Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Hospital
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
Hospital
Iedereen staat binnen een halve seconde op zijn of haar benen, en rennen nog net niet naar de arts toe.
Hoe is het nu met haar vroeg Tom eerder dan Gustav..
De arts keek serieus en nam een hap met lucht om zijn verhaal te kunnen starten.
Gaan jullie maar even zitten zei de arts nu.
Iedereen deed wat er werd gevraagd en zaten op het puntje van de stoelen.
Het zit zo Zei hij voorzichtig.
Raven is dus flink in elkaar geslagen, Ze heeft zich geprobeerd te verdedigen want we hebben huidresten onder haar nagels vandaan gehaald, tenminste dat heeft de politie
gedaan.
Dus de daders moeten in ieder geval ergens verwondingen hebben, hoogst waarschijnlijk in het gezicht..
Daarnaast hebben ze haar ook verkracht, zo gaat de arts verder.
Laneice en Jessie staren de arts volkomen in shock aan en beginnen te snikken.
Hoe ernstig zijn de verwondingen? Vraagt Gustav nu.
De arts kijkt hem aan en zei dat ze in ieder geval verwondingen in het gezicht had, een gekneusde kaak, gesprongen lip, scheurtje in haar wenkbrauw.
Daarnaast heeft ze 3 gebroken ribben aan de rechterzijde waarvan er eentje dus haar long had doorboord, 2 gekneusde ribben aan de linkerzijde.
ze heeft een gebroken pols en schaafwonden op de ellebogen.
Ik durf het bijna niet te vragen zei Tom nu, maar uhm is er wat beschadigd door de verkrachting??
Nee zei de arts nu, het zal nu erg pijnlijk zijn daar beneden maar haar baarmoeder is intact en haar blaas ook dus dat is het belangrijkste.
Tom knikte nu alleen maar hij kon geen woord uitbrengen nu.
Het enige probleem wat er wel is op het moment is dat ze in een coma ligt, ze heeft een rake klap op het hoofd gehad vermoedelijk omdat ze zo tegenstribbelde en dat heeft
haar niet echt goed gedaan.
Heeft u een idee wanneer ze bij kan komen vraagt Georg nu.
Nee dat hebben we niet, maar we hopen natuurlijk zo snel mogelijk want die gasten moeten gepakt worden natuurlijk.
Tom gromde dat ze afgemaakt moesten worden, en toen vroeg hij of ze bij haar mochten.
ja dat mag wel maar per 2 en niet te lang..
Iedereen knikt en ze lopen naar de kamer waar ze ligt.
Gustav en Tom stappen als eerste naar binnen en schrikken toch wel een beetje als ze haar zo zien liggen.
God wat hebben ze der aangedaan zeg kreunt gustav zachtjes.
Dat had dus nooit gebeurd als ze niet was weg gelopen siste Tom nu.
Tom dit is niet het moment om daarover te beginnen, jij weet net zo goed dat ze alle recht had om weg te gaan, het was je eigen fout dit keer.
Pissig keek Tom Gustav aan maar knikte wel naar hem, hij pakte Ravens hand en bracht zijn gezicht naar haar voorhoofd en gaf er een kus op.
Ik ben bij je liefje fluisterde hij in haar oor, laat het me goed maken met je alsjeblieft.
Toen gaf hij haar nog een kus en liep de kamer uit.
Gustav deed hetzelfde alleen hij zei Sorry dat ik er niet voor je was, ik had je niet moeten laten gaan, het spijt me vreselijk..
En ook hij verliet de kamer zodat de andere konden..
Bill en Laneice gingen nu naar binnen en die kregen dezelfde schok te verwerken als Gustav en Tom.
Mijn god waarom moest zij dat nou weer meemaken vroeg Laneice aan Bill.
En die wist het antwoord ook niet te geven en zei dat ze maar beter konden gaan, des de sneller zou ze genezen.
In feite was Bill doodsbang voor wat hij had gezien en wou hij gewoon naar huis met Laneice en haar nooit meer loslaten.
Georg keek bezorgd naar Jessie en vroeg of het wel verstandig was voor haar om naar binnen te gaan ze was immers bijna 5 maanden zwanger.
Jessie keek hem aan en zei: 'Dat is 1 van mijn beste vriendinnen, wil je daar serieus vandaan houden??'.
Ik zou niet durven zei Georg snel, sinds dat Jessie zwanger was waren haar hormonen niet meer te houden.
En als ze eenmaal zo'n bui had dan was je het beste buitenshuis af..
Dus gingen hij en Jessie bij Raven kijken, Jessie greep Georg bij zijn shirt toen ze Raven zag liggen.
Mijn god, die gasten moeten gestraft worden, afgemaakt worden siste ze er nog achteraan.
Georg keek ook geschokt en zei dat hij zoiets nog niet eerder had gezien, zelfs Gustav zag er niet zo uit nadat hij in elkaar was getremd..
Ze kwamen na 5 minuten de kamer alweer uit en Jessie rende door naar de wc's en Laneice ging erachter aan.
Daar zakten ze langs de muur naar beneden en begonnen ze samen te huilen.
De dokter kwam aan lopen en vroeg of iedereen al bij der was geweest en er werd bevestigend op gereageerd,
Tom stond op en vroeg of hij niet bij der mocht blijven, hij wou haar niet meer alleen laten namelijk.
De arts knikte en zei dat hij een extra bed bij zou zetten, zodat iemand kon blijven.
Tom verzocht iedereen naar huis te gaan en de volgende dag weer terug te komen, Bill zei dat hij wel wat kleding mee zou nemen.
Terwijl dat besproken werd kwamen de meiden weer aan lopen.
Laneice hoorde dat Tom zou blijven en ze zei:'Jij hoort niet te blijven Tom.'
Hoezo niet vroeg hij ongelovig aan haar.
Omdat jij haar gekrenkt hebt, Gustav zou moeten blijven aangezien ze daar al die tijd heeft gezeten blijkbaar.
Bill keek even raar naar Laneice en vroeg waarom ze hem dat nooit had verteld.
Ow dat is makkelijk, omdat ik het net pas te horen kreeg van Jessie, zij en Georg wisten het al die tijd al.
Maar die hebben haar beschermt en dat neem ik ze niet kwalijk, niemand wist dat dit zou gebeuren.
Nee klopt zei Bill nu ook weer tegen haar.
Maar het boeit me niet of ze als die tijd bij Gustav was, Ik blijf bij haar en nu allemaal weg hier. zei Tom hard.
Laneice keek hem boos aan maar werd meegetrokken door Bill en was dus verplicht om mee te gaan.
Gustav ging mee naar hun huis en ze dronken nog een kop thee voor ze gingen slapen, maar niemand kon echt de slaap vatten.
De volgende dag zaten er 5 zombies aan de ontbijd tafel en ze hadden geen van alle het fut om zich te bewegen.
De telefoon ging nu en Bill nam op, het was de politie.
Er was vannacht nog een meisje gevonden die net zoals Raven was toegetakeld, en dit keer hadden ze genoeg DNA en zelfs een signalement van 3 van de 4 daders.
Het meisje was gewoon bij, en had de daders beschreven, en omdat de werkwijze hetzelfde was als bij Raven wisten ze zeker dat het dezelfde mensen moesten zijn.
Ligt ze in het ziekenhuis bij Raven vroeg Bill nog.
Ja had de politie geantwoord.
Dus de jongens zorgden dat ze alles hadden en gingen op weg naar het ziekenhuis,
Eenmaal daar zagen ze Tom naast het bed van Raven zitten.
Hij huilde, en hij was zachtjes aan het fluisteren.
Dus ze gingen allemaal weer in hun achteruit en wachten op de gang tot Tom klaar was met zijn preek..
Bill ging na 10 minuten even kijken en zag dat Tom in slaap was gevallen en met zijn hoofd op Ravens hand lag.
Hij glimlachte alleen maar en stapte naar hem toe.
Bill ging op de andere stoel zitten en keek naar Raven.
Hij kon er maar niet aan wennen over hoe ze erbij lag, hun waren best hard geweest tegen de meiden maar zo hard echt niet.
Zo verstreken er weer 3 weken..
De daders waren inmiddels gepakt, het andere meisje had getuigt tegen hun en het DNA wat onder Ravens nagels was gevonden kwam overeen en ze hadden een straf van
15 jaar opgelegd gekregen..
De jongens gingen nog steeds elke dag naar het ziekenhuis en Gustav was inmiddels een stelletje met Steffi het 2de slachtoffer van de daders.
Iedereen was blij voor ze, vooral Tom natuurlijk want die wist dat hij Raven dan weer voor zichzelf had.
Bill kwam de ziekenhuiskamer in en trof Tom weer slapend aan.
Hij ging erbij zitten en was blij dat de verwondingen eindelijk aan het weg trekken waren.
Opeens klonk er een kreun door de kamer en keek hij als eerste naar Tom maar besefte als snel besefte hij dat dat Tom niet was en keek hij naar Raven.
Die lag te knipperen met haar ogen voordat ze ze helemaal open deed.
Toen ze eenmaal der ogen open had en om zich heen keek zag ze als eerste Bill, ze glimlachte naar hem.
Hij glimlachte terug en zei welkom terug meissie.
Ze knikte alleen maar meer kon ze voor haar gevoel nog niet echt.
Daarna voelde ze wat aan haar hand en ze keek ernaar.
God nee, fluisterde ze zachtjes.
Rustig maar, zei Bill gelijk hij heeft hier al die tijd gezeten.
Hoelang is al die tijd vroeg Raven aan hem.
Bill keek een beetje moeilijk en zei 3 weken.
Raven schrok en riep:'3 weken!!!!.
Daar schrok Tom dus van wakker en hij vloog overeind.
Toen was er daar de eerste oogcontact in bijna 5 maanden tijd.
Hij rende naar de deur en liep de gang op.
Ok jou broer is rijp voor het gesticht zei Raven tegen Bill.
Bill schoot in de lach en zei dat hij de dokter ging halen.
Dan nog zei Raven grinnikend.
Tom kwam de kamer weer in denderen met de dokter aan zijn arm meesleurend.
De dokter glimlachte toen hij zag dat raven rechtop zat en hem verward zat aan te kijken.
Zo eindelijk daar ben je weer zei de arts tegen haar.
Nou volgens het zeggen ben ik 3 weken in slaap geweest dus ver zal ik niet geweest zijn, zei Raven droog.
Bill schoot in de lach en zei wen er maar aan dit is de Raven die wij kennen.
Dat is alleen maar goed dan heeft die klap op je hoofd niets ernstigs na gelaten.
Nadat de dokter een aantal dingen had nagekeken en had uitgelegd welke verwondingen ze had gehad,
Er werd ook uitgelegd dat de daders gepakt waren omdat ze diezelfde dag nog een meisje te grazen hadden genomen en die heeft goede signalementen kunnen doorgeven.
Hoelang hebben ze gekregen vroeg Raven nu.
15 jaar antwoordde Tom nu.
Wow zei Raven zachtjes..
Wanneer mag ik hier weg vroeg ze nu de arts.
Hij glimlachte en zei dat ze al weg mocht als ze dat zelf wou.
Ja dat lijkt me logisch zei Raven, ik lig hier niet omdat het zo gezellig is hoor,
De arts schoot weer in de lach en ging de papieren in orde maken.
Tom keek naar Raven maar wist niks te zeggen.
Raven voelde hem kijken en keek hem nu aan en vroeg:'Moet zeker weer met jou mee nu he?'
Hij knikte alleen maar, en Raven vroeg waarom.
Omdat Gustav een vriendin heeft nu, daar hoor jij niet bij te zijn.
Bill keek Tom waarschuwend aan en zei dat hij dat ook normaal kon zeggen.
Raven keek Tom aan en zei Gustav een vriendin??
Ja, hij is gevallen voor het meisje dat ook slachtoffer was van die gasten die jou te grazen hadden genomen.
Ze was stil en Tom was al spullen aan het pakken dat ze aan kon trekken om naar huis te gaan.
En alleen Bill zag de traan over haar wang gaan.
Weer die gevangenis in mompelde ze zachtjes wat ook alleen Bill had verstaan maar niks aan kon veranderen..
Tom gaf haar de kleding aan en Raven stapte voorzichtig uit het bed, en al vloekend liep ze naar de badkamer omdat het ziekenhuis schort wat ze aan had zo lekker sloot aan
de achterkant en de jongens natuurlijk helemaal niet erg vonden.
Eenmaal aangekleed kwam ze weer uit het kamertje en Tom ondertekende de ontslag formulieren en ze konden weg....
In de auto zat Raven in gedachten, ze hoorde niet dat Bill tegen haar sprak en ook had ze niet door dat Tom elke minuut in de spiegel keek of alles wel goed was.
Opeens verbrak ze zelf de stilte en vroeg of Gustav nog steeds in zijn eigen huis zat of dat hij inmiddels alweer terug was.
Nee zei Bill hij woont nog steeds op zichzelf en Steffi woont bij hem.
Raven knikte en zei toen dan slaap ik vanaf nu in zijn oude kamer thuis.
Tom wou er wat tegen in brengen maar kreeg een stoot van Bill en hij zei met tegenzin dat het goed was.
Ze kwamen aan bij het huis en Raven stond als eerste naast de auto.
Tom wou haar tegenhouden maar weer was er Bill die zei dat hij het moest laten gaan.
Ja jij hebt makkelijk praten siste Tom nu.
Ik weet dat ik dat heb, maar ze moet een hoop verwerken heb je daar al aan gedacht.
Tom keek hem aan en zei nee dat heb ik inderdaad niet gedaan.
Geef haar de ruimte Tom, dat is wat ze nu nodig heeft niet iemand die seksueel gefrustreerd is..
Tom knikte alleen maar en ging de deur openmaken, aangezien Raven daar nog steeds stond te wachten op hun.
Eenmaal binnen werd ze besprongen door Laneice en Jessie kwam ook aangewaggeld en Ravens ogen werden groter.
Jezus weet je zeker dat het er 1 is vroeg ze grinnikend aan Jessie.
Die keek haar semi boos aan en zei natuurlijk is het er maar 1 trutje..
En ze schoten in de lach.
Heb jullie gemist zei Raven zachtjes, kunnen jullie me helpen met het verhuizen van mijn spullen.
Hoezo vroeg Laneice.
Nou ik hoorde net dat Gustav een vriendin heeft, en dat ze samenwonen.
En dat Gustav's kamer staat leeg hier dus ik ga daar slapen vanaf nu.
Maar je moet toch bij Tom slapen vroeg Laneice voorzichtig.
Vergeet het maar, voorlopig heb ik geen behoefte aan een Tom in mijn bed.
Of welke kerel dan ook trouwens..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.