Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Cheating
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
Cheating
Het was het 7de concert en er was weer een meet and greet bezig.
Raven en de andere meiden zaten weer in de bus maar Raven was haar ring kwijt dus ze liep het gebouw weer in.
Ze klopte netjes op de deur en Bill hoorde ze binnen zeggen.
Langzaam opende ze de deur en liep naar binnen, ik ben mijn ring kwijt hebben jullie hem toevallig gezien?
Bill dook direct op de grond net als de andere jongens maar niemand zag hem.
Waar is Tom eigenlijk vroeg Raven nu misschien had hij hem wel gevonden, nou dan zou ze zeker commentaar krijgen dat ze onvoorzichtig met zijn cadeau was omgegaan.
Tom is iemand de toilet aanwijzen zei Gustav met een boos gezicht.
Raven keek hem aan en ze wist precies waarom hij zo boos was aangezien de andere geen oogcontact meer durfde te maken.
Is goed zei Raven ik zie jullie zo wel in de bus, zo verliet ze de kamer.
Onderweg kwam ze langs de toiletten en ging naar binnen waar ze Tom in het hoekje zag met zijn broek op de enkels.
Ze bleef nonchalant in de deur opening staan en keek toe, tot het meisje waar hij mee bezig was een kreet los liet.
Tom draaide zich om en zag Raven daar staan, hij wist niet hoe snel hij zijn broek op moest trekken en Raven glimlachte nu alleen maar..
Raven liep de wc uit en kwam Bill tegen die haar met een rood hoofd aansprak: 'Sorry ik kon hem niet tegen houden'
Het is niet jou schuld Bill zei ze zachtjes maar als je nu denkt dat ik nog blijf heb je het mis.
Nu heeft hij het voor zichzelf verpest, hou hem even bezig wil je??
Bill knikte verbaasd terwijl Raven terug liep naar de bus.
Ze liep naar binnen, en de meiden vroegen direct of ze haar ring had gevonden.
Nee zei Raven maar wel een neukende Tom in de plees met een groupie.
Dat meen je niet riepen Jessie en Laneice tegelijk.
Ja toch wel, je kan het zelfs aan Bill vragen die kwam sorry zeggen omdat hij hem niet kon tegenhouden.
Mij boeit het niet meer, maar ik ben in ieder geval weg hier.
Word gelukkig jullie, ik hou wel contact met jullie via de mail en telefoon.
Ja maar je kan niet zomaar weg gaan riep Laneice nu.
Laneice dat jij gelukkig bent betekend niet dat ik dat ben tutje.
Normaal leefden we ook kilometers van elkaar af, dus nu gaat het ook lukken. zei Raven nu.
Ik wil niet dat je gaat zei Jessie half huilend.
Dat begrijp ik, maar ik heb het zat om steeds als voetveeg gebruikt te worden en als ik nu niet ga dan is Tom er straks weer om me tegen te houden, Bill is hem aan het afleiden.
De meiden knikte en Raven pakte haar tas met kleding en liep de bus snel uit.
Ze liep snel de menigte van fans in zo viel ze het minste op.
Van Jessie had ze €200,- toegestopt gekregen zodat ze in ieder geval een stuk vooruit kon.
Ze liep naar het station en kocht wederom zoals een hele poos geleden een treinkaartje richting Hamburg.
Nu vraag je je misschien af "Hamburg??', dan vind ie je toch zo..
Nee, deze keer zou hij haar niet zo makkelijk vinden, ze had namelijk van Gustav een reserve sleutel van zijn huis gekregen, daar ging ze naartoe.
De jongens zouden daar nooit komen zoeken namelijk..
In de trein zat ze steeds schichtig om zich heen te kijken, bang om ontdekt te worden door 1 van de crewleden van Tokio hotel..
Ze voelde aan haar nek en glimlachte, ze had de band niet meer om dus hij kon haar niet meer vinden..
Ondertussen was Bill tegen Tom aan het uitvaren, en Tom stond er maar bij alsof het hem niks interesseerde.
Waar is Raven nu vroeg Tom uiterst kalm.
Geen idee zei Bill naar waarheid, ze is weg gegaan richting de bus dus ik denk dat je daar moet gaan kijken.
Tom knikte en liep van Bill vandaan terwijl die hem raar nakeek.
Gustav en Georg waren inmiddels ook bij Bill aangekomen en kregen te horen dat wat Raven had aangetroffen en dat ze weg was.
Hoezo weg vroeg Gustav nu.
Nou weg weg, ze is het zat en is haar spullen gaan pakken.
Gustav glimlachte alleen maar en zei: gelijk heeft ze!!
Bill knikte en zei dat hij het dit keer met hem eens was.
De jongens gingen nu ook naar de bus, want ze moesten door naar de volgende locatie.'
Tom die net de bus in kwam liep direct door naar de slaapkamer maar trof daar geen Raven aan, toen ging hij in de badkamer kijken, maar weer geen Raven.
Hij liep terug naar de Lounge en keek de meiden 1 voor 1 aan en vroeg aan hun waar Raven kon zitten.
Ow zei Jessie nu sarcastisch, Ze is weg gegaan.
Hoe bedoel je weg gegaan vroeg Tom nu met grote ogen.
Nou Raven wou niet meer leven als jou voetveeg, helemaal niet meer nu ze jou had betrapt met een groupie.
Tom keek haar boos aan en zei dat ze daar niks over te zeggen had.
Nee misschien niet, maar ik snap vooralsnog niet hoe je zo'n sukkel kan zijn.
Je beloofd haar dat je aan haar zult denken maar vervolgens lig je weer met een ander te raggen, heb je enig idee hoe zij zich voelt nu?
Tom werd bozer en bozer, nee dat weet ik niet riep hij nu, en het interesseert me helemaal niks.
Het was Georg die nu zijn mond opentrok, Serieus Tom je bent een hond, een klootzak zelfs.
En zelfs honden zouden haar nog beter behandelen dan dat jij nu doet..
Tom liep woedend weg en pakte ondertussen zijn mobiel erbij en begon te bellen.
Gustav had diep van binnen een glimlach op zijn gezicht, hij wist waar ze heen zou gaan en dat was goed..
Bill zat met een half snikkende Laneice in zijn armen en zei dat het beter was voor Raven dat ze niet meer bij Tom zou zijn.
Ik weet dat je gelijk hebt snikte ze maar ik ben gewoon verdrietig om hoe Tom doet.
Het ene moment is hij zo bezorgd om haar en het andere moment dan zou hij haar het liefste de hersens in rammen.
Ja dat ben ik met je eens, maar Tom is het niet gewent om zijn gevoelens te tonen, en zeker niet naar een meisje toe.
Maar dat is toch geen reden om een groupie te nemen? riep ze nu.
Nee dat ben ik zeer zeker met je eens, ik snap ook niet dat hij dat gedaan heeft.
Niemand van ons begrijpt het zei Georg nu ook, en toen fluisterde Jessie wat in zijn oor en hij knikte alleen maar dat het goed was..
Tom zat op zijn kamer te bellen met David en vertelde hem wat er was gebeurd.
David schold Tom eerst helemaal verrot en zei toen dat hij Raven moest laten gaan, aangezien ze er vandaag of morgen aan onder door zou gaan als hij zo door ging.
NOOIT schreeuwde Tom nu heel hard.
Zoek haar siste hij David toe, en die zuchtte alleen maar.
Toen de bus allang op weg was naar de volgende locatie kwam Raven aan in Hamburg, daar nam ze een taxi naar het huis van Gustav en ging daar naar binnen.
Ze verkende de het huis eerst even en vond 4 slaapkamers met badkamers, de trap naar een zolder, een kantoortje, een oefenruimte op de boven verdieping.
Beneden was de huiskamer, een eetkamer, een trofeeën kamer, de keuken en de deuren naar de tuin met een jacuzzi en een toilet.
Ze bekeek wat er in de koelkast was en zag dat dat erg weinig was dus ging ze eerst maar naar de winkel waarvan ze wist dat hij om de hoek zat dus ze zou zo terug zijn.
Eenmaal weer in het huis ging ze wat te eten klaarmaken en terwijl dat stond te pruttelen pakte ze de huistelefoon en belde naar Gustav.
Hij nam op met "Gustav hier!".
Ik ben het fluisterde Raven nu zacht.
Ow hai ma zei hij terug en stond ondertussen op om naar zijn kamer te gaan.
De rest zat in de bus doods voor hun uit te staren om wat er nou net allemaal was gebeurd.
Als Raven haar ring niet was verloren dan was ze er nooit achtergekomen zei laneice nu fluisterend.
Bill keek haar aan en knikte toen, ik voel me vreselijk dat ze dit moest doormaken.
Ja wij allemaal zei Georg, toen begon Jessie te huilen als een klein kind.
Georg trok haar in zijn armen en vroeg waarom ze zo huilde.
Nou kan ze ons kindje niet geboren zien worden, zelfs niet begroeten!! huilde ze hard.
Georg wreef weer over haar rug en zei dat alles goed zou komen en dat ze kalm moest worden.
Ondertussen had gustav alweer opgehangen en liep terug naar de Lounge, daar zag hij onder de schoen van Bill wat glinsteren en hij raapte het op.
Het was de Ring die Raven kwijt was, Hij keek er bedroefd naar en gaf het aan Bill.
Hier die moet jij dan maar aan Tom geven hoor ik doe het niet..
Bill zuchtte en stond op om de ring aan Tom te gaan geven.
Hij klopte op de deur en hoorde een luide brom vanachter de deur vandaan komen en opende de deur..
Tom keek hem aan en zei of er wat was.
Nee we hebben de ring gevonden dat Raven kwijt was, dat was namelijk de reden dat ze naar binnen was gekomen.
En nu is het niet meer nodig eigenlijk..
Nee inderdaad zei Tom terwijl hij de ring aan pakte.
Laat je haar nu even goed zoeken vroeg Bill nu voorzichtig aan Tom.
Ja natuurlijk, ze heeft geen keuze en dat weet je Bill, ze is van mij.
Waarom ben je dan zo'n klootzak tegen haar, vroeg Bill nu.
Je gaat me toch niet zeggen dat jij nooit naar andere vrouwen kijkt he broertje?
Natuurlijk kijk ik wel eens naar andere meiden, maar die neuk ik niet hoor, ik hou van Laneice.
En trouwens ik dacht dat jij ook zo verliefd was op Raven.
Ja natuurlijk hou ik van Raven, maar het meisje zag er zo goed uit en ik kon mezelf niet meer bedwingen.
Nou dat vind ik helemaal gelul van je, als je van iemand houd TOm en dan bedoel ik echt van iemand houd.
Het gevoel dat je hebt dat je haar wilt zien, haar wilt aanraken, haar wilt liefkozen, zoenen noem maar op dat is houden van.
Maar wat jij doet heet vernederen, en serieus je bent haar niet eens waard.
En zo verliet Bill Tom's zijn kamertje.
Tom zat verbaasd voor zich uit te staren en wist even niks meer te zeggen of te doen.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.