Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » No trust
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
No trust
Jessie sprong van af de 4de traptree in Gustav's armen en lachte toen hij haar een kus in de nek gaf.
Ik ben blij dat je er weer bent Gusti zei ze vrolijk.
Nu maar hopen dat de rest er ook zo blij mee is he, zei hij terwijl hij Tom recht in het gezicht keek..
Tom keek hem boos terug aan maar zei er niks op, hij trok Raven mee naar de auto aangezien iedereen nu beneden was.
Wij rijden wel met Gustav mee zei Georg nu tegen de twins.
Ja dat is goed hoor zei Bill weer terug.
Raven en Laneice vroegen tegelijk:'Mogen wij bij Jessie zitten please??'.
Bill greep Laneice bij der arm en zei:'Dat dacht ik dus mooi even niet en hij zette haar op de achterbank.
Tom schudde ook zijn hoofd en wenkte Raven naar zich toe.
Raven keek hem boos aan en zei:'Waar is dat vertrouwen nu waar je het net nog over had?'
Hier hebben we nu geen tijd voor Raven kom hier en stap in.
En wat als ik het niet doe?, wat als ik toch bij Jessie ga zitten? daagde Raven Tom nu uit.
Ik zou het niet doen als ik jou was, zei Tom dreigend..
Wat wou je eraan gaan doen dan, jullie zullen toch een keertje vertrouwen in ons moeten gaan krijgen.
En als jullie willen dat wij ons totaal aan jullie overgeven mag je dat wel een keertje gaan tonen!! schreeuwde Raven nu.
Tom werd ongeduldig en liep op Raven af, toen hij voor haar stond torende hij boven uit en vroeg grommend:'Stap je zelf in of heb je hulp nodig?'
Raven keek hem boos aan maar stapte langs hem heen en ging op de achterbank zitten en de deur met een klap dicht liet vallen.
Bill zat boos naar Laneice te schreeuwen dat hij de baas was en zeker niet zij.
Laneice liet een traan vallen en keek naar buiten, Raven legde haar hand op die van Laneice en kneep er zachtjes in.
Tom die inmiddels ook in de auto zat keek in zijn spiegel naar Raven en zag de woede in haar ogen..
Hij ging er niet op in en startte de auto.
Gustav vroeg aan Georg hoe het met Raven ging.
Georg keek een beetje moeilijk maar vertelde dan toch dat Tom en Raven sex hadden gehad vandaag.
Gustav keek moeilijk, maar zei toen:'Hij is niet goed voor haar dat weet je toch wel?'.
Ja, ik weet dat je gelijk hebt maar je weet ook net zo goed als ik dat we niks hebben in te brengen.
Nou ik heb een huisje gevonden, het heeft 4 slaapkamers je bent welkom met Jessie als je wilt.
Ik zal er over nadenken zei Georg nu.
Wat?? Riep Jessie nu.
Je gaat me niet weg halen bij Laneice en Raven hoor, ik ga niet mee dan.
Jessie zei Georg ik zei toch dat ik erover na ga denken, niet dat we gelijk gaan.
Ja maar Laneice heeft me nodig, ik heb hun nodig! please je kan me niet bij ze weg halen..
Gustav keek naar Georg en schudde toen van nee.
De rest van de rit was het stil...
Eenmaal bij de studio's stapte Jessie en Georg al uit en Gustav sloot daarna de auto af, ze liepen al richting de ingang toen Tom eindelijk arriveerde.
Tom stapte pissig uit en opende de deur van Raven aangezien ze die zelf niet open kon krijgen.
Maar Raven was niet echt van plan om in beweging te komen dus trok Tom haar zelf maar uit de auto.
Laneice onderging hetzelfde lot bij Bill en de meiden werden mee naar binnen getrokken.
Weer werden ze op een stoel gekwakt en de jongens gingen met David rond de tafel.
Jessie zei tegen Raven en Laneice wat er was gebeurd in de auto van Gustav en Raven keek haar aan..
Wat als Georg besluit om wel te gaan vroeg Laneice half in paniek, gaat hij jou dan ook verplichten om mee te gaan?
Ik weet het niet, waarom kijken Bill en Tom zo pissed btw?
Raven vertelde wat er was gebeurd voordat ze weg gingen en dat ze het zo onredelijk vond wat de jongens deden.
We moeten hun wel vertrouwen maar ons vertrouwen nou nee.
Stelletje manipulerende klootzakken zijn het!, Kwam er net iets te hard uit Ravens mond.
Iedereen bij David aan de tafel draaide zich om naar de dames en Raven keek pissig terug.
Misschien is het een optie dat jullie ook een beetje mee luisteren zei David nu.
Waarom zouden we dat doen in godsnaam riep Raven weer uit.
Die 2 daar beslissen toch wat we moeten doen, goedschiks of kwaadschiks.
Nou ze kunnen van mij aan het gas gaan hangen eerlijk waar, douw die tour maar op een plek waar de zon niet schijnt want ik ga niet mee!!.
Raven was al gaan staan en liep de kamer uit, iedereen verbaasd achterlatend..
Laneice der mond was ook opengevallen en zei:'Ze laat ons gewoon achter snikte ze..
Nee joh, zei Jessie snel.
Die is even naar de wc om af te koelen en dan komt ze zo heus wel weer terug.
Tom stond ondertussen ook al op en liep de kamer uit.
Bill schudde met zijn hoofd en schreeuwde nu naar Laneice:'En jullie willen dat we jullie vertrouwen, nou het bewijs dat jullie niet te vertrouwen zijn loopt net
die fokking deur uit!!'
Ik zit er toch nog snikte Laneice nu weer, je hoeft niet boos te worden op mij.
Bill keek haar aan en zei dat ze der grote bek moest houden.
Laneice keek hem aan met grote ogen en keek toen naar haar handen.
Jessie zat maar naar de deur te staren in de hoop dat Raven daar zo door heen zou komen.
Tom had Raven bij de voordeur te pakken en sleurde haar weer mee richting de vergader ruimte.
Daar stond Tobi bij de deur en die nam Raven over en nam haar mee naar een andere kamer en Tom ging weer de vergader ruimte in om verder te gaan bespreken over de tour.
Opgelost was het enige wat David vroeg.
Ja ze is bij Tobi dus die zal nergens heen gaan.
Ze bespraken de dingen die belangrijk waren, het werden in totaal 10 concerten in Duitsland.
Ze zouden Berlijn, Leipzig, Dresden, Munchen, Stuttgart, Frankfurt, Keulen, Dusseldorf, Hamburg en als afsluiting Berlijn nog een keer.
Gaan we op hotel of blijven we in de bus? vroeg Bill nu.
We hebben besloten dat we niet op hotel gaan, dat is wat blijkt nu ook beter te zijn aangezien de dames nog niet helemaal uhm getemd zijn zeg maar.
Tom knikte en zei: Dat lijkt mij inderdaad ook verstandiger.
Maar, zei David nu, Moeten jullie nu echt straffen ofzo, niet in het gezicht!
Als we uit moeten stappen op de locatie van het optreden kunnen er altijd paparazzi zijn, hou daar rekening mee.
De jongens knikte en de vergadering was afgerond.
Bill nam Laneice weer bij de arm en zo te voelen was hij nog niet helemaal van zijn woede af.
Georg liep hand in hand weg en Gustav liep daar weer achteraan.
Tom ging naar Tobi en pikte daar Raven weer op.
Hij groette hem en zei tot volgende week..
Raven liep moeilijk met Tom mee aangezien die er een aardige vaart achter zette en zij maar kleine benen had.
Laneice zat al achterin en Bill stond buiten de auto te roken.
Tom opende de deur en liet Raven in stappen.
Hij ging bij Bill staan en samen rookten ze nog een sigaret.
Ondertussen zei Laneice dat ze bang was dat Bill haar weer ging slaan.
Raven zei dat ze van Tom ook wel een paar klappen verwachtte maar het boeide haar niet.
Ik vind het gewoon absurd dat ze ons niet vertrouwen, zei ze nu zachtjes..
De hele rit naar huis werd er niks gezegd en toen ze de oprit op reden stond Georg nog even te praten met Gustav.
Bill stapte uit en liet Laneice even zitten, ga je nog mee naar binnen vroeg hij aan Gustav.
Nee zei die op zijn beurt dat lijkt mij nu even niet verstandig ik zie jullie volgende week Woensdag wel.
Tom die zag Gustav nog weg rijden zonder hem gedag te zeggen en wist dat de vriendschap nu zeker niet meer hetzelfde zou worden.
Hij haalde zijn schouders op en opende de deur van Raven.
Die stapte uit en liep hem straal voorbij richting de deur waar Jessie op het trappetje zat te wachten tot iemand de deur open zou doen.
Laneice werd er ook door Tom uit gelaten en ging ook bij Jessie zitten.
Georg maakte uiteindelijk de deur open en ze gingen naar binnen.
Raven wou de huiskamer in lopen maar werd al snel in der nek gepakt en richting de trap geduwd.
Ze rolde met haar ogen maar ging toch de trap op, Tom liet haar niet los en duwde haar nu zijn kamer binnen en daar liet hij haar nek los.
Hij knalde de deur dicht en keek haar boos aan.
Raven keek hem verveelt aan en zei dat hij niet moest gaan beginnen want hij wist dat ze gelijk had gehad.
Tom keek haar aan en zei ja ik weet wat ik heb gezegd vanochtend, maar zojuist heb je dus bewezen dat je niet te vertrouwen bent.
Hoezo omdat ik even naar buiten wou om af te koelen? riep ze nu naar hem.
Ja precies daarom zei Tom weer terug.
Je had ook weg kunnen lopen, en dan had het gezeik weer van voor af aan beginnen. zei hij weer.
Raven wees naar de band die om haar nek zat en riep:' HOE WIL JE DAT IK WEG KOM, ALS JIJ ME ZO WEER KAN VINDEN STOMME LUL DAT JE ER ROND LOOPT!!!!!'.
Tom werd bozer en gaf haar een klap in het gezicht.
Raven viel op de grond en bleef geschrokken zitten.
Tom keek haar aan en zei:'Waag het niet om deze kamer uit te komen'.
Nee meester siste Raven nu op haar beurt.
Bill had ook Laneice naar de kamer gesleept en had haar ook de huid vol gescholden, maar hij was daarna weggelopen met de mededeling dat ze de kamer niet af mocht.
Eenmaal beneden was daar Tom ook en hij ging naast hem zitten.
Jessie keek van Bill naar Tom en zo weer terug.
Mag ik naar hun toe? vroeg ze zachtjes.
Nee was het antwoord van de twins en Jessie keek nu naar Georg.
Ga maar naar boven zei hij tegen Jessie ik kom er zo aan ok?
Jessie knikte en liep weg zonder de twins ook maar een blik waardig te gunnen.
Tom keek naar Georg en zei dat hij ervoor moest zorgen dat ook Jessie hun met wat meer respect zou gaan behandelen.
Nou zei Georg Mij behandeld ze met respect en ik behandel haar met dezelfde respect.
Zouden jullie ook eens bij Raven en Laneice moeten proberen dan zal je zien hoe ze veranderen..
Wou je zeggen dat ze gelijk hebben? vroeg Bill nu aan Georg?
Ja ik vind inderdaad dat de dames gelijk hebben.
Laneice is verliefd op jou sukkel, nu met dit gedrag ben je haar aan het wegduwen van je.
En jij Tom, Raven had zich overgegeven aan jou, ze behandelde zoals jij wilde dat ze je behandelde.
En wat doe je nu? ging Georg verder, Nu heb je haar weer het harnas in gejaagd en waarom?
Alleen maar omdat de meiden bij Jessie wilden zitten.
Tom keek Georg nu schuldig aan en zei dat hij gelijk had.
God wat ben ik een sukkel zei Bill nu ook.
Hij stond op en liep naar de slaapkamer waar hij Laneice huilend aantrof.
Hij ging op zijn knieën voor haar zitten en zei Georg heeft me met de neus op de feiten gedrukt, het spijt me dat ik zo'n klootzak was vandaag.
Laneice keek hem aan maar zei niks.
Hij keek haar aan en zei alleen maar, als je naar beneden wilt komen mag dat gewoon, zo liep hij weg..
Tom liep ook maar naar boven en toen hij de deur opende zat Raven weer in het vensterbank.
Ze was een boek aan het lezen die ze van Bill had geleend.
Hij liep op haar af en toen Raven hem zag vroeg ze of hij nog niet genoeg had gezegd vandaag..
Nee eigenlijk niet zei hij zachtjes.
Ik heb net met Georg gepraat en hij heeft wat dingen gezegd waardoor ik besef dat ik nogal onredelijk was vandaag.
Raven keek hem even raar en geschokt aan.
Ik wil sorry zeggen zei hij nu nog zachter.
Raven knikte alleen maar en ging toen verder in het boek.
Tom liep weer weg en ging naar beneden om te gaan koken...
Nadat hij daar mee klaar was riep hij iedereen naar beneden om te komen eten en al snel zat iedereen aan tafel.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.