Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » A meeting gone soure FT Tokio Hotel.. » After all this time finaly happy..
A meeting gone soure FT Tokio Hotel..
After all this time finaly happy..
Toen iedereen weer terug was in het hotel kwam Tom aangerend.
Hij stopte bij Bill en fluisterde dat hij Raven niet kon vinden en hij maakte zich zorgen om haar.
Bill knikte en zei kom even mee naar mijn kamer broer.
Laneice kan jij even met Jessie en Georg mee gaan alsjeblieft.
Ja natuurlijk had die gezegd en huppelde al weg met Jessie samen.
In de kamer van Bill aangekomen zei Bill dat hij even moest gaan zitten.
Tom deed wat hem werd gevraagd en Bill begon uit te leggen dat Raven weg was en dat hij haar op het vliegtuig had gezet naar een land van haar keuze.
Ik weet niet waar ze naartoe is maar dit is beter, Ze ging kapot Tom, JIJ maakte haar kapot.
Tom ontstak in woede en vroeg aan hem wat hij dan nu wel niet moest, ik ga kapot zonder haar dat weet je Bill.
Ik weet dat je denkt dat je van haar houd, maar dat doe je niet Tom want als je dat echt had gedaan had je de groupie niet meegenomen naar je kamer en haar liggen porren terwijl
Raven in de huiskamer zat.
Ze heeft alles verteld wat er is afgespeeld tussen jou en haar,.
Ik veroordeel je niet broer want ik zat net zo fout als jij, maar ik kon het niet meer aanzien en ze is nu op weg naar een nieuw begin van haar leven.
Laat haar gaan Tom dat is het beste, concentreer je op de tour, ons nieuwe huisje in LA.
Dit is wat wij wilden, laten we dit dan waar maken.
Tom knikte en zei dat hij gelijk had, ze verdient een goed leven en een goede man aan haar zijde.
Ik zal haar los laten, maar ik zal nooit stoppen van haar te houden Bill nooit..
Dat vraag ik ook niet aan je, en als jullie echt voor elkaar bestemd zijn dan komen jullie ooit wel weer bij elkaar..
Tom ging naar zijn eigen kamer terug en ging in bed liggen om daar verdrietig in slaap te vallen maar wel wetend dat Bill gelijk had gehad hij was te ver gegaan..
Na bijna 14 uur gevlogen te hebben en een blikken reet rijker stapte Raven eindelijk uit het vliegtuig.
Ze ging naar de uitgang waar Simone al stond te wachten, Raven kreeg een rood hoofd en durfde Simone niet aan te kijken.
Meisje zei die tegen haar, het spijt me voor wat er is gebeurd en je hoeft je er niet voor te schamen dit was namelijk niet jou schuld..
Raven knikte langzaam en keek toen voorzichtig op waar ze een glimlachende vrouw zag staan.
Die trok haar in haar armen en gaf Raven een knuffel.
Ze vertrokken naar het huis van Simone en onderweg vroeg Simone of ze al wist waar ze wou wonen.
Ja zei Raven ik heb er 14 uur de tijd voor gehad om er over na te denken en het is toch Hamburg geworden.
Het liefste vlakbij Gustav dan heb ik toch wat bekends om me heen.
Simone lachtte en zei dat ze ervoor ging zorgen dat dat ging lukken.
Dank je wel voor dit alles.
We moeten morgen maar even op jacht gaan voor kleding voor jou of ligt er in Tom en Bills huis nog kleding van jou??
Nee alles is in Amerika omdat het de bedoeling was dat we daar bleven he.
Daar heb je een punt zei Simone grinnikend.
Bij het huis aangekomen liet ze het huis zien zodat Raven ongeveer wist waar ze moest zijn mocht ze wat nodig hebben.
In de badkamer zei Raven direct ik heb zin in een lange douche zou je dat erg vinden.
Simone keek haar raar aan en vroeg waarom ze dat in godsnaam erg zou moeten vinden.
Ik zal even in Bill zijn kast kijken of hij nog wat aan kleding heeft liggen.
Raven knikte en liet haar vinger langs het bad gaan die er ook erg verleidelijk uit zag.
Simone kwam terug met een jogging broek en een haltershirt.
2 super zachte handdoeken kreeg ze ook aangereikt.
Jezus hoe krijg je die zo zacht fluisterde Raven zachtjes.
Simone grinnikte en zei dat ze haar dat wel uit zou leggen als het huisje geregeld was, ga maar lekker douchen of in bad.
Dan zorg ik voor een kop thee voor het slapen gaan.
Simone verliet de ruimte en Raven koos toch voor de douche.
Ze draaide de kranen open en zorgde voor een goede temperatuur.
Ze ging eronder staan en ze voelde alles wat met Tom te maken had gehad weg spoelen, de blauwe plekken stonden nog op haar buik en rug en ze was blij dat dat nu eindelijk
eens normaal kon gaan genezen dan elke keer weer nieuwe erbij..
Na een half uurtje vond ze het wel weer genoeg en ze stapte er onder vandaan.
Afgedroogd en wel kwam ze beneden en daar werd een kop thee ingeschonken.
Simone gaaf haar de beker aan en zag toen haar rug.
Mijn god zei ze zachtjes heeft Tom dat gedaan??
Ja zei Raven zachtjes omdat ik niet wilde luisteren naar hem, maar Bill heeft me geholpen nu en ik kan een nieuwe start gaan maken.
Dat kan je zeker weten meissie en ik ken Bill die zorgt ervoor dat je niks ontbreekt dus maak je maar geen zorgen.
Eigenlijk wil ik niet dat hij dit doet zegt Raven dan.
Waarom niet vraagt Simone op haar beurt.
Ik ben bang dat ik er wat voor terug moet doen zegt ze dan zachtjes.
Ow meissie echt niet zo is Bill niet meer sinds hij met Laneice is..
Raven glimlacht en drinkt ondertussen van haar thee.
Ze gingen daarna slapen en de volgende dag gingen ze op pad voor een huisje in Hamburg.
3 dagen later kwamen ze bij een klein huisje uit, het had een mooie ruime woonkamer met keuken.
Boven waren 3 slaapkamers, 2 grote en een wat kleinere.
Er was ook een vaste trap naar de zolder en daar waren nog eens 2 kamers.
Een ruime badkamer met een douche, bad en een extra toilet.
Er hoefde haast niks te gebeuren wat opknappen betreft dus alleen een likkie verf en behangen dan was het al klaar.
Wat vind je ervan vroeg Simone geamuseerd door Ravens ogen..
Wat ik ervan vind vroeg Raven half stuiterend.
Ik vind het geweldig serieus gilde ze half.
Simone glimlachte en vertelde de makelaar dat hij de papieren kon opstellen.
Raven ging nog eens door het huis heen en was serieus verliefd op de woning.
Het duurde 3 weken dat alles was zoals Raven het wou, de inrichting, de kleuren enzovoort en Raven trok in de woning.
Simone bleef de eerste nacht ook slapen en vond de woning ook fantastisch.
Elke dag had Bill gebeld om te kijken hoe het met Raven was en dan kreeg hij te horen dat ze elke dag een beetje vrolijker werd, minder angstig.
Bill was blij met zijn beslissing al was zijn broer nu niet zo blij maar dat kwam wel weer goed.
De volgende ochtend ging de bel dus Raven deed de deur open en daar stond een meneer.
Ik heb een pakketje voor u mevrouw zei hij.
Ow maar ik heb niks besteld zei ze tegen de man.
Nou het is eerder een cadeau van iemand zei de man lachend en ze keek hem nu raar aan.
Wie stuurt mij nou een cadeau vroeg ze hem grinnikend.
De man gaf haar een brief en ze maakte de Envelop open.
Lieve Raven,
Ik heb al vaak gezegd dat ik spijt heb voor wat er gebeurd en ik kan het niet vaak genoeg zeggen tegen je.
Maar nu heb je je leven weer opgebouwd, met een nieuw huis en alles.
Maar dat vind ik niet genoeg dus bij deze heb ik het ideale cadeau voor jou gekocht.
Ik hoop dat je het wat aan vind want ik meen te herinneren dat dit hetgeen was waar je naar toe aan het sparen was voordat wij in jou leven kwamen.
Veel liefs Bill..
De man overhandigd Raven een sleutel en stapt aan de kant.
Als Raven dan kijkt geeft ze een gil waardoor Simone ook snel van boven af komt aan gerent.
Als die dan ziet wat er is begint ze te lachen, ze wist dit al maar niet dat hij er nu al zou zijn.
Raven rent in der pyjama naar buiten en aait de Audi Q7 Gv12 tdi.
Ik vermoord hem zegt ze fluisterend nadat ik hem bedankt heb voor deze über geile auto schreeuwt ze het dan uit.
De man grinnikt en vraagt aan Simone of ze altijd zo is.
Ja zegt ze zo is ze altijd, en ik ben er blij mee om haar zo te zien..
De man grinnikte en loopt weer naar Raven toe die wat formulieren moet ondertekenen.
Raven stapte in de wagen nadat ze de garage open had gezet en zette de auto binnen neer.
Simone stond glimlachend te kijken hoe Raven de auto aan het bekijken was en hoe ze stond te mompelen dat ze niet eens meer wist dat ze Bill dit verteld had.
Oh ik moet hem bellen zei Raven opeens en rende weer naar binnen toe en Simone voorbij liep..
Bill nam al grinnikend op want die had al een belletje gehad van zijn moeder dat er een mooi cadeau was afgeleverd.
Bill,Bill,Bill riep Raven door de telefoon.
Ik weet niet wat ik moet zeggen maar dank je, dank je, dank je wel voor dit über geile cadeau ik weet niet hoe ik je hier ooit voor kan bedanken ik omg ik weet het ff niet meer.
Bill lachte nu hard op en zei wees blij daar bedank je mij meer dan genoeg mee.
Omg ik ben zo blij dat het niet meer normaal is, je moeder gaat me zometeen slaan omdat ik niet stil kan zitten gewoon.
Bill hoorde zijn moeder lachen op de achtergrond en lachte mee.
Ik moet gaan meissie zei hij snel ze wachten op me.
Oh ok, geef ze een knuffel van mij ok??
Natuurlijk meissie, groetjes aan mijn moeder..
Dag Billa schreeuwde Raven door de hoorn.
Gek kind dat je er rondloopt zegt Simone nu.
Ik geloof dat ik nu voor het eerst in weken de echte Raven heb gezien zei Simone nu tegen haar.
Raven knikte hevig haar hoofd..
- 3 weken later -
Gustav, Georg, Jessie en Adam kwamen aan op het vliegveld en Raven stond daar op ze te wachten.
David was niet mee omdat er voor de twins nog het 1 en ander op de kalender stonden.
Jessie gaf Adam snel aan Georg toen ze raven zag en ze vlogen elkaar om de nek.
Ik heb jou zo gemist zei Jessie nu.
Ik jou ook zei Raven met tranen in der ogen.
Georg gaf Raven een kus op der kruin en zei je ziet er goed uit meissie.
Dank je Georg jij ook zoals altijd en ze stak haar tong uit.
Jessie stapte nu aan de kant zodat Gustav er bij kon.
Hij pakte haar in zijn armen en fluisterde dat hij haar had gemist en dat hij haar er fantastisch uit vond zien.
Charmeur grinnikte ze terug en drukte een kus op zijn wang.
Ze gingen allemaal mee naar het huis van Raven en ze kregen een grand tour door het huis.
Raven had zelfs voor kleine Adam een kamer in gericht en hij werd gelijk in het bedje gelegd.
Ze zaten beneden en Raven vroeg nu toch maar hoe het met Tom was.
Uhm nou de eerst paar weken was hij niet te genieten en iedereen bleef uit zijn buurt zelfs Bill.
Maar het gaat nu iets beter nu ze in het huis in LA zitten.
En laneice hoe is het daarmee? vroeg Raven nu weer.
Ja ook goed ze heel gelukkig met Bill en zeer trots op hem om wat hij voor jou nu doet.
Raven knikte en zei dat ze ook blij was dat hij in ieder geval het licht had gezien.
Ze lachtte nu allemaal.
- 3 jaar later -
Bill en Laneice waren nu al een paar keer bij Raven thuis geweest, zonder Tom weliswaar want die wist niet beter dan dat Raven weer terug naar Nederland was gegaan.
Maar nu waren Laneice en Bill niet alleen.
Ze hadden namelijk hun 2 dochters bij hun deze keer.
Laneice was namelijk bevallen 3 maanden daarvoor van een tweeling.
De meisjes heette Britt en Lizzy.
Tom was dit keer ook mee met zijn vriendin Lana.
Hij hoorde over Raven 1 week voordat ze zouden gaan, hij was eerst boos geweest omdat niemand hem de waarheid had verteld maar Bill zei dat als ze dat hadden gedaan hij weer
naar haar toe was gegaan.
Raven was ook niet meer alleen, ze woonde nu samen met Gustav en was in verwachting van hun eerste kindje die over 3 maanden verwacht werd.
De deurbel ging en Gustav ging open doen omdat Raven niet zo snel meer was.
Bill gaf Gustav een knuffel en vroeg hoe het ging.
Daarna kreeg hij Laneice in het vizier met een grote kinderwagen met 2 maxi cosie's erop.
God meid wat zijn ze mooi zei hij tegen haar terwijl hij haar een knuffel en een kus gaf.
Toen kwam Tom die gaf hij ook een knuffel en Lana ook.
Gaat het Tom vroeg Gustav voorzichtig.
Ja het gaat wel, ik vind het een beetje raar om haar weer terug te zien na al die tijd.
Kan ik me voorstellen maar het komt wel goed hoor dat beloof ik je.
Vanuit de huiskamer kwamen allemaal blije geluidjes en Tom liep snel door naar binnen.
Daar zag hij het meisje waar hij serieus nog altijd van hield maar toch heeft laten gaan.
Zijn hart klopte zowat uit zijn borst toen hij haar daar zag staan met zijn kleine nichtje in zijn armen en zelf zwanger van haar eerste kindje.
Raven zag hem en schrok eerst wel even, maar gaf toen de baby terug aan Bill en liep langzaam naar Tom toe.
Hij glimlachte en zei dat ze er goed uit zag en dat hij blij voor haar was dat ze zwanger was.
Raven liet haar hand even over haar buik glijden en glimlachte.
Tom zijn ogen werden groot en hij wou haar zo graag vastnemen maar hij wist niet hoe ze zou reageren.
Raven zag nu Lana en stelde zichzelf voor terwijl Lana het zelfde deed.
Ik ben blij dat jij nu ook gelukkig bent zei Raven tegen Tom en die knikte alleen maar.
Raven wist wat de blik in zijn ogen betekende maar deed alsof ze gek was.
Laneice moeten de kleintjes anders even slapen boven?
Heb je daar een kamer voor dan?
Ja zeker, Ik had voor Adam een eigen kamertje gemaakt in het begin dat ik hier kwam wonen.
En ze kunnen nu nog makkelijk bij elkaar in bed..
Laneice glimlachte en kwam gelijk met de kleintjes aanlopen.
Na een hele gezellige dag ging iedereen nu naar hun eigen huisje en bleven Gustav en Raven gelukkig achter.
Gustav was gelukkig omdat Raven van hem hielt en omdat ze hem een pracht kindje zou schenken.
En Raven was gelukkig omdat ze Gustav had en de baby en dat Tom eindelijk zijn eigen geluk had gevonden.....
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.