Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » hoofdstuk 6

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:24

2080

0

273



hoofdstuk 6

Jessie riep Adam bij zich en ze zei dat hij zijn schoentjes en jasje moest gaan pakken want ze zouden spulletjes gaan halen voor naar school.
Adam rende de gang in maar stopte direct toen hij Raven met Tammy de trap af zag komen.
Ga je ook mee Raven? vroeg hij zachtjes aan haar.
Waar ga je heen dan? vroeg Raven.
Ik ga met mama schoolspulletjes halen. antwoord de jongen.
Dat is goed zegt Raven glimlachend en ze pakt het jasje van Tammy en het autostoeltje.
Nadat ze allemaal gereed zijn stappen ze in de auto.
Wat wil je voor spulletjes Adam? vraagt Raven aan Adam.
Ik wil spulletjes van Cars zei de jongeman duidelijk.
Dan gaan we daarnaar opzoek zei Jessie grinnikend.
Eenmaal in de stad reed Jessie de parkeergarage in en parkeerde op de bovenste verdieping dat vond Adam altijd zo mooi.
Raven pakte de kinderwagen achter uit de auto en pakte toen Tammy eruit en legde haar in de wagen.
Adam hield de wagen vast terwijl Jessie naast hem ging lopen.
Ze kwamen bij een winkel uit waar Adam al spullen zag staan wat hij in zijn ogen wel voor school kon gebruiken.
Adam liep hevig stuiterend naar binnen en ze liepen naar de bekers en brood trommeltjes.
Hij zag wat hij wou en pakte het direct, en de tas hing even verder op dus die was ook zo uitgezocht.
Nadat Jessie had betaald gingen ze nog even een andere winkel in voor wat nieuwe kleren voor de kinderen.
Raven had een stoer tuinpakje gevonden voor Tammy en een klein shirtje met Animal erop dus die was weer helemaal blij.
Jessie had een spijkerjack gevonden met Elmo en een T shirt met Elmo.
Een paar nieuwe gympen maakte het af en ze liepen nadat ze afgerekend hadden terug naar de auto er was inmiddels alweer 3 uur voorbij en Tammy moest over een half uurtje haar fles weer hebben.
Bij het stoplicht begint Tammy al te mopperen en Adam begint weer zachtjes tegen haar te praten en ze word gelijk kalmer.
Ik weet niet hoe hij het doet zegt Jessie maar het lijkt wel of die 2 dezelfde energie delen.
Raven grinnikt en zegt dat zou best eens kunnen, ik vind het alleen maar grappig.
Als ze thuis komen staat Gustav al klaar met een flesje en Raven trekt snel Tammy's jasje uit en geeft haar aan Gustav.
Adam was druk zijn schoolspulletjes aan zijn vader aan het showen en die vond het ook allemaal mooi wat hij had gekregen.
De telefoon ging en Jessie nam op, Ow ej Bill.
Ik zal der even roepen momentje.
Raven ik heb Billa aan de telefoon voor jou, want schijnbaar neem jij je mobiel niet op.
Vreemd kijkt ze naar Jessie en neemt de telefoon over: Ej Bill, hoe is het sinds gisteren en waarom bel jij zo vroeg?
Nou begint hij, we hebben sowieso zometeen een interview en een shoot, en ik vroeg me af of alles goed gaat daar?
Lieve Bill, ik had je gisteren nog aan de telefoon weet je nog? dus hoe zou het in die paar uur tijd nu fout kunnen gaan?
Ze hoort Bill zuchten en ze weet dat er meer is maar dat ze dat nu niet te weten gaan komen.
Dan hoort ze Tom op de achtergrond zeggen:"Bill bel je minnares later maar op we moeten gaan kom nu".
Bill fluistert een "ik bel je later nog wel even doei doei", en net als Raven dat wilt zeggen hoort ze Tom zeggen je hebt toch niet echt een minnares he?.
Nee natuurlijk niet gek sist Bill hem toe en de verbinding word verbroken.
Even staart Raven raar naar de telefoon en besluit er maar niks over te denken..
Wat is er Raven vraagt Jessie dan.
Ow niks hoor Bill vroeg alleen of alles goed is maar ik heb het gevoel dat er iets heel anders aan de hand is eerlijk gezegd.
En toen kwam Tom zeggen dat ze naar een shoot moesten en dat hij op moest hangen en zijn minnares later terug moest bellen en Raven begint te lachen.
Jessie lacht mee en zegt dat Tom een sukkel is die altijd weer de verkeerde dingen weet te denken.
Gustav grinnikt en zegt ik ken hem niet anders, overal waar hij kijkt ziet hij sex, hij doet er misschien niet altijd wat mee, maar zijn gedachtes zijn vulgair..
Raven schiet in de lach en knikt.
Tammy word door Gustav in bed gelegd en Jessie en Raven beginnen aan het eten.
Als ze aan tafel zitten vraagt Raven voorzichtig wanneer er weer wat officieels is met de band en Georg en Gustav beginnen moeilijk te kijken.
Ok vertel op zegt Jessie wat strenger dan dat ze het bedoelde.
David belde vanmiddag eigenlijk en hij wil een mini tour doen in Amerika en daarna moeten we weer naar Japan.
Raven zit verstijfd en vraagt dan wanneer ze weg moeten.
Nu komende Zondag zegt Georg voorzichtig wetend dat Jessie dat niet gaat waarderen.
Jessie kijkt hem woedend aan en zegt:"Je gaat weg 1 dag voordat je zoon zijn eerste dag school heeft??"
Ja sorry, David heeft het allemaal geregeld en je weet dat we het niet voor het zeggen hebben wat de datums betreft.
Je had er wat van kunnen zeggen sist ze nu naar hem.
Je had kunnen zeggen ik kom 2 dagen later want Adam gaat die Maandag voor het eerst naar school en daar wil ik graag bij zijn.
Maar nee jij laat net als vroeger weer over je heen denderen.gilt ze uiteindelijk.
Raven staat snel op en trekt Adam uit zijn stoel die met open mond naar zijn ouders zit te kijken.
Ze neemt hem mee naar boven en langzaam beginnen de tranen te komen bij hem.
Gaat papa nu weg voor de band? vraagt hij aan Raven.
Ja lieverd, ze moeten op tour dat weet je wel toch? geeft ze als antwoord.
Ja maar dan is hij er niet bij als ik naar school ga voor het eerst. snikt de kleine man.
Dat klopt, maar ik weet zeker dat papa dat goed gaat maken met jou. zegt Raven zachtjes en veegt zijn traantjes weg.
Ik wil niet dat papa weg gaat zegt hij dan.
Maar lieverd, je vader moet toch centjes verdienen anders kan jij geen nieuwe kleertjes meer krijgen van mama en dan kan je niet meer naar de dierentuin.
Ow ja dat was ik even vergeten zegt de kleine man dan.


Beneden is Jessie nog steeds aan het schreeuwen tegen Georg en Gustav komt ook de kamer binnen gelopen.
Gaat het vraagt hij aan Adam en die knikt zachtjes met zijn hoofdje.
Ik ga je bad vullen zegt Raven tegen Adam en loopt weg.
Gustav neemt de jongen opschoot en zegt dat het wel goed komt tussen zijn mama en papa.
Raven riep Adam en die kwam snel de badkamer binnen.
Eenmaal in bad ontspande hij al snel door het speelgoed die hij had.
Raven glimlachte even en zag Jessie met tranen in haar ogen naar boven komen.
Die schudde haar hoofd een teken dat ze even met rust gelaten wou worden en de voordeur werd met een knal dicht gesmeten een teken dat Georg ook even tijd voor zichzelf nodig had.
Adam had dat gelukkig niet door en speelde lekker verder.
Na 20 minuten was hij in zijn pyjama gehesen en werd hij naar bed gebracht waar hij al snel in slaap viel nadat Raven had voorgelezen.
Gustav was op de slaapkamer met de baby en Raven ging naar beneden waar ze alles nog op de eet tafel aantrof dus ze ruimde de tafel af en vulde de vaatwasser.
Ze sloot de gordijnen en de achterdeur deed ze automatisch opslot en liep nadat ze alle lampen in de huiskamer en keuken uit had gedaan naar boven.
Het lampje naast de deur liet ze aan staan zodat als Georg thuis zou komen hij zou zien waar hij liep.
Jessie lag al in bed zag ze en sliep dus die liet ze ook met rust.
Eenmaal op de kamer keek ze naar Gustav die zenuwachtig naar haar keek.
Ok zei ze toen, wat is er mis..
David wil dat je mee gaat op tour.zegt hij zo zacht als hij kan.
David heeft niks te willen en nee ik ga niet mee op tour dat weet je. zegt ze kalmer dan hij had verwacht.
Dat zei ik ook al tegen hem maar hij blijft erop hameren dat jij en Tammy mee moeten.
Gaat Laneice ook mee? vraagt Raven nu aan hem.
Ik heb geen idee zegt hij zachtjes en Raven pakte haar mobiel en zond een berichtje naar Laneice.
Na een half uurtje kwam het verlossende woord van Laneice.
Ze ging ook mee op tour op verzoek van David en Bill.
Raven snapte er geen reet van, verwachtte ze nu echt dat Raven Jessie alleen ging laten hier.
En trouwens op tour betekende op tour met Tom en dat leek haar nu niet het verstandigste om te doen.
Laneice gaat wel mee op tour zegt ze dan tegen Gustav, alleen ik ga Jessie niet alleen laten en trouwens je weet dat als ik mee ga Tom er ook is dus dat lijkt mij nou niet echt een geslaagd plan jou?
Nee helemaal niet zei Gustav dan ook, hij keek op de klok en het was pas kwart over tien.
Ik ga David bellen zei hij nu en liep de kamer uit naar beneden.
Raven ging zich omkleden en hoorde toen gesmoord gescheld van beneden en liep naar beneden toe.
Daar zag ze een wit hete Gustav staan schelden tegen zijn telefoon en ze kon maar net behoeden dat hij hem tegen de muur aan knalde.
Ze nam het toestel over en vroeg wie ze aan de lijn had.
Hoi Raven dit is David,
Ow hai, even voor de duidelijkheid ik laat Jessie niet alleen achter met die kleine jongen, dus ik ga niet mee op tour.
Lieverd zei David toen en Raven keek even vies naar de telefoon maar luisterde dan toch maar weer.
ja, zei ze ongeduldig omdat David even gestopt was met praten.
Jessie gaat ook mee op tour zegt David uiteindelijk.
Echt niet zegt Raven dan tegen hem en ze zegt dat ze zo terug belt.
Dan rent ze de trap op en maakt dan toch Jessie maar wakker.
Zeg me alsjeblieft dat het niet waar is vraagt Raven aan Jessie.
Wat moet ik zeggen dat niet waar is zegt Jessie met een slaaphoofd.
Dat jij mee gaat op tour, fluistert Raven zachtjes.
Hoe kom je daar nu bij zegt Jessie dan.
Dat zegt David net tegen mij zegt Raven verontwaardigd.
Godver wat een lul, nee ik ga niet mee op Tour hoe komt die sukkel daarbij.
Omdat ik dat gezegd heb tegen hem zegt Georg die in de deuropening staat.
Nee Georg, ik ga niet mee onze zoon moet namelijk naar school Maandag en dat is ook belangrijk.
Hij is nog zo klein en hij kan les krijgen in de bus dat hebben Tom en Bill ook gedaan.
Jessie ik wil je niet alleen achterlaten, ga mee alsjeblieft.
Vergeet het zegt ze weer Tom en Bill waren wat 16 jaar oud toen ze via de computer school gingen volgen.
Adam heeft dat niet nodig ik ben thuis namelijk voor hem.
Jessie kom op het is maar anderhalve maand.
Jessie keek hem furieus aan en zegt NEE, IK EN ADAM GAAN NIET MEE!!!.
En trouwens Raven is net wat een week geleden bevallen van Tammy je kan niet verwachten dat ze dan met een baby naar Amerika vliegt en dan de bus in gaat.
Het tour leven is nog te zwaar voor haar en dat weet je!.
Raven was ondertussen al door Gustav uit de kamer vandaan getrokken en die zei je hoeft niet mee ons huis is volgende week klaar dus dan ben je ook veilig, het spijt me dat ik alweer zo snel weg moet.
Het is ok Gustav ik red me wel met Tammy, het is je werk en daar val ik echt niet over hoor lieverd en ze geeft hem een kusje op zijn mond.
Georg kwam de kamer weer uit en zegt dat Jessie niet mee gaat op tour.
Maak je maar niet druk ik namelijk ook niet zegt Raven tegen hem en hij knikt en loopt weer terug de kamer in.
Waar is David nu mee bezig zegt Raven zachtjes en ze pakt de telefoon weer en belt David terug.
Hoi Raven en heb je met Jessie gesproken?? vraagt hij dan..
Ja dat heb ik inderdaad en we gaan beide niet mee op tour dus dan weet je dat.
Jamaar begint hij, maar verder komt hij niet want Raven kapt hem af en zegt dat hij op moet houden met dit soort geintjes want ze zijn niet achterlijk..
David glimlacht aan de andere kant van de lijn en zegt dat het wel goed zit.
Dag David, zegt Raven bot en hangt zo op..
Gustav grinnikt en zegt je bent wel hard voor hem he.
Dan moet hij zich niet zo voor Tom zijn karretje laten spannen en dat weet jij net zo goed als dat ik dat weet..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.