Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Bill vergeetachtig??

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:50

1592

0

254



Bill vergeetachtig??

Na 2 uur kwamen ze eindelijk thuis en de jongens opende de voordeur en ze hoorde Bill tegen Laneice schreeuwen.
Breng haar naar je kamer zei Tom tegen Georg en leg haar vast.
Tom liep ook de trap op en ging op de herrie af van Bill.
Tom keek raar toen hij Bill niet in zijn eigen kamer aantrof maar in het kamertje waar hij Raven die nacht had weg gehaald..
Bill stond te schreeuwen en schelden naar een klein hoopje mens dat in een hoekje was weg gekropen.
Langzaam liep Tom dichterbij en zag toen dat het laneice was, hij zag dat ze een blauw oog had en haar wang zag er ook niet helemaal lekker uit.
Tom legde zijn hand op Bill zijn schouder neer en vroeg wat er aan de hand was.
Nou ik had een kleine discussie met jou liefje vanochtend, ben toen netjes weg gelopen en ik geef je 100% gelijk dat ze het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Dus in ieder geval ik ben met Laneice de keuken uit gestampt en ik heb staan schelden over hoe ondankbaar ze wel niet was, en dat ze alles kon krijgen wat ze wou.
En toen kwam dat kreng daar ertussen die zei dat ze alleen maar haar vrijheid terug wou.
Ik ben zo boos geworden dat ik haar geslagen heb, en ik heb haar verboden die woorden dan ook nooit meer uit te spreken.
Tom luisterde geduldig naar wat Bill te zeggen had.
Toen kwam jou liefje dus mijn slaapkamer binnen stormen en die heeft mij van haar afgetrokken terwijl hij woedend naar Laneice wees.
Ze heeft me staan bedreigen en heeft me in mijn klote getrapt.
Tom zijn gezicht vertrok toen hij dat hoorde.
Ik heb Gustav haar laten op laten sluiten in deze kamer en ik heb je liefje te grazen genomen.
Tom keek hem kil aan en vroeg hoe erg?
Behoorlijk zei Bill triomfantelijk..
Tom keek voorzichtig naar Laneice en toen naar Bill en zei "Het is genoeg zo" ze begrijpt het nu wel.
Bill keek naar Laneice en zei dat ze vannacht hier zou blijven en pakte haar op en smeet haar op het bed, hij ketende haar vast en liep de kamer uit.
Tom was even weg gelopen en had haar gezicht schoongemaakt.
Hij gaf haar een kus op der voorhoofd en zei Bill is lief tot je hem boos maakt, doe hem niet meer tegenspreken ok?
Laneice knikte alleen maar met tranen in je ogen.

Tom opende zijn kamer deur en liep naar het bed, daar knipte hij het nachtlampje aan en hij schrok toch wel een beetje van wat hij aantrof
Mijn god hoe boos heb jij hem in godsnaam gekregen fluisterde hij.
Hij bekeek haar gezicht en hij zag 2 blauwe ogen, een blauwe wang, een gescheurde wenkbrauw, een gesprongen lip, een blauwe kaak en afdrukken in de nek waarvan hij
vermoedde dat Bill haar keel had dicht geknepen.
Hij haalde de dekens langzaam weg en op haar handen zaten ook wondjes wat verraadde dat ze niet over zich heen heeft laten lopen en hij moest daar toch wel weer om
glimlachen.
Hij trok het shirtje wat ze aan had een stukje omhoog en zag weer blauwe ribben en ander plekken.
Hij sloeg de dekens weer terug en liep naar beneden en vroeg wie haar schoon had gemaakt..
Ik zei Gustav zachtjes duidelijk nog een beetje geshockeerd.
Heeft ze pijn stilling gehad vroeg Tom toen weer.
Nee ze wilde niet antwoordde Gustav zachtjes.
Bill ik vind het geen probleem als je mijn liefje straft dat weet je, maar als ik nog eenmaal afdrukken zie op haar nek wat wijst op het dichtdrukken van de keel dan
maak ik je af.
Bill keek hem aan en zei ik weet niet eens meer dat ik dat gedaan heb.
Ik heb je van haar afgetrokken Bill weet je dat ook niet meer? vroeg Gustav.
Nee zei Bill dat weet ik niet meer.
Als ik dat niet had gedaan dan hadden we zeker weer een ambulance kunnen bellen.
God dat meen je niet piepte Bill nu.
Tom keek Bill boos aan en zei je weet het nog een keer zoiets en je hebt een probleem met mij.
Ja Tom het spijt me vreselijk.
Op dat moment kwam Georg naar beneden en vroeg wat er nou allemaal aan de hand was en nadat hem dat was uitgelegd keek hij Bill aan en zei dat hij wat aan zijn woede moest
gaan doen want het had fout kunnen aflopen..
Ja dat weet ik nu wel stelletje zeikerds brulde Bill nu.
Iedereen was nu even stil en staarde voor zich uit.
Bill liep toch maar weer naar boven en sloot zich op in zijn kamer.
Tom deed hetzelfde alleen hij ging naast Raven op het bed zitten.
Hij had al een spuit met een pijnstiller klaar gemaakt voor als ze wakker zou worden wat naar wat hij vermoedde niet lang zou duren.
Ondertussen zaten Georg en Gustav met elkaar te praten.
Gustav vertelde fluisterend dat hij sex had gehad met Raven en Georg keek hem met glimogen aan en zei dat hij een mazzelpik was.
Ja zei Gustav nu tot dat Tom erachter komt dan zijn we beide dood.
Uhm ja dat sowieso maar je hebt wel gevreeën met het meisje van je dromen.
Oh mijn god zeker wel zei gustav weer.
Ik heb Bill trouwens nog nooit zo kwaad gezien btw, het was gewoon griezelig.
Ik heb de hele tijd met mijn mobiel in men handen gestaan, maar opeens ging er een knop om toen ik zag dat hij der keel aan het dicht drukken was.
Heb hem van haar afgetrokken en hij is weg gegaan terwijl hij mij beval haar te verzorgen.
God wat is het ook een sukkel af en toe, denkt maar dat alles kan en mag.
Ik vind het al heel wat dat Tom tegen hem is uitgevallen zei Gustav toen.
Ja daar stond ik ook een beetje van te kijken, zou hij dan echt gevoelens voor haar hebben vroeg Georg nu.
Ik hoop het niet zei Gustav nu op zijn beurt.
Maak je niet druk man Raven valt niet voor hem dat weet je, nu helemaal niet meer geloof me..


Laneice lag op het bed en moest pissen als een pakpaard dus ze begon te roepen om iemand.
Tom's kamer lag er het dichtste bij dus hij hoorde haar en liep de kamer in.
Wat is er vroeg hij zachtjes.
Ik moet naar de toilet zei Laneice met een rood hoofd.
Ja natuurlijk, Hij ging de sleutels pakken en maakte de boeien los.
Laneice rende zowat de kamer uit en Tom moest grinniken en zei die moest zeker nodig.
Laneice kwam na een paar minuten weer terug en zei sorry maar ik moest echt nodig.
Maakt niet uit je was op tijd grinnikte Tom.
Zou ik misschien naar Raven mogen, ze heeft het voor me opgenomen ook al wist ze de consequenties.
Ja natuurlijk zei Tom, onderweg vroeg hij aan haar of Bill echt zo vreselijk was naar Raven toe.
Laneice knikte en zei dat hij zichzelf niet was en ze herkende niks meer van de lieve Bill.
Tom knikte en zei dat dat de woede was die bij hem naar boven kwam, hij heeft er wel vaker last van maar sinds jij in zijn leven bent gekomen eigenlijk niet meer.
Dus Raven heeft hem getriggerd vroeg Laneice nu.
Ja dat denk ik inderdaad, ze heeft het uit hem gezogen zeg maar.
Ze kwamen nu bij het bed en Laneice hield haar adem geschrokken in en zei mijn god dit is gruwelijk..
Tom legde zijn hand op haar schouder en zei dat ze gelijk had, ze wil geen pijnstilling maar ik ben bang dat ze die echt wel nodig gaat hebben deze keer.
Ik ben bang van wel zei Laneice zachtjes, Waarom is ze zo eigenwijs en Tom hoorde hoe haar stem brak.
Hij nam haar in zijn armen en troostte haar zo goed als hij kon en Raven werd wakker van het gesnik van Laneice.
Oh meisje toch zei Raven schor.
Laneice keek op en zag Raven met een pijnlijk gezicht omhoog proberen te komen.
Tom was binnen 2 stappen bij haar en drukte haar weer terug in het matras.
Even niet doen liefje dat gaat teveel pijn doen dan.
Wat boeit mij dat nou siste Raven ik moet Laneice troosten en jij moet met je poten van haar afblijven.
Tom keek haar aan en zei dat ze een goede vriendin was voor Laneice maar dat hij haar niets zou doen aangezien ze van Bill was
Pfff alsof jullie dat wat boeit, Bill boeide het ook niet dat hij mij in elkaar timmerde ook al ben ik van jou.
Tom stond zuchtend op en zei tegen Laneice dat ze naar der kamer moest gaan.
Niet slaan piepte Laneice nu.
Nee zei hij en hij liet de spuit zien die hij had gepakt.
Laneice knikte nu en liep de kamer uit nadat ze raven een kus op der wang had gegeven.
Raven volgde elke stap die Tom nu zette en toen ze de spuit zag schudde ze haar hoofd en zei dat dat niet nodig was.
Jawel zei Tom je hebt pijn.
Nee echt niet zolang ik me niet beweeg en niet teveel adem gaat het goed.
Tom keek haar aan en zei als je niet ademt ga je dood weet je wel.
Ja nou dan maar dood, dan ben ik gelijk van jullie af.
En wie zorgt er dan voor Laneice en Jessie.
Haar ogen werden opeens heel groot en ze schoot omhoog en riep wat heb je met Jessie gedaan godverdomme.
Tom bleef rustig en zei alleen dat ze hier was en nu sliep.
Hij had ondertussen al een plekje op haar arm schoongemaakt zonder dat ze het door had en toen drukte hij de spuit leeg in haar arm.
Ze keek naar de spuit en toen weer naar hem en hij zag haar ogen weg draaien en hij knikte tevreden toen ze sliep.
Hij ruimde de spullen op en ging naast haar liggen in het bed, Laneice helemaal vergetend...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.