Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Tom en koken?
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
Tom en koken?
Tom legde de dekens weer goed over Raven heen en stapte uit bed,
Hij zocht kleding bij elkaar en ging de badkamer in.
Raven werd ondertussen toch wakker en haalde de dekens van zich af, langzaam en voorzichtig stapte ze uit bed.
Ze moest even op der lip bijten maar het lukte haar wel.
Voetje voor voetje liep ze naar de deur en liep de gang op.
Daar kwam ze Laneice tegen en Bill.
Laneice schrok weer toen ze Raven zo zag en Bill keek ook niet zo arrogant als de dag ervoor.
Hij liep langzaam op Raven af en keek haar aan.
Raven keek hem zo goed als het kon omhoog en wou zeggen of hij blij was met wat hij had gedaan, maar ze slikte de woorden in toen ze hem de woorden 'Het spijt me' hoorde zeggen..
Ze keek hem aan en zei toen maar dat hij de volgende keer moest nadenken..
Hij zei dat hij het straffen van haar over zou laten aan Tom en hij zou zich er niet meer mee bemoeien.
Raven rolde met haar ogen en liep weer voorzichtig naar richting de trap.
Ze stond boven aan de trap en beet op haar lip, ze wist dat het zeer zou gaan doen maar ze wilde zich niet laten kennen.
Tom kwam de badkamer uitlopen en zag dat Raven niet meer in bed lag en rende de kamer uit.
Hij zag haar staan bij de trap en liep daar ook naar toe.
Is er wat fluisterde hij in haar oor.
Nee helemaal niks zei ze tegen hem en ze zette haar voet op de eerste tree.
De pijn vlamde nu door haar rug en ribben en ze viel naar voren.
Nog voor ze de trap af zou donderen had Gustav haar al in zijn armen.
Tom keek geschrokken toe en kon even niks meer zeggen.
Gustav draaide zich om met Raven nog steeds in zijn armen en nam haar mee naar beneden.
Hij fluisterde in haar oren dat hij haar warmte al gemist had maar dat dit al een hoop goed maakte.
Raven glimlachte en kietelde over zijn borst heen, ze deed dat onopvallend want Tom liep achter hun en hield ze goed in de gaten.
Je zult wel honger hebben zei Gustav nu weer, je hebt al van af gisteren ochtend niet meer gegeten.
Raven knikte en zei dat ze wel wat luste.
Nou zei Tom toen dan zal ik wel wat voor je in elkaar flansen liefje..
Raven keek hem aan en zei Jij en koken???
Ja ja ik ga wat voor jou maken zei hij liefjes tegen haar.
Raven mompelde toen dat ze hoopte dat er maagtabletten in huis waren, wat Gustav deed grinniken.
Tom stuiterde de keuken in om de koelkast te plunderen terwijl Gustav Raven voorzichtig op de bank neer legde.
Raven hield de deur van de keuken in de gaten en trok Gustav naar zich toe om hem te kussen.
Al snel hoorde ze iemand de trap afkomen en namen ze afstand.
Bill kwam binnen en haalde zijn neus op, wat is dat dan voor een geur riep hij door het huis.
Dat is jou broer zei Raven op haar beurt, die een poging doet tot koken en ik hoop dat je genoeg maagtabletten in huis hebt.
Ik hoorde dat schreeuwde Tom van uit de keuken..
Dat is een teken dat je niet doof bent blèrde Raven weer terug.
Waardoor Gustav en Laneice in de lach schoten en Bill ook moeite had om zijn gezicht in de plooi te houden.
Georg en Jessie waren nadat ze gedoucht hadden ook eindelijk beneden gekomen en keken geschrokken naar Raven.
Wat is er in godsnaam gebeurd riep Jessie uit.
Ow Bill was zich aan het af reageren op Laneice omdat hij het woordelijk niet van mij kon winnen zei Raven zachtjes.
Ik heb hem van haar afgetrokken en hij heeft zich toen op de juiste persoon afgereageerd met dit als resultaat.
Is die gozer nu helemaal van de pot gerukt, ik sla hem ze harses van zijn romp.
Hoe durft hij die vuile vieze smerige en net voor ze verder kon gaan roepen sloeg Georg zijn hand op haar mond.
Bill kwam de keuken uit en keek haar aan met zijn ogen tot spleetjes getrokken, Laneice kwam daar achteraan en riep je had het beloofd!!
Ik weet wat ik heb beloofd en ik hou me daar dan ook aan en hij liep door naar de trap en ging naar boven.
Raven keek naar Laneice die opgelucht uitademde.
Het komt wel goed zei Raven tegen haar maak je maar geen zorgen.
Laneice knikte alleen maar en toen kwam Tom binnen met zijn dienblad.
Raven durfde niks te zeggen toen hij het op haar schoot zette.
Op het bord lagen 2 gebakken eieren op een wit broodje, verder was er een kopje thee en een glas melk.
Raven keek hem even aan en zei nou ik zal de maagtabletten wel weer weg leggen.
Tom grijnsde en gaf haar een kus op haar voorhoofd die ze er weer af veegde toen hij zich omdraaide om weer terug de keuken in te gaan.
Gustav grinnikte weer en zei dat dat weer een droge actie was..
Raven stak alleen der tong nog maar uit en ging verder aan der ontbijtje die ze had gekregen.
Nadat op was bracht Laneice het blad weer terug naar de keuken en Raven deed een poging om op te staan en liep naar de trap.
Ze gaf een kreun toen ze de treden zag en Gustav zei 'Ik help je wel'.
Hij tilde haar voorzichtig op en Tom die net de huiskamer weer inkwam vroeg wat dat moest voorstellen.
Nou zei Raven ik wil graag douchen en Gustav helpt me daarbij.
Tom zijn ogen werden groot en zei Ik dacht het niet, zet haar maar weer neer.
Raven zei 'Doe niet zo raar, je doet net alsof Gustav meer van plan is'.
Zet haar neer zei Tom nu wat harder.
Gustav knikte alleen maar en zette Raven op de grond en liep naar de voordeur die hij met knal dicht liet vallen.
Raven keek Tom pissig aan en zei dat hij een arrogante klootzak was.
Tom zei toen op zijn beurt, zie maar hoe je boven komt van mij hoef je vandaag geen hulp meer te verwachten.
Alsof ik op jou zit te wachten kaatste Raven terug en Georg stond snel op om haar naar boven te tillen.
Tom ging zitten en zei dat vrouwen moeilijke wezens waren, waarop Georg van halverwege de trap riep dat Jessie der mond moest houden..
Jessie keek naar de trap en fluisterde hoe weet hij nou weer wat ik zou doen.
Omdat ik niet achterlijk ben schreeuwde Georg weer naar beneden.
En weer keek ze stom naar de trap en riep dit keer 'Ga uit mijn kop!!'
En ze hoorde toen de bulderende lach van Georg..
Sukkeltje fluisterde ze nu..
Bill zat ondertussen over de rug van Laneice te wrijven en Laneice kroop toen ook dichter tegen hem aan.
Tom zat dat te bekijken en vroeg toen waarom is Raven niet zoals jullie..
Omdat Raven niet van jou houd sukkeltje zei Jessie toen.
Hoe kan ik haar dan wel voor me laten vallen vroeg Tom weer..
Niet zei Jessie droog waarschijnlijk als je het op de normale manier had gedaan had je misschien een kans gehad.
En ik zeg nogmaals, Misschien.
Is ze altijd zo moeilijk naar mannen toe.
Nee zei Laneice alleen degene die haar ontvoeren.
Ja en laat jij nou die staats mongool zijn die haar ontvoert heeft zei Jessie op kille toon.
Tom keek haar boos aan en zei dat ze op der tellen moest letten.
Jessie keek hem aan en zei dat hij niet zo moet zeiken, hij wou de waarheid en die heeft hij nu.
Tom knikte en zei je hebt gelijk.
Hij stond op en liep naar boven toe daar hoorde hij gesnik en gekreun uit zijn kamer komen.
Voorzichtig opende hij de deur en keek om het hoekje, hij zag Raven op het bed zitten en ze probeerde haar BH te openen maar haar lichaam liet dat niet erg toe.
Tom klopte zachtjes op de deur en vroeg of hij binnen mocht komen.
Het is jou kamer toch zei Raven doe wat je niet laten kunt.
Wat wil je gaan doen vroeg hij nu aan Raven.
Ik wou even gaan douchen maar BH heeft een eigen mening en wil niet los.
Ik heb een beter idee zei Tom opeens.
Heb je eventjes?
Heb ik een keus vroeg Raven kil op haar beurt.
Nee niet echt zei Tom lachend en liep snel de kamer uit en rende de trap af.
Bill ik heb even een vraagje zei Tom .
Wat is er broertjuh zei Bill weer op zijn beurt.
Ten eerste is het BROER! en ten tweede zou ik even van jou bad gebruik mogen maken?
Hoezo dat wat is er mis in jou badkamer.
Nou mijn badkamer heeft geen bad en het is misschien voor Raven even lekkerder voor haar lichaam.
Ow ja natuurlijk ik loop even met je mee dan heb ik wel wat voor je om in het bad te gooien dat is goed voor haar huid..
Tom knikt en samen liepen ze naar boven en liet Tom eenmaal in de badkamer het bad vol lopen.
Bill kwam binnen met een flesje en goot er een beetje van in het bad.
Ga jij Raven maar halen dan is het bad ondertussen wel klaar voor haar.
Tom ging weer naar zijn kamer en zei dat Raven mee moest komen.
Raven stond met veel pijn weer op en strompelde achter Tom aan.
Hij liep naar de kamer van Bill, en daar hielt Raven halt.
Waarom gaan we naar Bill zijn kamer Tom vroeg ze zachtjes.
Ik heb een verassing voor jou zei hij liefjes en liep weer terug naar haar waar hij een arm voorzichtig om haar middel heen legde.
Ze liet zich mee voeren enigszins toch wel een beetje angstig.
Terwijl hij haar mee voerde naar de badkamer kwam Bill daar net uitlopen, Raven stopte met lopen want ondanks dat ze niet bang was voor Bill was hij vanwege zijn lengte best imposant aangezien Raven zelf maar 1.54 lang was.
Tom liet Bill nu eerst passeren en nam haar toen weer verder mee naar het kamertje.
Maak je niet druk zei hij zachtjes je mag hier in bad omdat ik in mijn badkamer geen bad zit en dit zal goed zijn voor je lichaam..
Raven keek hem vreemd aan en knikte toen maar.
In de badkamer aan gekomen waren er een paar kaarsjes aangestoken die een heerlijke geur verspreide door het kamertje heen.
Er lagen zelfs zachte handdoeken klaar.
Raven vond het een beetje vreemd maar liet het maar zo.
Moet ik je helpen vroeg Tom voorzichtig.
Raven zei omdat ik geen keuze heb, doe maar..
Tom maakte haar BH los en liet die van der armen glijden, langzaam ging hij door zijn knieën om haar slip naar beneden te trekken en liet haar daar uit stappen.
Hij tilde haar op wat ze niet zag aankomen en ze gaf een gilletje waardoor Tom grijnsde en zei ik doe niks ik help je alleen maar terwijl hij haar langzaam in het bad liet zakken.
Raven sloot haar ogen toen ze eenmaal lag en Tom maakte een washandje nat en legde die over haar ogen heen.
Ik ben in Bill zijn kamer, je hoeft maar een gil te geven en ik ben bij je ok? zei Tom tegen Raven.
Waarop Raven antwoordde dat het goed was, en ontspande haar lichaam verder....
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.