorry tegen haar toen hij weg ging.

Bill trok ondertussen Raven omhoog en smeet haar op het bed neer.
Raven kwam weer omhoog om weg te lopen maar werd aan haar haren weer terug getrokken.
Had ik je toestemming gegeven om er vandoor te gaan?
Laat me los jij pisvinger schreeuwde Raven nu naar hem.
Bill grijnsde nu eng en smeet haar tegen de muur aan en ze zakte door haar benen naar beneden.
Zo nu ben je niet zo groot meer hè zei hij liefjes tegen haar.
Raven kreunde dat hij een klootzak was die het alleen tegen meisjes op kon nemen.
Bill trok haar weer omhoog en zei dat hij die grote bek wel eens zou snoeren.
Raven keek hem aan en zei laat maar zien wat je hebt.
Dat liet Bill zich niet nog eens zeggen en ging los op Raven.
Het was dat Gustav hem dan uiteindelijk toch tegen hield want anders hadden ze weer een ambulance kunnen laten komen.
Verzorg haar zei Bill nu tegen Gustav ik ga een stukje lopen.
Ow en als je dat gedaan hebt leg je haar in Toms kamer, maar wel aan de boeien.
Gustav zuchtte en zei 'Wat doe je jezelf toch aan meissie'
Als jij denkt dat ik over me heen laat lopen heb je het mis Gusti..
Hij glimlachte en gaf haar een kus op der hoofd voordat hij haar optilde en naar de badkamer bracht.
Nadat hij haar schoon had gemaakt pakte hij een schoon shirt en ondergoed.
Hij maakte haar vast aan de boeien en gaf haar een kus op der mond.
Ik moet gaan, Bill is er weer zo te merken..
Gustav snelde de kamer uit en ging zijn eigen kamer in.
Raven lag op der rug en alles deed weer zeer, maar ze had zich niet laten kennen en dat was voor haar het belangrijkste van alles..

Ondertussen waren Georg en Tom aangekomen in Almere en ze reden net de straat van Jessie in.
Zo zei Tom je weet wat je moet doen?
Ja ik weet wat de plannen zijn, ik moet haar naar buiten zien te krijgen en dan meelokken de straat uit waar jij staat te wachten bij het parkje (die daar vast niet
zit maar nu dus even wel Jessie ) en jij spuit haar plat en dan zijn we er vandoor.
Perfect zei Tom met een glimlach.
Georg zette zijn zonnebril op en een petje, hij liep naar de voordeur en belde aan(dí»h)
Tot zijn grote verbazing deed Jessie zelf open en schrok toen ze hem zag.
Hi zei hij nogal verlegen en zijn wangen werden rood.
Jessie vroeg wat hij kwam doen en hij gaf als antwoord dat hij haar miste en haar weer wou zien.
Nu was het Jessie's beurt om rood te worden, en ze giechelde.
Zijn je ouders thuis vroeg hij liefjes.
Nee ze zijn naar mijn oma en opa, wil je binnen komen.
Nou dat lijkt me niet verstandig misschien kunnen we wat gaan lopen vroeg hij nu.
Ja natuurlijk er is verder op een parkje dan gaan we daar heen.
Georg knikte en Jessie pakte haar jas mee.
Ze liepen nu richting het park en toen ze net de straat uit waren en wilde oversteken werd ze gegrepen door Tom.
Die zei heel gemeen tegen haar Hallow liefje heb je me gemist??
Jessie schudde haar hoofd en probeerde los te komen maar Tom liet dat niet toe.
Georg keek vol medelijden naar haar en liep naar de auto.
Hij ging achterin zitten en Tom trok Jessie mee.
ze stonden nu in de deur opening en Georg gaf een doekje aan met slaapmiddel.
Jessie probeerde nu in alle hevigheid weg te komen maar Tom had het doekje al op haar gezicht gedrukt.
Al snel was ze in slaap en werd ze door Georg met haar hoofd op schoot getrokken.
Tom stapte nu ook snel in en startte de auto.
We moeten nog wel even tanken zei hij nu en dan op naar huis..
Georg zei dat dat prima was, maar dat hij wel blij was als ze thuis waren want hij kreeg een blikken reet van al dat zitten,
Tom schoot in de lach en reed snel door.
Nadat ze getankt hadden reden ze al snel Duitsland binnen.
Jessie begon te kreunen en keek waar ze was.
Als eerste zag ze Georg en ze keek hem boos aan.
Het spijt me lispelde hij en ze zag dat dat gemeend was.
Ze kwam verder omhoog en ze zag Tom.
Zo lekker geslapen meissie zei Tom tegen haar.
Hoe heb je me gevonden sukkel zei Jessie nu.
Ach doe nou niet zo, hoe denk je dat ik je gevonden heb trouwens.
Dat vraag ik jou toch net of ben je ook al doof?
Georg keek snel weg naar buit om niet in lachen uit te barsten..
Nou niet van Laneice in ieder geval die wist jou adres echt niet.
Maar die wist wel het adres van Raven zei Tom nu weer blij.
Nee fluisterde Jessie toen.
Wat vroeg Tom schijnheilig..
Waar is ze zei Jessie voorzichtig.
Raven is waar ze hoort te zijn, in Hamburg, en dan ergens in huis.
Jessie ging maar weer liggen tegen Georg aan en liet de tranen lopen.
Georg streelde zachtjes door haar haar en zo viel ze weer langzaam in een diepe slaap..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.