Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Trust

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 14:04

1311

0

369



Trust

Weer thuis gekomen zei Jessie dat ze even ging liggen want haar enkels deden pijn.
Ow trouwens Raven zei ze er nog achteraan ik moet morgen weer voor een echo, wil je weer mee?
Raven knikte van ja en een lach kwam op haar gezicht toen ze aan de laatste keer dacht toen ze de kleine op het scherm had gezien.
Laneice ging met Bill mee naar de muziek kamer daar gingen ze samen wat muziek spelen.
Georg had haar geleerd om bass te spelen en ze was helemaal verslaafd daar aan.
Raven zei nou Tom dan blijven jij en ik samen over, wat zullen we gaan doen?
Zeg jij het maar zei hij zo rustig mogelijk terwijl zijn hart wel uit zijn borst leek te willen springen.
Raven dacht na dat zag hij aan de kleine frons die ze op der voorhoofd had en hij glimlachte erom.
Wij gaan samen een film kijken op jou kamer zei Raven toen resoluut.
Weet je het zeker vroeg Tom voor de zekerheid?
Ja ik ben er zeker van, ik vertrouw je fluisterde ze voorzichtig.
Tom keek haar aan en zei: Zoek jij maar een film uit dan pak ik wat te snoepen en drinken.
Raven knikte en dook de DVD kast in.
Na 10 minuten had ze eindelijk een film gevonden: het werd The Underworld triology..
Tom was al boven en trok snel zijn dekens recht, en zette een glas drinken neer aan de ene kant en een aan de andere kant.
Een schaal chips en een schaal popcorn stonden er ook bij.
Raven klopte op de deur en Tom keek op.
Je hoeft toch niet te kloppen vroeg hij verbaasd.
Raven werd rood en zei sorry Tom.
Hij keek haar aan en vroeg zich af wat er nu in dat koppie omging..
Langzaam liep ze op hem af met haar ogen in zijn ogen geboord, toen ze voor hem stond moest ze naar boven kijken.
Ze liet haar hand omhoog komen en raakte zijn borstkast aan, ze stapte nog wat dichterbij met haar hand nog steeds op zijn borstkast.
Tom hield zijn adem in uit angst om een verkeerde beweging te maken en haar af te schrikken.
Raven bleef hem aan kijken en trok aan zijn shirt om hem een stukje te laten bukken, en zachtjes kuste ze zijn lippen.
Hij wist niet goed wat hij ermee aan moest hij was nog steeds bang om haar pijn te doen.
Raven trok zich nog niet terug maar fluisterde tegen zijn lippen: Dit heb ik wel gemist eerlijk gezegd'.
Tom kon het niet laten om te glimlachen en trok zich terug.
Hij keek haar in de ogen en zei:'Ik ben blij dat je dat zegt, je wilt niet weten hoe ik jou gemist hebt, heb er nog steeds zoveel spijt van wat ik heb gedaan.
Ik bedoel als ik niet met dat meisje had gaan rommelen dan was jij niet weg gegaan, dan was je nooit op die plek geweest op dat tijdstip.
Tom zo moet je niet praten fluisterde ze zachtjes, het ook een ander kunnen zijn of het had zelfs hier verderop kunnen gebeuren.
Je hebt het niet altijd voor het zeggen in je leven jammer genoeg, en hoe moeilijk het ook is om dit te verwerken denk ik toch dat het iets is wat op mijn pad moest komen.
Hoe bedoel je dat dan zei Tom wat harder nu, wat Raven even deed verstijven maar ze herstelde zich snel genoeg.
Nou misschien is dit nodig geweest om mij weer bij jou te krijgen en mij te laten beseffen dat het de laatste tijd dat ik bij jou ben geweest goed was.
Je bent veranderd, niet meer zoals je eerst was, je liet me wat losser, vertrouwde mij.
Alleen jij zorgde er zelf voor dat ik jou niet meer kon vertrouwen.
Er zou altijd een moment zijn geweest dat wij niet me zouden kunnen op tour, dan had je heel wat uit kunnen spoken en dat was niet wat ik wilde mee maken.
Tom glimlachte en zei dat begrijp ik, maar vergeet niet David is onze manager maar ik ben nog steeds de baas.
Als ik zeg dat jij en de meiden meegaan gebeurd dat, al moet hij een ander hotel ervoor boeken.
Raven keek hem aan en zei toen, Beloof me dat je nooit meer zoiets doet, dan beloof ik voor altijd de jouwe te zijn..
Tom keek haar aan en hij kreeg tranen in zijn ogen en wist even niks te zeggen, waardoor Raven begon te twijfelen en naar achteren stapte.
Dat bracht hem weer terug op de aarde en hij ging door zijn knieën, legde zijn hand op zijn hart en met zijn vrije hand pakte hij de hand van Raven beet en zei: Ik Tom
Kaulitz beloof hierbij plechtig dat mijn hart en mijn penis voor altijd de jouwe zullen zijn.
Nooit maar dan ook nooit zal ik jou hart meer breken, Nooit en dan ook nooit zal ik jou nog slaan.
Raven ik hou van jou, mijn hart behoort tot jou.
Zolang jou hart slaat zal die van mij ook slaan..
Langzaam begonnen er tranen over Ravens wangen te lopen en liet zich ook door der knieën zakken en liet zich beet pakken door Tom.
Zo zaten ze in elkaar armen de hele middag, er werd niet meer gepraat alleen geknuffeld.
Jessie die inmiddels weer wakker was liep haar kamer uit en zag hun zitten op de grond en dacht dat er wat was met Raven en wou al naar binnen stormen om haar te troosten,
maar net dat ze naar binnen wou stappen zag ze hoe raven haar lippen op de van Tom plaatste en liet ze hun snel alleen.

Ze kwam naar beneden met de grootste glimlach die Laneice ooit had gezien.
Wat is er met jou aan de hand vroeg Laneice argwanend.
Nou ik liep net langs Tom zijn kamer en guess what..
uhm ik zou het niet weten zei Laneice weer terug.
Jessie liet zich voorzichtig op de bank vallen voordat ze antwoord gaf en 6 paar ogen keken haar nieuwsgierig aan.
Maar ze hield nog even haar mond, en keek de rest grijnzend aan.
Godver Jessie kom op nou wat is er aan de hand boven vroeg Bill nu.
Ow ze zitten alleen maar te zoenen hoor zei Jessie alsof het niks was..
Bill vloog om hoog en ging de trap op om te gaan kijken of het waar was.
Zachtjes liep hij op zijn tenen naar de kamer van Tom en keek om het hoekje.
Daar zag hij Raven op de grond liggen met Tom half op haar en half naast haar en ze waren inderdaad verwikkeld in een zoen.
Bill gaf een kreet van blijdschap vergetend dat hij ze dan stoorde en hij zag hoe Tom om hoog kwam met een pissig gezicht en de deur dicht smeet.
Raven begon te grinniken, Die verandert ook nooit he?
Nee die is en blijft nieuwsgierig mompelde Tom.
Raven zullen we wat zachter gaan zitten? en misschien die film gaan kijken?
Ja graag zei ze zachtjes..
Raven werd omhoog getrokken door Tom en ze trok haar schoenen en sokken uit en kroop onder de dekens.
Tom glimlachte toen hij haar zo zag en kroop naast haar, hij sloeg zijn armen om haar heen en keek in haar ogen.
Raven grinnikte en zei volgens mij gaat er op deze manier weinig van de film terecht komen denk je ook niet?
Een grijns kwam op Tom zijn gezicht te staan en hij kuste haar weer zachtjes.
Langzaam ontspande ze weer en sloeg haar handen om zijn nek en trok hem weer half op zich.
De hele film kusten en knuffelde ze met elkaar.
Tom wou niet eerder verder gaan dan dat hij zeker wist dat het voorval een beetje verwerkt had.
Raven was gelukkig nu en ze was er nu achter dat ze ook niks anders meer wilde dan hier op deze plek zijn.
Hij maakte haar compleet, Ze was enigszins boos dat ze er op deze manier achter moest komen.
Maar ze was ook blij dat zij degene was die dit mee had moeten maken.
Jessie was anders geheid de baby verloren en Laneice had het waarschijnlijk niet eens naar het ziekenhuis gered.
Nu kon het verwerken pas echt beginnen...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.