Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Shopping

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:58

2227

0

301



Shopping

Tom zat achter het stuur, Bill naast hem, Jessie zat op Georgs schoot en Raven zat in het midden met Laneice daar weer naast.
Raven zat te geiten met de meiden en de jongens in de zeik te nemen, die er ook de lol wel van in zagen.
Laneice legde haar hoofd op Ravens schouder en deed haar ogen even dicht.
Raven vroeg of ze niet te moe was om te gaan winkelen aangezien ze net pas uit het ziekenhuis was gekomen en zo.
Maak je maar niet druk zei Laneice Tom heeft de rolstoel nog achterin liggen dus als het moet dan ga ik daar wel in zitten.
Bill zei Raven gelijk, de rolstoel moet zo ook mee.
Hij keek achterom en zag Laneice met gesloten ogen tegen Raven aan liggen en knikte..
Tom glimlachte naar Bill en die lachte weer terug en Raven trok een wenkbrauw en zei Ik wil niet eens weten wat er nu in jullie kop omgaat, die stomme telepathie van jullie..
Georg schoot in de lach en zei ja dat is zeker eng af en toe..
Tom parkeerde de auto in de parkeer garage en Raven maakte Laneice wakker terwijl Bill de rolstoel pakte..
Laneice ging erin zitten en Bill bestuurde dat ding.
Tom nam Ravens hand en zo liepen ze richting de lift.
Ze kwamen op de begane grond en ze liepen de stad in.
Bill was de eerste die een winkel zag waar hij in wou.
En zo gingen ze allemaal een winkel in waar ze wat wilden halen en Raven begon de pest erop in te krijgen vooral omdat Tom kleding had gekocht voor der die ze ook nog eens
moest passen in de winkel en dus een halve modeshow erop had zitten en ze was niet ver verwijderd om iemand pijn te gaan doen als ze nu niet naar de Mac zouden gaan.
Toen ze dan ook de grote gouden M in zicht kreeg begon ze te stuiteren en Tom keek haar verdwaast aan en vroeg of ze moest plassen.
Ze keek hem gepikeerd aan en wees toen naar de grote gouden M en Tom grinnikte soms ben je nog echt een klein kind zei hij tegen haar.
Boos keek ze naar Tom en liep toen met der neus in de lucht richting de Mac.
Kom niet aan de Mac want ze maakt je af zei Jessie lachend.
Eenmaal een plaatsje gevonden vroeg Tom wat ze wou hebben.
Uhm 2 cheeseburgers en een grote bananen milkshake.
Tom keek haar aan en vroeg of dat alles was.
Vind je het niet genoeg dan vroeg Raven verbaasd.
Tom schudde met zijn hoofd en zei veel te weinig.
Raven zei niks en keek maar naar buiten voordat hij het in zijn kop zou krijgen om nog meer mee te nemen.
Nadat iedereen zijn of haar eten voor hun hadden staan kwamen er een paar fans aan.
De jongens deelde handtekeningen uit en natuurlijk kwam de vraag wie de meisjes waren die de jongens bij zich hadden.
Daar komen jullie snel genoeg achter had Bill geantwoord en de meisjes werden verzocht om hun weer met rust te laten.
Na nog even gebabbeld te hebben gingen ze weer verder en kwamen ze uit bij een lingerie winkel.
Tom stond stil en keek naar de etalage en Bill deed gezellig mee.
Raven stopte met lopen en keek naar waar de jongens keken en ze liep naar de rolstoel van Laneice en liep met haar weg.
Jessie huppelde erachter aan en had ook zoiets van 'de groeten van de vara' je krijgt mij niet in van die pakjes en shit..
Tom keek om zich heen waar de meiden waren en spotte ze verderop op een bankje.
Hij wenkte Raven en die gaf als antwoord haar middelvinger, waardoor Tom begon te grijnzen en langzaam naar de dames slofte.
Kom we moeten even zorgen dat je genoeg ondergoed hebt, ow en een ochtendjas zou ook wel lekker zijn aangezien het straks alweer herfst word enzo.
Raven keek hem aan en zei dat ze die zaak niet in wilde.
Jawel dat gaan we wel en hij pakte haar arm beet en trok haar naar binnen toe.
Ze stonden bij de ochtendjasjes, welke vind je mooi vroeg Tom nu aan haar.
Ik wil hier niet zijn alsjeblieft laat me naar buiten gaan Tom. smeekte Raven bijna.
Nee je hebt spullen nodig, we gaan volgende weer weer op tour en dan wil ik dat je er netjes bij zit.
Raven keek hem boos aan en zei alsof iemand me te zien gaat krijgen, we zullen wel weer de hele tijd in die fucking bus moeten blijven zitten met een oppas erbij.
Nou Raven zei Tom nu boos, gedraag je wil je.
En als ik dat niet doe vroeg Raven een beetje uitdagend.
Daar kom je dan zometeen wel achter.
Serieus soms haat ik je zo erg, dat is gewoon met geen pen te beschrijven siste Raven nu.
Als meneer zijn zin maar krijgt is het goed en wat de rest wilt "Who the hell cares".
Das onredelijk Raven zei Tom nu tegen haar, ik geef je alles wat je wilt en nog doe je zo.
Ja maar Tom ik heb hier niet om gevraagd of wel soms? zei ze terug.
Nee daar heb je gelijk in, maar je hebt de spullen nodig dus dan kunnen we er beter voor zorgen dat het er is, dan hoeven we volgende week niet zo te haasten.
Raven keek hem alleen nog maar boos aan en Tom gaf haar een kus op haar neus.
Nadat Tom Raven in een aantal dingetjes had weten te krijgen onder veel protest van Ravens kant waren ze eindelijk klaar.
De andere waren hetzelfde lot ondergaan als Raven dus die waren ook niet al te vrolijk..

Gaan we dan nu eindelijk naar huis siste Raven toen ze buiten stonden.
Ja Raven we gaan naar huis. zei Tom, Of Bill moet nog wat doen?
Nee we gaan lekker naar huis het is lekker weer dus we kunnen misschien gaan zwemmen.
Nee ik hou niet van zwemmen antwoordde Raven en Laneice tegelijk en toen ze elkaar aankeken schoten ze in de lach.
De jongens zeiden we zullen wel zien laten we nu eerst maar eens naar huis gaan.
Bij de auto aangekomen werd alles in de achterbak geknikkerd en stapte ze in.
Een klein half uurtje later kwamen ze weer aan bij het huis, de spullen werden in de kasten opgeborgen en de jongens kleedde zich om om te gaan zwemmen en Raven ging
op het bed liggen en viel niet lang daarna in slaap.
Raven droomde over Gustav en Tom die aan het vechten waren.
Laneice en Jessie waren ook tegen Gustav en de andere jongens ook.
Ze zag hoe Tom gustav toe takelde terwijl ze zelf niks kon doen omdat ze aan de muur geketend zat.
En Raven bleef maar schreeuwen om ze te laten stoppen maar Tom keek haar emotieloos aan en zei: Maak je niet druk liefje, jij bent zo aan de beurt.
Dat krijg je ervan als je me besodemieterd.
Raven begon te huilen terwijl ze zag hoe Tom de keel van Gustav open haalde met een mes.
Een luidde gil verliet Ravens mond en zat ze rechtop in het bed druipend van het zweet.
Binnen enkele seconden stonden Tom en Bill bij haar aan het bed.
Wat is er lieverd vroeg Tom nu die haar nog zag na hijgen van de nachtmerrie die ze had gehad..
Ze keek angstig van Tom naar Bill en zei toen dat ze een nachtmerrie had.
Tom trok haar in zijn armen en vroeg of ze nog wist waar de nachtmerrie over ging.
Nee, ik weet het niet meer, het was heel vaag eigenlijk..
Ok ga maar even douchen je bent helemaal doorweekt van het zweten zei Tom zachtjes.
Raven stond snel op en pakte schone kleding en ging de badkamer in terwijl Tom het bed af haalde aangezien de lakens ook doorweekt waren.
Bill was weer naar beneden gegaan en Georg gooide net Jessie het water in die toen die weer bovenkwam hem uit stond te schelden.
Georg keek haar aan en zei dat hij haar daarvoor moest straffen.
Jessie keek hem aan toen ze eindelijk op de kant had weten te komen, en zette het op een lopen toen ze Georgs ogen zag.
Hij kreeg haar net voor de poort deur te pakken en gooide haar over zijn schouder heen.
Hij liep naar binnen en bracht haar naar zijn kamer waar hij direct doorliep naar de douche en die aanzette.
Jessie die inmiddels weer op der eigen benen stond trok direct de bikini uit en ging onder de douche staan.
Georg had de kamer deur op slot gedaan en liep ook de badkamer in om onder de douche te kruipen.
Jessie zeepte Georgs lichaam in, en sloeg daarbij geen plek over.
Georg deed hetzelfde bij jessie en spoelde haar nu ook weer af.
Het eindigde in een passionele kus en langzaam tilde Georg haar op en drukte haar tegen de koude tegelmuur aan.
Jessie pakte Georgs lid en bracht die bij haar naar binnen en zo begon hun spel.
Ze hadden zich inmiddels verplaatst naar de slaapkamer en gingen daar verder met hun liefdes spel.
Nadat ze klaar waren trok Georg even een broek aan en ging richting de keuken.
En vroeg Laneice grinnikend, Leeft Jessie nog?
Georg glimlachte en knikte alleen maar waardoor Laneice begon te lachen.
Bill trok laneice dichter tegen zich aan en zei: Als je wilt kunnen wij ook wel wat leuks gaan doen hoor en hij maakte een wenkbrauw wiebel.
Laneice werd rood maar knikte wel van ja.
Dus die verdwenen naar de slaapkamer en Tom hoefde niet eens te raden wat daar zou gaan gebeuren en hij zuchtte.
Georg die net binnenkwam had dat gehoord en vroeg aan Tom wat er was.
Ow niks hoor ik ben gewoon blij dat mijn broer eindelijk een meissie heeft waar hij van houd maar die ook daadwerkelijk van hem houd.
Ja daar ben ik ook blij om, het enigste waar ik me nu druk om maak is Gustav.
Ow ja dat doe ik ook al sinds hij weg is.
Misschien moeten jullie eens gaan praten samen.
Ja we zullen wel moeten, aangezien we volgende week op tour gaan he.
Oh ja dan moet het zeker gebeuren. zei Georg..

Raven was inmiddels klaar en liep de trap af terwijl Georg met een schaal aardbeien en slagroom naar boven liep.
Ze trof Tom aan op de bank met zijn ogen dicht en liet hem liggen ze besloot de tuin in te gaan.
Ze ging zitten op 1 van de stoelen daar en genoot van de zon op haar huid.
Nog steeds zat ze met Gustav in haar hoofd en ze vroeg zich af hoe het vanaf volgende week zou gaan op die tour.
Straks brak de pleuris uit tussen hem en Tom, en vermoord Tom hem ofzo.
Raven staat op en ziet Tom zijn mobiel op de tafel liggen en pakt hem op en loopt weer terug de tuin in.
In de telefoonlijst zoekt Raven naar Gustavs nummer en drukt op de groene knop.
Hij gaat over en er neem een chagrijnige Gustav op.
Wat moet je Tom gromt hij.
Ik ben het Gustav.
Raven zegt hij dan een stuk rustiger, is er wat gebeurd?
Nee, nee er is niks ik wou weten hoe het met je was.
Ja nou het gaat wel hoor, ik mis je alleen ontzettend en ik wou dat je je verstand ging gebruiken en door hebt dat Tom niet goed is voor jou.
Gustav alsjeblieft doe dit niet, Ik blijf bij Tom dat is het beste echt waar.
Maar je houd niet van hem en dat weet je godverdomme!! schreeuwt Gustav nu.
Raven viel stil en probeert het onderwerp te veranderen door over de tour te beginnen.
Gustav is nog steeds boos en zegt: Wees maar niet bang ik ben er gewoon met de tour.
Raven bleef stil en wist niks te zeggen.
Gustav beloof me dat je uit mijn buurt blijft zover dat mogelijk is in een bus?
Nee dat kan ik niet hoort ze als laatste en de telefoon word uit haar handen gerukt door een woedende Tom.
Hij hangt op en vraagt veel te kalm:'Waarom bel jij met Gustav, Raven?'.
Nou ik wou weten of hij nog wel mee ging op tour want anders moesten jullie nog op zoek naar een andere drummer.
En dat moet ik geloven? schreeuwt hij nu.
Ja dat moet je geloven want ik lieg niet, bel Gustav maar, dan zal hij het bevestigen. roept ze terug.
Inmiddels was Raven opgestaan en liep bij Tom vandaan.
Maar dat accepteerde Tom niet en grijpt haar bij haar bovenarm en zei: Als ik jou ook maar 1 keer bij hem in de buurt en je zal niet weten of je van voren leeft of
van achteren.
Raven keek hem aan en zei: En daar is de echte Tom weer.
Ze rukt zich los en loopt weg naar boven.
Bill keek haar bezorgt aan en vroeg of Tom haar pijn had gedaan.
Nee zei ze zachtjes, hij is alleen onredelijk op het moment.
Jij had gewoon van mijn telefoon af moeten blijven dan had er niks aan de hand geweest.
Je hebt gelijk sorry daarvoor, ik had het eerst even moet vragen.
Tom kijkt haar verbaasd aan en knikt alleen maar en Raven liep de slaapkamer in en gooide de deur met een klap dicht.
Bill keek naar Tom en vroeg waarom hij nou zo boos was.
Ze heeft met Gustav gebeld, terwijl ik lag te slapen.
Oh en waarom heeft ze dat gedaan dan?
Om te vragen of hij evengoed nog mee ging op tour ja of nee.
En jij gelooft dat niet?
Nee niet echt nee, hij houd van haar weet je nog althans dat denkt hij.
En gaat hij ook nog mee op tour vroeg Bill nu weer.
Volgens Raven wel, antwoord Tom.
Nou dan is er toch niks om je druk over te maken? zegt Bill.
Nee je hebt gelijk Zei Tom nu en liep richting de slaapkamer om zijn excuses aan te bieden aan Raven...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.