Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 2
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 2
Nadat Bill op had gehangen zei hij dat Raven al thuis was met de kleine.
Das alleen maar goed had Laneice gezegd ik ben blij dat ze niet al te lang in het ziekenhuis hoeft te blijven ze vind het vreselijk daar.
Bill knikte alleen maar en zo stapte ze weer in de auto.
Tom had de hele tijd nog niks gezegd en hij was ook niet echt van plan om te praten hij was te afgeleid dat hij Raven weer ging zien na al die tijd.
Bill had gelijk hij had voor een paar maanden Lana nog om zich heen gehad maar dat werkte gewoon niet, ze was niet Raven dus het draaide bij hem alleen maar weer om de sex..
Lana was daarachter gekomen en was serieus pissig geworden en ze had geroepen dat Raven met Gustav was en dat als hij dat zou verknallen hij geen goede vriend was van Gustav.
Het boeide hem niet hij was nog altijd niet over Raven heen ook al was het al 4 jaar terug dat Bill haar had geholpen weg te komen.
Hij had Bill ervoor vergeven hoor dat was het niet maar dat kindje had van hem moeten zijn en niet van Gustav.
Na een klein half uurtje parkeerde Bill de auto voor het huis van Gustav en Raven.
Ze stapte uit en Laneice rende naar de deur en drukte als een bezetene op de bel waardoor Bill zijn hoofd schudde.
Wat als ze nu lag te slapen vroeg hij aan Laneice en die keek hem met een rood hoofd aan.
vergeten zegt ze dan nog piepend waardoor Bill in de lach schoot.
Gustav opende de deur en keek heel blij naar de personen die voor hem stonden.
Eindelijk jullie zijn er, Raven zat al de hele tijd te vragen of ik wist wanneer jullie zouden komen en die zal dus zo blij zijn dat jullie er zijn.
Ze gingen naar binnen en daar zat Raven juist op de bank de kleine Tammy de fles te geven.
Bill vloog op haar af en keek naar de kleine en van de kleine keek hij naar Raven die Bill dan weer raar aan zat te kijken en dan toch maar vroeg wat hij in godsnaam aan het doen was.
Ik ben aan het kijken op wie de kleine lijkt was het antwoord wat ze kreeg van Bill.
Raven schoot in de lach en vroeg toen en op wie lijkt ze?
Op der moeder zei Gustav glimlachend toen hij met de koffie binnen kwam.
Laneice zat nu ook naast Raven en legde haar arm om haar heen en zei dat ze zo trots was op haar, ze had gewoon een pracht van een dochter op de wereld gezet.
Waar zijn jullie kindjes eigenlijk vroeg Raven nu verbaasd.
Die hebben we bij de nanny gelaten zei Bill terug.
Jullie hebben een nanny? vraagt Raven verbaasd..
Ja een manlijke nanny zei Bill grijnzend.
Een manlijke nanny zei Raven nu weer, wist niet eens dat die er ook waren, maar hoezo manlijk ik bedoel wat als Laneice besluit dat jij te weinig aandacht aan haar besteed.
En ze knipoogde daarbij naar Bill, die haar op zijn beurt weer droog aan zat te kijken.
Dat doet Laneice niet ze heeft respect voor me en ik voor haar.
Raven grinnikte en zei dat ze maar een geintje maakte.
Gustav nam de kleine over en bracht haar naar de wieg die toevallig naast Tom stond en die keek mee hoe Gustav dat deed.
Hij bekeek de kleine uitvoerig en vond het nog steeds jammer dat het zijn eigen kindje niet was.
Laneice schoof nu een grote doos naar Raven toe en ze keek Laneice nu raar aan.
Raven scheurde het papier eraf en ze keek wat het was, ze gaf een klein gilletje toen ze zag wat het was.
Gustav kwam ook snel kijken en die pakte de doos al mee om het ding in elkaar te zetten.
Dit is werkelijk waar te gek zei Raven tegen Laneice, ik heb er zelf heel veel plezier aan gehad zei Laneice.
Als ze even niet in hun velletje zaten en ik zette ze daarin dan waren ze zo rustig.
Na een half uur zat dat ding eindelijk in elkaar en toen vroeg Gustav eindelijk hoe ze zoiets noemde.
Dat is een babyswing zei Bill grinnikend.
Ow en je moet haar er niet in zetten als ze net gegeten heeft zei Bill erachter aan met een rood hoofd.
Raven schoot in de lach en de rest lachte mee.
Toen stond Tom op en die trok Raven van de bank af en gaf haar 3 kussen en zei Gefeliciteerd met je mooie dochter.
Raven keek hem aan in zijn ogen en zei zachtjes dank je Tom.
Tom keek Raven in haar ogen en iedereen verdween even naar de achtergrond op hem en Raven na.
Hij liet haar los en gaf haar een map aan.
Bill keek bezorgd naar zijn broer maar zei niks want hij wist niet zeker of hij het wel goed had gezien.
Raven maakte ondertussen het mapje open en ze zag dat het een bankrekening was.
Ze bekeek de bankafschrift wat er bij stond en ze zag dat er al €25.000 op gestort was.
Tom dit kan ik niet aannemen hoor, begon ze voorzichtig.
Jawel dat kan makkelijk zei Tom glimlachend, het kan nooit goed maken wat ik je ooit heb aangedaan maar daar is het ook niet voor, ik doe dit graag voor haar.
Raven stond dan twijfelend op en liep naar Tom om hem een knuffel te geven.
Dank je wel zei ze zachtjes in zijn oor en bij Tom verscheen het kippenvel terwijl hij langzaam zijn grip om haar middel versterkte.
Raven maakte zich los van Tom en Gustav bedankte hem ook en zei toen tegen Raven dat ze wat moest gaan rusten want dat had ze de dokter beloofd.
Raven knikte en ze zei iedereen gedag en ging naar boven.
Gustav keek Tom nog eens vertwijfeld aan maar zei niks verder.
Bill zei dat hun ook maar eens moesten gaan ze moesten nog boodschappen halen aangezien er niks in huis was in het huis.
Laneice vroeg of ze de volgende dag ook nog mocht komen en Gustav had gezegd dat hij niet anders verwachtte dan dat en hij gaf Laneice een knuffel.
Gustav gaf Bill en Tom een hand en sloot dan de deur achter hun.
Hij ruimde de kopjes op en daarna ruimde hij de de doos en papier op die erom heen had gezeten.
De map met bankpapieren ruimde hij op in het kantoortje wat boven was.
Hij liep naar het wiegje toe en zag zijn dochter heerlijk liggen slapen en hij pakte haar voorzichtig op en liep met haar naar boven, daar legde hij haar in haar bedje wat bij hun
op de kamer stond en daarna keek hij even bij Raven die ook al diep in slaap lag.
Hij ging nog even op het kantoor aan het werk en ondertussen kon hij het gezicht van Tom niet uit zijn hoofd krijgen toen hij een knuffel van Raven kreeg.
Hij wist dat er weer wat aan zat te komen, hij voelde het gewoon.
Als Raven wakker zou worden dan zou hij het er met haar over gaan hebben want hij wist niet wat hij ermee aan moest, misschien zag hij het wel verkeerd.
Eenmaal terug van de winkel hielp Tom met uitpakken van de tassen die ze hadden en daarna verdween hij naar zijn kamer om zijn kleding in zijn kast te leggen.
Hij kwam de kamer op en de herinneringen die hij aan Raven had kwamen terug.
Hoe ze daar had gelegen toen hij haar zo had toegetakeld, haar gezicht toen hij sex met haar had, Haar lichaam tegen de zijne als ze sliepen en zo ging het nog wel even door.
Hij ging op het bed liggen en glimlachte toen hij dacht aan Raven en de baby, ze zag er goed uit in zijn ogen.
De baby was prachtig ondanks dat het van Gustav was.
In zijn hoofd begonnen de radertjes weer te draaien en zijn grijns werd met de minuut groter.
Bill en Laneice zaten op de bank naar het nieuws te kijken en daar was het nieuws over een vrouw die haar man had vermoord omdat hij haar jarenlang had mishandeld.
Ben blij dat jij hebt ingezien dat slaan niet werkt en dat je nu de Bill bent waar ik ooit verliefd op ben geworden, fluistert Laneice in zijn oor.
Bill glimlachte en zei dat hij ook blij was dat hij er tijdig mee gestopt was.
Ik maak me nu alleen zorgen om Tom zei hij nu weer.
Waarom dat hij heeft zich keurig gedragen hoor net bij Raven.
Ja maar zijn ogen vertelde mij een ander verhaal Laneice, we moeten hem in de gaten houden geloof me.
Laneice zei heb je spijt dat je hem hebt meegenomen?
Ja een klein beetje wel ik weet niet wat ik ervan moet denken hij deed in Amerika al zo vreemd zodra we Ravens naam lieten vallen en toen ik hem vertelde dat de baby geboren was
leek hij wel boos dat ze hem niet zelf had gebeld.
Hij heeft in ieder geval wel toegegeven dat hij van haar houd maar hij maakte zijn zin niet af en ik vraag me nu dus de hele tijd af wat het nou was dat hij wou zeggen..
Jezus ik hoop dat hij hun met rust laat hoor, ze is nu zo gelukkig namelijk.
Ja dat hoop ik dus ook Gustav en Raven passen precies bij elkaar en dat moeten we zo houden.
Maar je kent Tom he, als hij wat in zijn kop heeft dan zit het niet in zijn reet zegt Bill.
Ik ga aan het eten beginnen zegt Laneice nu misschien kan jij het bed vast opmaken voor vanavond.
Ja dat is een strak plan, want nu zijn de kids er niet om ons te storen dus ik ben van plan om er een mooie avond van te maken.
Laneice grijnsde en zei dat ze niet kon wachten waardoor Bill haar in zijn armen nam en haar een kus gaf.
Die kus draaide uit op een tongzoen en zo stonden ze bijna 10 minuten.
Tot Tom het kwam verstoren met de opmerking dat ze een kamer moesten gaan huren ergens.
Timing Tom, Timing zei Bill vinnig tegen hem en hij liep pissig naar boven.
Tom grijnsde nu alleen maar en zag ook Laneice pissig naar de keuken lopen.
Heerlijk om mensjes zo dwars te zitten zei hij in zichzelf.
En dan ploft hij op de bank neer en zet de Tv op een ander kanaal..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.