Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Secrets

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 14:09

2136

0

397



Secrets


Raven schiet wakker van de wekker en begint te schelden op dat ding.
Dan ploft ze weer terug in der kussen en komt Tom met een grijns omhoog.
Jij hebt dat ding zeker aangezet vraagt ze aan Tom.
Yup zegt hij nog steeds met die vervelende grijns op zijn plaat.
Ik haat je sist ze nu tegen hem, waarop hij zegt ik weet het..
Raven zucht en staat op, ze heeft niks aan en loopt zo richting de deur.
Voor dat Tom wat kan zeggen staat ze al op de gang waar ze oog in oog komt te staan met Gustav..
Hij staat naar haar te kijken en Raven word rood.
Omg hoorde ze Gustav nu zeggen, ik uhm.. ik... mijn god wat zou ik je nu graag... en daar staakt hij zijn zin omdat hij Tom ziet staan en draait zich snel om.
Tom sleurt Raven terug de kamer in en begint te schelden tegen haar.
Waarom loop je zo de gang op mens, je weet toch dat er altijd mensen zijn in dit huis en jij loopt gewoon door.
Ik wist toch niet dat zij er waren zei Raven zachtjes.
Daar gaat het toch niet om, Bill en Laneice zijn er ook nog.
Ja die hebben me al vaker zo gezien en trouwens Gustav ook weet je nog dus waar maak je je nog druk om..
Tom keek haar boos aan en zei nu zou ik je het liefste een klap op je bek verkopen weet je dat.
Probeer het zou ik zeggen, kijk hoe snel je me weer weg kan krijgen hier, want weet dat ik deze keer echt niet terug kom als je die jatten van je nog 1 keer op die
manier gebruikt..
Tom siste dat ze zich aan moest kleden en zo verliet hij de kamer.
Raven kleedde zich pissig aan en liep toen door naar beneden.
Hou Raven zei Steffi nu.
Hoi meis alles goed met jou? zei raven terug.
Ja zeker we zijn net bij Jessie geweest, wat een pracht van een kind is dat zeg jeetje.
Ja het is zeker een mooi manneke.
Zou jij zelf kinderen willen hebben vraagt Steffi aan haar.
Ja dat zou ik graag willen maar nu nog niet hoor..
Ik zou ze ook graag willen maar Gustav wilt ook voorlopig nog niet jammer genoeg voor mij.
Ja dat is iets waar je samen uit moet komen natuurlijk.
Klopt zegt Steffi nu als ze het laatste restje koffie uit haar beker opdrinkt.
Gustav zit al de hele tijd naar Raven te kijken en af en toe kruizen hun blikken elkaar.
Raven krijgt dan een rood gezicht en kijkt dan snel naar haar voeten.
Laneice heeft het door en vraagt dan aan Raven of ze even wilt helpen boven.
Ja natuurlijk meis, kom maar op.
Samen gaan ze de trap op, en lopen de Kamer in van Bill en Laneice.
Raven wees eens eerlijk..Zegt Laneice
Ja waarover meis? vraagt Raven op haar beurt.
Hou jij nog van Gustav? vraagt Laneice nu.
Ravens ogen worden groot en ze moet naar adem happen.
Wat vraag jij nou zegt ze gestockeerd..
Nou of je nog verliefd bent op Gustav.zegt Laneice alsof het niets is.
Raven laat zich op het bed zakken en knikt dan zachtjes.
Maar hou je dan helemaal niet van Tom vraagt Laneice nu voorzichtig.
Jawel, maar niet zoveel als van Gustav, maar die heeft Steffi nu dus het is goed zo..
Laneice werd zenuwachtig en zei wat als Tom dat geregeld heeft??
Pardon?? zei Raven nu..
Wat als Tom die 2 gekoppeld heeft met een paar dreigementen weliswaar maar ik heb het zelf gehoord.
Wanneer heb je dat gehoord, toen we net uit de rechtbank kwamen nam Tom Gustav apart, Steffi was schijnbaar al akkoord gegaan.
Zou er niet eens raar van opkijken als hij haar betaald heeft daar voor.
Ravens gezicht betrok en vroeg of ze Gustav even wou roepen, Ik zit in het straf kamertje..
Ja dat is goed had Laneice gezegd..

Als Laneice beneden komt ziet ze Tom en Steffi en Bill in een flinke discussie zitten, als Gustav haar ziet wenkt ze hem.
Hij staat op en loopt naar haar toe terwijl zij weer zo zachtjes mogelijk de trap op gaat.
Wat is er vraagt Gustav als ze boven staan.
Raven wilt met je praten zegt Laneice tegen hem, Ze is in de strafkamer.
Gustav knikt en gaat richting de kamer.
Als hij daar binnen komt ziet hij Raven in het midden van de kamer staan.
Zijn hart slaat 2 keer over maar hij weet zich te vermannen.
Is er wat aan de hand Raven vraagt hij met een dichtgeknepen keel.
Nee niet echt maar ik heb eigenlijk een vraag aan jou.
En die is zegt Gustav nu weer terug.
Is het waar dat Tom jou gesommeerd heeft om wat met Steffi te beginnen zodat ik bij hem zou blijven? vraagt Raven nu aan hem.
Hij trekt wit weg en knikt dan bedeesd.
Godverdomme wat een klootzak gilt Raven dan door de kamer.
Gelukkig is de kamer geluiddicht zei Gustav nu grinnikend.
Raven zegt hij dan, toen ik je vanochtend zo zag had ik zoveel moeite om me in te houden.
Ik wil je vasthouden en knuffelen, ik wil je laten voelen hoe echte liefde aanvoelt en niet dat gedwongen liefde wat je nu hebt met Tom.
Raven knikt en rent op hem af, ze drukt haar lippen op de zijne en ze staan daar verwikkeld in een passionele zoen.
Laneice klopte op de deur dat was het teken dat ze moesten kappen.
Raven rende haar kamer in en Gustav ging zijn eigen kamer in en kwam er met een doos met spullen weer uit.
De spullen waren weliswaar van Raven maar hij moest wat natuurlijk.
Tom kwam aan lopen en keek Gustav aan alsof hij hem niet vertrouwde.
Raven pakte snel een boek uit de boekenkast die daar stond en kwam net de deur uitlopen met dat ding en botste toen tegen Tom op.
Ze schrok zich kapot en gaf ook een gilletje.
Tom keek haar aan en vroeg wat was je aan het zoeken liefje?
Een boek voor Laneice, ze wou hem lenen dus als je even een momentje hebt dan geef ik hem even aan haar, en snel liep ze hem voorbij en ging ze de kamer in van Laneice.
Tom kijkt haar raar na, maar stapt dan toch de kamer in.
En vraagt Laneice nu aan haar.
Omg je had gewoon gelijk fluisterde Raven tegen Laneice.
Ik zei het toch fluisterde Laneice terug.
Nu wil ik weten of hij Steffi heeft betaald om met Gustav te gaan..
Hoe wil je dat gaan ontdekken? vraagt Laneice aan Raven.
Zijn bankafschriften na pluizen. Zegt Raven doodleuk.
Ja grapjas hoe weet je nu wat haar bankrekening is.
Ow jij gaat haar nu even afleiden en ik neem haar tas mee,
Dat hoeft niet haar tas staat in de gang!.
Oh dit word me wel heel makkelijk gemaakt, heb jij een pen en papier bij de hand?.
Laneice Pakt het voor haar en dan gaan ze de trap af, Laneice gaat in gesprek met Steffie en Raven sneakt de gang in.
Daar vind ze de tas van Steffi, ze vist de portemonnee eruit en gaat op de plee zitten.
In de portemonnee vind ze 2 bankpasjes, 1 van haar zelf en 1 op Gustavs naam.
Ze schrijft het nummer op van het eerste pasje, en propt het terug in de portemonnee.
Als ze de deur van de wc opent kijkt ze eerst of ze iemand ziet en dan gooit ze de portemonnee terug in de tas en dan trekt ze door en loopt de huiskamer weer in.
Daar let wederom niemand op haar dus loopt ze de andere trap af naar beneden naar het kantoortje waar alle papier werk ligt en zoekt ze naar de bankafschriften van Tom.
Als ze die heeft gevonden bladert ze er door heen, ze moet een aantal maanden terug dus ze moet goed opletten.
Dan ziet ze de naam van Steffie staan.
Er staat:

Overgemaakt aan Mevr. Steffi Manz. Bedrag € 75.000,-

Ravens ogen worden groot en de woede die borrelt op.
Ze markeert het met een gele marker zodat Tom er niet overheen kan kijken en lullen.
Ze scheurt het papiertje uit het mapje en stampt de trap op, Tom die inmiddels ook weer beneden zit kijkt raar omdat ze ergens vandaan komt waar hij het niet had verwacht..
Dan ziet hij het papiertje in haar hand en hij kijkt angstig naar Steffi.
Liefje begint Raven glimlachend, Kan je me hier iets over vertellen??
Hij pakt het papiertje aan en ziet wat er opstaat.
Hij bijt op zijn lip maar zegt niks.
Bill kwam ook even kijken en die trok ook wit weg.
Raven pakte het papiertje weer en liet hem toen aan Gustav zien.
Die zijn ogen donderde bijna door zijn brilglazen heen en hij keek pissig naar Steffi.
Ook zij wist even niet waar ze moest kijken en Laneice stond de situatie in te schatten, maar dat er ruzie zou komen dat stond als een paal boven water.
Raven draaide zich nu weer naar Tom, die stond langzaam op ze wist dat hij dat deed om boven haar uit te steken en meer macht te hebben, maar dit keer was hij aan het verkeerde adres.
Nou het lijkt me nogal duidelijk zei hij toen, Ik heb Steffi geld betaald om een relatie te beginnen met Gustav.
Ja en wat heb je met Gustav gedaan om hem zover te krijgen? vroeg Raven vol woede.
Gewoon een gesprekje mee gevoerd zegt Tom dan met een smerige grijns op zijn smoel.
Raven stond nu echt te koken en riep toen: Jij beloofde me dat je eerlijk zou zijn en dat je me niks meer zou flikken!!!
Ja en? Vraagt Tom nu. jij was zo stom erin te trappen.
Zo zijn namelijk al die wijven zegt hij nog hard erachteraan.
Raven schoot naar voren en sloeg hem met der vuist in het gezicht.
Hij viel achterover op de grond en ze ging boven hem staan en greep hem bij de kraag.
Jij bent niks maar dan ook niks waard, je bent godverdomme het laagste wat ik ooit heb ontmoet.
Nu heb je het echt verbrast bij me, ik ga mijn spullen pakken en ik vertrek.
Jij en Steffi zouden goed bij elkaar passen, misschien dat zij in jou geintjes trapt maar ik dus zeker niet meer.
Dag Tom heb een fijn leven smerige hond.. schreeuwt ze nu recht in het gezicht.
Verdwaasd blijft Tom liggen en weet even niks meer te zeggen of te doen.
Laneice keek naar Gustav die naar Steffi keek.
Ik wil dat je je spullen pakt en mijn huis uit gaat zegt hij tegen haar.
Ow en je moet je bankpas even terug pakken zegt Raven nog even tussendoor voordat ze de trap op dendert.
Steffi pakt haar tas uit de gang en overhandigd de pas.
Sleutels zegt Gustav dan..
Ja maar dan kan ik mijn spullen toch niet pakken zegt ze verdwaast.
Die kan je morgen om 1 uur komen halen, dan staan ze klaar.zegt Gustav nu.
Ze knikt en verlaat het huis.
Bill zit op de bank en zegt dan opeens, Je laat Raven toch niet zomaar gaan he?
Ik zal wel moeten Bill, ik heb het verpest bij der. zegt Tom nu.
Ja maar waar is de Tom die ik ken die niet over zich heen laat lopen.
Tom kijkt hem aan en staat dan op, hij loopt twijfelend naar de trap en loopt dan uiteindelijk naar boven.
En jij Gustav zei Bill nu hard, ik wil dat je naar huis gaat, je krijgt Raven niet mee namelijk.
Gustav schudde zijn hoofd en zegt: Dit is waar het stopt, Raven verdient iets beters dan dit, en dat weet jij net zo goed als dat ik dat weet.
Bill werd pissig en liep al op Gustav af alleen Laneice sprong er tussen en zei:"Rustig lieverd, Jij weet net zo goed als ik dat weet dat Raven altijd weer terugkomt bij Tom."
Laat ze gaan voor nu, dan kan ze afkoelen.Zegt ze fluisterend.
Hou Tom tegen alsjeblieft Bill, dat ben je wel verschuldigd..
Bill kijkt haar nu aan en knikt, dan sprint hij de trap op en hoort nu dat Tom tegen Raven staat te schreeuwen.
Hij opent de kamer deur en ziet Tom boven Raven uittorenen, haar hand ligt op haar wang wat dus betekend dat ze weer klappen heeft gehad.
Hij stond te schreeuwen dat ze haar plek eens moest leren kennen, hij was de baas niet zij.
Alles zou hij eraan doen om haar bij zich te houden.
Bill legde zijn hand op zijn schouder en trok hem achteruit, Tom wou weer terug lopen maar Bill trok hem nu de kamer uit.
Ze stonden nu in Bill zijn kamer en Bill probeerde duidelijk te maken dat hij haar moest laten gaan, ze komt wel weer terug dat doet ze altijd zei hij nog tegen Tom.
Die knikte alleen maar en zag nog net Raven voorbij komen met 2 koffers.
Beneden nam Raven afscheid van een verdrietige Laneice en zei dat ze snel zou bellen.
Laneice zei doe nou maar voorzichtig en zorg goed voor jezelf..
Ik beloof het zei Raven tegen haar en ze liep met Gustav mee naar buiten.
Hij legde de koffers achterin de auto en Raven stapte in.
Ze zag Tom voor het raam staan boven en zijn handen lagen op het raam, ze zag dat hij niet wou dat ze ging maar hij kon wat haar betreft dood flikkeren.
Gustav reed de oprit af en zo was er voor Raven weer een hoofdstuk afgesloten...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.