Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Oh no..

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 14:05

2043

0

329



Oh no..


Met die gedachtes viel Raven in slaap in Tom zijn armen.
Hij liet haar liggen en bleef de hele tijd kijken naar haar.
Langzaam viel hij echter zelf ook in slaap en zo werden ze de volgende dag pas wakker van het grommen van Tom's buik.
Raven schoot in de lach en zei dat ze nog nooit zoiets had gehoord, en Tom werd rood en zei ik ga wel een ontbijtje fixen, blijf jij maar lekker liggen.
Grinnikend zakte Raven terug in de kussens, terwijl Tom de kamer uit liep.
Beneden dook hij de koelkast in en pakte de kaas en ham, hij zou tosti's maken.
Hij maakte 2 tosti''s met ham en kaas en 2 zonder ham alleen kaas.
2 bekers met thee werden op het dienblad gezet, suiker en koffiemelk en 2 glazen melk..
balancerend ging hij naar boven en gooide de deur open met een klap waardoor Raven omhoog kwam met een hartverzakking..
Sorry kwam er uit de deuropening, Raven keek hem aan en zei dat ze even dacht dat die gasten haar hadden gevonden.
Ow het spijt me ik wou je niet laten schrikken, vergeef het me please? zei Tom.
Jou altijd antwoordde Raven lief.
Tom grijnsde en zetten het dienblad op bed, Raven zag dat hij hard wou gaan zitten en hield hem tegen, ze zette de glazen met drinken op het nachtkastje en zei toen dat hij
kon gaan zitten.
Tom kwam met een rood hoofd zitten en zei was weer lomp he?
Ja Tom je was weer lomp bezig zei Raven grinnikend.
Maar riep hij nu, nu heb ik jou om me daarvan te behoeden en hij drukte een kusje op haar mond.
Raven glimlachte en zei ja nu heb jij mij, en ik zal je proberen te behoeden van je fouten, maar nu gaan we eerst ontbijten en ze stak haar tong uit.
Laat Bill dat maar niet zien zei Tom grinnikend.
Raven keek hem met grote ogen aan en zei dat dat gemeen was..
Tom schoot in de lach om haar gezicht en gaf haar een klein kusje op der neus.
Eet nou gekkie zei hij nu tegen haar.
Nadat ze klaar waren bracht Raven alles naar beneden en daar hoorde een hoop gescheld vandaan komen, dus ze zetten de spulletjes snel in de keuken en ging op het geluid af.
Ze kwam uit in de kleine oefenruimte waar de deur wagenwijd openstond en Bill stond te schelden tegen Laneice.
Hij had wat in zijn hand maar Raven kon niet zien wat het was dus ze liep verder.
Ze zag toen dat het de Microfoon was van de humanoid tour, hij was stuk.
Raven keek naar Laneice die een bloedneus had en Raven werd pissig.
Ze duwde Bill grof aan de kant waardoor hij de microfoon liet vallen en ze zei dat hij zijn klauwen bij zich moest houden, met praten kom je veel verder.
Zo trok Raven Laneice mee naar boven, daar kwam Tom net aanlopen aangezien hij het geschreeuw van Bill ook wel had gehoord.
Omg zei hij wat is er gebeurd?
Laneice snikte en zei dat ze zijn microfoon had laten vallen omdat hij haar liet schrikken, en nu is het het humanoid logo eraf gebroken.
Hij werd zo boos dat hij me weer geslagen heeft, terwijl hij me had beloofd dat niet meer te doen snikte ze verder.
Tom zei dat hij wel met hem ging praten, maak jij haar schoon vroeg hij aan Raven en die knikte.
Bill stond te hyperen beneden alleen nu niet omdat hij blij was, hij was boos, zo ongelooflijk boos.
De laatste keer dat hij zo boos was had hij Laneice geslagen en daarna Raven heel erg, toen hij daar aan dacht werd de woede direct een stuk minder.
Hij wou niet weer in herhaling vallen, hij wist dat Raven er tussen zou springen en dat mocht niet gebeuren, laneice moest voelen dat ze fout zat en toen hij dus de trap op wou
stormen had Tom hem al aan zijn arm te pakken en zei dat ze een stukje gingen lopen om af te koelen.
Bill liet zich meeslepen met Tom en gingen richting het park waar Tom hem een preek begon te geven.
Het enigste wat Bill deed was ja nee en amen roepen maar de woede was nog niet weg, hij had haar gezegd dat ze van die mic af moest blijven en wat doet die **** ze pakt hem
en laat hem nog vallen ook.
Maar hij hielt zich in want hij wist dat als hij dat niet zou doen Tom hem niet naar huis zou laten gaan, hij zou Laneice later wel aanpakken.

Na een half uurtje gingen ze terug naar het huis en Bill ging zijn Mic halen en weg brengen naar de reparateur.
Laneice zat in Tom's kamer in Ravens armen lag ze te huilen en te piepen dat ze het niet express deed enzovoort.
Tom kwam ook kijken en zei dat hij Bill had gekalmeerd en dat het wel goed zou komen.
Laneice knikte en ging toen naar haar eigen kamer.
Tom kroop nu tegen Raven aan en hij knuffelde haar lief.
Raven grinnikte en vroeg nu: Tom?
Hmm gaf hij als antwoord.
Ik wil een kusje van jou, zei ze met een pruillip.
Tom schoot in de lach en drukte daarna snel zijn lippen op de hare en ook al was hij bang voor een afwijzing hij vroeg toestemming met zijn tong en tot zijn verbazing
kreeg hij die ook nog eens.
zo lagen ze een poosje te smakken tot er zachtjes op de deur geklopt werd en daar een glimlachende Jessie stond.
Sorry dat ik jullie fijne moment verstoor maar wou je nog mee naar het ziekenhuis??
Omg ja dat was ik alweer vergeten riep Raven nu en probeerde onder Tom vandaan te komen die niet echt mee werkte dus Jessie schoot in de lach om het gezicht van Raven.
Zeg Tom zei Jessie toen, misschien wil jij ook wel mee??
Ow zei Tom dat zou ik eigenlijk wel leuk vinden, wil wel zien hoe een Listing in het klein eruit ziet..
Jessie grinnikte en zei nou kom op dan we moeten gaan.
Ze stapte bij Georg in de auto en Laneice was nu alleen thuis.
Bill kwam weer aan bij het huis, hij was nog pissiger dan toen hij weg was gegaan.
De mic was niet meer te maken en hij had er een nieuwe voor moeten bestellen.
Ze zou er voor gaan boeten dat kon hij nu al vertellen.
Hij stampte het huis in en zo de trap op.
Hij keek in Georgs kamer, daar was niemand.
Toen kwam hij in Tom's kamer en daar was ook niemand.
Glimlachend liep hij naar zijn kamer.
Hij gooide de deur open en hij zag hoe Laneice schrok.
Ze stond op van het bed en liep op hem af om haar excuses aan te bieden maar net voor ze haar mond open kon doen kwam Bill's vlakke hand op haar wang terecht met
zo'n vaart dat ze op de grond viel.
Laneice greep naar haar wang en keek hem geschrokken aan, Bill begon ze ik wou alleen maar.... de volgende klap had ze op der andere wang te pakken en ze gaf een gil.
Houd je bek kutwijf, je verdient straf en die ga ik je nu geven, door jou is de mic niet meer te maken.
h.......et sssspp KLETS weer een klap in het gezicht.
Ik zei dat je je bek moest houden, god ben je nu zo stom of gedraag je je er alleen maar naar.
Hij greep haar bij der haar (sorry Laneice) en sleurde haar naar het bed, hij gooide haar erop en ging op haar heupen zitten.
Van daaruit begon hij met vloeken en slaan, Laneice probeerde haar gezicht te beschermen met haar armen maar het mocht niet echt baten..
Na 10 minuten was hij klaar en ging van haar af, Knap je zelf op en verschoon het bed trut zei hij als laatste voor hij de kamer verliet.
Laneice barste in huilen uit en wenste dat Raven en Jessie bij der waren..
Na een aantal minuten stond ze dan toch op en haalde het bed af met veel pijn en moeite omdat alles in haar lichaam pijn deed.
Ze gooide het zooitje in de was mand en ging zich toen opknappen.
Toen ze opkeek om in de spiegel te kijken schrok ze zich rot, Ze had een blauw oog, een dikke lip, een wondje op haar wenkbrauw en haar beide wangen waren blauw.
Ze maakte haar gezicht schoon en liep toen de kamer weer in, daar stond tot haar grote schrik Bill weer.
Maak je het bed ook even op, je hebt het vies gemaakt ook dus maak je het maar in orde ook.
Laneice zei niks, ze durfde niet, ze durfde niet eens een stap naar voren te zetten, zo bang was ze op het moment van Bill.
KOMT ER NOG WAT VAN schreeuwde Bill nu tegen haar en ze sprong zeker 2 centimeter de lucht in van schrik..
Ze snelde naar de kast en haalde er schoon beddengoed uit, zo snel als ze kon maakte ze het bed weer op en toen dat was gedaan pakte Bill haar weer beet en scheurde haar shirt
kapot.
Ej zei Laneice toen.
Ik heb nood aan sex en jij hebt mee te werken, tenzij je weer straf wou natuurlijk..
Laneice slikte en schudde haar hoofd, ik heb er geen zin in, in beide niet zei ze nu half in paniek.
Das dan pech hebben voor jou, want je moest luisteren naar mij weet je nog??
Ja en jij had beloofd om niet meer te slaan riep Laneice nu.
Bill keek haar woedend aan en zei: Ga vooral zo door liefje, je wind me zo alleen maar meer op..
Hij was nu bezig met haar broek en trok die rap naar beneden.
Haar BH werd uitgetrokken net zoals haar slip, hij gooide haar achterover op bed en hij kleedde zichzelf uit en zijn trots kwam fier tevoorschijn.
Laneice wist dat dit waarschijnlijk niet echt liefdevol zou gaan maar bleef liggen want anders zou het nog erger worden..
Een half uur later liet Bill zich naast haar neervallen en zei dat hij geluk had met zo'n lekker wijf..

In het ziekenhuis aangekomen liepen ze naar de afdeling waar de echo gemaakt zou worden.
Raven liep naast Tom en ze giechelde over de opmerkingen die hij maakte.
Jessie melde zich en de vrouw aan de balie keek alleen maar van Raven naar Tom en weer terug.
Georg werd ongeduldig en zei Hallow wij hebben een afspraak met Dokter Li..
De vrouw schrok op en zei sorry was even in gedachten.
Jessie zei ja dat hadden we door..
Ze namen even plaats en praatte wat over de zwangerschap toen Jessie werd omgeroepen.
Ze gingen naar binnen en de dokter deed de gebruikelijke testen, alles was goed en nu was het tijd voor de echo.
Jessie ging liggen en maakte der buik bloot.
Tom keek naar haar buik en zei: God wat ben ik blij dat mannen niet zwanger kunnen raken.
Jessie keek hem aan en zei toen weer, dat is alleen maar goed ook want jullie mannen zijn net kleine kinderen, 1 pijntje en gelijk janken.
Wij vrouwen kunnen dat wel aan en verslaan jullie daar gewoon in..
Tom's mond viel open en Georg, Raven en de dokter schoten in de lach..
De dokter zette het ding van het echo apparaat op de buik van Jessie en iedereen viel even stil.
Tom kreeg van de dokter uitleg, aangezien hij er geen reet van begreep.
Jessie vond het wel grappig om deze kant van Tom te zien.
Ze hoopte dat Raven en Tom ooit zoiets mochten mee maken..
Nadat de echo was afgerond en Tom zeer onder de indruk de kamer uit liep zei hij tegen Jessie of ze wist of dat Raven liever eerst trouwde en dan kindjes of dat het niks uit maakte.
Jessie keek hem lachend aan en zei: Wat ben je van plan meneertje Kaulitz.
Dat weet ik nog niet helemaal zei hij eerlijk, ik wil eerst haar vertrouwen weer terug hebben.
Dat lukt je wel, ze houd van jou dat kan zelfs een blinde zien..
Ze moet blij zijn met jou als vriendin zei Tom nu en gaf Jessie een knuffel.
Georg keek hun raar aan en zei is er iets wat ik moet weten?
Ja zei Jessie droog, Tom knuffelt lekkerder dan jij.
Georg keek haar verbaasd aan en pakte toen Raven beet, die keek hem aan en snapte wat hij wilde doen en knikte bijna onzichtbaar.
Nou dan neem ik Raven wel want zij zoent lekker dan jij.
Nog voor hij zijn lippen op die van Raven kon drukken trok Tom haar al uit zijn armen vandaan en riep dwars door het ziekenhuis: MINE!!!!
Ze schoten in de lach en liepen nu naar de auto om terug te gaan naar huis..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.