Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Going to the MAC again..
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
Going to the MAC again..
Raven zit nog hevig rillend tegen Jessie aan en die zat maar in haar oor te prevelen dat het allemaal wel goed zou komen.
Ze zitten voor de komende 15 jaar vast dus ze kunnen niet herhalen wat ze jou hebben aangedaan.
Raven knikte zachtjes en wist dat Jessie gelijk had en werd al een beetje kalmer, maar in slaap vallen lukte niet meer dat wist ze nu al.
Een voor een gingen de jongens toch naar boven om naar bed te gaan en Raven stond ook op toen Georg opstond.
Wat ga je doen vroeg Jessie aan Raven.
Jij moet ook gaan slapen je moet denken aan dat mooie wezentje in jou buik.
Een stressende moeder daar groeit het niet van dus neem je rust ok?
Jessie knikte terwijl Tom naar Raven aan het kijken was en probeerde in te schatten wat ze zou gaan doen.
Raven keek Tom aan en zei dat ze ook naar boven ging zodat hij ook kon gaan slapen.
Hij liep achter haar aan naar boven met de gepaste afstand natuurlijk.
Hij ging zijn kamer in maar liet de deur open staan, Raven wist waarom dat was en glimlachte daarom.
Ze kleedde zich om in een joggingbroek en shirt en ging op bed liggen.
Na een aantal uur nam de slaap het toch van haar over en zakte ze weer weg.
Dit keer was er geen droom over wat haar was over komen en werd ze de volgende dag gewoon wakker om half 11.
Langzaam kwam ze omhoog en toen merkte ze pas dat ze niet alleen lag, alleen de persoon in kwestie lag helemaal op het uiterste van het bed.
Ze keek nog eens goed en toen zag ze dat het Tom was, ze schudde glimlachend haar hoofd maar liet hem lekker slapen hem kennende was hij de hele nacht op geweest
om haar in de gaten te houden.
Ze liep naar beneden en kroop bij Laneice en Jessie op de bank.
Bill kwam net binnen lopen met 2 koppen thee en vroeg of Raven ook wou, ze knikte lief naar hem en hij liep weer weg.
Laneice stond op om de deken van de andere bank af te pakken en legde die over de benen heen van hun drie.
Bill kwam weer met een kop thee af en vroeg of ze een beetje had kunnen slapen.
Ja, zei Raven Ik ben in slaap gevallen en Tom is vannacht bij me komen liggen, heb het niet eens gemerkt..
Bill keek haar vreemd aan en vroeg waar hij nu was.
Nou ik heb het vermoeden dat hij me de hele nacht in de gaten heeft liggen houden dus die heb ik laten liggen.
Laneice gaf een giechel en Jessie kon die van haar ook niet meer in houden en Raven keek beide aan met een vragende blik.
Raven kijk diep in je hart zei Jessie alleen maar..
Het enigste wat Raven deed was weg kijken, ze was er nog niet aan toe dat moesten ze maar accepteren.
Natuurlijk had ze hem wel gemist, het kunnen pesten met opmerkingen had ze zelfs gemist.
En het vreemdgaan kon ze hem wel vergeven, maar ze moest nu eerst wat anders verwerken en dat ging even voor..
Georg kwam uit de keuken met een dienblad en daar stonden drie borden op met een ontbijt voor de dames.
Raven keek naar haar bord en begon direct met eten, ze had honger gekregen.
Toen dat allemaal op was ging Raven douchen en zag dat Tom nog steeds lag te slapen.
Ze stapte onder de douche en genoot van de warme stralen die over haar lichaam liepen, zo bleef ze ook nog wel even staan.
Er werd op de deur geklopt en Raven vroeg wie het was.
Ik ben het Laneice en Raven stapte even uit de cabine om de deur van het slot te halen.
Ze stapte snel weer in onder de douche want het was toch wel koud zo.
Laneice ging op de deksel van de toilet zitten en vroeg of Raven mee wou naar de McDonald's die middag.
Ravens hoofd kwam uit de douche vandaan en knikte hevig met een grijns op der gezicht.
Laneice grinnikte, we kunnen je daar nog steeds wakker voor maken he?
Als je dat maar weet zei Raven grinnikend terug.
Nou kleed je aan dan Bill wil op tijd weg.
Ok ik schiet al op zei Raven tegen haar.
Nadat Laneice weg was gegaan zette Raven de kraan uit en kwam ze tot de conclusie dat ze kleding vergeten was te pakken.
Kut fluisterde ze nu en wikkelde de handdoek om zich heen en liep haar kamer in.
Tom lag nog steeds voor oud vuil in bed dus als ze zachtjes deed kwam het wel goed.
Raven stond nu in een boxer en BH en keek voor een broek en shirt, terwijl Tom wakker werd en zijn oog op haar viel kreunde hij zachtjes.
Ze draaide zich om en schrok zich rot, wil je je even omdraaien fluisterde ze met een dichtgeknepen keel.
Tom knikte en deed wat ze vroeg.
Snel trok ze een spijkerbroek aan met kettingen en een shirt van Rammstein, daaronder gingen de kisten en ze zei tegen Tom dat hij zich weer mocht omkeren.
Tom deed dat en zag dat Raven der haar aan het drogen was met de handdoek.
Ga je weg vroeg hij zo nonchalant mogelijk, nog steeds had hij liever niet dat ze weg zou gaan maar hij had aan Bill beloofd wat ruimte te geven dus dat deed hij dan ook.
Ja zei Raven we gaan zo naar de MAC en ze begon al te stuiteren.
Tom glimlachte en zei dat hij dat van haar had gemist.
Ze stopte met stuiteren en liep snel de kamer uit.
Tom zuchtte en wist dat hij geduld moest hebben, en dat had hij ook echt wel voor haar over..
In al die tijd dat Raven bij Gustav had gezeten had hij niet naar een andere vrouw omgekeken, zelfs niet tijdens het stappen.
Raven kwam beneden aan en grinnikte toen ze Jessie een poging zag doen om van de bank af te komen, maar het lukte haar niet en ze viel weer vloekend terug op de bank.
Georg kwam uiteindelijk te hulp en trok haar van de bank af en hielp haar met der jas aan te trekken.
Bill vroeg of ze klaar waren en ze liepen richting de deur, toen kwam Tom de trap af gerent met de mededeling dat hij ook mee wou.
Eenmaal buiten stond raven automatisch bij Toms auto te wachten en stapte achterin toen hij hem had ontgrendeld.
Jessie werd voorin neer gezet, Georg ging daar achter zitten Raven zat daar weer naast en Laneice zat bij Bill op schoot.
Als het even kon zocht Tom oogcontact met Raven en dan keek ze snel weg terwijl hij bleef staren.
Eenmaal in de stad liepen ze richting de Mac, Jessie en Georg gingen nog een winkel in wat baby spullen verkocht en kochten nog wat kleertjes.
Raven stond om zich heen te kijken en ze had het gevoel dat iedereen nu naar haar zat te kijken en wisten wat er was gebeurd met haar.
Tom vroeg wat er was en ze keek hem angstig aan, ze weten het fluisterde ze nu.
Ze weten wat vroeg hij weer aan haar.
Wat mij is overkomen zei ze nu weer fluisterend.
Hij keek haar aan en zei Nee meissie, hoe zouden ze dat nou moeten weten.
Ze haalde haar schouders op en zei dat dat was dat ze voelde..
Hij keek haar aan en spreidde zijn armen voorzichtig en hij zag haar twijfelen maar ze ging uiteindelijk toch tegen hem aan staan.
Hij hield haar vast en ze voelde zich beschermt en warm van binnen.
Jessie en Georg kwamen weer aan lopen en wilden wat zeggen maar Bill maakte een teken dat ze stil moesten zijn en wees naar Tom en Raven..
Georg kreeg een glimlach op zijn gezicht en bij Jessie was het al niet anders.
Langzaam trok Raven zich terug uit de armen van Tom en ze zei dank je wel dat had ik toch wel even nodig.
Ik ben er voor je meis had hij gezegd en ze gingen nu naar de MAC.
Raven nam weer 2 cheeseburgers en een grote bananen milkshake, de rest bestelde hun eten en ze zaten gezellig bij elkaar.
Tot er dus een groepje meiden binnenstapte en de jongens ontdekte.
Ze liepen op hun af en vroegen hun handtekening.
De meiden waren flink aan het flirten alleen tot hun ongenoegen reageerde de jongens daar niet op.
Na hun handtekening liepen ze dus maar weer weg en gingen hun weer op in hun gesprek.
Raven stond op om naar de WC te gaan toen ze werd tegengehouden halverwege het restaurant door een jongen.
Hij grijnsde gemeen en zei dat hij haar al een poosje in de gaten had gehouden en dat hij eens met haar wilde afspreken.
Raven keek hem aan en zei dat ze daar geen behoefte aan had.
Ah kom nou zei hij nu weer, ik zal je een nacht bezorgen die je nooit mee zult vergeten meisje.
Nee bedankt zei Raven zo vriendelijk mogelijk en ze wou doorlopen.
De jongen dacht daar blijkbaar anders over en greep haar arm beet.
Raven schrok en trok haar arm terug en zei dat hij moest opdonderen.
Het was luid genoeg om de jongens aan de tafel op te laten kijken.
Tom stond direct op en liep naar Raven toe en sloeg zijn arm om haar middel heen.
Is dat je vriendje vroeg de jongen spottend.
Raven knikte alleen maar, want ze haatte het om in zo'n situatie te zitten.
Nou meisje, ik denk toch echt dat je aan mij meer hebt..
Raven grijnsde nu en zei dat hij zich daarin grondig vergiste..
Tom mocht dat wel een klootzak zijn af en toe maar sex ja dat was geweldig met hem.
De jongen keek Tom nu arrogant aan en Raven trok Tom nu maar mee naar de Wc's voordat het te laat was..
Ze trok hem zelfs mee de dames toiletten in en Tom probeerde nog te zeggen dat hij hier niet mocht komen maar toen hij de angst zag in haar ogen begreep hij direct
wat er aan de hand was en liet hij het zo.
Nadat ze had geplast en de handen waren gewassen gingen ze terug naar de andere en de jongen die zo raar deed stond ook op om naar haar toe te komen.
Ik wil naar huis zei ze tegen Tom terwijl ze een teken deed dat hij naar rechts moest kijken.
Tom knikte en ze liepen naar de auto waarin ze weer op dezelfde wijze plaats namen.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.