Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Don't disturb..

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 13:59

1372

0

240



Don't disturb..

Raven zit weer op de vensterbank naar het park te staren als Tom binnen komt.
Langzaam loopt hij naar het raam toe en legt voorzichtig zijn hand op haar schouder.
Raven kijkt op en zegt:'Ik loog echt niet Tom, ik heb zelfs gezegd dat hij uit mijn buurt moet blijven omdat ik bij jou wil blijven.'
Tom keek haar moeilijk aan en vroeg nu:'Heb je dat echt voor mij gedaan?'
Ja, Tom ik zou daar niet over liegen echt niet en langzaam stond ze op en zette een stap in zijn richting.
Tom streelde haar wang en zei: Het spijt me dat ik je niet geloofde, het is gewoon dat we blijkbaar nog elkaars vertrouwen moeten winnen.
Ik weet dat ik het fout heb aangepakt door jullie zo weg te nemen, maar ik ben verliefd op jou.
Zoals je daar stond in die concerthal, zoals je me aankeek toen ik je peste met je lengte en dan nog hoe je van je af beet..
Raven legde een vinger op zijn lippen en zei dat hij teveel praatte en te weinig zoende.
Toms ogen begonnen te blinken en drukte zijn lippen snel op haar mond en hij trok haar tegen zich aan.
Raven was ondertussen bezig om Tom zijn shirt uit te trekken, en toen die eindelijk verwijderd was liet ze haar nagels over zijn buik krassen.
Tom kreunde ervan en trok Ravens shirt nu ook uit waarna haar BH al snel volgde.
Hij streelde haar buik en rug en ondertussen kuste hij haar verder.
Ze liepen richting het bed en duwde Tom daarop, ze stapte langzaam weer achteruit en liep richting de deur.
Tom keek haar stom aan en zei toen, als je nu de kamer verlaat doe ik je wat hoor.
Raven glimlachte en opende de deur, ze ging half in de deuropening staan en Tom zei waag het niet hoor, al moet ik je daar op de gang pakken..
Ze schoot nu in de lach en schudde haar hoofd, opeens blèrde ze door de gang:"Degene die het lef heeft om ons weer te storen maak ik persoonlijk af!!".
Er gingen 2 deuren open en Bill keek haar aan en knikte alleen maar.
Jessie stond te grijnzen en riep alleen maar:'EINDELIJK!!!'
Raven stak haar middelvinger op en sloot de deur die ze daarna ook nog eens op slot draaide.
Tom keek haar lachend aan en zei:'Tactisch meisje, erg tactisch...'
Raven maakte ondertussen haar broek open en liet die naar beneden zakken.
Ze stond nu nog alleen in een kanten boxer en zo liep ze naar Tom toe.
Die trok haar op zich en begon haar weer te zoenen.
Tom zijn broek werd al snel van zijn kont getrokken en zijn boxer vloog erachteraan.
Raven kuste Tom zijn buik en daalde af naar zijn lid, die ze kuste en likte.
Tom kreunde luid toen Raven zijn lid in haar mond nam, zachtjes streelde ze zijn ballen en zoog krachtig aan zijn lid.
Raven stopte toen ze zijn voorvocht proefde en hij draaide nu de rollen op en verwende haar lichaam en poesje.
Het gekreun werd luider en het zweet stond op haar lichaam.
Tom kwam omhoog en kuste Raven liefdevol en liet zich bij haar naar binnen glijden.
Als Tom zijn heupen naar beneden bewoog, bewoog Raven die van haar omhoog en zo werd het gevoel intenser en kwam hij ook nog eens dieper.
Tom ging nu rechtop zitten en Raven kroop op schoot en hielp Tom weer naar binnen.
Raven schommelde met haar heupen en Samen kreunde ze voor tien.
Raven kwam al snel tot haar hoogtepunt maar stopte niet met bewegen.
Totdat Tom haar om haar middel vastpakte en een andere stand aan nam.
Hij had nu weer de leiding en zijn stoten werden feller en dieper en al grommend kwam Tom klaar en spoot zich leeg in Raven..
God was het enige wat raven nu uit kon brengen.

Jessie was aardig aan het stuiteren door de huiskamer en Georg greep haar nu bij haar heupen en zette haar op de bank.
Laneice zat te grinniken en Bill deed ook mee.
Jullie lijken wel een stel pubers zei Georg nu hoofdschuddend.
aaah kom op man, eindelijk heeft ze toegeven dat is toch alleen maar goed.
Ja daar zeg ik ook niks over maar het feit dat jullie hier zitten te stuiteren alsof het hun huwelijksnacht is.
Laneice keek hem raar aan en zei:'Je hebt gelijk sorry'.
Tom was het eerste die gedoucht en al beneden kwam met een grijns op zijn gezicht die met geen mogelijkheid af te krijgen zou zijn.
Waar is Raven vroeg Jessie direct.
Tom keek haar aan en zei dat ze onder de douche stond.
Kijk me niet zo eng aan zei Tom nu tegen Jessie.
Ik ben gewoon blij zei ze nep boos.
Tom grinnikte op zijn beurt en liep de keuken in.
Bill ging hem achterna en bleef hem volgen met zijn ogen.
Als je wat wilt vragen Bill doe het dan in godsnaam gewoon je maakt me bang op deze manier.
Was het zoals je had verwacht?
Tom keek hem aan met grote ogen en riep:'Dat vraag je toch niet, ik vroeg toch ook niet naar jou en Laneice??'
Nee ok, maar voor Laneice heb ik weinig hoeven doen, Jij en Raven zijn door een behoorlijk dal gegaan.
Ja dat klopt maar we staan nu samen aan de top en meer zeg ik er niet over.
Dat lijkt mij ook niet zei iemand vanuit de deuropening.
Tom keek lang Bill heen en zag Raven daar staan.
Serieus zei die weer op haar beurt, waarom wil iemand weten of ik lekker heb gesext?
Omdat riep Jessie vanuit de huiskamer jullie nooit wilden toegeven aan elkaar, en nu, nu hebben jullie elkaar gevonden!!!!
God sommige mensen zijn zo irritant zuchtte Raven nu..
Bill schoot weer in de lach en liep de keuken uit.
Tom kwam snel op Raven af en kuste haar weer, je hebt mazzel dat er mensen in de huiskamer zitten.
Waarom dat nou weer fluisterde Raven tegen zijn lippen aan.
Want anders had ik het nog eens dunnetjes over gedaan maar dan hier op het kookeiland.
Echt niet viezerik, dat is toch goor, wij die daarop liggen te batsen en Bill die daarna zijn broodje erop staat te smeren.
God nee echt niet, vergeet het maar!! riep ze nu.
Tom schoot in de lach, ja als je het zo brengt komt het ook niet echt verstandig over...
Kijk ik ben wel een beetje slim, Zei Raven nu weer..
Tom maakte een broodje en Raven ging weer met een flesje drinken naar de huiskamer.
Laneice zat haar aan te staren en Raven keek haar aan en zei:'Ok lucht je hart, want dat gestaar is irritant'.
Nee er is niks zei ze zachtjes ik ben alleen blij voor je..
Ok zeker weten dat dat alles is wat er is? vroeg Raven weer..
Ja ik beloof je dat dat alles is.
En toen ging Bill zijn telefoon af en het was David, die wou dat ze naar de studio kwamen om de laatste dingen door te nemen.
Hij wist dat Gustav al weg was daar dus die had hij ook al gebeld.
Tom riep Bill naar de keuken.
Ja wat is er kreeg hij als antwoord.
We moeten naar David voor verder besprekingen voor de tour!! riep Bill weer.
Raven kreunde en vroeg: 'Moeten wij daar ook voor mee??'.
Ja zeiden Georg en Bill tegelijk, dan weten jullie ook hoe of wat als we weer in de bus zitten.
Raven rolde met haar ogen maar ging dan toch der schoenen aantrekken en der jasje pakken.
Tom die inmiddels met zijn mond nog vol brood de huiskamer weer in kwam vroeg al kauwend waar Raven was.
Bill wees naar boven en Tom ging daar naar toe.
Ze was bezig met haar schoenen toen Tom zei dat het niet al te lang zou duren en dat ze zo weer thuis zouden zijn.
Raven knikte naar hem en trok haar jas aan, ze knuffelde Tom nog even voordat ze naar beneden liep en wachtte tot de rest eindelijk klaar zouden zijn.
De bel ging en Raven liep automatisch naar de deur om hem te openen maar ze werd ruw weg getrokken door Bill die zei dat ze nooit zomaar open mocht doen.
Raven knikte verdwaasd en zei zachtjes sorry.
Het was Gustav die voor de deur stond en die werd door Bill binnen gelaten en zijn oog viel op Raven die in een innige omhelzing stond met Tom...
Raven zag Gustav nu ook en liet snel Tom los.
Tom keek Raven raar aan maar toen keek hij waar zij naar keek en snapte hij direct wat er aan de hand was..
GUSTAVVVVVVVVVVVV klonk het opeens vanaf de trap..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.