Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 1

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:21

1507

0

284



Hoofdstuk 1

Het was nu 3 maanden verder Gustav had Raven in de auto gezet en reed vol gas naar het ziekenhuis.
Georg en Jessie waren al gebeld en die hadden Bill ook op de hoogte gesteld alleen zou die niet naar het ziekenhuis komen aangezien die in Amerika zat met Laneice en zijn broer.
De relatie van Tom was inmiddels alweer op de klippen gelopen, hij was teveel met andere dingen bezig en niet met de relatie alleen niemand scheen te weten met wat want hij
liet er niks over los tot grote frustratie van Bill.
Aangekomen bij het ziekenhuis tilde Gustav Raven uit de auto en toen hij zich omdraaide stond daar al een grijnzende Georg met een rolstoel.
Jezus zei Raven nog jullie zijn snel.
Jij was er voor ons zei Georg tegen haar nu zijn wij er voor jou..
Jullie zijn zo liev pufte Raven nu maar kunnen we nu alsjeblieft naar binnen voordat de kleine hier ter wereld komt?
Ow god ja natuurlijk zei Georg half geschrokken.
Gustav had de tas en Jessie had haar hand vast en zo liepen ze naar binnen.
Mevr. Heart vroeg een verpleegster toen ze binnen kwamen en Raven kon alleen maar knikken en puffen.
Je doet het goed zei Jessie zachtjes en de verpleegster verzocht ze mee te lopen naar de verloskamers.
Hoe laat zijn de weeën begonnen vraagt ze nu aan Gustav.
Ongeveer 4 uurtjes geleden beantwoord hij de vraag.
En om de hoeveel minuten komen ze nu vraagt de verpleegster dan weer.
Ze begonnen om de 20 minuten maar dat is nu al om de 3 minuten geworden. antwoord hij weer.
Ok dan gaan we kijken wat de ontsluiting is en vandaar uit gaan we verder kijken is dat goed Raven?
Een korte knik was het antwoord wat de vrouw kreeg.
Raven werd op het bed gelegd door Gustav en hij hielp haar met omkleden.
Georg en Jessie waren buiten blijven wachten tot de ontsluiting bekend was.
De verpleegster deed een paar handschoenen aan en toucheerde Raven.
Je zit al op 8 cm zegt ze verbaasd dat is wel heel snel voor een eerste bevalling.
Raven kreunde alleen maar en had zoiets van ja rot nu maar weer op dan kan ik me concentreren op het opvangen van de weeën aangezien het toucheren nou niet bepaald fijn gevoel is.
Gustav waarschuwde Jessie, Georg en Simone en die stapte naar binnen en ze leidde Gustav juist af op de momenten dat Raven het moeilijk had.
En na een 45 minuten zei Raven ook tegen de verpleegster die net binnen kwam dat ze moest persen.
De verpleegster haalde de Gynaecoloog er bij en die toucheerde nogmaals en gaf toestemming om te gaan persen.
Amper 6 persweeën later lag er een klein hoopje mens op Raven's buik.
Het was een meisje en ze kreeg de naam Tammy-Lynn ze woog net 2600 gram en ze was maar 44 centimeter groot.
God wat is ze klein zei Raven zachtjes en Jessie en Georg keken vertederd naar het nieuwe gezinnetje en besloten maar eens Bill te gaan verwittigen
Simone was ook zeer trots op Raven en op Gustav natuurlijk ook het was een prachtig kind met zwarte haartjes en donkere ogen.
Ze had het lichte tintje van Raven en dat vond Gustav dan weer prachtig.
Georg kwam binnen met zijn telefoon en zei ik heb hier een ongelofelijke dramaqueen aan de andere kant die ermee dreigt dat als hij jou niet te spreken krijgt hij me gaat wurgen met de
snaren van mijn bass gitaar dus neem dit alsjeblieft even aan.
Raven stak haar hand uit en nam de telefoon aan, Haaaaaaaaaaaaaaaaj Bill zei ze vermoeid.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj liefje zei Bill weer terug, ik ben zou blij voor jou en Gustav en ik ben zo trots op jou dat je dit maar mooi even hebt gedaa.
Het was er maar 1 Bill degene die een wonder hebben verricht waren jou moeder en Laneice die hebben er namelijk 2 uitgekakt...
Bill schiet in de lach en zei dat ze daar een punt had.
Na een kleine 10 minuten kreeg Georg de telefoon terug en kwam de zuster met een klein flesje aan lopen, Raven gaf de kleine aan Gustav en zei dat hij het eerste flesje
mocht geven.
Jessie, Georg en Simone waren inmiddels alweer naar huis gegaan want het was inmiddels alweer half 3 in de nacht.
Toen Gustav klaar was met het flesje en hij de kleine aan Raven wou geven zag hij dat ze sliep dus hij legde de kleine in het bedje en hij ging bij Raven liggen.
Hij was zo trots op zijn meisje en dochter het was met geen pen te beschrijven, nu maar hopen dat alles zo goed bleef gaan zoals het nu al die tijd ging.
Van Tom hadden ze geen last meer, hij deed geen rare dingen meer zover Gustav wist en daar was hij allang blij mee, nu hadden ze namelijk de echte Raven leren kennen en dat
had Jessie zelfs gezegd.
Nog steeds had ze er op sommige momenten spijt van dat ze de Meet and Greet had gewonnen maar dan had ze het geluk van de andere twee meiden afgenomen dus dan neemt ze de
woorden weer terug.

- In Amerika -

Laneice werd wakker omdat Bill achterlijk op het bed stond te springen.
Wat ben jij nou weer aan het doen stuiterbal siste ze met haar ochtend stem.
Nou begon Bill nu weer, ik heb leuk nieuws voor jou.
Ok vertel ik ben wel toe aan wat vrolijks na dat gedoe met Tom en Lana.
Bill grinnikte en zei toen: "nou ik heb dus een telefoontje gehad vanuit Duitsland".
Hoe bedoel je is er wat met Raven of Jessie aan de hand, omg vertel me niet dat er wat is met Adam hoor want dan word ik gek.
Bill keek haar aan en zei:"Nou er is wel wat met Raven aan de hand .....
OMG dan moeten we naar haar toe en kom op nou we moeten een vlucht regelen Gustav heeft jou nodig en Raven heeft mij nodig schreeuwde Laneice terwijl ze ondertussen uit bed
was gesprongen en de kleding kast in dook.
Bill grinnikte en liep naar de kast toe en pakte Laneice bij haar schouders en draaide haar naar zich toe.
Liefje, begon Bill nu, Er is niks ernstigs met Raven aan de hand ze is alleen bevallen van een gezonde dochter..
Je maakt een geintje gilde Laneice nu uit en ze begon te stuiteren.
Hoe heet ze vroeg ze toen aan Bill en die zei dat de baby de naam "Tammy-Lyn had gekregen.
God ik ben zo blij voor haar en Gustav zei Laneice nu weer.
'Wil je naar ze toe?'vroeg Bill nu aan Laneice..
Ja natuurlijk wil ik naar haar toe hoe kan je dat nou vragen roept ze heel hard..
Bill begint te lachen en gaat een vlucht regelen voor hun.
Uhm Bill begint Laneice nu..
Ja meissie wat is er aan de hand?
Nou uhm weet Tom dit al?? vraagt ze voorzichtig?
Nee Tom weet het nog niet en ik weet niet of Raven wel wilt dat hij het weet eerlijk gezegd.
Het ging toch ook goed bij hun thuis dat we er waren zei Laneice nu weer.
Ja dat klopt maar toen was Lana er ook nog, die is er nu niet meer en ik weet dus niet hoe hij zal gaan reageren.
Klopt maar hij is jou broer hij gaat pissig worden als je niks zegt tegen hem en dat weet je..
Ok, ok ik ga het hem al zeggen..zei Bill grimmig en hij liep de kamer uit.
Hij klopte op de deur van Tom zijn kamer en die gromde een 'Wat moet je Bill??'.
Bill ging de kamer binnen en zag Tom nog met zijn ogen dicht liggen.
Goedemorgen Tom zei Bill zo zacht mogelijk.
Wat moet je Bill? vroeg Tom nu weer.
Nou ik kwam je even vertellen dat Raven bevallen is van een dochtertje.
Tom schoot omhoog en zei:" waarom heeft ze me niet gebeld?"
Georg belde mij en ik vertel het nu aan jou. zei Bill nu.
Ja maar ze had me toch kunnen bellen, ze weet dat ik van der hou en ik......
En wat Tom? maak je zin eens af zou ik zeggen. zei Bill nu.
Nee niks wanneer gaan we naar haar toe?? vroeg Tom aan Bill.
Ik ga nu boeken dus jij wilt ook mee neem ik aan?
Ja Bill ik wil ook mee, ik ben benieuwd naar de baby.
Bill knikte en verliet de kamer weer om nu 3 tickets naar Duitsland te bestellen.
Laneice was al spullen aan het inpakken en ze ging daarna met de kids naar de winkel om wat voor de baby te halen.
Na 2 uurtjes was ze terug en had ze wat leuks gevonden en dat pakte ze ook in de koffer.
Bill had voor de volgende dag een vlucht weten te boeken.
De dag erna waren ze bijna te laat omdat Tom op het laatste moment zijn koffer nog moest pakken,Bill was niet te genieten en zei dat hij eens aan andere moest denken in plaats
van alleen aan zichzelf.
Tom keek hem aan met pijn in zijn ogen maar hij zei niks en stapte in de Taxi.
Na 13 uur vliegen kwamen ze eindelijk aan in Duitsland en gingen ze eerst op weg naar hun eigen huis.
Bill belde ondertussen naar Jessie om te kijken of dat Raven nog in het ziekenhuis lag.
Nee zei Jessie ze is vandaag naar huis gekomen dus jullie kunnen gewoon gaan hoor..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.