Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Gaining weight???
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
Gaining weight???
Al snel zag Raven niks meer van de film en waren haar ogen dichtgevallen..
Tom kwam af en toe even kijken of alles goed ging en toen de film afgelopen was zette hij de tv uit en zette de dvd weer terug op zijn plaats.
Raven kreunde nu en opende de ogen en vroeg waarom hij de tv had uitgezet.
De film was afgelopen fluisterde Tom zachtjes..
Ja maar ik wil nog een film kijken hoor pruilde ze zonder hem aan te kijken.
Tom keek haar glimlachend aan en pakte een volgende film en zette die weer op.
Daarna verdween hij naar beneden en pakte hij wat te drinken voor haar.
Het was een speciaal drankje met extra dingen er in om het aankomen te bevorderen.
Toen hij terug kwam en het blikje aan Raven gaf keek ze hem raar aan en vroeg wat het was.
Dat is een soort van proteïne drank waar je sneller door aan komt in gewicht.(weet niet of ik het goed heb maar jullie doen het er maar even mee )
Ze knikte en maakte het blikje open en klokte hem met een vies gezicht snel leeg.
Tom ging weer naar beneden en Raven keek naar de film die deze keer spannender was dan de vorige.
Ondertussen werd er door de jongens besproken hoe het met de tour moest gaan die over een maand zou gaan beginnen.
David had Gustav opgespoord en die was er inmiddels ook, Laneice zat er tot haar grote ergernis ook bij en hield nog steeds voet bij stuk dat ze niet naar Amerika wou.
Bill zat zich daar boos over te maken maar hield zich in omdat hij wist dat hij uiteindelijk toch zou winnen.
Denk je dat Raven weer op de been is over een maandje.
Ja zei Tom misschien niet voor 100% maar wel genoeg om gewoon mee te kunnen.
Ok, en Jessie Georg gaan zij en de kleine mee op tour?
Ja natuurlijk wat is dat voor een vraag..
Nee ik denk vraag het maar even had het natuurlijk wel kunnen verwachten, en waar wil je de baby hebben?
We hebben een soort van opvouwbaar baby bedje dus daar kan de kleine in liggen.
Ok geregeld zei David nu weer.
Nou over Amerika praten we wel weer verder als we met het nieuwe album gaan starten, als er nog wat veranderd dan hoor ik dat graag sloot David de minivergadering af..
David vertrok en Bill stelde voor om een pizza te bestellen, waar iedereen mee instemde alleen Gustav zei dat hij naar huis ging.
Blijf nou had Bill gezegd, we moeten ook nog met elkaar op tour dus blijf.
Gustav had uiteindelijk geknikt en bleef.
Nadat de pizza's er waren pakte Laneice een bordje en legde er 2 punten op, daarmee liep ze naar boven en liep naar Tom zijn kamer.
Ze keek naar binnen en zag Raven zitten kijken naar de tv die er stond.
Ik heb pizza voor je zei ze fluisterend.
Raven keek direct naar de deur en fluisterde:'Ik weet niet of ik het weg ga krijgen'.
Probeer het alsjeblieft? smeekte Laneice nu.
Raven knikte en Laneice kroop naast haar op het bed en bekeek de infusen die er hingen.
Laneice zei Raven nadat ze het eerste hapje weg had gekregen.
Ja Raven wat is er? antwoordde Laneice terug.
Het spijt me...........Het spijt me dat ik zo raar heb gedaan en dat ik je heb laten vallen.zei Raven nu.
Ik vergeef je het meis, ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je zo reageerde namelijk.zei Laneice nu weer.
Wanneer begint die verrotte tour eigenlijk? vroeg Raven nu weer.
Volgende maand ergens had Laneice gezegd en dan gaan ze bespreken over Amerika..
Hebben ze dat nu nog niet opgegeven godverdomme?..
Nee helaas niet, en weet je wat ik het ergste vind begon Laneice.
Nou vertel al denk ik dat ik het wel een beetje kan raden.
Dat de twins wederom gaat winnen, en dat we dus straks van Jessie weg zijn en in LA zullen zitten.
Raven keek haar aan en zei dat ze dat zelf ook al had gedacht.
Ik wil dus echt niet mee hoor zei Raven.
Maarre waar gaan we eigenlijk naartoe met de tour.
Zuid-Amerika en Amerika gedeeltelijk.antwoordde Laneice nu.
Samen trokken ze wit weg, OMG zei Laneice nu het laatste optreden is in LA..
Raven keek Laneice aan en zei je maakt een grapje he??
Nee sorry, zei Laneice zachtjes.
Je weet toch wat dat betekend he, zei Raven nu weer..
Nee wat kan dat betekenen dan?
Dat we dus niet meer terug zullen komen naar Duitsland. zegt Raven pissig.
Laneice springt op en rent de kamer uit, Raven totaal verbaasd achterlatend.
Als ze beneden aan is gekomen gaat ze pissig voor Bill staan.
Wanneer was je van plan om te vertellen dat we na het laatste concert niet meer naar Duitsland terug keren.
Het laatste concert is in LA namelijk, en jullie willen in La gaan wonen als alles al niet rond is daarvoor.
Bill grijnsde nu alleen maar en knikte.
Laneice gaf een gil en rende de trap weer op naar Raven.
En vroeg Raven onrustig.
Alles is al rond in Amerika en we blijven inderdaad als het laatste concert gedaan is.
God ik wou dat ik nooit die meet and greet gewonnen had.
Maar dat is achteraf gelul siste Raven er nog snel achteraan.
- 1 week verder -
De arts kwam langs want die wou weten hoe het nu met Raven was en of ze was aangekomen.
Hij stapte binnen en Raven rolde met haar ogen en de arts grinnikte, zo te merken is het bijdehandje weer terug zei hij met een knipoog.
Raven stak haar tong naar hem uit en ging al naar de weegschaal die er stond.
Hoe gaat het eten nu Raven vroeg de arts nu.
Beter zei Raven, ik heb af en toe nog wel de neiging om nee te zeggen maar ik neem dan toch wel een paar hapjes want het was niet zo slim van mij om het zo aan te pakken.
Nee daar heb je gelijk in zei hij glimlachend, maar je kan alweer zelf staan dus das al een plus punt zei hij glimlachend.
Raven glimlachte nu naar de man terwijl ze plaats nam op de weegschaal.
wat woog je vorige week vroeg hij haar.
ik geloof dat het 52.5 was antwoord Raven.
Zo jongedame dan heb je het uitstekend gedaan deze week aangezien je nu op de 54 kilo zit.
Ravens gezicht klaarde op, en direct vroeg ze of de infuus en de sonde eruit mochten,..
nee, zei de man, die laten we nog een weekje zitten..
Kut zei Raven alleen maar een woord dat de tour arts niet verstond dus die keek haar nogal raar aan.
En vroeg een stem opeens.
Het was Tom die in de deuropening stond en de arts vertelde dat Raven was aangekomen, maar de sonde en het infuus mocht er nog niet uit.
Raven was weer op het bed gaan zitten en bladerde saai door een boekje heen omdat ze de kamer niet afkon vanwege die infuus en sonde.
De arts zei Raven gedag en ze stak alleen maar der hand op en mompelde een tot volgende week...
Tom schudde zijn hoofd en zei dat dat niet erg beleefd was wat ze deed.
Ze keek hem aan met een wenkbrauw in de lucht getrokken.
Serieus, zei ze tegen hem, ga je mij nu vertellen dat wat ik deed niet beleefd is, wil ik dan wel weten wat het is wat jij deed anderhalf jaar geleden???
Tom zuchtte en zei Raven alsjeblieft laat het rusten, het is nou een maal zo en ik ben alleen maar blij dat je hier bent en ik hou van je wanneer ga je dat nou eens een keer inzien?.
Ach man als je echt van me hield had je me bij Gustav gelaten, want dat is waar ik wou zijn sukkel, zei Raven nu weer tegen hem.
Tom keek weer boos naar haar en liep de kamer uit.
Raven grijnsde nu alleen maar en ging achterover liggen.
Ze hoorde het gescheld en getier van beneden komen en Bill die Tom rustig probeerde te krijgen en daarna stond Laneice grijnzend in de deur opening.
Je bent weer terug hea? vroeg ze lachend.
Ow ja dat kan ik je wel beloven.
Laneice knuffelde Raven nu en zei ik ben blij daarmee, eindelijk een beetje leven in de brouwerij, Bill begint ook een beetje saai te worden omdat hij steeds bezig is met de komende tour dus weinig tijd heeft voor mij.
Ja dat was de vorige keer toch ook zo, toen was Tom ook vaak weg.
En van mij mag hij dat nu weer doen, maar hij zit nog net niet de hele dag op mijn lip.
Laneice schiet in de lach en zegt dan opeens, ik zie tegen de tour op.
Jij niet alleen meis, want als ik het goed heb begrepen zal Jessie na de tour weer terug gaan naar Duitsland..
Nee klopt die blijft met Georg en Gustav hier.
Raven keek verdrietig naar het raam waardoor ze net de toppen van de bomen in het park kon zien.
Laneice werd geroepen door Bill en ze ging snel naar beneden waarom Raven weer moest lachen omdat ze wist hoeveel Laneice van Bill hield...
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.