Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Gone again..
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
Gone again..
Raven lag in het warme water en genoot ervan.
Tom zat op Bill zijn bed na te denken wat hij nog meer voor haar kon doen, want hij vond haar nou een maal leuk en hij zou ervoor gaan om haar hart te winnen.
Bill keek om het hoekje van de deur en vroeg of alles goed ging daar in de kamer, Tom knikte zachtjes en zei wat kan ik doen Bill om Raven echt voor me
te laten vallen.
Weet jij niet iets ik word gek als ik naar haar kijk en als ik haar naar mij zie kijken zie ik alleen maar haat.
Ik weet het zei Bill nu, dat ziet een blinde zelfs nog wel.
Laat haar eerst goed genezen en neem haar mee naar het park, ik zie haar vaak in het vensterbank zitten kijken naar de mensen die daar hun tijd doorbrengen.
Tom zei maar dan moeten we naar buiten en dat vertrouw ik nog niet en al helemaal niet als ze weer normaal kan bewegen.
Ja Tom je zal haar toch ooit eens gaan vertrouwen he.
Ja dat kan ik ook van haar zeggen naar mij toe.
Nee Tom, wij hebben haar ontvoert, geslagen en gedwongen om sex te hebben zij heeft een reden om ons niet te vertrouwen..
Tom keek naar Bill en zei dat hij gelijk had.
Hij stond op en liep naar de badkamer, Raven vroeg hij zachtjes.
Ze haalde het washandje weg voor haar ogen vandaan en keek hem aan.
Zou jij het erg vinden als Bill jou zometeen even helpt ik wil even wat regelen.
Ja dat zou ik erg vinden is Gustav er niet?
Ik ga even kijken ok?
Raven knikte en Tom liep de badkamer uit en pakte zijn mobiel.
Gustav je spreekt met Tom ben jij al thuis je moet me even helpen.
Ik was net onderweg hoezo moet ik je nu wel helpen dan?
Nou ik moet wat regelen maar Raven zit in het bad van Bill en ze wil niet dat Bill haar helpt met afdrogen enzo.
Ow nu mag ik het wel doen, net was ze nog aangekleed hoor toen ik wou helpen en nu is ze naakt weet je het heel zeker?
Ja Gustav gromde Tom nu kom nu maar naar huis zeikerd.
Nadat Gustav er eindelijk was liep Tom de deur uit en Gustav ging snel naar boven om te kijken bij Raven.
Raven's gezicht klaarde op toen ze hem zag en vroeg om een kusje.
Gustav sloot de deur en draaide het op slot.
Hij kuste Raven daarna gretig en kon een kreun niet laten.
Sssst fluisterde Raven, je weet niet of Bill opeens de kamer in komt..
Gustav grijnsde nu en kuste verder, het water word te koud voor je ik haal je eruit.
Hij pakte de stop en liet het water weglopen.
Hij legde een handdoek op de grond en legde voorzichtig Raven daar op.
Langzaam en voorzichtig droogde hij haar lichaam aan en in zijn ogen stonden maar 1 ding en dat was lust.
Raven giechelde nu zachtjes en zei dat als hij voorzichtig was het wel mocht.
Gustav knikte en kleedde zich uit en heel voorzichtig liet hij zich op Raven zakken.
Na 10 minuten waren ze klaar en kleedde hij zichzelf eerst aan en daarna wikkelde hij Raven in een handdoek en tilde haar op naar Tom zijn kamer.
Hij dook daarna de kast in en kwam terug met een slip en een training pak, dat zal wel wat lekkerder zitten dan strakke kleding en een bh..
Ja zei Raven dit zal beter zijn..
Toen Raven net geholpen werd met haar sokken kwam Tom alweer binnen.
Raven keek hem geïrriteerd aan maar zei niks.
Dank je wel Gustav ik help haar nu zelf wel verder.
Gustav knikte en stond op gaf Raven en knikje en een knipoog en ging de kamer uit.
Ik heb een verassing voor jou.
Ow nog 1 zei Raven verbaasd.
Uhuh zei Tom helemaal Hyper.
Hij ging naar de kast en pakte daar een paar gympen van Raven uiten hielp haar met het aantrekken daarvan.
Hij tilde haar voorzichtig op en liep met haar naar beneden.
Eenmaal beneden zette hij haar in een rolstoel.
Raven keek hem pissig aan en zei Ik ben in elkaar gebeukt, maar ik ben niet gehandicapt.
Tom legde heel lief zijn vinger op haar lippen en zei we gaan naar het park en dat kan je nog niet helemaal lopen geloof me.
Ow ja leuk zei Raven zachtjes maar wat als we gezien worden door de paparazzi enzow?
Dan ben je mijn vriendinnetje die in elkaar is gebeukt door een paar haters..
Raven keek hem aan maar die hebben dat niet gedaan het was je broer.
En jij denkt dat ik je dat laat zeggen liefje?
geen idee zei Raven schijnheilig.
Tom grinnikte en drukte voorzichtig zijn lippen op die van haar voordat hij opstond.
Raven wou hem net een klap geven toen hij al naar de voordeur liep om hem open te doen.
Ze zuchtte en mompelde dat hij vermoeiend was.
Tom reed de rolstoel naar buiten en Raven ademde diep in en genoot van de buiten lucht.
Ze kwamen aan in het park en ze liepen daar rond het meer wat er lag.
Raven zag spelende kinderen en er kwam een meisje op haar af en vroeg wat Raven had.
Raven glimlachte en zei dat ze een klein ongelukje had gehad maar dat alles weer goed zou komen.
Het meisje keek Tom aan en zei mijn moeder geeft mij altijd kusjes op de plekken waar ik au heb, dat moet jij ook doen hoor anders word het niet beter.
Tom speelde daar natuurlijk mooi op in en zei Dat hij dat zou doen.
Ja wel nu zei het meisje anders is het te laat.
Tom knikte en kuste Raven op haar ogen, wenkbrauw, kaaklijn en wang.
Het meisje zei nee nee je vergeet een plekje.
Welk plekje vroeg Tom lief aan het meisje en Raven rolde ondertussen alweer met der ogen want elke gek wist dat dat haar mond zou zijn.
Op haal lip natuurlijk riep het meisje half stuiterend..
Tom lachtte nu en kuste Raven op haar lippen, alleen hij bleef wat langer hangen dan nodig was geweest.
Het meisje kirde en riep toen jullie zijn verliehieeeeeeeeeeeeeeefd.
Raven wou er tegen in gaan maar Tom zei help haar ding nou niet om zeep schatje.
Ik haat jou mompelde Raven tegen zijn lippen aan.
En ik hou van jou mompelde Tom weer terug.
De moeder van het meisje kwam snel aangelopen en verontschuldigde zich tegen over Tom en Raven.
Het is al goed zeiden Tom en Raven tegelijk.
De moeder en het meisje liepen weg en Raven zei bah kan ik zo weer in bad.
Zeg zei Tom nu wees eens wat liever ik doe ook mijn best voor jou.
Raven zei als je wilt dat ik liever ben naar jou toe met je me laten gaan.
Nooit zei Tom nu fel.
Raven keek hem aan en zei toen dat hij het kon vergeten..
Ok we gaan weer naar huis blijkbaar vind je het nogal moeilijk om te gedragen in het openbaar.
Fuck you Tom zei Raven toen weer.
Tom zweeg en liep richting huis toen er opeens een kudde losgeslagen huppel kutten opdoemde die Tom natuurlijk herkende.
OMG HET IS TOM KAULITZ!!!!!!!!!!!!!! kwam er uit die wijven.
Raven kreunde en zei verstop me alsjeblieft in die struik daar en kom me later maar halen.
Tom kreunde nu ook en liep gewoon door.
Al snel waren ze omsingeld en die meiden wilden handtekeningen hebben dus daar had Tom wel even werk aan, wie ben jij vroeg 1 van die huppels nu aan Raven.
Ik ben een nichtje van hem en ik ben voor het eerst in een paar weken tijd weer buiten dus mag ik er langs alsjeblieft?
Ja natuurlijk zei het meisje en ze liet Raven erlangs met de rolstoel.
Tom zag Raven al niet meer en begon zich zorgen te maken, hij wist dat die meiden om konden slaan als een blad aan een boom en dan was ze de lul.
Na eindelijk de laatste handtekening gingen de dames verder, hij was zelfs 15 telefoon nummers rijker die hij natuurlijk niet zou bellen maar dat hoefde hun niet
te weten natuurlijk.
Toen Tom verder wou gaan zag hij een paar meter verder op een lege rolstoel.
Hij werd boos en wou gaan schelde maar bedacht net op tijd dat hij buiten was en zich dan zou verraden.
Hij pakte zijn mobiel en belde Bill.
Toen die had opgenomen siste hij door de telefoon, ze is er weer vandoor.
Nee hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen in godsnaam.
We kwamen fans tegen en zei is stiekem de menigte uitgerold en de rolstoel staat hier nog alleen Raven niet meer.
Ze kan niet ver zijn ze is nog helemaal niet goed ter been riep Bill nu.
Nee kom nou maar naar het park we moeten haar vinden!
Binnen 5 minuten waren Bill en de andere jongens er al, Wat was er nou gebeurd vroeg Bill nu weer.
We liepen door het park en we kwamen zeker 25 tot 30 fans tegen, die wilden handtekeningen.
Zij is de menigte uit gerold wat ik me wel kan voorstellen je weet hoe ze kunnen zijn.
En nu stond alleen de rolstoel er nog maar.
Nou laten we maar gaan zoeken ze kan niet ver zijn aangezien ze gewond is..
Iedereen ging een kant op in de hoop op die manier Raven tegen het lijf te lopen en haar zo weer terug te krijgen.
Georg en Gustav zochten niet zo heel erg goed dus die hoopte dat Raven hun kant op was gegaan.
Raven was verder weg dan ze hadden verwacht ze was met een groep jongelui mee gelopen en zat nu in de bus richting het station.
Ze had Tom zijn portemonnee mee gesnokt en er zat 550 euro in.
Daar kon ze een heel eind mee komen wist ze.
Ze kwam aan op het station en kocht een treinkaartje naar Berlijn, naar huis was geen optie meer....
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.