Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » New house

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 14:06

1849

0

262



New house

Als Georg en Jessie 3 deuren verder voor een huis staan kijkt ze haar ogen uit.
Het huis is wit met een ijzer hek erom heen, de tuin is mooi aangelegd en er loopt een pad tot aan de deur.
Er is een garage met 2 deuren waar dus 4 auto's in kunnen.
Jessie die staat op het punt om in stuitermodus te gaan maar Georg weet haar te bedwingen met de woorden: Denk aan de baby...
Ze bloost en Georg geeft haar een kus op haar neus.
Kom we gaan binnen kijken zegt hij lief tegen haar.
Hij overhandigd haar de sleutels en ze maakt de deur open, gelijk haalt hij het alarm eraf en zegt dat hij het zo aan haar zal uitleggen.
Ze lopen door de gang waar dus een toilet zit en een deur waar je dus je jassen kwijt kan net zoals eventuele schoenen.
Dan opent hij de deur naar de trap en ze gaan naar boven.
Boven aangekomen ziet ze dat er al een traphekje zit en grinnikt.
Het moet nog geboren worden gek zegt ze nu weer lachend.
Hij glimlacht alleen maar en trekt haar mee naar de slaapkamers.
Dit is de logeerkamer zegt Georg en opent de deur.
De kamer is licht van kleur en er staat een mooi 2 persoonsbed in en een kast voor kleding.
Hier is de gasten badkamer zegt hij dan weer.
een mooie witte badkamer komt tevoorschijn, met zwarte elementen erin.
Dit is mijn kantoortje dus niet zo belangrijk voor nu..
Dit is onze kamer zegt hij vol trots en wederom gooit hij de deur open.
Jessie stapt de kamer binnen en ziet een zwart hemelbed met rode beddengoed.
De muur achter het bed is donker paars..
De andere 2 aangrenzende muren zijn gebroken wit en de laatste muur is zwart met in het zilver hun namen erop geschreven..
Jessie is helemaal sprakeloos en ze wijst naar de zwarte muur waar ook nog de naam van de baby op staat verbonden met sierlijke lijnen aan de namen van hunzelf als een soort
van stamboom..
Ze begint te huilen en Georg neemt haar vast en zegt rot hormonen ook he.
Ze kan alleen maar knikken..
Kom ik moet je nog meer laten zien.
Dit hier is de badkamer en ze opent nu zelf de deur.
De badkamer is zwart met paars en zilveren elementen.
Jessie grijnst en zegt dat het geweldig is!!.
Dan opent Georg nog een andere deur en dat is deus de inloop kast, en in het midden van de kast staat een gigantische wieg.
Ze geeft een gil en gaat er op af.
Mijn god hoe wist je dit vroeg ze nog aan hem..
Raven vertelde me het dat je die had gezien op het internet.
Damn die ga ik zo echt meppen.
Georg lachte hardop en zei nee joh ze houd van je en wilt je gelukkig zien.
Ik weet het, ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten al die shit de we al hebben meegemaakt, en dan heb ik het niet over jou persoonlijk.
Nee dat begrijp ik donders goed meissie, maar jij hebt het nog het meeste getroffen om het ff grof te zeggen.
Ja daar heb je een punt als ik alles bij elkaar optel wat ik heb meegemaakt en Raven en Laneice dan kan ik wel janken.
En wat ik niet snap is hoe Raven het doet om zo sterkt te blijven.
Nee dat stukje snap ik niet, Laneice is gebroken daardoor had ze naar de drank gegrepen.
Ja maar nu krijgt ze de hulp die ze nodig heeft. zegt jessie.
Ben alleen benieuwd of Bill gaat bijtrekken, hij was zo vreemd bezig de laatste tijd.komt er uit Georgs mond.
Ja dat snapte ik ook niet echt, we durfde amper met hem in 1 kamer te zijn..
Dat had ik al door en Tom is natuurlijk ook niet gek.
Langzaam lopen ze naar nog een kamer, doe je ogen dicht zegt Georg nu tegen Jessie.
Jessie doet wat hij vraagt en hij opent de deur, langzaam begeleid hij haar naar binnen.
Als ze in het midden staan zegt hij dat ze der ogen open mag doen.
Jessie opent haar ogen en geeft een gil, omg, omg, omg, omg Hoe??? roept ze dan nog eens uit.
Raven zei hij lachend, ik heb haar om hulp gevraagd..
Ow jullie zijn mijn beste maatjes dank je, dank je.
En er volgde een lange kus..
Nadat Georg de benedenverdieping ook had laten zien gingen ze langzaam naar huis..


Raven zat nog steeds in de armen van Tom en zat wat te bedenken.
Tom merkte het op en vroeg wat er was.
Nou begint Raven rustig, Ik zit me te bedenken dat jij sinds ik terug bent nog niet echt pogingen hebt gedaan voor uhm... ja...uhm je weet wel..
Tom schiet in de lach, en zegt dan: Ik heb jou toch beloofd om te wachten tot jij zegt dat je aankan?
Ja ik wet het, maar ik vind het nogal knap zeg maar, je staat bekend om iemand die alleen maar aan sex denkt en al die gein meer.
Tom laat Raven los en gaat rechtop zitten.
Hij kijk haar aan en ze kijkt angstig terug.
Wees niet bang alsjeblieft zegt hij nu terwijl hij zijn hand op haar wang legt.
Raven knikte en zei dat ze dat allang niet meer was.
Hij knikte naar haar en zei:Ik mag er dan wel bekend om staan dat ik gek ben op de dames en sex, maar dat is allemaal aangedikt.
Tuurlijk heb ik wel eens wat met een groupie gedaan, de laatste keer betrapte je me zelfs.
Maar dat betekend niet dat ik niet verliefd kan worden op iemand, en alleen maar die iemand wil hebben in mijn leven.
En die iemand meisje, ben jij, ik wil mijn leven met jou delen en met niemand anders.
Alsjeblieft wil je mijn meisje zijn Raven?
Raven keek hem verbaast aan maar zei uiteindelijk ja heel graag wil ik dat..
En Tom drukte zijn lippen op die van Raven en zij beantwoorde de kus zo snel als ze kon terug.
Langzaam ging Tom op raven liggen en zei: Ik hou van jou meisje, vergeet dat nooit en te nimmer..
Ik hou ook van jou Tom Kaulitz, ondanks wat er allemaal is gebeurd heb je mijn hart gewonnen.
Nooit zal ik je verlaten, tenzij je weer vreemdgaat natuurlijk zei Raven grinnikend.
Tom knikte en zei dat ze dan groot gelijk had.
Raven trok Tom nu weer dichterbij en kuste hem vurig, daarbij liet ze haar handen over zijn rug glijden.
Langzaam trok ze zijn shirt omhoog en kraste met haar nagels over zijn rug wat een kreun opleverde van Tom.
Raven kreunde hij zachtjes weet wat je doet..
Raven antwoordde niet en bleef hem kussen.
Haar handen liet ze nu in zijn broek glijden en ze kneep in zijn kont, weer een kreun kwam uit Toms mond.
Langzaam maar zeker werd haar doel bereikt, Tom wou terug trekken maar Raven sloeg haar benen om zijn middel waarbij ze dus zijn stijf geworden lid tegen haar aan
voelde.
Tom kreunde nu weer en probeerde de zoen te verbreken maar Raven had hem in de houdgreep en zoende rustig verder, Tom al verder op zwepend.
God hoorde ze tussen de lippen van Tom vandaan komen en hij rukte zich nu wat agressiever los.
Ze zag hem nadenken en twijfelen.
Ze keek hem ondeugend aan en fluisterde Doe het...
Tom keek haar aan met een blik waarin ze lust in uit kon lezen.
Hij greep haar shirt beet en trok het over haar hoofd, haar BH was binnen 2 seconden los en werd ergens heen geslingerd.
Langzaam kwam hij dichterbij en kuste haar op de neus, dan op de voorhoofd, terug op de neus, dan weer op haar mond en hij vroeg toestemming door zachtjes op haar onderlip
bijten, hij verliet haar mond en ging door naar haar nek waarin hij zich vast zoog, een kreuk kwam nu uit Ravens mond en hij glimlachte.
zachtjes legt hij zijn handen op haar borsten en masseert ze zachtjes waardoor Raven haar rug krom trekt en haar hoofd in haar nek legt.
Dan sluit hij zijn lippen om haar rechter tepel en Raven krijgt kippenvel over haar hele lichaam.
ze maakt nu zelf haar broek open en Tom begrijpt de oh zo subtiele hint van Raven en trekt hem uit, haar slip direct meenemend.
hij laat zijn vingers nu het werk doen en streelt haar poesje, langzaam laat hij een vinger naar binnen glippen en begint heen en weer te bewegen daarmee..
Langzaam begint Raven mee te bewegen en aan de hand van dat weet Tom dat een orgasme niet lang uit gaat blijven, hij besluit het wat te versnellen en buigt voorover om
met zijn tong die extra stimulans te geven..
Zodra hij met zijn tong haar klitje raakt kreunt Raven luid en schiet met haar heupen omhoog wat Tom alleen maar beter toegang verschaft.
hij legde zijn nog vrije hand onder haar billen zodat ze op die hoogte bleef liggen, en zo werkte hij Raven naar een orgasme.
Langzaam liet hij haar los en keek haar aan, rode wangen was het eerste wat hij zag.
Gaat het vraagt hij glimlachend..
Mijn god dit was zo goed en god ik lig nog te trillen hier..
Mooi zo, zo heb ik je graag en hij maakte nu zijn broek los.
Raven wou omhoog komen, maar Tom duwde haar terug met haar rug op de bank.
Mooi niet zei hij ik wil in je en wel nu.
Raven werd rood toen hij dat zei maar gaf hem de toegang die hij nodig had.
Hij liet zich naar binnen glijden en gaf een luide kreun, god dit heb ik gemist fluisterde hij in haar oor en daarna beet hij zachtjes in haar oorlel.
Houd je mond nou maar kreunde Raven nu en doe het..
Tom kwam een stukje om hoog en keek haar aan, zijn we een beetje geil vandaag??
Tom kreunde Raven nu weer, doe iets of ik doe jou wat..
Hoe wil je het hebben ging hij nog even verder, gewoon puur om Raven te tergen.
Ze keek hem aan in zijn ogen en zei toen: Hard en diep...
Dat liet hij zich geen 2 keer zeggen en begon met stoten.
Ze waren nu zo in hun spel dat ze geen idee hadden dat de voordeur open was gegaan en dat Georg en Jessie weer terug waren.
Tom was bijna op zijn hoogte punt toen de deur open ging en Jessie verstijfd bleef staan en haar ogen niet maar van het stel van de bank af kon halen.
Georg die naar binnen wou vroeg wat er was en volgde de ogen van Jessie en zag toen pas Tom en Raven liggen.
Naakt en erg druk..
OMG, schreeuwde hij nu, HUISKAMERSEX!!!!!
Jessie schoot in de lach omdat Tom en Raven zich de pleuris schrokken, en ze moest zich vastpakken aan Georg die met de grootste grijns van de wereld op zijn smoel
in de deuropening stond.
Tom keek hem droog aan en zei dat hij een klootzak was.
Raven keek boos naar Georg en zei waarom moeten jullie altijd storen.
Georg schoot in de lach, nou volgens mij heeft Tom daar geen last van hoor hij staat nog steeds omhoog.
Raven kwam zelf iets omhoog en zag dat Georg inderdaad gelijk had en keek toen in Tom zijn ogen die nog steeds dezelfde lust uitstraalde als voordat Georg en Jessie binnenkwamen.
Omg zei Raven grinnikend, ondertussen trok Jessie Georg de kamer uit en zei dat ze wel naar hun kamer gingen..
Tom zei: Zo die zijn weg, en hij liet zich weer naar binnen glijden om af te maken waar ze aan waren begonnen....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.