Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 10
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 10
Langzaam verbreekt Tom de kus en grijnst.
God je smaakt nog steeds zo lekker als toen.zegt hij zachtjes.
Raven rolt met haar ogen en loopt de kamer uit.
Bij gustav in de kamer terug gekomen kijkt hij haar aan, gaat het wel vraagt hij aan haar.
Ja Gustav het gaat prima zegt ze en ze gaat bij hem zitten, Ze gaat tegen hem aan zitten en vraagt hoe alles tot nu toe is gegaan.
Het gaat allemaal prima zegt Gustav lachend.
De fans zijn weer zoals altijd druk en luid, maar trouw aan ons.
Tom is al aangerand geweest, normaal zou hij daar gebruik van hebben gemaakt maar deze keer helemaal niks..
Oh dat is zijn probleem zegt ze zachtjes.
Gustav duwt haar iets van hem af en kijkt haar aan.
Vertel wat is er gebeurd? zegt hij streng.
Raven sluit haar ogen even maar besluit nog niks te zeggen en schud haar hoofd, Nee er is echt niks man.
Gustav knikt en drukt zijn lippen op die van haar.
Raven glimlacht en zegt ik heb jou ook wel gemist hoor en ze voelt hem glimlachen tegen haar lippen.
Zullen we gaan slapen vraagt Gustav aan haar.
Ja dat lijkt me erg prettig eerlijk gezegd en ze pakt haar spullen en gaat zich omkleden.
Gustav maakt nog een flesje klaar voor de nacht en kleed zich dan uit en gaat alvast liggen.
Raven komt in een slaapjurkje uit de badkamer vandaan en hij zucht.
Is er wat aan de hand vraagt Raven zachtjes.
Nee,lieverd ik kan alleen niet wachten tot ik je weer mag aanraken en we weer mogen vrijen.
Raven knikt en zegt ik ook niet, maar nog 4 weken dan mogen we weer.
Hij grijnst en hij zegt dan zal ik je alle hoeken van de kamer laten zien.
Omg Gustav, dat hoor je niet te zeggen en samen schieten ze in de lach.
Gustav trekt haar in zijn armen en al snel liggen ze te slapen.
Tom ligt wakker in zijn kamer en is een plan aan het opstellen om Raven deze maand in te laten zien dat zij van hem houd en niet van Gustav.
Raven word die nacht wakker van Tammy en gaat haar flesje op warmen.
Ze verschoont haar nog even en neemt haar dan mee naar het zit gedeelte waar ze haar haar flesje geeft.
Ze denkt aan Tom die haar hierheen lokte, ze dacht aan de zoen die hij haar net had gegeven.
God waar heb ik me zelf nu weer in genesteld fluistert ze zachtjes.
Na het flesje legt ze Tammy weer in het bedje en gaat even op het balkon staan.
Tom staat ook op het balkon en hij ziet haar.
In 1 simpele beweging staat hij naast haar en ze wil het op een gillen zetten maar hij drukt snel zijn hand op haar mond.
Ik ben het maar zegt hij nog liefjes tegen haar.
Ja, nee dat is lekker bemoedigend zegt ze sarcastisch terug.
Tom kijkt haar glimlachend aan en zegt ik heb je gemist.
Ik was juist zo blij dat ik van je af was Zei Raven nu weer terug.
Tom knijpt zachtjes in haar arm en zegt dat ze niet zo bijdehand moet doen.
Haar gezicht betrekt, hij laat los en trekt haar weer tegen zich aan.
Hij kijkt haar in de ogen en komt weer dichterbij, zijn lippen bereiken haar lippen en hij streelt haar onderlip met zijn tong en automatisch opent Raven haar mond en zo staan ze een poosje samen te zoenen.
Dan trekt Raven terug en zegt dat Gustav elk moment wakker kan worden en dat hij moet gaan.
Tom grijnst en zegt tot morgen lieverd.
Ja ja What ever zegt ze en gaat snel naar binnen.
Tom springt snel terug naar zijn balkon en Raven gaat balend naast Gustav liggen.
Gustav merkt er gelukkig voor haar niks van en slaapt verder.
De volgende dag word Raven pas om 10 uur wakker, ze ziet Gustav al met de kleine in zijn armen staan en ze glimlacht als ze dat ziet.
Heeft ze al gegeten vraagt Raven zachtjes.
Ja natuurlijk heeft deze schoonheid al gegeten, ze is zelfs al verschoond en heeft een mooi pakje aangekregen en nu ligt ze op haar mama te wachten dus als die ook even in beweging komt zegt hij met een knipoog.
Raven grijnst en stapt uit bed.
Jeetje zegt Gustav opeens bezorgt wat heb jij nu gedaan en hij pakt haar arm vast waar een paar blauwe plekken op staan.
Ik heb geen idee zegt Raven zachtjes, vast gestoten ofzo.
Gustav kijkt nog eens en zegt dat is een afdruk van iemand zijn vingers, Raven wie heeft jou zo beet gepakt?
N..niemand Gustav echt niet.fluistert ze nu.
Gustav loopt naar het bedje van Tammy en legt haar daarin.
Dan loopt hij terug naar Raven en gaat met zijn armen gekruist voor haar staan.
Nog een keer zegt hij dan zachtjes.
Wie heeft dit gedaan, Raven?? vraagt hij nog eens maar wel strenger dan daarvoor.
Raven durft hem nu niet meer aan te kijken en kijkt naar de deur.
RAVEN!! roept hij dan opeens en ze schrikt zich wezenloos
Wat? Fluistert ze.
Wie heeft jou zo vast gepakt sist hij nu.
Uiteindelijk zegt ze heel zacht Tom.
Hij kijkt haar aan en vraagt waarom hij dat had gedaan.
Dan stort Raven in en huilt alleen nog maar.
Oh god meisje wat heeft hij toch gedaan zegt hij zachtjes en sluit haar in zijn armen.
Raven staat dan toch op en loopt naar haar broek, daar haalt ze haar mobiel uit en laat hem de berichtjes lezen die TOm had gezonden.
Gustav trekt helemaal wit weg en moet erbij gaan zitten.
Is dat de reden waarom je hier bent vraagt hij dan voorzichtig.
Raven knikt en zegt huilend dat ze hem niet kwijt wilt maar Tom gaat eisen stellen de komende tijd en ze weet niet wat er dan nog kan gebeuren.
Weten de meiden dit al? vraagt Gustav.
Nee ik ben midden in de nacht vertrokken en ik moet ze nog bellen.
Nou doe dat maar even ik denk dat die 2 zich onwijs veel zorgen maken nu.
Raven knikte en zocht Jessies nummer op.
Hij ging 4 keer over en Jessie nam op.
Jessie je spreekt met Raven zei Raven zachtjes.
WAAR THE FUCK HANG JIJ UIT???,:Roept Jessie nu.
Ik uhm ben in Amerika bij Gustav.zegt Raven weer.
WAAROM?, Gustav had je verboden om te komen en dan ga jij stiekem zonder ons op de hoogte te stellen wat voor een vriendin ben jij in godsnaam!!
Ik heb een briefje achtergelaten op mijn bed jess.
Dat heb je niet want we hebben niks gevonden. roept Jessie alsnog.
Het lag er toch echt misschien is ie eraf gevallen ofzo. Zegt Raven met tranen in haar ogen.
Jessie loopt naar boven en gaat op haar knieën bij het bed zitten en vind inderdaad de brief onder het bed.
Oeps... zegt ze dan..
Raven schiet even in de lach en zegt Droogkloot.
Jessie grinnikt even en vraagt dan:"Waarom zit je dan eigenlijk in Amerika meisje?
Nou omdat ik dreig sms'jes kreeg van Tom dat ik moest komen anders zou hij Gustav wat aan doen.Antwoord Raven eerlijk.
Dit meen je niet? Vraagt Jessie verbaasd.
Toch wel zei Raven nu, hij had me een sms gestuurd dat als ik niet zou komen dat hij ervoor zou zorgen dat Gustav of in een kist terug thuis zou komen of anders in het gips.
Ik kon dat niet over mijn hart verkrijgen dus vandaar dat ik weg ben gegaan, weer niet boos alsjeblieft.
Nee dat begrijp ik wel en ik ben ook niet echt boos ofzo, maar ik was eerder bang dat er wat was gebeurd ofzo.
Ja Tom is er gebeurd zei Raven bitter ik weet niet meer wat ik moet doen hoor.
Ik weet alleen dat als ik niet doe wat hij zegt er wat met Gustav zou gaan gebeuren.
Dan word Raven geroepen.
Ik moet gaan zegt ze tegen Jessie en ze nemen afscheid.
We moeten gaan ontbijten anders kan het niet meer namelijk zegt Gustav nu en die heeft de kleine al in de wagen gelegd.
Samen gaan ze naar beneden waar ze de rest ook aantreffen.
Tom zit achterlijk te grijnzen terwijl Bill en Georg bezorgd naar Raven kijken.
Raven kreeg haar broodje amper weg omdat Tom steeds zat te staren naar haar.
Die werd weg geroepen door David en direct kwamen de vragen van Georg en Bill.
Raven beantwoorde alles en vertelde waarom ze hier was en iedereen keek verbaasd naar Raven.
Mijn broer is een psychopaat geworden piept Bill nu.
Ik red me wel zegt Raven zachtjes en dan komt Tom er weer bij zitten.
Zo gaan we vandaag nog wat leuks doen vraagt hij dan aan de rest.
Raven kijkt hem verdwaast aan maar zegt niks.
Gustav neemt Raven bij de hand en samen met de baby lopen ze naar buiten.
Tom bijt op zijn lip maar besluit het advies van David toch maar op te volgen aangezien hij best wel gelijk had net tijdens het gesprek.
Bill kijkt hem aan en zegt waar denk jij nu weer mee bezig te zijn!.
Maak je niet druk Bill ik weet dat ik fout zit en ik hou er al mee op.
Bill kijkt hem doordringend aan en zegt ik hoop dat je je aan je woord houd.
Ik beloof hierbij plechtig dat ik Raven niet meer dwing om dingen te doen die ze zelf niet wilt, OK?? nu blij Bill??
Ja nu ben ik blij zegt Bill arrogant terug.
Tom knikte alleen maar en zat inmiddels te bedenken hoe hij het voor elkaar kon krijgen dat het stel ruzie zou krijgen zodat hij haar kon troosten en zo haar vertrouwen weer zou krijgen..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.