Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Bathroom

A meeting gone soure FT Tokio Hotel..

7 dec 2011 - 14:09

1461

0

244



Bathroom

In de auto vraagt Gustav of het gaat met Raven.
Die knikt alleen maar, een teken voor Gustav om der even wat ruimte te geven.
Ze komen bij het huis aan en hij parkeert de auto.
Raven kijkt hem vreemd aan en vraagt waarom hij het huis te koop heeft gezet.
Nou omdat ik Hamburg zat ben, er kleven alleen maar nare herinneringen aan voor mij, en voor jou ook natuurlijk.
Raven knikte nu weer en keek in de richting waar de steeg is.
Maak je niet druk je gaat nergens alleen naartoe hier, ik wil dat niet eens zegt hij blozend.
Heb je al een ander huis op het oog? vraagt Raven nu.
Ja ik heb hem al gekocht zegt Gustav knipogend.
Oeh zegt Raven nu grijnzend.. waar gaan we wonen dan?
In Leipzig zegt hij nu.
Serieus? zegt Raven nu met een opgetrokken wenkbrauw.
Jazeker hij word nu naar mijn smaak ingericht en dan kunnen de spullen erheen.
Wauw je hebt het dus druk gehad.
Ja zeker, zegt Gustav nu weer en pakt ondertussen de koffers uit de kofferbak.
Ze gaan naar binnen en ze zetten de koffers van Raven in Gustavs kamer neer.
We gaan even ruimte maken zegt Gustav met een knipoog en hij duikt de kledingkast in.
Haar koffers staan in de kelderkast in de gang..
Raven kwam binnen met drie knal roze koffers en liep te griezelen van de kleur.
Ze pakte alles in voor Steffie en brachten alles naar beneden en lieten de koffers in de gang staan.
Gustav pakte ondertussen dat Raven ging zitten wat te drinken en zei moet je Jessie niet even verwittigen?
Ja ik moet even bellen eigenlijk.zei Raven.
Gustav gaf haar zijn mobiel en Raven belde naar Georg.
Ze legde uit aan Georg wat er was gebeurd en die zuchtte alleen maar.
Je wist het al he, Vroeg Raven nu.
Ja meis het spijt me vreselijk, alleen Jessie weet het niet, maar ik ga het haar nu uitleggen.
Ok, ik spreek je wel weer doei!! en ze verbrak de verbinding.
Wist jij dat hij het wist vroeg Raven voorzichtig.
Gustav schudde zijn hoofd alleen maar.
Zijn we nou serieus zo stom of ligt het aan mij vroeg Raven aan niemand in het bijzonder.
Gustav grinnikte en zei: Ik ga voor ons lekker koken ok?
Ja dat is goed heb je hulp nodig? vraagt Raven nu.
Nee ga jij maar lekker relaxen op de bank. zegt Gustav.
Raven zette de tv aan en ging op de bank zitten, van zitten ging het naar hangen en van hangen ging het naar liggen.
Gustav die het vanaf de open keuken allemaal zag grinnikte in zichzelf en wist gewoon dat hij der straks wakker kon gaan maken.
En inderdaad een half uur later stond hij naast de bank met zijn hoofd te schudden.
Hij streelde Raven door haar haar en daarvan werd ze wakker, is er iets vroeg ze schor.
We gaan eten, kom je? vroeg Gustav zachtjes.
Raven kroop omhoog en liep met hem mee naar de eet tafel.
Tijdens het eten zaten ze te praten over de dingen die er allemaal waren gebeurd.
Raven werd er een beetje stil van en zei toen:'Ik blijf erbij als ik niet die meet and greet had gewonnen dan was dit niet gebeurd, maar dan had het met andere meiden
gebeurd, en hadden het misschien niet aan gekunt.
Maar dan was Georg waarschijnlijk ook geen papa geworden zei Gustav glimlachend.
God ja daar zat ik helemaal niet aan te denken, Ben benieuwd wanneer hij haar ten huwelijk gaat vragen.
Denk je dat hij dat gaat doen vraagt Gustav verbaasd.
Dat weet ik wel zeker hoor, zoals hij naar haar kijkt, en hoe hij naar haar is.
Totaal anders dan dat de twins zijn, al moet ik zeggen dat Bill zich ook aardig heeft aangepast, maar toch blijf ik bang dat hij weer die terug klap gaat krijgen.
Ja dat kan ik me voorstellen, vooral met een Tom in de buurt.
Maar ja om haar daar nou weg te halen is ook geen optie dan krijgen we dat gezeik weer.Zegt Raven

Gustav zweeg verstandig, want anders zou hij haar toch maar op ideeën brengen en dat zou dan weer verkeerd aflopen met alle gevolgen van dien..
Nadat ze de tafel hadden afgeruimd en alles in de vaatwasser hadden geflikkerd,trok Gustav haar mee naar de badkamer.
Daar liet hij het bad vollopen met een lekker ruikende olie erin en hij kleedde teder Raven uit, die het ondertussen al niet kon laten om overal kusjes te drukken op zijn
gezicht wat hem weer deed glimlachen.
Langzaam kleedde hij zich ook uit en Raven staarde naar haar voeten, ze was toch een beetje zenuwachtig.
Gustav liep naar haar toe en drukte met zijn vinger haar gezicht omhoog.
Hij keek haar aan toen klaar was en streek een lok haar weg uit het gezicht en drukte toen zijn lippen op die van haar.
Raven beantwoorde zijn kus en al snel ging de zoen over in een tongzoen.
Gustav streelde zachtjes over haar rug en zakte af naar haar billen.
Hij kneep daar zachtjes in en tilde haar toen op.
Ze sloeg haar benen om zijn middel heen en hij liet haar langzaam in het bad zakken.
Ze zat nu in feite op zijn schoot en hij kuste haar nog steeds.
Langzaam streelde ze nu ook zijn rug en borst en ze voelde al leven daar beneden wat haar deed grinniken.
Hij glimlachte alleen maar en schrok toen Raven zijn lid vast pakte en langzaam heen en weer ging met haar hand.
Ze zaten nu voorhoofd tegen voorhoofd en Raven was hem handmatig aan het bevredigen.
Gustav deed zijn ogen dicht en liet haar begaan.
Raven ging iets verzitten en kon hem nu zo bij haar naar binnen begeleiden.
Gustav's ogen gingen weer open en hij keek haar diep in de ogen.
De lust straalde van beide af en heel langzaam bewogen ze in het water op en neer.
Raven kon een aantal kreunen al niet meer laten en ze liet zich nu wat naar achteren leunen.
Gustav had haar nu vast rond haar middel en streelde met zijn andere hand over haar volle borsten.
Gustav duwde haar nu van zich af en ze keek hem raar aan, maar de glimlach op zijn gezicht sprak al voor zich.
Hij kwam dichterbij en tilde haar op om haar met haar kont op het randje te zetten van het bad, zo kon ze tegen de muur aan leunen en Gustav streelde haar wang en zakte
af naar haar borsten waar hij zij mond ook naartoe bracht.
Zachtjes zoog hij op haar tepel wat kreuntjes opleverde uit de mond van Raven.
Hij liet de tepel los en zakte verder naar beneden.
Raven keek hem in zijn ogen en hij liet haar ogen ook niet los.
Toen hij bij haar poesje aan kwam en hij een kusje drukte op haar klitje glimlachte Raven.
Hij opende zijn mond ietsjes en zetten zijn lippen om haar klitje heen en zoog zich zachtjes vast, Raven sloot haar ogen en kromde haar rug.
Een luide kreun verliet haar mond wat liet blijken dat hij niet mocht stoppen.
Hij wisselde af met zijn tong en zuigkracht en Raven gleed van de rand af toen haar orgasme zich had aangekondigd.
Gustav ving haar op en liet zich direct naar binnen glijden, hij begon te stoten en Raven ging met haar hand op zoek naar de stop om er wat water uit te laten lopen.
Want ze had geen zin om zometeen ook nog eens te moeten dweilen..
Gustav was lekker op dreef en hij raakte haar precies goed en net dat hij klaar zou komen kwam zij ook nog een keer wat dus een luide kreun van hun beide opleverde!!
Raven ging van Gustav af en liet het bad nu leeg lopen zodat ze zich kon afspoelen..
Nadat ze zich beide afgespoeld en afgedroogd liepen ze naar de slaapkamer waar ze de vrijpartij van daarnet eens dunnetjes over deden om daarna heerlijk tegen elkaar aan
in slaap te vallen.

Tom zit nou godverdomme een stil, schreeuwt een Bill nu tegen hem.
Verontwaardigd kijkt Tom hem aan en zegt: "Jou wijf is er niet vandoor met een ander, als het Laneice was geweest had jij de hele avond zitten janken hier, laat mij dan
lekker op en neer wippen.
Bill kijkt hem woedend aan en zegt dat hij zich niet zo moet aanstellen.
Ze moet gewoon terug komen zegt Tom nu.
Tom begint Laneice nu: "Ze komt wel terug dat weet je."
Vooralsnog heb jij makkelijk praten, maar ondertussen ligt ze waarschijnlijk in zijn bed en je weet dat ze dan echt niet stil zullen liggen!! schreeuwt Tom nu en hij
stampt boos naar boven toe.
Daar in zijn kamer gekomen kijkt hij zijn kamer rond en ploft dan met een zucht op het bed neer.
God waar ben ik toch mee bezig, ik mis haar nu al.
Hoe ga ik haar nu weer terug winnen, ik weet dat ik fout zat, maar ik wou haar niet verliezen aan Gustav en nu heb ik haar juist in zijn armen gedreven.
Wat ben ik toch een ongelooflijke sukkel.
Vertrouwen dat is hetgeen wat ik moet herstellen maar hoe??
Met een zucht laat Tom zich achterover vallen en begint een plannetje te bedenken..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.