Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Gustav's bekentenis..

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:56

1987

0

320



Gustav's bekentenis..

Eenmaal thuis gekomen zaten Gustav, Georg en Jessie net te eten.
Willen jullie ook eten vroeg Gustav met volle mond.
Ja ik wel zei Tom gelijk heb honger als een paard en dat ziekenhuis vreten is ook niet alles.
Raven schudde haar hoofd en zei ik ga liever even douchen..
Tom keek haar aan en kuste haar wang, ga je gang lieverd.
Met een rood hoofd liep Raven naar boven en Gustav zat raar te kijken naar wat er net was gebeurd.
Na het eten hielp Tom met de vaat op te bergen en Gustav ging naar zijn eigen kamer en was aan het denken wat hij nou met Raven aan moest.
Hij hield echt van haar maar hij wist ook dat Tom er alles aan zou doen om haar voor zich te winnen en hij had al door dat dat aardig aan het lukken was.
Gustav was aan het ijsberen door de kamer heen en wist echt niet hoe hij Tom duidelijk moest maken dat hij van Raven hield en Tom opzoek moest gaan naar een andere meid.
Tom liep de trap op en liep naar zijn kamer, daar trof hij Raven aan met alleen een handdoek om zich heen gewikkeld.
Ze was haar haar aan het drogen en zag hem niet binnenkomen.
Tom volgde elke beweging die ze maakte en stapte dichterbij, hij gaf een klein kuchje zodat ze zich niet rot zou schrikken.
Raven draaide zich om en bloosde weer toen ze Tom zag staan kijken naar haar.
Hij schraapte zijn keel en kwam weer een paar passen dichterbij, Raven bleef naar hem kijken en had niet eens zin om er tegen in te gaan.
Tom stond nu voor haar stil en streelde met zijn hand langs haar wang, nek en daarna haar arm.
Hij boog nu voorover aangezien hij nog steeds een stuk groter was dan zij en kuste haar weer.
Dit keer beantwoorde Raven zijn kus direct en Tom pakte Raven bij de middel en trok haar tegen zich aan.
Door die actie kwam de handdoek los maar geen van tweeën namen de moeite om hem goed te doen.
Tom streelde nu haar blote rug en kreunde.
Raven trok terug en keek hem aan en zei dat ze niet zeker was of ze hem al zover toe wou laten.
Tom knikte en zei ik ga zover als dat jij me laat gaan, als jij stop zegt stop ik beloofd.
Raven knikte en trok hem weer dichterbij om hem te kunnen zoenen.
Raven voelt hoe hij zijn armen om haar heen slaat en haar zachtjes optilt, met langzame stappen loopt hij al zoenend naar zijn bed en legt Raven daarop neer.
Hij kruipt naast haar en begint haar weer te zoenen en te strelen.
Raven kreunt nu en Tom weet dat hij op de goede weg is.
Hij streelde nu haar billen en gleed door naar de liezen.
Raven liet hem nog steeds begaan en gaf een kleine kreun toen hij dichterbij haar poesje kwam.
Tom stopte met kussen en keek haar aan maar bleef haar lichaam strelen.
Raven sidderde nu onder de aanrakingen en smeekte Tom nu om verder te gaan.
Tom knikte en kleedde zichzelf nu ook uit, hij kroop weer tegen Raven aan en kuste haar weer.
Raven voelde hoe zijn lid langzaam maar zeker omhoog kwam tegen haar bovenbeen en kon een giechel niet onderdrukken.
Tom ging tussen de benen van Raven liggen en drong bij haar binnen.
Al snel vulde de kamer zich met kreunen en konden ze het zelfs op straat horen aangezien het raam open stond.
Gustav zat op zijn kamer zich boos te maken op Tom en kon hem de nek wel omdraaien.
Toen hij Raven Tom's naam hoorde kreunen brak er iets en stormde hij zijn kamer uit om Tom's kamer in te stormen.
Hij greep Tom beet en trok hem grof van Raven af.
Tom keek hem verdwaasd aan aangezien hij de muur had geraakt.
Wat denk je waar jij mee bezig bent schreeuwde Gustav nu naar Raven.
Ik hou van je weet je wel, en dan ga jij met hem liggen batsen.
Ik dacht dat ik wat voor je betekende na die keer in de badkamer, maar nee jij laat je uitwonen door je eigen ontvoerder.

Tom was inmiddels opgestaan en stond nu ook bij het bed waar Raven lag te trillen uit angst voor de reactie van Tom.
Langzaam liep Tom rood aan en vroeg wat er precies was gebeurd tussen hun 2..
Nou zei Gustav:'Raven en ik hebben al een aantal keren gezoend en al 2 keer sex gehad'.
Ik hou van haar en ik wil dat je haar op geeft en haar met mij verder laat gaan.
Tom keek Gustav spottend aan en zei:'Wat denk jij nu, dat ik haar zomaar op ga geven voor jou??'
Dan heb je het zo mis he zei Tom nu.
Raven is van mij en blijft van mij, en jij vertrekt nu uit mijn kamer en als ik je nog 1 keer bij haar in de buurt zie dan zal ik er voor zorgen dat er een andere drummer komt.
Heb je dat begrepen Schäfer? riep Tom nu boos.
Gustav keek Tom aan en zei Je doet maar, jij bent Raven niet waard namelijk.
Raven was ondertussen van het bed afgekropen en had snel wat aan getrokken, want om er nu bij te staan zoals Tom nu deed zag ze niet zitten.
Gustav liep weg van Tom en terwijl Tom snel zijn boxer weer aan deed.
Raven stond te kijken naar de 2 mannen en er liep een traan over haar wang.
Gustav keek naar haar en zei kom hier liefje ik neem je weg van hier ze kunnen de schijt krijgen hier.
Raven schudde haar hoofd en zei:' Het spijt me zo vreselijk, ik geef ook heel veel om jou maar ik kan niet gaan, dan ben ik bang dat Laneice weer een aanval gaat krijgen
en het is al mijn schuld dat we in deze situatie zitten, als ik nooit die prijs had gewonnen dan zaten we nog gewoon thuis en dan was alles zoals het hoorde.
Tom stond te grijnzen achter Gustav en zei:' Zie je wel ze kiest voor mij en niet voor jou en nu mijn kamer uit voordat ik je eruit mep'.
Gustav liep naar Raven toe en pakte haar wangen beet, ik begrijp je donders goed.
Als je er eindelijk achter komt dat hij niet jou ware is ben ik er voor je dat beloof ik je lieverd.
En zachtjes drukte hij zijn lippen op die van Raven en liep daarna de kamer uit om zijn spullen in te pakken.
Raven bleef verbaasd achter met een boze Tom..
Ze keek hem voorzichtig aan en vroeg fluisterend of hij erg boos was.
Ow ja ik ben boos zei hij nu tegen haar en hij zag hoe Raven een rilling kreeg.
Ga je me weer slaan vroeg ze nu weer voorzichtig..
Nee ik ga jou niet slaan zei hij, ik begrijp waarom je het deed namelijk.
Raven keek hem nu in de ogen die opeens een heel stuk zachter stonden.
Je gaat me niet slaan vroeg ze nu verward maar je bent wel boos?
Ja ik ben boos om het feit dat hij ons moment heeft verstoord.
Raven begon nu weer hevig te blozen en wist zich even geen houding te geven.
Tom lachte zachtjes en liep op haar af, het moment is zeker aardig verknalt nu he vroeg hij liefjes.
Uhm ja dat kan je wel stellen ja, ik bedoel je stond in je blote reet ruzie te maken met Gustav en mijn god dat beeld zal nooit mijn hoofd meer verlaten..
Toen schoot Tom dus helemaal in de lach en trok Raven mee naar de deur.
Wat gaan we doen vroeg ze snel aan Tom.
Jij gaat even wat eten want ik wil niet dat je ziek word.
Ja maar ik hoef echt niet hoor probeerde Raven nu weer.
Dus wel zei Tom, je moet genoeg krachten hebben voor vanavond want als je denkt dat dit voorvalletje ons avondje gaat verknallen heb je het hevig mis.
Eenmaal beneden gekomen zat Jessie bezorgd naar Raven te kijken.
Weet hij het fluisterde Jessie nu.
Raven knikte bedroefd en jessie vroeg weer of hij haar had geslagen.
Nee helemaal niet zelfs, hij heeft allen zijn stem verheft.
OK ja dat hebben we dus gehoord.zei Georg nu ook.
Toen kwam Gustav naar beneden met zijn koffers, ik ga voorlopig naar mijn ouders en zal een huisje zoeken voor mij zelf zei hij nu..
Tom knikte alleen maar en zei dat dat een strak plan was van hem.

Jessie en Georg zaten verbaasd op de bank en wisten niks te zeggen daarop.
Georg trok Jessie mee naar de kamer en zei dat ze zich er beter niet mee konden bemoeien.
Jessie was het daar totaal mee eens en ging op bed liggen en wenkte Georg naar zich toe.
Georg deed wat ze vroeg en ze begonnen te kussen.
Langzaam kleedde ze elkaar uit en ze kusten elkaar op elk plekje van elkaars lichaam
Georg streelde Jessie's billen en kuste haar poesje, Jessie lag te kreunen en te kronkelen en Georg glimlachte alleen maar.
Al snel had Jessie Georg op zijn rug gekregen en nam ze zijn lid in haar mond, al snel stond hij hard en kroop ze omhoog om hem langzaam in zich te laten glijden.
Ze wisselde in snelheid en Georg hijgde in haar oor en zei dat hij van haar hield.
Ik hou ook van jou Georgie fluisterde Jessie nu terug en kuste hem nu.
Georg ging uit Jessie en zette haar op de knieën en via achterlangs kwam hij weer in haar poesje en hij begon te stoten.
Harder gilde Jessie opeens en Georg voerde de snelheid en kracht op en hij voelde hoe Jessie's spieren aanspande.
Georg stootte nog even door en voelde hoe Jessie klaar kwam, ze spande haar spieren zo strak aan dat hij het ook niet meer op kon houden en hij zich
leeg spoot in Jessie.
Ze vielen uitgeput neer en waren niet echt van plan om nog te bewegen.
Georg stond uiteindelijk op om te gaan douchen en Jessie viel in slaap.
Bill en Laneice zaten bij elkaar op 1 bed en Bill legde uit wat er met Raven was gebeurd in de tussentijd.
Laneice haar ogen werden groter en groter en ze zei dus als ik het goed begrijp had ze bijna als hoer mogen werken als Tom die man niet had gekend?
Ja daar komt het op neer inderdaad zei Bill nu weer.
God hoeveel moet ze nog doorstaan fluisterde Laneice nu.
Nou ik hoop eigenlijk niks meer, maar het ligt aan haar zelf.
IK denk dat Tom haar nu niet zal straffen maar de volgende keer zal niet onbestraft blijven ben ik bang.
Laneice knikte en zei ook dat dat niet hoefde te gebeuren.
Ondertussen was de zak met medicatie leeg en kwam er een verpleegster binnen, ze was gekleed in een witte broek en een bloes die net even iets te ver open stond.
De verpleegster schonk Laneice helemaal geen aandacht maar Bill des de meer.
Laneice voelde zich daardoor erg onzeker en werd zenuwachtig.
Bill merkte dat al snel en nam haar in zijn armen waarop de verpleegster haar mond in een norse streep trok..
Ze verwisselde de lege zak met een volle zak medicatie en verliet de kamer weer.
Bill zei wat een vreemd mens was dat ik vertrouw haar voor geen meter.
Ik ook niet ik weet niet wat ik van der moeten denken maar ik denk dat de mensen blij moeten zijn dat ze niet op de hartbewaking werkt, als ze daar zo rondloopt met haar
tieten te koop weet ik zeker dat het fout gaat dan.
Bill grinnikte en vroeg hou kom je daar nou bij?
Nou dat is veel te veel opwinding voor die mensen.
Nu kwam Bill helemaal niet meer bij en viel zowat uit het bed.
Laneice grinnikte daar weer om en kroop verder onder de dekens want ze werd opeens wel heel erg moe.
En nog voordat ze welterusten kon zeggen viel ze al weg.
Bill vond het erg vreemd en besloot dat aan de arts te vragen de volgende dag.
Kort daarna ging de deur weer open en stond daar de verpleegster.
Slaapt Mevrouw vroeg ze aan Bill.
Ja ze is in slaap gevallen antwoordde hij.
Dat is mooi zei de verpleegster en liep de kamer verder in.
Ze controleerde een aantal dingen en verliet de kamer, waarna Bill ook in slaap viel met Laneice nog in zijn armen..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.