Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Sick?

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 14:00

1515

0

257



Sick?

* TIJDSPRONG Tot aan de tour. *


De bus was gearriveerd en de koffers werden naar binnen gedragen door een aantal crewleden.
Bill stond in stuitermodus bij de bus terwijl Laneice er maar bij stond.
Tom kwam naar buiten en hij had Raven bij haar bovenarm vast.
Ze was al een paar dagen niet te genieten en sliep steeds vaker.
Jessie en Georg zaten al in de bus en Jessie zei tegen Georg dat ze zich zorgen maakte over Raven.
Ja ik ook zei Georg nu maar het komt wel goed, ze is gewoon moe..
Raven zat nu naast Jessie en zei ik ben moe ik wil slapen maar het mag niet van Tom, hij wil niet alleen zitten nu.
Jessie trok Raven om en legde haar hoofd op schoot, slaap maar gewoon hoor het komt wel goed..
Bill was ondertussen ook met Laneice binnen gekomen, keek naar Raven en vroeg of ze nu alweer sliep.
Ja zei Jessie ze is moe ik denk dat ze een klein griepje onder de leden heeft.
Bill knikte alleen maar en trok Laneice mee naar de slaapkamer.
Tom kwam nu ook binnen en riep nu: Ah kom op hoor, hoeveel slaap heeft een mens nodig in godsnaam!!..
Doe gewoon zei Georg nu, ik denk dat ze tegen een griep aan zit te hikken die maar niet door wilt zetten.
Opeens legt Jessie Raven anders neer en rende richting de badkamer.
Georg keek raar naar Tom en zei: Waar heeft die nou last van.
Ik zou maar even gaan kijken zei Tom nu.
Georg ging naar de badkamer waar hij Jessie al kotsend boven het toilet aantrof.
Hij hield haar haar aan de kant en wreef over haar rug.
Toen ze klaar was keek ze hem aan met betraande ogen, volgens mij krijg ik ook de griep zei ze schor.
Ja ik denk dat je maar lekker even moet gaan slapen, ik leg Raven wel bij je neer ok?
Dat vind Tom nooit goed zei ze weer.
Tom kan men rug even op nu, jullie zijn ziek.
Hij hielp Jessie in bed en liep naar de Lounge.
Wat was er nu met Jessie vroeg Tom nu aan Georg.
Die heeft zich leeg gekotst en die heb ik dus naar bed gebracht.
Ik denk dat ze ook de griep heeft, ik leg Raven bij haar neer dan hebben ze steun aan elkaar.
Tom knikte alleen maar en Georg tilde een slapende Raven op die Tom zijn naam mompelde waardoor Tom moest grijnzen.
Ja, Ja Tom ze houd wel van je ook al ben je een klootzak af en toe.
Houd toch je kop lul zei Tom lachend.
Jessie keek blij op toen ze Georg zag met Raven in zijn armen, ze sloeg snel de dekens terug en kroop tegen Raven aan toen ze daar eenmaal lag.
Georg dekte ze toe en zei dat hij nog even een medicijn zou gaan pakken en dan kon ze gaan slapen.
Jessie knikte en keek ondertussen naar Raven en zag grote wallen onder haar ogen en ze zag ook dat ze weer was afgevallen.
Georg kwam weer binnen en gaf het glas aan Jessie waar het medicijn in zat en gaf der nog een kus op der hoofd en zag haar al in slaap vallen.


Laneice en Bill kwamen de lounge in en vroegen waar jessie en Raven waren en ze kregen als antwoord dat ze ziek op bed lagen.
Poeh zei Bill dat is een goed begin van de tour zeg.
Mag ik bij ze kijken vroeg Laneice aan Tom.
Maar Bill zei nee, straks word jij ook ziek en dat wil ik niet..
Laneice knikte gehoorzaam en kroop tegen Bill aan om een film te gaan kijken.
Na een paar uur kwam jessie weer binnen met een slaap hoofd.
Voel je je al wat beter vroeg Georg nu aan haar.
Ja, ben niet meer misselijk dus gaat goed. antwoordde Jessie..
Raven kwam ook eindelijk weer naar binnen en Tom trok haar bij zich op schoot.
Lekker geslapen moppie vroeg hij liefjes aan haar.
Ja zei ze voel me gelijk een stuk beter.
We gaan eten hoorde Raven nu vanuit het keukentje.
Ze stond op om Tom op te laten staan en ging weer zitten.
Tom keek haar aan en zei:'Moet je geen eten?'
Nee ik heb echt geen honger nu, ik eet later wel een broodje ofzo.
Tom knikte en liep de lounge uit naar de keuken.
Waar is Raven vroeg Georg nu.
Ze had geen honger, ze eet straks wel zei ze..
En dat geloof jij vroeg Georg nu.
Heb jij het nu echt niet door of interesseert het je geen reet riep hij toen.
Wat bedoel jij nu zei Tom tegen Georg.
Dat Raven bijna niet meer eet, en als ze wel eet dan zit ze na 3 happen al vol.
Ach wel nee je ziet spoken zei Tom nu.
God Tom haal je ogen uit je reet man. riep Jessie nu ook, ze is hartstikke afgevallen.
Tom gaf geen antwoord en at verder net zoals de rest nu deed,maar in zijn gedachten was hij aan het terug denken aan het eet patroon van zijn meissie,.
Die avond bekeek hij haar eens goed toen ze zich aan het omkleden was en toen zag hij het pas, en hij herinnerde zich dat ze ook geen broodje had gemaakt die avond.
Heb je nu wel gegeten vroeg hij haar voorzichtig.
Ja ik heb een broodje pasta gepakt weet je nog, toen ik naar de keuken ging en jij naar het toilet.
Hij knikte maar wat maar hij kon zich niet voor zich halen dat ze een broodje had gegeten.

De volgende dag waren ze al bij de concerthal aangekomen en konden ze na een uurtje al gaan soundchecken.
Raven zat in de kleedkamer met de ander meiden totdat Jessie weer weg rende en zich weer leeg kotste boven de plee.
Raven was al achter haar gaan zitten en vroeg of ze de pil wel genomen had.
Jessie knikte toen ze klaar was met kotsen, en zei dat het de griep was.
Ok zei Raven dan is het goed.
Georg had van Laneice al gehoord dat Jessie weer boven de wc hing en kwam ook al aanlopen.
Raven maakte plaats voor hem maar werd duizelig en Georg kon haar net opvangen.
Godsamme wat is er toch met jullie aan de hand mopperde hij nu..
Hij pakte Raven op die nog altijd buiten westen was.
Tom schrok toen hij Georg met Raven zag lopen en vroeg wat er was gebeurd.
Nou ze viel flauw toen ze mij bij Jessie wou laten, ik kon der net op tijd opvangen.
Bill ging al voor de arts en die kwam al snel.
De man onderzocht Raven en zei dat ze inderdaad de griep had en dat ze naar bed moest, maar Jessie nam hij even apart van de jongens en gaf haar voor de zekerheid een
zwangerschapstest.
Nadat ze die had gedaan gaf ze hem terug aan de arts en moesten ze wachten.
Na 3 minuten konden ze de uitslag al aflezen en Jessie kreeg de schok van haar leven..... Ze was zwanger.
Oh nee hoe moet ik dat nu aan Georg vertellen zei ze angstig.
De arts lachte en zei dat hij het wel zou zeggen tegen Georg, haal hem maar even.
Jessie liep naar de kleedkamer en wenkte Georg.
Hij liep met haar mee en vroeg of ze wat ernstigs onder de leden had.
Jessie gaf geen antwoord ze was veel te bang voor zijn reactie.
Georg stopte met lopen en pakte haar nu bij haar arm en zei Jessie alsjeblieft zeg dat het niet ernstig is?
De dokter zal het zeggen zei ze tegen Georg, Ik weet niet hoe ik het je moet vertellen ging ze zachtjes verder.
In het kamertje aan gekomen riep Georg gelijk:'Ze gaat toch niet dood he??'.
Wat zeg jij nou zei de arts glimlachend, nee joh, ik vertel het je omdat ze bang is dat je heel boos op haar gaat worden als zij het je verteld.
Georg keek van de arts naar Jessie en zei: Nou vertel op dan ik hou het niet meer hoor!!.
Jessie is niet ziek Georg, maar ze is wel zwanger.
Georg trok eerst wit weg en liet zich op een stoel zakken terwijl Jessie alvast achter de arts ging staan voor het geval de woedeaanval zou losbarsten.
OMG riep Georg nu, ik word gewoon vader, Ik krijg een kindje met het liefste en mooiste meisje op deze aarde..
Jessie keek voorzichtig om de arts heen en glimlachte voorzichtig,.
Georg schoot uit de stoel en pakte haar op in zijn armen en zei: Jij gaat mij het mooiste kindje schenken van de wereld, Dank je wel dat je van mij houd.
Ik hou van je Jessie, wees de mijne voor altijd?
Jessie huilde nu en knikte van ja..
De arts verliet zachtjes de kamer en liep naar David die op verslag stond te wachten..
Toen hij hoorde wat er aan de hand was kon hij alleen maar glimlachen aan gezien hij wist dat Georg zo graag vader wilde worden.
Georg en Jessie kwamen al weer aan lopen en David feliciteerde ze met de zwangerschap.
Ze liepen de kleedkamer in en iedereen keek hun aan om te horen wat er nu was.
Georg glimlachte alleen maar en Laneice riep Jullie zijn zwanger he??
Jessie en Georg knikte toen en Laneice sprong op en knuffelde ze om de beurt en Bill deed dat ook.
Alleen Tom bleef zitten en zei Je brengt de band in gevaar sukkel.
Georg reageerde er niet eens op en knuffelde Jessie weer.
Tom liep pissig weg met de mededeling dat hij bij Raven ging kijken...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.