Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » Free at last...
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
Free at last...
- Tijdsprong naar de tour -
Ze waren nu al een paar maanden onderweg, Raven en Tom waren nog steeds niet bij elkaar.
Tom raakte meer en meer gefrustreerd dus die viel terug in zijn oude patroon, hij mishandelde haar en hij had zelfs al een keer sex met haar gehad tegen haar wil.
Dat maakte een wrak van Raven, ze sprak niet meer en liep als een zombie achter hem aan.
Laneice en Jessie maakte zich zorgen om haar want ze vertelde zelfs aan hun niet wat er in de kamer afspeelde als ze alleen waren.
Die avond was er een concert in Amerika en Tom had een groupie meegenomen naar de kamer.
Raven was in de huiskamer gaan zitten en toen er werd geklopt deed ze open en stond daar een Bill.
Kunnen jullie alsjeblieft wat zachter doen ik probeer te slapen vroeg hij.
Toen hij het gekreun hoorde keek hij verward naar Raven en die zei alleen maar groupie en zijn ogen werden groter.
En dat vind jij goed vroeg hij nog blond.
Ze keek hem aan en vroeg:'Sinds wanneer heb ik wat in te brengen??'
Er is hier maar 1 voordeel aan zei Raven tegen Bill.
En dat is vroeg hij nu.
Hij laat mij tenminste met rust en dat bevalt me prima want ik trek het niet meer.zei ze zachtjes.
Bill zag nu hoe slecht ze er eigenlijk uit zag en liep de kamer in en trok de slaapkamer deur open.
Hij trok het meisje onder Tom vandaan en pakte de kleding op en pleurde haar zonder kleding zo de hotel kamer uit.
Tom kwam nog naakt de kamer binnen lopen en schol Bill voor van alles en nog wat uit alleen Bill reageerde niet zoals hij normaal zou doen, maar pakte Raven beet.
Hij zette haar voor Tom neer en zei kijk naar haar.
Tom keek zijn broer raar aan en zei wat moet ik in godsnaam zien.
Bill trok nu zijn wenkbrauw op en zei Tom boeit het je nu niet of ben je gewoonweg blind.
Tom keek nu naar Raven en zag daar een meisje staan die er behoorlijk gebroken uit zag.
Hij schrok wel van het beeld en wou haar tegen zich aan trekken maar Raven stapte weg van hem.
Bill zag Ravens reactie en zei tegen Tom dat hij zich aan moest gaan kleden.
Tom liep weg en Bill nam Ravens hand vast, langzaam trok hij haar de kamer uit en liep naar zijn kamer.
Daar zat Laneice op de bank en toen die Raven zag werden haar ogen groot en sprong ze van de bank af.
Ze trok Raven tegen zich aan en dat was de druppel, Raven brak..
Huilend liet ze zich naar de grond zakken en Bill verliet de kamer weer.
Hij liep naar de kamer van Georg en klopte daar aan.
Georg deed open en keek verbaasd naar een bezorgde Bill.
Raven heeft Jessie nodig zei Bill nu zachtjes in het geval dat de kleine Adam wakker zou worden.
Jessie liep snel met Bill mee en die opende de deur voor haar en ging zelf weer weg.
Na een paar uur had Raven uitgelegd wat er allemaal was gebeurd als ze alleen was geweest met Tom.
Alle drie zaten ze te janken als kleine kinderen en Bill kwam op dat moment kijken of alles nog ok was.
Mijn god zei hij zachtjes gaat het wel goed hier vroeg hij.
Laneice keek naar Raven en die knikte dus Laneice deed het verhaal aan Bill en die was gedeeltelijk verbaasd.
Hij had het zelf immers ook bij Laneice gedaan maar die was verliefd en gaf toe, dit was nu al ruim 2 jaar aan de gang en Raven had alleen maar pijn gehad in die 2 jaar lang
dat ze bij hun was.
Bill stond op en pakte zijn mobiel, langzaam liep hij de kamer uit terwijl hij een nummer intikte.
De slaapkamer deur ging dicht en na een uur kwam hij pas weer de kamer uit.
Er werd op de deur geklopt en hij deed open.
David kwam binnen en die vroeg gelijk of hij het zeker wist dat dit het beste was om te doen.
Ja zei Bill alleen nog maar dit is het beste voor haar, ze gaat er aan onderdoor als hij zo door gaat.
Ok hoe wil je het verder gaan doen dan?
Ik heb net gebeld naar mijn moeder, die vangt haar op in Duitsland.
Die zorgt ervoor dat er een huisje komt op de plek waar zij zou willen wonen op mijn kosten.
Tom en ik blijven toch in America dat is al rond, hij moet haar laten gaan en dat gaat nu gebeuren.
David knikte en ging een ticket regelen voor zo snel mogelijk.
De meiden keken Bill vol verbazing aan, je laat haar gaan vraagt Laneice nu zachtjes.
Ja meissie het is genoeg geweest voor haar, Tom wint dit niet en doet haar al 2 jaar lang pijn dus ik trek nu een streep.
Je gaat tijdelijk naar mijn moeder en die gaat samen met jou een huisje voor je kopen.
Raven keek hem aan en zei dat ze daar geen geld voor zou hebben,
Bill knikte en zei dat hij dat wist maar hij zegt vanaf nu zorg ik er voor dat jij in alles voorzien bent wat je nodig hebt om van rond te komen.
Geen zorgen meer voor jou vanaf nu dat beloof ik je.
En Tom dan fluisterde ze nu.
Wil je bij hem blijven dan vroeg Bill glimlachend.
Ben je gek ofzo fluisterde Raven tegen hem.
Laat me dit doen, voor alles wat we je hebben aangedaan, vraagt Bill dan aan haar.
Raven keek hem in de ogen en knikte toen alleen nog maar.
We houden contact, je mag naar Laneice bellen wanneer je wilt en daarbij zal ik het niet verbieden dat ze naar je toe komt.
Raven begon te glimlachen iets wat ze al heel lang niet had gedaan en ze vloog Bill om zijn nek.
Dank je wel Bill ik ben je voor eeuwig dankbaar en ik zal zo snel mogelijk een baan zoeken zodat ik voor mezelf weer kan gaan zorgen zoals ik altijd heb gedaan.
Het hoeft voor mij niet fluisterde hij in haar oor, ik betaal namelijk al jou rekeningen gewoon ook al heb je een baan.
Het is namelijk het minste wat ik voor je kan doen na al dit.
Ik heb vreselijk veel spijt dat ik niet inzag hoe jij hier eigenlijk onder leed..
Het geeft niet zei Raven zachtjes je helpt me nu en daar ben ik allang blij voor.
Maar wat weet jou moeder hiervan eigenlijk.
Alles zei Bill met een rood hoofd.
Raven trok wit weg en zei ik schaam me dood...
Nee meisje, wij horen ons te schamen voor wat er allemaal is gebeurd.
Er werd weer geklopt en daar was David weer.
Ze moet over een uurtje op het vliegveld zijn.
Ok dames aankleden dan gaan we Miss Raven uitzwaaien.
Jessie was al weg voordat Bill zijn zin af had.
Iemand van de crew bleef bij Adam en Raven kreeg wat aan van Bill anders moest ze weer naar de slaap kamer toe en dan zou Tom haar echt niet laten gaan.
Laneice stond in stuitermodus en Jessie deed mee toen ze terug was.
Gustav keek naar Raven en zei ik zie je over een paar weken weer hoor.
Ik zou niks Lievers willen zei Raven zachtjes terug.
Georg glimlachte en zei dat hij blij was dat iemand het licht had gezien en dat ze weer vrij zou zijn.
Waar ga je wonen vroeg Jessie nu.
Ik weet het nog niet eerlijk gezegd dat beslis ik wel als ik in Duitsland ben.
Na 20 minuten zaten ze met zijn alle op Tom na in een busje en waren ze op weg naar het vliegveld.
Jullie hebben echt mazzel dat ik haar paspoort heb weten jullie dat zei David grinnikend.
Ja dat weet ik zei Bill arrogant waardoor iedereen hem even aan keek.
Wat zei hij dat was mijn plan hoor.
Raven rolde met haar ogen net als alle andere en Bill schoot in de lach..
Eenmaal op het vliegveld werd Raven in gecheckt en was het tijd om afscheid te nemen.
Nadat de jongens afscheid hadden genomen kwamen Jessie en Laneice aan de beurt.
Ze jankten de ogen zowat uit de kop maar het was het beste, daarnaast zou Raven Jessie weer zien als ze terug waren van de tour,.
En Laneice mocht ze bellen en mailen wanneer ze maar wou.
Bill zei dat ze moest gaan anders zou ze de vlucht alsnog missen.
Raven liep weg en vlak voordat ze de slurf inging zwaaide ze nog een keer en liep toen het vliegtuig in op weg naar haar vrijheid.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.