Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Reunited
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
Reunited
Als iedereen weer thuis is, inclusief Bill ploffen ze neer op de bank.
Govder zeg Raven nu, ik ben gebroken.
Ja dat is niet zo gek, ik bedoel ik heb nog nooit iemand zo rustig zien blijven tijdens een bevalling. zegt Tom dan.
Bill schiet in de lach en zegt, Tom Raven is niet bevallen hoor..
Nee dat weet ik zegt Tom nu weer, maar Raven heeft wel de baby gehaald.
Bill kijkt naar Raven en Laneice kijkt ook een beetje vreemd.
Ja wat nou zei Raven glimlachend de dokter was te laat dus en Jessie kon het kind niet meer binnen houden dus heb ik de bevalling gedaan.
En later was de dokter er bij maar ik mocht het afmaken.
Bill zijn mond hing op half zeven, en Laneice tikte hem dicht.
Tom grinnikte en Raven leunde naar hem toe en vroeg of Gustav niet gebeld moest worden.
Die heeft Georg al gebeld en hij komt morgen langs in het ziekenhuis.
Ah das mooi zei Raven toen, EN nu ga ik slapen want serieus ik stort straks in hier.
Slaap lekker hoorde ze van alle kanten af komen,
Ze glimlachte O btw Bill en Laneice, welkom thuis..
Dank je wel Raven zeiden die tegelijk.
Raven ging de trap op en liep snel de badkamer in om zich even snel te douchen.
Als ze lekker van het water staat te genieten voelde ze al snel 2 armen om zich heen.
Langzaam draaide ze zich om en liet zich vastpakken door Tom.
Hij drukte zijn lippen op die van haar en al snel waren ze alles om zich heen vergeten.
De kus draaide uit op sex natuurlijk, wat Raven helemaal niet erg vond..
Tom wikkelde haar in een handdoek en droeg haar naar de slaapkamer waar hij haar afdroogde van top tot teen.
Raven glimlachte toen hij aan haar haren begon.
Toen alles klaar was volgens Tom ging ze onder de dekens liggen en binnen 5 minuten was ze al vertrokken naar dromenland.
Tom glimlachte alleen maar en ging naast haar liggen, hij trok haar in zijn armen en viel zelf ook al snel in slaap.
Laneice en Bill liepen ook naar boven nadat ze alles volledig hadden uitgepraat.
Samen poetsten ze hun tanden en haalden hun make Up eraf.
Daarna kleedde ze zicht tegelijkertijd uit elkaar niet uit het oog verliezend.
Laneice kon zich niet meer in houden en kroop over het bed richting Bill en ging toen op haar knieën zitten.
Zo kon ze bij zijn mond komen en die kuste ze teder.
Bill sloeg zijn armen om haar middel en vroeg toestemming om binnen te komen, wat hij niet een tweede keer hoefde te vragen,
Laneice trok Bill nu mee het bed op en ging op zijn heupen zitten.
Zijn handen waren overal en ondertussen kusten ze alsof ze elk moment gestoord konden worden.
Met 1 hand kneedde hij haar bil en met de andere hand klikte hij haar BH los.
Laneice kreunde toen hij van haar hals naar haar tepels kuste..
Toen hij erop begon te zuigen liet ze haar hoofd in haar nek vallen en kreunde ze nog wat harder..
Laneice ging iets omhoog en pakte Bill zijn trots en begeleidde die langzaam naar binnen.
Toen hij er helemaal in zat begon ze met haar heupen te schommelen en te draaien, ze wist dat Bill daar helemaal gek van zou worden en zij zelf vond het ook heerlijk.
Bill kon zich niet meer beheersen en gooide haar om, achterlangs drong hij haar poesje weer in en begon te stoten diep en hard.
Laneice kon alleen nog maar schreeuwen dat hij niet mocht stoppen, maar dat was Bill al helemaal niet van plan.
Hij trok zich na een aantal minuten weer terug en draaide haar op de rug, langzaam liet hij zich nu naar binnen glijden en begon op een rustig tempo te stoten.
Met lange zachte halen stootte hij naar binnen, en het gekreun nam weer toe.
Ondertussen kuste hij Laneice en kneedde hij haar borsten.
Laneice werd nu ongeduldig dus ze legde haar handen op zijn billen en begon het ritme bij te stellen en al snel begreep Bill wat ze bedoelde en begon op een moordtempo in en
uit te bewegen.
Laneice bereikte al gillend haar hoogtepunt, en Bill kwam er vlak na..
Hij kuste haar nog hartstochtelijk en verliet toen haar lichaam.
Laneice dook nog snel onder de douche om de zaadresten weg te spoelen en daarna kroop ze lekker tegen Bill aan in bed om in een dromeloze slaap te glijden..
In het ziekenhuis waren Georg en Jessie ook nog steeds wakker, ze zaten alleen maar te staren naar de kleine Adam.
De kleine lach in de armen van Georg en die wreef met zijn grote duim langs zijn wangetje waardoor het jongetje op zoek ging naar de duim om te kunnen drinken.
Ik denk dat hij honger heeft fluistert Jessie en Georg knikt bevestigend.
Jessie knoopt haar shirtje open en klikt dan der Bh open en legt dan de kleine aan.
Adam drinkt gulzig aan de borst van Jessie en Georg glimlacht en zegt grinnikend: dat word een echte borsten man als hij straks groot is.
Dat weet je niet zegt Jessie gelijk daarop, straks is hij homo dan is hij een billenman..
Zeg mijn zoon word geen homo zegt Georg nu.
Jessie grinnikt en zegt dat hebben wij niet voor het zeggen en dat weet je gekkerd.
Adam stopt met drinken en is in slaap gevallen.
Georg legt hem in zijn bedje en gaat dan weer bij Jessie liggen.
Samen vallen ze in slaap en worden de volgende morgen gewekt door een huilende Adam die schijnbaar honger heeft.
Jessie staat op en gaat Adam eerst verschonen, de zuster stapt ondertussen ook al binnen en verteld hoe ze het ongeveer moet doen.
Dan helpt ze bij het aanleggen van Adam aan de borst maar de zuster zegt dat ze dat prima doet op de manier waarop ze het deed.
Georg word langzaam wakker en kijkt waar Jessie is, als hij haar zit zitten in de schommelstoel glimlacht hij.
Hij staat op en kleed zich om in de badkamer.
Als hij dat gedaan heeft loopt hij naar zijn meisje en hun eerstgeborene.
Zou jij het heel eventjes in je eentje kunnen redden schat vraagt hij haar liefjes.
Ja natuurlijk, ik ben veilig hier dat weet je.
Georg geeft haar een kus op de mond en drukt een kus op de het voorhoofdje van Adam.
Een uur later word er op de deur en stappen Gustav en Steffi binnen,
Gefeliciteerd zeggen ze beide en Jessie krijgt een knuffel en een kus.
Steffi geeft een pakketje aan Jessie en Jessie geeft Adam even aan Gustav.
Die staat lekker te kroelen met de kleine terwijl Jessie het pakketje uitpakt.
Het zijn kleertjes, een spijkerbroek en een T-shirt met Metallica er op.
Er zit nog een T-shirt in het pakketje en daar staat op "My dad's in the band"
Jessie schiet in de lach en zegt dat ze het helemaal fantastisch vind.
Na een klein uurtje gaan Gustav en Steffie weer naar huis met de mededeling dat ze snel weer langs zullen komen maar dan in het nieuwe huis..
Als er weer een half uur is verstreken zit Jessie in de schommelstoel naar buiten te kijken.
De deur gaat zachtjes open en stapt Georg naar binnen.
Hij heeft in zijn handen een grote mand, en zet hem op het bed neer.
Hij heeft met de zusters afgesproken dat ze niet zouden storen, tenzij ze aan de bel trekken.
Langzaam stapt hij naar de schommelstoel en geeft Jessie een kus op de mond.
Ze glimlacht en vraagt waar hij was geweest.
Ik heb wat geregeld zei hij, Ik wil dat je even je ogen sluit tot ik zeg dat ze weer open mogen.
Jessie knikt en sluit haar ogen.
Georg rijd het wiegje aan de kant en opent dan de mand.
Daar haalt hij een zacht kleed uit en spreid hem uit op de grond.
Daarna pakt hij de mand en haalt er een schaal met croissantjes uit, een schaal aardbeien, slagroom, boter, 2 bordjes en mesjes, 2 champagne glazen en een fles non alcoholische
champagne.
In het glas van Jessie laat hij een mooie ring glijden en schenkt dan de champagne in.
Dan staat hij weer op en loopt naar Jessie, Niet schrikken fluistert hij in haar oor en hij tilt haar uit de stoel.
Hij zet haar op het kleed neer en dan mag ze haar ogen open doen, ze kijkt hem verbaasd aan en zegt hoe ben je hier nu op gekomen..
Ik wou wat speciaals voor je doen en ik kwam op dit, is het niet goed?
Wat lul niet zo slap man, dit is perfect. roept Jessie geschrokken uit..
Georg grinnikt en reikt haar haar glas aan.
Ik mag niet drinken zegt ze zachtjes.
Er zit geen alcohol meis daar heb ik rekening mee gehouden.
Ze proosten en ze neemt een slok, dan voelt ze iets tegen haar bovenlip tikken en verbaast kijkt ze naar het glas.
Waardoor Georg in de lach schiet omdat ze scheel keek.
Ze haalt het glas van haar mond en kijkt erin, omg is het enige wat er nu nog uit haar mond komt.
Georg glimlacht en pakt haar glas, hij klokt het ding leeg en vangt de ring op met zijn lippen.
Hij kijkt naar Jessie en pakt haar rechterhand, Lieve Jessie, begint hij, Ik weet dat we helemaal verkeerd begonnen zijn, maar achteraf ben ik blij dat dit zo gelopen is.
Anders had ik nooit zo'n fantastisch meisje als jou ontmoet.
Ik hou van je met heel mijn hart en dat is alleen maar meer geworden nu jij mij een pracht van een zoon hebt geschonken.
Hij hoort hoe Jessie slikt, maar hij gaat toch verder.
Lieverd, Ik wil oud met jou worden, mijn leven met jou delen en ik hoop zo dat jij dat ook met mij wilt.
Jessie zit hevig te knikken met tranen in haar ogen.
Jessie, Zou jij mijn vrouw willen worden?? vraagt Georg dan..
Huilend stort Jessie zich in Georg's armen, Ja dat zou ik heel graag willen zegt ze huilend..
Georg duwt haar iets van zich af en kust haar voorzichtig.
Dan laat Adam ook van zich horen en Georg laat Jessie voorzichtig los.
Hij pakt de kleine Adam op en zegt Ja kleine man je mama en ik gaan het officieel maken en ik wil jullie nooit meer kwijt.
Langzaam loopt hij naar het kleed en geeft de kleine aan zijn toekomstige vrouw, die hem gelijk aan de borst legt..
Je hebt geen idee hoe gelukkig jij me hebt gemaakt zegt hij nu tegen Jessie.
Ik heb de mooiste en het liefste meisje van de wereld weten te schaken, zij heeft mij het mooiste kindje gegeven die ik ooit heb gezien.
En nu mag ik haar binnenkort ook nog eens mijn vrouw noemen...
Jessie glimlacht en zegt dat ze de gelukkigste vrouw op deze aarde is op dit moment....
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.