Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Kieteldood

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:57

1782

0

419



Kieteldood


Nadat Raven gedoucht had liep ze naar beneden, ze nam plaats naast Jessie en die gaf Raven een knuffel.
Ze waren aan het praten over meisjes zaken en Georg rolde met zijn ogen en liep de keuken in.
Wat is er Georg zei Tom die net een broodje aan het smeren was.
De meiden hebben meiden gesprekken, daar ga ik dus mooi niet tussen zitten.
Tom grinnikte en vroeg of Raven er ook al bij zat.
Ja zei Georg die zit net zo hard mee te lullen met die andere 2.
Tom zei ze moet nog eten.
Nou ze had geen honger zei Bill nu.
Ja ja die ken ik al gisteren probeerde ze dat ook al en Tom sprong van de kruk af om de huiskamer in te verdwijnen.
Goedemorgen knalde er door de huiskamer heen waardoor de meiden allemaal een gil vrij lieten en Tom over de stoel heen hing in de slappe lach.
Jij oetlul siste Raven direct.
Jessie grinnikte weer om die opmerking en liep de keuken snel in.
Laneice keek nog geschrokken naar Tom en zei dat hij niet grappig was.
Jawel hikte Tom nu, jullie gezichten waren goud waard..
Raven stak der middelvinger op en zei dat een hobby moest gaan zoeken.
Ow maar ik heb hobby's hoor,
Ik speel mijn gitaar, ik heb jou, ik hoop binnenkort ongestoorde sex, ow en ik heb Bill
Man zei Raven grinnikend Bill is een dag taak geen hobby.
Bill die toevallig in de deuropening stond trok zijn wenkbrauw op en keek Raven aan.
Zei je daar wat prinses vroeg Bill toen..
Wie ik? vroeg Raven schijnheilig..
Ja jij ja zei Bill weer op zijn beurt.
Nee ik zou niet durven zei ze zachtjes terug en ze stond langzaam op voor het geval dat.
En Bill zei ik hoorde toch wat volgens mij..
Nee joh, zei Raven het was een Lama die aan het schijten was.
Laneice schoot zo hard in de lach dat ze van de bank af rolde, Tom moest zich ook weer vastgrijpen en Bill keek Raven aan met spleetoogjes.
Opeens gilde hij:'Je gaat eraan!!!'
Raven gaf een gil en zette het op een lopen en natuurlijk ging Bill erachteraan.
Jessie en Georg kwamen de keuken uit en vroegen wat er in godsnaam aan de hand was.
Raven heeft Bill in de zeik genomen en nu is hij haar achterna aan het rennen, ben benieuwd wie dat wint zei Tom lachend.
Ja Bill natuurlijk zei Jessie, met die lange steltes van hem.
En van boven hoorde ze het gelach van Raven komen.
Tom zei ik ga wel even kijken of ze elkaar niet afmaken.
Hij liep naar boven en keek waar ze konden zitten.
In de kamer van Bill kwam hij uit en Raven lag op het bed van Bill en Bill zat op haar en kietelde haar.
Tom grijnsde bij dat gezicht en bleef staan in de deuropening.
Bill stopte even om Raven op adem te laten komen.
Raven stak haar tong uit naar hem en Bill boog naar voren en klapte zijn tanden vlak voor haar tong op elkaar.
Nouhou riep Raven nu doe je het weer sukkel.
Bill grinnikte en zei Ik had je gewaarschuwd niet?
Raven grinnikte en zei: 'Sinds wanneer luister ik naar jou?'
Pas op he jongedame want ik doe het echt.
Raven schoot in de lach en zei Je mag dan wel snel zijn in het rennen maar serieus dit verlies je.
Bill had Tom al zien staan en die knikte alleen maar.
Zit je me uit te dagen nu?
Raven beantwoordde door haar tong uit te steken.
Bill schoot naar voren maar voor hij haar tong had was hij al weg.
Raven schoot in de lach om zijn gezicht, en probeerde nu onder hem vandaan te komen.
Wou je ergens heen vroeg hij aan haar.
Ze knikte en zei Dat ze nog wat moest doen.
Bill stapte van haar af en Raven stapte van het bed toen ze Tom zag.
Ze werd rood en keek naar haar voeten.
Tom grijnsde en zei Kom je moet nog eten.
Ik hoef geen eten, ik heb namelijk geen honger antwoordde Raven.
Tom liep de kamer in en zei dat het geen verzoek was.
Ze keek hem aan en zei dat hij misschien mocht uitmaken waar ze moest verblijven enzovoort, maar niet wanneer ze moest eten.
Bill liep de kamer uit en Tom liep naar Raven toe.
Al sinds dat we je hier hebben eet je te weinig, als jij denkt dat ik dat niet door heb moet je zeker vroeger opstaan.
Het kan ook op een andere manier maar das de minst leuke manier.
En die is vroeg Raven nog uitdagend.
Dan bel ik de tour arts en die kan bij jou ook sondevoeding aan leggen, dan loop je met zo'n slangetje door je neus..

Dat doe je niet zei Raven ongelovig..
Try me zei Tom grijnzend.
Raven keek hem aan en zei: 'Wat jij wilt!' en zo liep ze de kamer uit richting de trap.
Tom liep er tevreden achteraan en zag haar de keuken in stampen waar ze na 5 minuten weer naar buiten kwam met een broodje en een banaan.
Kijk zo moeilijk was het niet he zei Tom nu.
Fuck you Kaulitz zei Raven weer op haar beurt.
Kan niet wachten zei Tom toen weer.
Zo oneerlijk die gast heeft altijd een weerwoord.
De rest schoot in de lach en riepen vandaar dat jullie zo goed bij elkaar passen want jullie zijn beide zo.
Raven keek de rest aan en zei dat ze niet moesten samenspannen.
Nadat Raven klaar was ging ze de schil weg gooien en Tom huppelde achter haar aan waardoor ze hem vaag aan keek en vroeg of ze honing aan der reet had.
Tom keek der stom aan en zei dat dat niet grappig was.
Ow jawel dat was het wel zeiden Raven en Bill tegelijk..
Kijk zie je broer is het met mij eens zei Raven triomfantelijk..
Tom keek haar aan en zei ik krijg je nog wel.
Correctie zei Raven weer, Je hebt me al.
Ow ja das waar zei hij grinnikend en Raven rolde met haar ogen terwijl ze verder liep richting de keuken.
Zullen we gaan winkelen vroeg Bill nu.
Ja, ja, ja, ,ja laten we gaan winkelen riep Laneice nu.
En jij Jessie wil je ook mee vroeg Bill.
Ja als het mag van Georg.
Georg gaat ook mee hoor maak je niet druk.
En jij Tom?
Ja ik ga ook wel mee zei die terug.
Whahaha Ik wens je sterkte met Raven zo ver te krijgen.
Hoezo dat nou weer zei Tom nu.
Ow die heeft een grote hekel aan winkelen, dus die gaat echt alleen als het nodig is en dan nog alleen naar de winkel waar hetgeen verkocht word wat ze nodig heeft.
Dan gaat ze direct weer naar huis..
Raven kwam de keuken uit en alle ogen waren op haar gericht.
Wat heb ik nu weer fout gedaan vroeg ze voorzichtig.
Helemaal niks schatje zei Tom nu.
Wij gaan zo even weg met zijn alle.
Ow zei Raven nu, waar gaan jullie heen dan?
Nou wij gaan winkelen, Raven liet de ring vallen die ze van haar vinger af had gehaald en dook op der knieën om hem te zoeken.
Toen ze hem weer om had zei ze nou veel plezier he, ik zie jullie zometeen wel weer en liep langzaam richting de trap om te vluchten.
Jessie en Laneice lagen in een deuk en zeiden tegelijk, dank je wel Raven..
Bill keek de meiden vreemd aan en zei Als jullie denken dat zij alleen hier blijft kunnen jullie dat vergeten hoor.
Jessie en Laneice schoten weer in de lach en zeiden tegelijk ik wens jullie sterkte met Raven over te halen om mee te gaan.
Tom keek ze aan en riep ze gaat mee of ze het leuk vind of niet..
Nou ik denk dat je der beter op kan sluiten op je kamer want die is met geen stok de auto in te kijken als ze het niet nodig vind.
Tom keek Jessie boos aan en zei we zullen zien en hij liep naar boven.
Op de kamer zag hij haar op bed zitten met een boekje en liep naar haar toe.
Liefje zei Tom kwijlerig, we gaan winkelen je moet je jas en schoenen even aantrekken.
Vergeet het, ik ga niet winkelen aangezien ik niks nodig heb en ik een schijthekel heb aan winkelen.
En als jij je goede humeur wilt behouden doe je er goed aan om mij thuis te laten..
Ik vind het super lief dat je aan mijn humeur denkt, maar hoe denk je dat mijn humeur gaat wezen als ik in de stad loop en ik elke keer moet denken wat voor een idioot
plan je nu weer aan het verzinnen bent om weg te komen.
Zeg ik heb je toch beloofd dat ik niet meer weg ga zonder jou toestemming.
Nu vraag ik je toestemming om mij thuis te laten als je de goede sfeer wilt bewaren.
Nee je gaat mee of je het leuk vind of niet, en trouwens je kan wel wat nieuwe kleding gebruiken.
Mooi niet dat jij voor mij kleding gaat betalen vriend, ik vind het al erg genoeg dat ik hier moet zijn zonder dat ik voor de kost moet mee betalen.
Tom zuchtte en zei waarom hebben je ouders je zo koppig laten worden?
Praat nooit maar dan ook nooit meer over mijn ouders zei Raven kil.
Tom keek haar geschrokken aan en durfde het gevatte antwoord niet te plaatsten.
Tom liep daarom maar naar de kast en pakte Ravens schoenen en jas en liep weer terug naar het bed.
Doe je het zelf of moet ik het voor je doen zei hij een beetje streng.
Je hoeft helemaal niks en ik wil niks dag Tom.
Tom zei maak me nou niet boos schatje, alsjeblieft..
Raven keek op van het boekje en zag een pruil lip.
Godverdomme riep ze nu, je bent me een bezoek aan de mac verschuldigd anders ga ik niet mee.
Tom grijnsde en zei Deal.
seal it with a kiss baby fluisterde Raven nu.
Tom drukte zijn lippen op die van Raven en samen verdwaalde ze in de kus totdat Bill van beneden riep gaan we nog of niet!!??
Klootzak mompelde Tom tegen Ravens lippen aan en die grinnikte weer op haar beurt
Ga maar vast naar die zeik lul toe ik trek men schoenen even aan en dan kom ik eraan.
Tom huppelde naar beneden en zei dat Raven eraan kwam.
Wat the hell heb je gedaan omdat voor elkaar te krijgen vroegen Laneice en Jessie tegelijk.
Ow een belofte om naar de Mac te gaan.
OMG zeiden Laneice en Jessie tegelijk.
Bill zei ik hou van mijn schoonzusje echt, hoeveel vrouwen gaan er vrijwillig naar de Mac zonder bang te worden dat ze gelijk 10 kilo aan te komen.
Ze schoten in de lach en Raven keek hun even raar aan toen ze beneden kwam..
Tom sloot haar in zijn armen en gaf haar weer een kus.
We gaan voordat jullie straks huiskamer sex gaan hebben riep Georg..
Bill grinnikte en zei daar zou ik ook niet raar van opkijken nu je het zegt..
Tom keek grijnzend naar de jongens en Raven pakte hem bij zijn oor en zei Forget it baby, move you're ass..
En eindelijk stapten ze in de auto op weg naar het winkelcentrum en de Mac...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.