Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » hoofdstuk 7
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
hoofdstuk 7
Bill krijgt later als hij thuis is een belletje van David met de mededeling dat Raven en Jessie niet mee gaan met de tour.
Nou waarom nou niet dit gaat zo saai worden voor Laneice dan.
Ja waarschijnlijk wel maar je begrijpt toch wel waar dat mee te maken heeft hé zegt David tegen Bill.
Ja ik heb wel een vermoeden. zegt Bill dan.
Ok nou ik moet gaan Bill want ik heb een tweede gesprek hangen hier, ik spreek je morgen wel weer even.
Ja dat is goed David, thnxx voor je belletje.
Is goed man, mazzels zegt David.
Bill loopt naar de huiskamer waar Tom zit en Laneice bezig is met de kids.
En wat had David? vraagt Tom dan aan Bill.
Nou het zit zo begint Bill dan, Raven en Jessie gaan beide niet mee op tour.
Tom's ogen schieten vuur maar hij vraagt nog redelijk kalm waarom gaan ze niet mee dan?
Nou omdat Adam vanaf Maandag voor het eerst naar school gaat en Jessie vind het belangrijk dat hij dat niet mist.
Ok maar dat is Jessie, en Raven dan? vraagt Tom snel erachteraan.
Die is nog geen week geleden bevallen, wil je die echt al in een vliegtuig zetten en daarna zo de tour bus in.
Tom schudde zijn hoofd en zei dat hij gelijk had, daarna stond hij gelijk op en liep naar zijn kamer.
Die is niet blij zegt Laneice nu, nee die is niet blij bevestigd Bill.
Maar nu heb ik een ideetje voor jou zegt hij met een glimlach.
Ow vertel zegt Laneice glimlachend.
Wat als jij nu ook naar Duitsland gaat, en je blijft bij Jessie en Raven met de kleintjes, misschien kan je dan ook je ouders weer bezoeken en je bent dan weer even bij de meiden.
Omg zou je dat echt niet erg vinden? vraagt ze voorzichtig.
Nee meis ik vertrouw jou, jij mij dus het komt allemaal goed dat weet ik zeker.
Wanneer mag ik naar ze toe? vraagt ze nog steeds op haar hoede.
Ik zal kijken wanneer er tickets zijn voor je en Bill verlaat de huiskamer.
Tom komt weer aan lopen en zegt: Dus jij gaat naar Duitsland om bij Raven en Jessie te verblijven met de meiden?
Dat gaat je lekker niks aan Tom, en ze staat op en neemt de meiden mee naar hun eigen kamer.
Tom gromt even en zit een nieuw plan uit te dokteren en weet gewoon dat hij dus mensen van buitenaf nodig gaat hebben.
Hij duikt zijn telefoon in en kijkt door zijn contactenlijst.
Al snel heeft hij wat dingen op het oog en belt hij de mensen op die hij denkt nodig te hebben.
De grijns die zijn gezicht nu siert zal hem niet in dank worden afgenomen als Bill erachter komt wat hij nu weer van plan is dus hij gaat maar een stuk met de hond lopen zodat het niet teveel opvalt.
Bill loopt naar Laneice en zegt dat ze Zaterdag avond om 21.00 uur zal vertrekken naar Duitsland en dan zal ze er rond 10 uur in de ochtend zijn.
Das mooi ik ga vast de koffers inpakken zegt ze en de meiden blijven rustig spelen met de nanny.
Bill helpt haar en samen zijn ze een hoop lol aan het trappen als Bill haar opeens vastpakt en kust.
Hij streelt haar rug en is op zoek naar de zoom van haar shirt, als hij die dan eindelijk heeft trekt hij het uit en gooit hij het aan de kant.
Zijn shirt volgt hetzelfde voorbeeld als dat van haar en ligt al snel op de grond.
Laneice haar broek word ook uitgetrokken en hij dringt met zijn vingers haar slipje binnen en streelt haar klitje.
Ze kreunt luid en Bill weet dat hij dan door moet gaan maar hij speelt het gemeen en stopt.
Laneice kijkt hem smekend aan en zegt ga nou door ik was er bijna.
Ik weet het fluistert hij maar ik ben niet van plan om nu al klaar te zijn dus hij trok nu zijn broek uit en duwde haar op haar knieën.
Laneice weet wat er van haar verwacht word en ze streelt met haar handen langzaam over zijn bovenbenen naar zijn kruis.
Bill houd zijn adem in en voelt hoe Laneice zachtjes streelt over zijn hard wordende lid.
Dan plaatst ze voorzichtig haar lippen om zijn eiken en zuigt zich vast, met haar tong streelt ze zijn eikel en Bill kreunt luid.
Ze komt naar voren en laat zijn lid dieper in haar mond glijden waardoor Bill naar adem hapt en zijn hoofd achterover laat vallen.
Dan trekt hij haar naar boven en gooit haar neer op het bed, hij gaat op zijn knieën tussen haar benen zitten en rukt haar onderbroek stuk.
Het stukje stof verdwijnt richting de grond en Bill laat zich naar voren vallen, hij neemt dan zijn lid in de hand en streelt met zijn eikel langs haar klitje.
Laneice kreunt ervan en Bill grijnst.
Hij blijft dat even doen en laat zich dan langzaam naar binnen glijden.
Laneice kijkt hem aan en hij ziet hoe haar ogen weg draaien als hij hard begint te stoten.
Ze wisselen een aantal keer van standje voordat Bill zijn orgasme beleefd hij laat zich op haar neervallen en hijgt.
Dat was heerlijk mompelde hij zachtjes.
Laneice kruipt onder hem vandaan en stapt snel onder de douche.
Tom is inmiddels ook al thuis met de hond en als hij Bill ziet grijnst hij alleen maar.
Houd je waffel Tom is het enige wat er nu uit Bill zijn mond komt en dan schieten ze beide in de lach.
Laneice komt dan naar beneden en weet dan al precies hoe laat het is en vlucht de keuken in.
Ze begint aan het avond eten en als ze dan eenmaal aan tafel zitten vraagt Tom aan Bill: hoezo laat je haar nu eigenlijk naar Duitsland gaan?
Tom houd je erbuiten sist Laneice nu wat haar een kwade blik van Tom oplevert.
Ik ben niet bang voor jou Tom dus gedraag je en ga anders op zoek naar een huis voor jouzelf dan kan je doen en laten wat je wilt.
Bill kijkt geschokt naar Laneice en roept dan: Dat zeg je toch niet tegen mijn broer, wie denk je wel niet dat je bent!.
Ik ben je vriendin Bill zegt ze dan droog.
Ja maar dat betekend niet dat je men broer zomaar eruit kan zetten zet hij dan weer.
Nou het zou wel tijd worden weet je, misschien dat hij dan eens een meisje vind en dat hij Raven dan met rust laat.
Tom kijkt haar nu dodelijk aan en zegt jij weet net zo goed dat zij niet bij Gustav hoort en dat zal ze alleen zelf nog moeten gaan inzien, en dat kan dus alleen als ik weer in haar leven kom.
Dat is gelul Tom je bent gewoon geobsedeerd door iemand die gelukkig is met een ander. zegt Laneice nu.
En jij Bill denk jij er ook zo over of steun jij mij hier in? vraagt Tom dan weer.
Nee Tom ik steun je deze keer niet hierin, Raven is gelukkig met Gustav ze hebben samen een prachtig kindje gekregen je gaat niet verwachten van mij dat ik dat ga verkloten omdat jij haar wilt.
Hun Bill, Hun ik laat het kindje niet achter bij Gustav, ik neem haar er graag bij. zegt Tom.
Bill schud zijn hoofd en zegt dat hij normaal moet doen en haar met rust moet laten.
Begrijp je dan niet Tom, dat jij de reden bent dat ze niet mee op tour gaat?
Tom kijkt hem aan en grijnst dan, hij staat op en verlaat de eetkamer.
Bill en Laneice blijven verbaasd achter en het enige wat Laneice zegt is: Die is blijkbaar weer wat van plan.
Ik ben bang van wel zegt Bill nu ook en ik hou men hart vast want die grijns voorspelt niet veel goeds.
Tom nam zijn telefoon weer toen hij op zijn kamer zat en belde naar David.
Wat kan ik voor je doen Tom vroeg David nadat hij had opgenomen.
Nou, zegt Tom grinnikend, Ik heb eigenlijk een klein ideetje waar ik een klein beetje je hulp bij nodig heb.
Tom laat Raven nou gewoon met rust alsjeblieft, dit gaat alleen maar meer gezeur opleveren en dat weet je.
Boeit me niet David ik dacht dat jij dat ondertussen wel zou weten, Bill steunt me al niet meer ga me nu niet vertellen dat jij het ook op hebt gegeven hé, want dan moet ik opzoek naar een nieuwe manager voor Tokio Hotel hoor.
Nee, Tom dat is niet nodig zei David zuchtend.
Nou kijk het zit zo, over anderhalve maand moeten we in Japan spelen, en het zou leuk zijn als de meiden er ook bij zouden zijn maar dan als verassing voor de jongens.
Dan heeft Raven ander halve maand de tijd gehad om helemaal op de been te zijn, en ik kan dan mijn slag slaan of in ieder geval een begin daarmee maken.
Tom ik weet het niet hoor ze zijn koppig dat weet je.zegt David voorzichtig.
Ja dat weet ik wel maar je zou het erop kunnen gooien dat we voor het eerst Monsoon daar gaan spelen en dat het voor ons heel belangrijk is dat we dat kunnen delen met onze liefjes.
Ok Tom ik ga mijn best voor je doen zodra we op weg zijn dan bel ik naar ze en dan regel ik het ok??
Prima zei Tom nu blij en hij ging er relaxter voor liggen.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.