Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » First concert
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
First concert
Raven lag op bed in de bus en lag nog steeds buiten bewustzijn, Tobi zat naast haar bed en hielt haar een beetje in de gaten..
Tom kwam binnenlopen en vroeg of ze al wakker was geweest.
Nee nog helemaal niet antwoordde Tobi nu.
Tom begon zich toch wel een beetje zorgen te maken nu en ging de arts er weer bij halen.
Net toen hij de bus uit wou lopen riep Tobi hem weer terug en zei dat ze wakker aan het worden was..
Tom kwam snel terug en pakte haar hand vast.
Raven opende haar ogen en zag Tom daar zitten.
Het spijt me zei ze direct tegen hem, ik ben geloof ik nogal grieperig.
Tom zei dat ze zich geen zorgen hoefde te maken en dat ze lekker moest blijven liggen om beter te worden..
Raven knikte en zag dat Tom wat dwars zat en vroeg daarna.
Hij antwoordde dat Jessie zwanger is van Georg en Ravens mond viel open en zei dus toch!!.
Hoe bedoel je met dus toch..
Vanwege het overgeven natuurlijk, ze spuugt alleen s'morgens en niet de rest van de dag, is vaak licht in der hoofd enzo.
En dat zijn symptomen natuurlijk vroeg Tom nu weer..
Ja Tom dat zijn symptomen en ze grinnikte om zijn gezicht..
Lach niet want ik ben er niet blij mee hoor. zei hij nu.
Wat hoe kan je daar nou niet blij mee zijn, een kindje is toch het mooiste wat er is..zei Raven zachtjes..
Als jij er maar voor zorgt dat je niet met jong komt te zitten, ik wil namelijk geen kinderen.
Nou als je dat risico niet wilt lopen dan hou je je lul maar in je broek en anders ga je maar weer met je one night stands verder, want dan hoef je bij mij niet meer
aan te komen aangezien ik wel kinderen wil ooit.
Nou aangezien jij bij mij hoort maak ik uit wat er met jou gebeurd.
Dus kinderen krijgen kan je op je buik schrijven, heb je me begrepen?
Raven keek hem kil aan maar hielt haar mond, ze was er gewoon te moe voor.
Tom stond weer pissig op en zei ik heb zo een optreden te doen, jij blijft in de bus en komt er niet uit..
Raven knikte alleen maar en draaide zich van hem weg, langzaam liep er een traan over haar wang naar beneden terwijl de deur met een klap werd dichtgeslagen.
Tom kwam weer in het concert gebouw waar hij gelijk vragen naar zijn kop kreeg over hoe het met Raven was.
Ze is wakker bromde hij maar ze mag de bus niet uit van mij dus als je wat wilt van haar zal je daarnaartoe moeten gaan.
Jessie stond direct op om naar haar toe te gaan alleen Tom hield haar even tegen.
Luister zei hij toen:' Ik wil niet dat je baby dingen met haar bespreekt, ik wil ze namelijk niet dus ga haar niks aanpraten.
Maar..maar Raven wilt heel graag kinderen stamelde Jessie nu.
Ja dat kreeg ik net ook te horen maar dat kan ze dus mooi vergeten.zei Tom akelig rustig.
Bill zijn ogen werden groot en zei Dat kan je toch niet zomaar zeggen.
Je mag daar niet eens alleen over beslissen zei Bill er rap achteraan.
Tom keek hem kil aan en zei:'Hou jij je nu maar bezig met Laneice, dan hou ik me bezig met Raven'.
Ik wist dat je een botte lul was zei Gustav nu, maar dat je ook nog een harteloze lul was dat wist ik echt niet..
Houd je mond Gustav, ga jij nou maar zelf een meisje regelen en blijf van de mijne af.Riep Tom nog voor hij het kamertje weer uit liep richting het podium.
Iedereen was sprakeloos en maakte zich zorgen om Raven dus als 1 man stonden ze op en liepen ze naar de bus.
Ze klopte op Ravens deur en die maakte een grommend geluid omdat ze dacht dat het Tom zou zijn.
Bill stak zijn kop door de deur en zag een huilende Raven, direct rende hij op haar af en zei sorry dat mijn broer zo onmogelijk is op het moment..
Je broer is altijd onmogelijk Bill, je kent hem al 21 jaar dat moet je nu ondertussen toch wel weten..
Bill grinnikte en knikte ondertussen dat hij Raven aan het knuffelen was.
Kan jij me niet helpen Bill? vroeg Raven voorzichtig.
Waarmee meisje. vroeg hij voorzichtig.
Ze wees naar de halsband, en keek hem voorzichtig aan..
Wil je serieus weer de benen nemen? vroeg hij ongelovig.
Ik kan het niet meer aan Bill, jullie denken dat ik het zo goed heb bij hem, maar wat jullie net zagen dat was de echte Tom waar ik dag in en dag uit mee te maken heb.zei ze
huilend..
Inmiddels stond iedereen in het veel te kleine kamertje en keek Raven bezorgd aan.
Bill zei toen, Als ik het bandje verwijder, ga je dan de poten nemen?
Nee Bill dat doe ik niet aangezien ik Jessie en Laneice niet alleen kan en wil laten..
Beloof het me zei hij toen weer.
Ik beloof het op mijn eigen leven zei ze tegen hem.
Bill knikte en liep de kamer uit om de sleutel van het verrekte band te halen.
Toen hij hem had maakte hij hem los bij haar, daarna keek hij naar Laneice en die beloofde ook dat ze niks zou doen, en hij verwijderde hem bij haar ook.
Bij Jessie keek hij niet zo waarschuwend maar verwijderde hij hem gewoon omdat hij wist dat Georg en Jessie nu echt niet meer uit elkaar zouden gaan..
Tom kwam ondertussen ook binnen lopen en vroeg wat er aan de hand was.
Jou meisje zei Bill nu een beetje boos, die was verdrietig dus wij hebben haar getroost ondanks dat dat jou taak eigenlijk is, maar het lijkt wel alsof je je niet meer
om haar bekommert.
Het boeit je niet eens volgens mij dat jou woorden haar pijn hebben gedaan.
Tom keek naar Raven maar die keek niet terug en hij zuchtte nu.
Wil iedereen even weg gaan alsjeblieft? vroeg Tom nu beleefd.
Bill keek hem aan en zei, doe haar geen pijn deze keer want dan zal je wat meemaken.
Sinds wanneer geef jij erom wat ik doe met mijn meissie, jij was het die haar ook zo lekker had toegetakeld weet je nog.
Ja en ik had er spijt van en heb het nooit meer gedaan, nu jij nog.. zei Bill en liep weg.
Tom keek Bill verbaasd na en vroeg zich af sinds wanneer hij zo verstandig was..
Raven zuchtte even en Tom richtte zijn aandacht weer op haar.
Zo ik uhm.. god ik ben hier zo slecht in zei hij toen.
Raven keek hem raar aan maar zei niks..
IK bedoel ik weet dat ik soms harteloos over kom en dat is zeker niet mijn bedoeling, maar ik wil geen kinderen omdat ik bang ben dat mijn kinderen echt op mij
gaan lijken en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
Zo dat is er uit zei hij toen opeens.
Raven keek hem aan en schoot toen in de lach.
Die kwetsbaarheid staat je wel Kaulitz, die zou je vaker moeten laten zien..
Tom keek haar nu aan en kleurde rood.
Raven begon hij, wat als mijn kinderen hetzelfde zijn als dat ik ben?
Dat ligt er toch echt aan hoe je ze opvoed, je hoeft ze niet te strak te houden maar je kan ze wel leren dat ze de dames met respect moeten behandelen.
En zolang jij ze niks verteld over wat je mij hebt aangedaan dan is er toch niks aan de hand. zei Raven voorzichtig.
Dus jij denkt dat je het met opvoeden alleen goede kinderen krijgt.
Nee dat niet, sommige kinderen zullen evengoed nog aan de drugs gaan of sex hebben met het halve dorp omdat het stoer is.
En over de sex maak ik me niet eens druk, vind het zelf ook lekker om te doen dus dat is niks om je over te schamen denk ik zo.
Maar met drugs ja daar zal je het wat moeilijker mee krijgen, te hard er tegen in gaan betekend meestal dat je ze weg jaagt en dat ze dan juist daarnaar grijpen.
Maar vooralsnog weet je nooit hoe je kinderen zullen worden aangezien je ook nog een gedeelte van de moeder erin hebt zitten.
Tom keek haar aan en zei Ik wil er over na denken maar meer ook niet voor dit moment ok?
Raven knikte alleen maar en ze ging weer onder de dekens liggen.
Tom kroop naast haar en nam haar in zijn armen.
Zo vielen ze in slaap..
Bill vond het wel verdacht stil en ging kijken of ze elkaar nog niet vermoord hadden.
Hij zag hoe ze erbij lagen en rende de Lounge weer in voor een camera.
Wat ga jij nou weer doen vroeg Laneice grinnikend.
Ze liggen er zo schattig bij en dat ga ik vastleggen, als er dan weer oorlog in de tent is ga ik ze hiermee confronteren..zei Bill nu.
Ze schoten in de lach en gaven hem gelijk.
Na een aantal uren moest Bill Tom toch echt wakker maken want ze moesten in de schmink en alles.
Tom werd kreunend wakker en keek Bill versuft aan.
We moeten naar binnen broer zei Bill zachtjes zodat Raven niet wakker zou worden.
Ik kom eraan zei Tom op zijn beurt weer.
Hij schudde Raven wakker en zei dat hij zo moest optreden.
Ik kom eraan zei Raven zachtjes.
Langzaam kwam Raven de bus uit en liep de het grote gebouw in.
Eenmaal bij de kleedkamer klopte ze op de deur en deed Gustav in zijn boxer open, Raven bekeek hem van top tot teen en bloosde zowaar.
Gustav zei dat Tom bij de schmink was en Raven liep snel weg.
Eenmaal daar zag Bill haar het eerst en zei dat ze moest gaan zitten.
Waarom moet ik gaan zitten zei ze grinnikend.
Ah kom please, ik wil je een keer opmaken. smeekte Bill zowat..
Ow nee echt niet, ik hou niet van make up dat weet je. zei Raven snel.
Ja maar Tom zou het mooi vinden hoor.
Tom vind mij zo ook mooi Bill en dat weet je, hij ziet zometeen genoeg van opgemaakte huppels, daar doet hij het maar mee.
Hij moet blij wezen dat ik af en toe bereid ben om zo'n achterlijk pakje voor hem aantrek dus nee geen make up. zei Raven.
Wat voor een pakje vroeg Bill nu glimlachend.
Gaat je geen reet aan Kaulitz zei Raven weer grinnikend.
Ah kom op dat kan je je zwagertje toch wel vertellen?? smeekt Bill nu weer.
Raven deed net alsof ze heel diep moest nadenken en zei toen: Nee toch niet.
Nou dat is zo gemeen van jou he, zei Bill met een pruillip.
Wat is er gemeen broertje hoorde ze opeens van achter Raven vandaan komen..
Nou dat ze me niet wilt vertellen wat voor een pakjes ze van jou moet dragen soms.
Tom grijnsde nu en zei iets met veel kant broer, en meer krijg je niet te horen..
Oeh spannend hoor Raven zei Bill nu met een wenkbrauw wiebel.
Raven rolde met haar ogen en wou weg lopen, maar Tom knuffelde haar snel.
Was je naar mij op zoek schoonheid? vroeg hij Raven.
Ja eigenlijk wel, totdat Bill het over make up ging hebben, das mijn Q om weg te gaan namelijk.
Haha ja dat weet ik van je, kom we gaan wat eten en drinken voor ik op moet om voor jou te spelen.
Je speelt voor je fans gek kind zei Raven nu.
Ja ik speel voor hun, maar ik doe mijn best voor jou.. Zei hij nu.
Raven zei Je kan wel lief zijn he..
Ja en ik zal wat meer nadenken voordat ik wat roep, fluisterde hij in haar oor.
Dat zou zeker fijn zijn zei ze terug.
Ze kwamen in een kantine uit en ze nam een flesje cola en 2 broodjes kaas, Tom nam ook een flesje cola en 2 tosti's..
Na 40 minuten moesten de jongens op en Raven zat op een stoel aan de zijkant en genoot van de muziek samen met de andere meiden..
Eindelijk was het concert gedaan en kwam er een meet and greet..
Raven zei dat ze naar de bus ging en Laneice en Jessie gingen mee met haar want het mocht nog niet echt uitkomen wat er speelde tussen hun al waren er al een aantal
foto's verschenen met hun erbij natuurlijk..
Nadat de meet and greet over was waren de jongens blij dat ze weer de bus in konden.
Bill, Gustav en Georg gingen ook direct slapen.
Jessie ging mee met Georg en Laneice bleef nog even bij Raven en Tom zitten om te babbelen.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.