Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 3

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:22

1852

0

375



Hoofdstuk 3

Georg en zijn gezinnetje zaten aan de eet tafel en de kleine Adam zat te lachen om de grapjes die zijn vader tussendoor maakte.
Dan zegt hij opeens ik moet bijna naar school he mam??
'Ja grote man je gaat volgende week naar school' geeft Jessie als antwoord.
Maar mam, gaat Tammy dan ook naar school??
Nee, die moet eerst nog heel veel groeien voordat zij naar school mag, zegt Jessie dan weer.
Oh ik wou nog wel op haar letten als we in de klas waren, zegt de jongen beteuterd.
Waarom dat dan vraagt Georg grinnikend.
Nou dat hoort, mannen horen voor de vrouwen te zorgen en ik wil voor haar zorgen.geeft de kleine man als antwoord.
Wat bij Jessie een glimlach op het gezicht tovert, je hebt haar nog niet eens gezien zegt ze tegen Adam.
Wanneer mag ik haar zien dan mam, ik wil weten hoe klein ze is misschien is ze wel net zo klein als het broertje van Lilly.
Ja dat kan je zomaar goed hebben zegt Jessie en spreekt dan met hem af dat als hij zijn bordje leeg eet hij morgen mee mag naar de kleine Tammy.
De jongen begint snel te eten terwijl papa en mama geamuseerd toekijken.
Na het eten pakt Georg hem op en neemt hem mee naar de badkamer terwijl Jessie de tafel afruimt en de vaatwasser inruimt.
Georg zet de kranen aan en zorgt dat het water de juiste temperatuur heeft voor de kleine man.
Die staat al heen en weer te huppelen omdat hij niet kan wachten om in het bad te mogen.
Hij had net nieuw speelgoed gekregen van zijn moeder wat speciaal voor in het bad was dus daar moest hij natuurlijk mee aan de gang.
Georg grinnikte en zette de jongen in het bad neer en hij ging zelf op de grond zitten meespelen.
Jessie zette ondertussen koffie en verschoonde snel het bed van Adam want hij had er weer een bakje chips in leeg laten vallen en slapen in kruimels was nou eenmaal niet een top idee.
Georg zat diep in het spel met zijn zoon dat hij niet eens door had dat Jessie aan het filmen was.
Zo nam ze dus op dat Adam een poppetje had gepakt dat water spuit en Georg er dus zeiknat werd gespoten, Jessie grinnikte en filmde alles.
Georg keek om toen hij Jessie hoorde grinniken en keek haar nep boos aan, kijk wat je zoon me aan doet zegt hij zogenaamd verdrietig.
Het is jou zoon ook hoor snuggere Harry zegt Jessie nu droog terug.
Nee, nee, dit soort dingen deed ik niet vroeger, dit heeft hij echt van jou en dan is het jou zoon.
Nou ik denk dat jij ook aardig stout kan zijn hoor meneertje, zegt ze dan weer met een wenkbrauw in de lucht getrokken.
Dat is helemaal niet waar zegt hij verontwaardigt.
Jessie schiet in de lach, ow en hoe noem je ons momentje dan in de auto voor een paar weken geleden terwijl er even verderop mensen zaten te picknicken??
Georg kleurt rood en mompelt iets en draaide zich weer om naar zijn zoon..
Adam grinnikt papa heeft een rood gezicht mama. roept de kleine jongen.
Ik weet het schat zegt Jessie dan ik heb het op beeld zegt ze jubelend..
Jessie als Adam straks op bed ligt dan zal ik een passende straf voor je verzinnen zegt Georg met een plagende ondertoon in zijn stem.
Ok, Ok, de camera is al uit zegt Jessie vlug.
Te laat liefje, grijnst Georg nu.
Papa moet mama nu voor straf op het strafstoeltje zitten? vraagt Adam.
Ja liefje dat moet mama straks, zegt Georg geamuseerd..
Jessie kijkt Georg aan en zegt dat ze nog even bij de koffie gaat kijken en maakt dat ze uit de badkamer komt.
Georg grinnikt en laat dan het bad leeg lopen, om daarna Adam af te drogen en een pyjama aan te trekken, dan worden er tandjes gepoetst en krijgt mama een kusje.
Georg tilt Adam dan over zijn schouder en brengt hem naar bed waar hij een verhaal voorleest.
Nog voor hij bij de volgende bladzijde is ligt Adam al te slapen en geeft Georg hem een kusje en verlaat de kamer..
Langzaam en zeer zachtjes gaat Georg de trap af en ziet Jessie net naar de keuken lopen.
Hij neemt de andere ingang snel en staat achter de deur waar Jessie doorheen moet komen.
Als Jessie richtig het aanrecht loopt, stapt hij zachtjes op haar af en slaat een arm om haar nek en een hand legt hij over haar mond.
Jessie verstijfd en probeert los te komen, maar uiteraard is Georg sterker dan zij is en dan hoort ze hem fluisteren: Ik heb de perfecte straf voor jou jongedame en hij trekt
haar nog in de houdgreep de kamer uit waar hij onder aan de trap Jessie over zijn schouder gooit en naar boven gaat.
Eenmaal in de slaapkamer gooit hij een giechelende Jessie op het bed, en rukt in 1 beweging haar short van der kont af.
Das 1 zegt hij grijnzend en kruipt naar haar toe omdat zij van hem weg probeert te komen.
Hij grijpt haar enkel en trekt haar terug en dan gaat haar shirt eraan.
Maar waarom moet je me nu straffen het was toch hartstikke leuk met Adam, ja heel leuk zegt Georg nu terug en hij maakt haar BH open en kust haar tepels snel voor ze weer weg kan komen.
Omg Georg, kreunt Jessie al snel.
Georg kan een grijns niet laten en daalt al snel af naar beneden waar hij haar rond haar navel kusjes plaatst.
Zijn vingers begeleiden haar slipje naar beneden en al snel voelt hij hoe nat ze al is van het kleine beetje wat hij net bij haar heeft gedaan.
Hij laat een vinger naar binnen glippen en Jessie kromt haar rug en kreunt weer.
Nog een vinger vind zijn weg naar binnen en hij begint te bewegen waardoor Jessie alleen maar natter word als hij dan zijn tong erbij laat komen grijpen haar vingers zijn haar
en drukt hem dichter tegen zich aan.
Georg zuigt zich vast aan haar klitje en Jessie kreunt en schokt dan hevig,
Hij komt dan weer grijnzend omhoog en zegt droog: 'Dat was 1.'
Jessie hijgt uit en kijkt hem met grote ogen aan.
Als hij dan opstaat om zich uit te kleden kan ze haar ogen niet van zijn lichaam afhouden en ze gaat op haar knieën zitten om het beter te kunnen zien.
Georg kijkt haar weer grijnzend aan en trekt dan zijn boxer uit.
Jessie's ogen worden groot en kruipt naar voren om zijn lid in haar mond te nemen, Georg kreunt nu luid en Jessie laat haar tong zijn volle lengte verwennen en Georg kan
een kreun weer niet binnenhouden.
Dan zuigt ze hard op zijn eikel terwijl ze trekkende bewegingen maakt en met haar andere hand zijn ballen en liezen streelt.
Georg trekt Jessie voorzichtig los en gooit haar op haar rug terwijl hij zich ruw naar binnen stoot.
Samen kreunen ze luid en Georg krijgt het verzoek om dieper te stoten, Hij geeft er gehoor aan door op zijn armen te gaan leunen en zo harder en dieper te kunnen stoten.
Na nog 6 keer stoten komen ze tegelijk klaar en laat Georg zich langzaam zakken om Jessie te zoenen en daarna mee te nemen naar de douche om zich schoon te maken..


Gustav had het eten klaar en gaat Raven halen die net Tammy een schone luier had gegeven.
Hij keek trots naar zijn 2 meiden en pakte Tammy over van Raven en legde haar in de wieg beneden.
Raven stond naast hem toen hij Tammy toedekte en zei dat ze zo trots was op hem en de kleine.
Ik ben ook erg trots op mijn meiden zegt Gustav liefjes en drukt zijn lippen op die van haar.
Het eten is klaar fluistert hij dan tegen haar lippen en ze loopt met hem mee naar de tafel waar een bord met lasagne op ze stond te wachten.
Na het eten hielp ze hem met de keuken schoon te maken en dronken ze nog een koffie, toen was het alweer tijd voor het flesje van Tammy en dat liet ze ook duidelijk merken.
Ze heeft honger grinnikte Gustav terwijl Raven het flesje klaar maakte.
Ze gaf het flesje aan Gustav en die gaf het aan Tammy, daarna maakte ze haar klaar om naar bedje te gaan en gingen ze zelf ook naar boven om nog even een film te kijken en
daarna lekker te gaan slapen.
Die nacht is Raven als eerste wakker als Tammy begint te huilen, ze gaat naar haar toe en verschoont haar snel en dan neemt ze haar mee naar beneden en legt haar even in de wieg
zodat ze een flesje klaar kan gaan maken.
Dan neemt ze de baby bij zich en gaat op de bank zitten met een dekentje over de kleine heen en geeft haar haar flesje.
Tammy drinkt gulzig haar flesje leeg en laat dan netjes een boer als ze op de schouder van haar mama ligt.
Raven geniet nog even van haar als ze samen weer naar boven gaan en Tammy weer in bedje word gelegd.
Dan kruipt Raven ook weer in bed en word door Gustav tegen zich aan getrokken.
Samen liggen ze nog heerlijk te slapen als de volgende morgen de bel gaat.
Gustav staat op en trekt snel een broek aan, dan gaat hij de deur open doen en daar staat Jessie met een hevig op en neer stuiterende Adam.
Jij bent ook precies je moeder he zegt Gustav glimlachend.
Adam grijnst alleen maar terwijl Jessie zich aangesproken voelt.
Georg grinnikt om Jessies gezicht en dan vraag Adam snel waar de baby is.
Die slaapt nog man, kom binnen dan zal ik even koffiezetten voor jullie.
Gustav begint aan de koffie als er een gehuil klinkt van boven.
Adam springt van Georgs zijn schoot af en roept heel hard:"Ze is wakker!, ze is wakker!".
Jessie snoert hem de mond en Gustav lacht alleen maar en gaat naar boven toe.
Daar treft hij Raven aan met de kleine in haar armen, geef haar maar hier er is iemand heel ongeduldig om haar te ontmoeten.zegt Gustav tegen Raven.
Dan ga ik me even opfrissen en omkleden zegt ze liefjes en drukt een kusje op zijn lippen terwijl ze de kleine aan hem geeft.
Als Gustav dan beneden komt met het kleine meisje in zijn handen valt Adam zijn mond open, ze is nog zo klein fluistert hij naar zijn moeder.
Ja ze is ook nog maar een paar dagen oud liefje zegt Jessie dan.
Was ik ook zo klein mama vraagt Adam dan weer.
Ja lieverd jij was ook zo klein toen je net geboren was.
Gustav stopt voor Adam en gaat op zijn knieën bij hem zitten, hij legt Tammy dan in zijn armpjes en Adam zijn ogen beginnen te glimmen.
Ik ga ooit met haar trouwen zegt hij dan plechtig waardoor iedereen in de lach schiet.
Wat is er hier zo grappig horen ze dan vanuit de deuropening komen.
Nou ik ga later als ik groot ben met Tammy trouwen en dan hoeven jullie niet meer voor haar te zorgen want dat is dan mijn taak zegt Adam met een lief stemmetje.
Ik zou niks liever willen dan dat jij haar man zal worden zegt Raven met een glimlach en geeft hem een kusje op zijn hoofdje.
Adam kijkt haar lief aan en zegt dat hij de baby heel erg mooi vind..
Gustav komt ondertussen dan alweer met de koffie aan en een glas appelsap voor Adam...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.