Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » In trouble

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:54

2855

0

258



In trouble

Tom en Gustav reden over de snelweg richting Berlijn, er was een alcohol controle en Tom werd aan de kant gezet.
De agent liep naar Tom zijn raam en Tom was al verwoed op zoek naar zijn portemonnee met daarin zijn rijbewijs.
Hij kon hem niet vinden en Tom begon zenuwachtig te worden, de ene agent reageerde gewoon en de ander kon uit zijn plaat gaan..
Hij draaide zijn raam naar beneden en de agent vroeg naar zijn rijbewijs.
'Sorry ik heb overal gezocht maar ik ben bang dat ik hem thuis op tafel heb laten liggen':antwoordde Tom
De agent vroeg of hij wat anders bij zich had wat hem kon identificeren en Tom zei nee sorry.
De agent vroeg wat gegevens op van de auto en vroeg Tom de vragen waaruit hij op kon maken dat Tom echt Tom was.
Hij moest blazen alleen hij mocht niet meer verder rijden zo, dus kon Gustav plaats nemen achter het stuur na het laten zien van zijn rijbewijs.
Na een kwartier gingen ze eindelijk verder en zei Tom op eens ik denk dat ik weet waar mijn portemonnee is.
Ow op je kamer zeker zei Gustav nonchalant terug.
Nee ik denk dat Raven hem heeft..
Hoezo denk je dat nou weer vroeg Gustav nu.
Nou hoe is ze anders in Berlijn gekomen, het is wat 2 uur reizen met de trein nou in die 2 uur kan jij je nooit verstopt houden voor de conducteur.
Uhm nee ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben, er zat 550 Euro in mijn portemonnee dus ze kan nog verder komen als ze zou willen..
Gustav keek even bezorgt naar Tom en zei moet je dan niet even dat apparaatje bekijken.
Ow ja dat kan ik wel even doen zei Tom.
Hij klikt het ding in en typte de code in die bij de zender hoorde.
Ja hoor ze zit nog steeds in Berlijn, ze is zelfs niet veranderd van positie zei Tom nu een beetje bezorgt..
Nu maar hopen dat ze niet verder gewond is geraakt zei Gustav zachtjes.
Ja maar ik heb een slecht gevoel hierover zei Tom zachtjes.
Misschien zit ze wel in een hotel ofzo zei Gustav voorzichtig.
Ja dat is goed mogelijk zei Tom nu.
Tom staarde naar buiten en wist gewoon dat het niet goed zat aangezien in de buurt waar ze zat dus geen hotel zou zijn, hij was er vaker geweest en hij wist dat als ze daar
zou zitten het nog wel eens moeilijk zou zijn om haar daar weer weg te krijgen.

Bill zat nog steeds naast het bed van Laneice en er was geen verbetering, wat hij ook zei tegen haar ze reageerde er niet op.
Georg was met Jessie een stukje aan het wandelen door de ziekenhuis tuin.
Ik heb net een kleine woordenwisseling gehad met Bill zei Georg zachtjes..
Waarover vroeg Jessie nu aan Georg.
Over Raven natuurlijk, Ik zei tegen Bill dat hij en ik mazzel hebben gehad dat jij en Laneice echt van ons houden.
Maar ik vind dat Tom moet accepteren dat Raven niet van hem houd en ik vroeg hem zijn mening daarover.
Hij vond dat ik op mijn tellen moest passen aangezien ik weet wat er in mijn contract staat.
Soms word ik zo gek van de twins zei Georg kreunend.
Is het een doorlopen contract of moet je elk jaar een nieuw contract tekenen? vroeg Jessie nu.
Nee het is doorlopend en ik heb al na laten kijken of de clausule te verbreken was zonder al teveel problemen, maar de twins is slimmer dan je denkt.
Nou blijkbaar toch niet zo heel slim anders had Raven niet weg geweest zei Jessie lachend.
Nee daar heb jij weer een punt zei Georg grinnikend.
Wist je trouwens dat Gustav en Raven samen sex hebben gehad vroeg Georg aan Jessie.
WAT!! dat meen je niet zei Jessie nu lachend.
Ja echt ik denk dat die 2 verliefd zijn op elkaar.
Man dat had ik allang door maar niet dat ze al zover waren gegaan, god als de twins daarachter komen breekt de pleuris uit.
Ja en Gustav kan zijn baan verliezen daardoor, maar ik denk niet dat hij daarmee zit want als dat gebeurd dan trekt ie Raven mee denk ik.
'Ja, Gustav kennende heeft schijt aan de twins' knikt Jessie.
Laten we terug gaan voordat Bill straks ook met een zenuwen toeval ligt omdat we er niet zijn zegt Georg.
Ja lijkt me verstandig zegt jessie weer op haar beurt.
Daar aangekomen zit Bil nog steeds in dezelfde houding op de stoel alleen nu zijn zijn ogen dicht, hij slaapt.
Jessie en Georg gaan zachtjes op een andere stoel zitten en kijken naar buiten.

Gustav rijd de auto van Tom door de straten van Berlijn en volgt de aanwijzingen op die Tom hem geeft.
Tom is zenuwachtig voor wat hij gaat aantreffen al weet hij dat het niet goed gaat zijn.
Gustav zegt:'Je weet allang waar ze is he?'
Tom knikt en zegt ja en mijn vermoedens worden nu wel bevestigd zei hij zachtjes.
Is het zo erg dan vraagt Gustav nu angstig.
Ben bang van wel, ze is in de rosse buurt van Berlijn terecht gekomen en als ik mijn vermoedens kloppen dan zit ze bij Heinrich Mann.
Dat is de grote baas van de rosse buurt, dan word het een stuk moeilijker om haar daar weg te krijgen.
Hoezo vraagt Gustav nu.
Nou ik ken hem en hij kent mij.
Hij weet dat ik beroemd ben en dat ik geld heb, denk je dan echt dat hij haar dan zomaar mee gaat geven?
Je maakt een grapje Tom roept Gustav nu.
Nee helaas niet, toen we hier waren voor de opnames van de 2de cd zaten we in het hotel, ik heb toen meerdere malen gebruik gemaakt van zijn meisjes.
Ik was 1 van zijn beste klanten, en nu? nu heeft hij iets wat mij dierbaar is en daar zal ik voor moeten betalen.
Heinrich is een gevaarlijke man, hij is niet bang om een leven te nemen al ben je nog zo beroemd.
Gustav keek geschrokken naar Tom en zei waarom ga je in godsnaam met zo iemand om man!
Nou ja je kan diegene maar beter achter je hebben staan dan voor je dus vandaar.
Jezus schreeuwde Gustav nu, alsof we Raven nog niet genoeg hebben aangedaan.
Tom keek Gustav verbaasd aan maar zei niks.

Raven lag nu op een bed maar kon niet in slaap komen.
Ze was bang, bang voor hetgeen wat zou gaan komen.
De deur ging langzaam open en Raven kwam omhoog, ze zag een vrouw de kamer in komen met een heel vriendelijk gezicht en die zei dat ze mee moest komen.
Raven stond op van het bed en liep achter de vrouw aan en zo kwamen ze bij een badkamer uit.
Kleed je uit verzocht de vrouw haar.
Raven zei nee niet zolang je hier blijft.
Och meissie we zijn meiden onder elkaar ik doe je heus niks hoor beloofd.
Raven keek haar even onderzoekend aan en knikte toen.
Langzaam trok ze haar kleding uit en stond toen naakt voor de vrouw, de vrouw had de kranen van de douche al aangezet en duwde Raven eronder.
Snel waste Raven zich en draaide de kranen uit en kreeg een handdoek aangereikt.
Ze was droog en de vrouw gaf haar een doorzichtig jurkje van zwart kant en een string.
Raven keek de vrouw aan en zei Wat denk je zelf, zie ik eruit alsof ik hier ga werken?
Je zult wel moeten want je mag ook zo als je er nu bij staat naar de baas toe hoor.
Raven keek haar aan en zei wat moet ik daar nou weer ik wil naar huis..
De baas wilt met je praten zei de vrouw weer op haar beurt.
Ow en dat moet in een doorzichtig gordijntje?
Blijkbaar hij gaf het aan me antwoordde de vrouw.
Hoe vermoeiend kunnen mannen zijn zeg mompelde Raven nu terwijl ze de string aan trok.
De vrouw grinnikte en zei dat wel een beetje op haar woorden moest letten bij de baas, hij was geen lieverdje..
Raven rolde met haar ogen maar zei niks meer.
Ze werd nadat ze het jurkje ook aan had naar de baas gebracht, onderweg kwamen ze een paar mannen tegen die floten en haar wilden aanraken maar de vrouw zei dat Heinrich
daar niet content mee zou zijn en ze liepen direct door..
Ze kwamen aan bij een deur en de vrouw klopte.
Ze konden naar binnen en de man stuurde de vrouw weg.
De man stond op vanachter zijn buro en liep op Raven af.
Hij was kleiner dan Tom maar niet minder beangstigend.
Zo zo dat ziet er niet verkeerd uit zo.
Ik zal mijzelf even voorstellen ik ben Heinrich, ik ben de grote baas van de rosse buurt.
In andere woorden je bent een pooier zei Raven ongeïnteresseerd terug.
Als jij het zo wilt noemen dan mag dat van mij, maar denk erom tegen wie je het hebt want ik kan je maken en ik kan je breken.
Nou daar ben je al een beetje laat mee, dat hebben ze al geprobeerd.
Wie heeft jou zo toegetakeld meisje vroeg Heinrich aan haar.
Dat gaat je niks aan, wanneer kan ik weer door om mijn reis te vervolgen.
Nou zei de man lachend, bevalt het je hier niet dan?
Wat denk je zelf zei Raven met groot sarcasme in haar stem..
De man grinnikte en zei Ik heb hier je spullen liggen en ik vond wat interessants daar tussen.
Raven keek hem droog aan en zei: Heeft je moeder je nooit geleerd om van andermans spullen af te blijven?
Jou mond brengt jou echt nog eens in de problemen jonge dame..
Ach dat ben ik nu ondertussen wel gewent, maar vertel wat vond je zo interessant?
Dit hier en hij hield Tom's zijn portemonnee omhoog.
Heb je deze jongeman gerold want er zit een behoorlijk bedrag in de portemonnee.
Ik heb iemand gerold inderdaad, moest daar weg zien te komen en hij liep op mijn pad, en dankzij zijn geld ben ik in Berlijn terecht gekomen maar ja het was nou niet echt de
bedoeling om dan weer hier te belanden.
Waar ben jij voor op de vlucht dan meisje?
Ow voor mijn ex zei Raven luchtig hij kon zijn handen zoals je al zag niet thuis laten dus ik ben gevlucht.
Ah dat is inderdaad niet prettig, en wat was je plan hier in Berlijn?
Om zover mogelijk bij hem vandaan te komen natuurlijk.
Ga even zitten ik moet even wat regelen ben zo terug,
Ow en er staat iemand voor de deur dus hier kan je niet zomaar ontsnappen schoonheid.

Tom zijn mobiel ging over en hij nam op(dí»h)
Hoi Tom je spreekt met Heinrich..
Heinrich wat kan ik voor je doen zei Tom voorzichtig terwijl Gustav met grote ogen naar Tom zat te kijken.
NOu ik heb hier iets van jou en ik vermoed dat je er meer van weet maar dan moet je even naar mij toe komen,
Ow wat heb je dan van mij vroeg Tom aan de man.
Sowieso je portemonnee en de jongedame die hem gejat had.
Raven zei Tom glimlachend.
Ah dus toch, is ze van jou Tom?
Ja Heinrich ze was me ontsnapt toen we aan het wandelen waren.
Waarom is ze zo toegetakeld dan?
Dat is door Bill gedaan, die heeft verkering met haar beste vriendin en die had wat geflikt en hij gaf haar een paar tikken, Raven is daar tussen gesprongen en heeft
de rest gevangen..
Ow das moedig, maar nu is ze dus hier en eigenlijk wil ik haar niet laten gaan.
Ik weet dat ze bij jou is, ze heeft een zendertje om der nek dus ik was al op weg.
Ze moet namelijk mee naar het ziekenhuis, haar beste vriendin heeft een bijna fatale toeval gehad en ligt in coma.
Raven is de enigste die haar eruit zal kunnen krijgen.
Heinrich kuchte en zei ze zal een hoop geld op kunnen brengen als ze voor mij werkt.
Ja maar je hebt het over mijn toekomstige vrouw Heinrich, dit kan je niet doen..
Natuurlijk kan ik dat wel en dat weet je.
Ja maar jij weet ook dat ik veel voor jou heb gedaan, nu kan je wel wat voor mij terug doen denk je niet?
Heinrich zuchtte en zei ok kom der maar halen, zo jammer ze is speciaal, vooral met die grote mond van der.
Tom lachtte en zei vertel mij wat..
We zijn er binnen 6 minuten zorg dat ze klaar staat..
Natuurlijk Tom tot zo en Heinrich verbrak de verbinding
God Raven heeft echt mazzel siste Tom.
Gustav zei dat kan je wel stellen, maar jij hebt ook lef om zo tegen die man te praten.
Vergeet niet Gustav zei Tom nu glimlachend, Ik sta bekend om mijn player gedrag dus zullen de mensen niet raar opkijken dat ik ook gebruik heb gemaakt van
hoeren.
Als ik naar de politie stap dan is Heinrich nergens meer en dat weet hij ook donders goed en dat maakt dit spelletje zo leuk..
Gustav knikte maar wat en vroeg waar ze heen moesten.
Het is dat gebouw daar met de black light boven de deur.
Gustav parkeerde en vroeg of hij moest blijven zitten.
Nee loop maar mee hoor misschien zit er nog wat lekkers voor je tussen knipoogde Tom.
Ze liepen naar de ingang en ze werden opgevangen door de zoon van de baas.
Tom je word verwacht kom maar zei de jongen.
Ze werden naar het kantoor van Heinrich geleid en de deur werd geopend.
Daar zat Heinrich aan het buro en Raven zat verveeld op een stoel, in een jurkje wat niks verborg en Tom begon te grijnzen.
Heinrich liep op Tom af en zei Tom goed dat je er bent jongen.
Raven's mond viel open en keek verbaasd hoe vriendschappelijk de 2 met elkaar om gingen.
Raven je vangt vliegen meid doe je mond toe zei Tom knipogend.
Ze keek hem pissig aan en zei ik had kunnen weten dat zelfs jij je onder de ratten zou bevinden.
Meisje dat is al zolang geleden niet druk om maken zei Tom nu.
Ja zolang geleden dat hij jou nog perfect kent dus dan wil ik niet weten hoeveel hij aan jou verdient heeft, tenzij je zelf achter de ramen hebt gezeten natuurlijk.
Heinrich schoot in de lach, lekker fel hoor, weet je zeker dat je der terug wilt?
Tom grinnikte en zei ja ik kan niet zonder haar Heinrich.
Spijtig hoor zei Heinrich weer.
Tom liep op Raven af en zei ga je mee naar huis liefje of blijf je liever bij Heinrich?
Raven keek hem aan en zei: Ooit zal jij zwaar boeten voor wat je hebt gedaan, onthou dat!
Tom grijnsde alleen maar en zei kom liefje we gaan.
Hij leidde haar door de gangen waar ze de vrouw tegen kwamen die Raven had laten douchen.
Ga je al weer weg schatje zei ze tegen Raven.
Ja zei Raven mijn persoonlijke slavendrijver is me komen halen..
De vrouw grinnikte en zei jammer we hadden een hoop plezier kunnen hebben samen en ze drukte haar lippen op die van Raven.
Ravens ogen werden zo groot als schotels, en zelfs Tom en Gustav stonden versteld van wat er gebeurde.
De vrouw trok zich terug en zei ik hoop je ooit weer een keer te zien liefje en zo liep ze weg.
Raven keek de vrouw na en zei wauw dat was anders...
Tom keek naar Raven en grijnsde ah weer iets wat we kunnen uitproberen
Raven keek hem vies aan en zei vergeet het slet.
Gustav lachtte nu en kreeg een boze blik van Tom, maar hij kon niet stoppen met lachen en zei sorry maar dat klonk zo leuk.
Zeik niet en kom op naar de auto voordat ze dat ding helemaal gestript hebben.
Raven grinnikte alleen maar.

Ze zaten nu in de auto en Tom reed weer omdat hij zijn portemonnee weer had.
Ow btw Miss Raven zei hij nu.
Je bent me €180,- verschuldigd voor de boete die ik net heb gekregen voor het rijden zonder rijbewijs.
Raven grinnikte en zei dan moet ik eerst werk gaan zoeken.
Nou je kan het in natura terug betalen natuurlijk.
Als ik een slet was geweest misschien ja, maar aangezien jij de slet bent hier pas ik..
Tom gromde wat en Gustav keek naar buiten om niet in de lach te schieten..
Ow zei Tom nu gemeen, we moeten nu even langs het ziekenhuis.
Waarom vroeg Raven aan Tom ga je je laten testen na al die tijd?
Nee kutwijf schreeuwde Tom nu boos.
Wat een temperament weer zeg zei Raven droog.
Houd je kop nou eens en luister schreeuwde Tom nu.
Ik raad jou liever aan om op de weg te letten aangezien we anders zelf in het ziekenhuis liggen.
Tom keek voor zich en kon net op tijd een auto ontwijken en alle drie zaten ze met een kleine hartverzakking.
Mijn god Tom zei Gustav zal ik maar even uitleggen waarom we naar het ziekenhuis gaan?
Ja doe maar gromde Tom nu weer.
En raven hou jij alsjeblieft even je mond tegen Tom want ik hou van mijn leven namelijk..
Raven knikte alleen nog maar.
We gaan dus naar het ziekenhuis omdat Laneice weer een aanval heeft gehad nadat ze had gehoord dat jij weg was gelopen.
Raven trok wit weg en vroeg ze is toch niet dood he?
Nee, nee zei Gustav nu maar ze ligt wel in een coma en jij bent waarschijnlijk de enigste die haar daaruit kan krijgen.
Oh mijn god wat heb ik gedaan fluisterde Raven nu.
Je kon het niet weten zei Tom nu ook, maar nu weet je wel dat je het niet weer moet flikken want serieus ...
Ja, Tom ik weet wat je wilt zeggen hou maar op zei Raven pissig terug..
Ow maar ik kan zo toch niet naar het ziekenhuis gaan piepte Raven al wijzend naar wat ze aan had.
Tom grinnikte van mij mag je maar dat zal ik je niet aandoen, we rijden wel eerst langs huis..
Raven knikte en liet toen haar hoofd tegen het raam aan leunen...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.