Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 5
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 5
Bill en Laneice gingen nu echt naar huis en Georg en Jessie ook nadat Adam wakker was gemaakt.
Raven zat nu op de bank bij Gustav en ze hadden elkaars hand vast.
Wat is er? Gustav, vroeg Raven nu aan hem.
Ik vind dat we nu al weg moeten gaan, begint hij kalm.
Zeg dat je een geintje maakt zegt Raven dan tegen hem.
Nee lieverd, Tom is geen lieverdje dat moet je nu toch wel weten neem ik aan, wat denk je dat er gaat gebeuren als hij door heeft dat we niet mee gaan werken.
Ja maar Gustav vanaf vrijdag hebben we weer even geen last meer van hem en kunnen we rustig gaan kijken voor een huisje in Berlijn.
Ok, maar voor Vrijdag kan er nog zoveel gebeuren dat weet jij ook.
Liefje ik ben net een dag uit het ziekenhuis gisteren is onze dochter geboren, ik ben nog niet echt toe om over te gaan in vlucht modus.
Gustav knikte maar was er niet gerust op, hij stond op en Raven vroeg wat hij ging doen.
Ik ga de deuren en ramen controleren zei hij zachtjes.
Dat is goed zei Raven glimlachend en stond op om een flesje voor Tammy te maken want die zou daar zo wel voor komen dat wist ze gewoon.
Gustav kwam de keuken in om daar de deuren en ramen na te kijken en nam Raven daarna in zijn armen, hij drukte zijn mond op die van haar en ze kuste elkaar alsof ze dat al maanden niet hadden gedaan.
Gustav trok zich weer terug en Tammy begon te huilen boven, Ik verschoon haar wel even zegt Gustav.
Dan maak ik het flesje verder af zei Raven glimlachend en drukte nog een kusje op zijn neus.
Eenmaal boven hoorde ze Gustav tegen Tammy praten en ze was zo blij dat ze toch weer bij elkaar waren gekomen ondanks wat Tom had gedaan.
Ze liep de kamer binnen en Gustav nam het flesje aan, Raven schoof de gordijnen dicht en ging snel haar tanden poetsen.
Nadat ze terug kwam lag Tammy alweer in haar bedje en ging Gustav zijn tanden poetsen, Raven liep nog even naar beneden en maakt het flesje schoon en zette er nog 2 klaar voor vannacht en voor in de ochtend.
Alle lampen deed ze uit en ze liep langzaam richting de trap.
Eenmaal boven liep ze de kamer in en kroop bij Gustav in bed, hij nam haar in zijn armen en kuste haar een goedenacht.
Die nacht werd Raven wakker van haar dochtertje en was het weer tijd voor een voeding, ze liep met de kleine naar beneden waar ze haar in weer in het wiegje legde om het flesje te bereiden.
Nadat de melk de juiste temperatuur had liep ze terug naar de huiskamer waar ze schok van haar leven kreeg.
Tom stond bij het wiegje met Tammy in zijn armen.
Hij keek haar doordringend aan en glimlachte, stil zijn zei hij nog lief tenzij je wilt dat er wat met haar gebeurd.
Raven schudde haar hoofd en kreeg tranen in haar ogen.
Alsjeblieft Tom doe haar niks. smeekte ze nu zachtjes.
Oh zolang jij luistert zal er niks met haar gebeuren dat beloof ik je meissie. antwoordde hij.
De kleine lag in zijn armen en hij bekeek haar nog eens goed.
Langzaam liep hij op Raven af en pakte het flesje van haar over, hij bracht de speen naar Tammy's mond en die begon er gulzig van te drinken.
Raven hield elke beweging die Tom maakte in de gaten en als hij te dichtbij kwam liep zij achteruit, het vertrouwen in hem was weer volledig weg.
Als het flesje leeg is zet hij hem op de tafel neer en legd de kleine tegen zijn schouder aan, zachtjes klopt hij op haar rug tot er een boer gelaten werd.
Uhm Tom begint Raven dan zachtjes, Hoe ben je eigenlijk binnen gekomen we hebben alles afgesloten namelijk vroeg ze aan hem.
Hij grijnst en zegt dat hij dat niet zal vertellen anders kan hij niet meer binnen komen.
Gustav zal je vroeg of laat betrappen hoor zegt ze dan.
Tom glimlacht en loopt op haar af, hij geeft haar de baby terug en pakt haar daarna bij haar kin.
Gustav mag me betrappen dat boeit me niet lieverd.
Je weet wat ik wil, en ik zal wachten tot je eindelijk door hebt dat je bij mij hoort.
Tom we hebben dat al eens geprobeerd het werkte niet weet je nog zegt ze dan wat feller.
Sssst de kleine slaapt weer zegt hij al kijkend naar Tammy.
Ga naar boven lieverd je hebt je rust nodig zegt hij dan onverwachts en drukt zijn lippen op die van haar.
Nog voor ze kan reageren is hij al weg en ze gaat kijken hoe hij nou is binnen gekomen maar ze kan niks ontdekken en sluit nogmaals de achter deur af waardoor hij naar buiten is gegaan.
Met een raar gevoel loopt ze naar boven en legt ze Tammy weer in haar bedje.
Dan gaat ze weer in bed liggen maar in slaap vallen lukte haar niet meer, ze wist dat dit niet het laatste zou zijn wat Tom zou doen.
Tom was in zijn auto gestapt en reed met een grijns op zijn gezicht, hij was blij dat hij de sleutels van het huis had zien liggen op het kastje.
Hij had ze na laten maken en zo kon hij door elke deur binnen komen, zelfs door de garage kon hij nu naar binnen zal hij wou.
Eenmaal bij het huis ging hij zachtjes naar de slaapkamer en plofte met kleding en al op zijn bed neer om binnen 5 minuten in een diepe slaap te vallen.
De volgende dag waren Bill en Laneice al vroeg wakker en zaten ze te ontbijten in de keuken toen de telefoon ging.
Bill nam op en werd begroet door Raven.
Bill begroette haar vrolijk terug maar had al snel door dat er wat was.
Wat is er vroeg hij dan snel aan haar en Raven gaf als antwoord dat Tom vannacht bij haar was geweest.
Bill was gelijk wakker en vroeg of ze nog een keer kon herhalen wat ze nou net zei.
Ik zei dus begon Raven zachtjes dat Tom vannacht hier is geweest, hoe hij binnen is gekomen weet ik niet maar hij stond dus midden in de huiskamer met Tammy in zijn armen.
Bill die was sprakeloos, hoezo was jij vannacht wakker dan vraagt hij dan verward.
Raven glimlachte flauwtjes en zei dat Tammy s'nachts nog een flesje kreeg en die was ze gaan maken en ondertussen lag Tammy in het wiegje binnen.
Toen ik uit de keuken kwam stond Tom daar opeens met de kleine in zijn handen.
Hij zei dat ik stil moest zijn als ik niet wilde dat haar wat over kwam.
Jesus gaf Bill als antwoord, heeft hij je pijn gedaan vraagt hij snel.
Nee helemaal niet zelfs antwoord Raven terug.
Ik snap hem niet meer zegt ze dan, ik kan hem niet weer in mijn leven laten Bill.
Nee dat hoeft ook niet meissie, ik zorg ervoor dat we weg zijn met Vrijdag ok?
Lukt het je om 2 dagen vol te houden? vraagt hij lief aan haar.
Ik doe mijn best maar het idee dat hij het huis in kan komen en ik niet weet hoe of wanneer maakt me angstig.
En daarnaast weet ik niet eens of ik dit wel tegen Gustav moet zeggen want die wou gisteren al vertrekken.
Je moet het hem wel zeggen, want anders verteld Tom het hem wel en dan zorgt hij ervoor dat Gustav jou niet meer vertrouwd en dan heeft hij je waar hij je wilt hebben.
Je hebt gelijk zegt Raven tegen hem, ik ga het hem nu vertellen.
Dank je voor het luisteren Bill en zeg niks tegen Tom hoor.
Nee, ik zal niks zeggen zegt Bill en ze hangen beide op.
Niet wetende dat Tom al wakker was en het gesprek had gehoord, hij kookte van woede en hij zou dus die nacht terug keren naar het huis van Gustav.
Ondertussen legde Bill alles uit aan Laneice die met open mond naar hem zat te luisteren.
Bill Gustav heeft gelijk hoor ze moeten daar echt weg.
Ja dat moeten ze ook zegt Bill, maar we gaan vrijdag al weg dat is over 2 dagen.
Tom moet mee want we moeten de studio weer in en we hebben 3 shoots op de planning staan dus hij kan niet blijven.
Ok, ok, ik weet dat je gelijk hebt maar dan nog zegt Laneice.
Tom krijgt altijd wat hij wilt Bill dat heb ik wel geleerd in de jaren dat ik bij je ben..
Bill kijkt Laneice nu schuldig aan en zegt het spijt me nog steeds dat dat is gebeurd.
Het is gebeurd ik heb het een plekje gegeven en ik wil het er niet meer over hebben ok? eindigt ze haar zin.
Bill knikt en zegt het is niet zo dat ik me geen zorgen maak om haar hoor, want dat doe ik echt wel.
Vooral omdat ze zich nu lichamelijk niet kan beschermen omdat ze net bevallen is.
Nee dat maakt het juist zo angstig, en dan gaat Bill zijn telefoon weer af.
Hij neemt op en begint te glimmen.
Dat is mooi, zegt hij, ik zal..... ow die liggen al klaar? Hoe laat?.... Om 4 uur vanmiddag, is helemaal goed ik ga mijn broer verwittigen.... Ja tot ziens...
Waar ging dat dan over vroeg Laneice nu.
Dat mijn lieve schat is onze redder in nood.
Ja meneer de poeet vertel nou maar wat het was zegt Laneice lachend.
We moeten vandaag al terug naar Amerika de shoot is verplaatst naar morgen avond.
Thank God, roept Laneice en Bill staat op om Tom te verwittigen.
Natuurlijk is die niet echt blij met het verhaal maar gaat dan gelukkig toch maar mee.
Ze hadden afscheid genomen van Raven en Gustav, alleen Tom hadden ze niet meegenomen.
Die avond zitten Gustav en Raven op de bank en zegt Raven dat ze met Gustav moet praten.
Als ze hem het hele verhaal verteld heeft wat er die nacht was gebeurd ontsteekt hij in woede.
Waarom heb je me niet geroepen godverdomme, hij had je wel mee kunnen nemen of god mag weten waar hij nog meer toe in staat is.
Gustav hij had Tammy vast, ik kon niks doen dan had hij haar waarschijnlijk wat aan gedaan en dan??
Hij gaat weer naast haar zitten en legt zijn hoofd in zijn handen.
Morgen gaan we op zoek naar een huis ergens anders dan in Hamburg en het word ook niet Berlijn we moeten hier weg zegt hij.
Lieverd als wij in het buitenland gaan zitten dan komt dat in de bladen te staan, hoe denk je dat Tom dan gaat reageren?
Eigenlijk zijn we gek dat we weg gaan zegt Raven dan opeens.
Hoe bedoel je dat vraagt Gustav nu.
Nou ook al verhuizen we naar Berlijn of Timboektoe hij zal ons vinden alleen al omdat jullie in 1 band zitten.
David staat op zijn loonlijst en dan nog maar te zwijgen over de privé detectives die hij heeft.
Dan stop ik met de band zegt Gustav resoluut.
Dat wil ik weer niet zegt Raven tegen hem, we gaan de boel gewoon verbouwen.
Ze zitten nu in Amerika en voorlopig kunnen ze niet terug want kijk ik heb van Bill een schema gekregen wat ze allemaal te doen hebben.
De komende 3 maanden kunnen ze nergens anders heen dan naar shoots, interviews en de studio.
Dus de komende 3 maanden kunnen wij het hier aanpassen zodat hij niet meer naar binnen kan komen.
Wat ben je van plan dan vraagt Gustav nu aan haar.
Nou we gaan ten eerste alle sloten vervangen en dan bedoel ik ook alle sloten.
Dan gaan we van die Rolluiken laten plaatsen boven en beneden, er zit een hoge muur dus waarom geen hek ertussen plaatsen die wij enkel open kunnen doen met een code als we naar binnen willen
en met een druk op de knop voor als we de visite binnen willen laten.
Dan kunnen we nog eventueel camera's plaatsen eindigt Raven met opnoemen.
Weet je dat is een heel slim idee van jou dat gaan we doen ik ga gelijk kijken voor offertes, je bent geniaal.
Nou ja dat wil ik ook weer niet zeggen zegt Raven dan zachtjes.
Maar ik verdom het gewoon om mezelf op te laten jagen door hem. zegt ze tegen Gustav.
Je hebt ook gelijk en we gaan het ook niet toelaten. zegt Gustav en die drukt een kusje op haar neus nu.
Na een paar uur zoeken hebben ze de ideale offerte gevonden en word er contact gelegd met het bedrijf.
2 dagen later gaan ze tijdelijk bij Georg en Jessie in wonen totdat alles verbouwd is.
Georg en Jessie hadden inmiddels ook al gehoord wat er was gehoord en ze waren er eerst niet blij mee dat ze niet meer gingen verhuizen maar begrepen het wel dat ze zich niet wilden laten opjagen door Tom.
Die avond belde Raven naar Bill en legde aan hem ook de situatie uit en hij was boos geworden op haar en Raven had terug gescholden naar hem en had toen opgehangen met tranen in haar ogen.
Na een half uurtje ging de telefoon weer en Gustav nam snel op.
Ow hallo Bill zei Gustav boos, je hebt haar van streek gemaakt Kaulitz siste hij hem toe, ze zit al te huilen sinds ze heeft opgehangen.
Je moet het eens bekijken van onze kant.....Weet je zeker dat je dat doet Bill, want op sommige momenten lijkt het er niet echt op hoor..... Ja Bill dat begrijp ik ook wel maar als je Raven had laten uitpraten
dan had je geweten dat we een verbouwing aan het doen zijn en dat het huis straks een fort is en dan is het huis Tom proof.....Ja Bill ik zal het haar zeggen al is het beter als je dat zelf doet hoor.
Ja ok ik zal naar haar toelopen en met zijn ogen rollend liep hij naar de slaapkamer die hij samen deelde met Raven.
Raven ik heb iemand aan de telefoon voor jou, en ze nam hem aan.
Raven hoorde ze iemand fluisteren, het spijt me zo dat ik niet naar je luisterde en dat ik boos werd op je.
Na 10 minuten kon ze er eindelijk tussen door komen en zei ze dat hij nu eindelijk zijn kop eens moest houden.
Bill hield zijn mond eindelijk dicht en Raven zei dat ze het hem allang vergeven had en toen begon Tammy te huilen.
Ik moet gaan zegt ze dan tegen hem, Tammy wilt haar flesje....ja ik bel je morgen nog wel even, doe de groetjes aan Laneice... jahaaa ik hou ook van jou mafketel en de verbinding werd verbroken.
In de deuropening stond Jessie met een flesje en ze pakte behendig de kleine Tammy uit de wieg.
Ze ging naast Raven liggen en legde Tammy tussen hun in en voedde haar op die manier.
Is het nu weer goed tussen jou en Kaulitz 2?
Ja het is weer uitgesproken met Kaulitz 2 en als het goed is weet Kaulitz 1 nog steeds niks dus dat moeten we dan maar zo houden dacht ik zo.. zei Raven tegen Jessie.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.