Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 11

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:27

2166

0

269



Hoofdstuk 11

Die avond hadden de jongens weer een concert en Raven was met Tammy in het hotel gebleven.
Tammy had net der laatste voeding gehad en Raven lag op het bed een film te kijken.
Gustav was afgepeigerd en was blij dat ze eindelijk na de meet and greet naar het hotel gingen.
Daar stonden ook nog tientallen fans te wachten op een handtekening.
Hij zuchtte en David zei dat ze maar gewoon naar binnen moesten gaan en lekker moesten gaan slapen.
Gustav wist niet hoe snel hij de andere voorbij moest gaan en Bill grinnikte volgens mij mist hij iemand.
Georg bromde dat hij ook iemand miste maar daar werd niet naar gevraagd.
Dan had je der wat strakker moeten houden dan was ze hier nu ook zei Tom gemeen.
Georg keek Tom aan en zei dat hij zijn vervelende kop dicht moest houden en eerst zelf maar eens een wijf moest zien te scoren die vrijwillig bij hem bleef.
Tom bleef staan en ging toen de bar in.
Pissig bestelde hij een biertje toen hij een vriend van hem belde.
Hij legde zijn plan voor en de jongen wou graag meewerken.
Daarna belde hij David en verzocht hem dat Gustav het heel erg druk zou gaan krijgen de komende tijd en dus geen tijd had voor Raven en Tammy.
Nee dit kan je niet menen zei hij nu tegen Tom.
Tom grijnsde alleen maar en zei je doet het maar gewoon David je weet wat er tegenover staat.
David zuchtte en zou het gaan inplannen.
Tom ging nu tevreden naar boven waar hij zacht gepraat uit de kamer van Raven hoorde komen.
Jaloers liep hij door en ging snel slapen.
De volgende dag om 11 uur kwam de jongen aan die een vriend was van Tom alleen mochten ze dat niet laten merken.
Raven zat al in de ontbijtzaal met Tammy terwijl de rest nog lag te slapen.
De jongen kwam binnen en zag haar al zitten, hij liep naar haar tafeltje en vroeg of hij bij haar mocht gaan zitten aangezien de rest al bezet was.
Raven had geknikt en de jongen schoof aan, Ik ben Dio en jij?
Mijn naam is Raven zei ze en ze keek hem in zijn gifgroene ogen.
Een blos kwam nu op haar wangen te liggen en ze keek snel weg.
En wie is deze prachtige jongedame vroeg hij nu aan Raven terwijl hij naar Tammy wees.
Dit is Tammy-Lynn, maar we noemen haar Tammy.
Is haar vader mee? vroeg Dio nonchalant.
Ja, die slaapt nog heeft een drukke avond gehad gisteren.
Voor zijn werk bedoel je? Vroeg Dio weer gedesinteresseerd.
Ja hij is drummer bij een bekende band, antwoordde Raven nu weer.
Welke band? Of mag ik dat niet weten zei Dio grinnikend.
Nou van mij wel hoor.zei Raven lachend.
Hij is de drummer van Tokio Hotel.zei ze zachtjes zodat niet iedereen dat zou horen.
Nou dan heb je wel een bekende man aan de haak geslagen.zei Dio plagerig.
Raven grinnikte en zei we zijn niet getrouwd hoor, hij is nog steeds mijn vriendje.
Dio keek haar verbaasd aan en zei toen, Niet getrouwd?? Wie wil er nu niet trouwen met een pracht meid als jij??
Hahaha Ooit zullen we vast trouwen maar nu gaan we eerst genieten van onze dochter antwoordde Raven lachend.
Ik ben serieus hoor zegt Dio nu, wat als je nu iemand tegen komt he, en die ziet jou wel zitten?
Dan heeft diegene lekker pech want ik hou van Gustav en van niemand anders.
Dan nog zei Dio, als je mijn meisje had geweest dan hadden we nog voor de geboorte van ons kindje getrouwd.
Nu kan hij je zo dumpen als hij wilt, en vreemdgaan met fans omdat er toch geen verbintenis is tussen jullie.
Raven keek hem aan en zei toen zeer serieus: Dan is het maar goed dat Gustav zo gelukkig niet in elkaar zit, je vergist je namelijk met Tom..
Oh is dat de player van de band vroeg hij zachtjes.
Ja dat is hem, kijk daar komt hij net aanlopen.zegt ze boos.
Oeh volgens mij mag je hem niet zo.
Is het zo duidelijk zegt ze lachend.
Ja dat is redelijk duidelijk, zegt hij lachend terug.
Hoi Raven mag ik bij je komen zitten? Vraagt Tom liefjes.
Nou liever niet zegt Raven pissig.
Dio grijnst en zegt dat Tom moet oprotten en hun niet moet storen in hun onderonsje.
Tom steekt zijn handen de lucht in en verlaat het tafeltje.
Als hij zijn rug toe gekeerd heeft grijnst hij gemeen en is blij dat het plannetje enigszins werkt.
Dan zit hij Gustav en zegt gemeen tegen hem, nou het ziet er naar uit dat Raven vriendjes maakt Gusti terwijl hij naar Raven wijst.
Hij ziet de blik van Gustav donker worden en die loopt boos naar het tafeltje.

Tom loopt grijnzend weg en stop daar op tijd mee als hij Bill ziet aankomen.
Goedemorgen broer zegt die tegen hem en Tom begroet hem terug.
In zijn kamer zit hij te wachten op het belletje van Dio met het nieuws hoe het vordert.
Dan gaat zijn telefoon en hij neemt op.
Met Dio hoort hij dan.
Met Tom zegt Tom lachend.
En hoe is het gegaan vraagt Tom nu nieuwsgierig.
Ja wel goed eigenlijk, ze is een hele lieve en vooral open meid die zonder dat ze het echt doorheeft antwoord geeft op vragen waar ze eigenlijk niet op hoort te antwoorden.
Haha alleen maar goed voor jou op het moment dan weet je het beste wat je ermee aan kan..
Daarom zegt Dio lachend tegen Tom.
Hoe reageerde Gustav eigenlijk? Vraagt Tom dan opeens.
Nou nadat Raven hem even raar aankeek omdat hij zo boos aan kwam lopen, maar hij dimde daardoor al snel in..
Ze heeft me netjes voorgesteld en uitgelegd dat ik daar zat omdat alle tafeltjes vol zaten.
Gustav valt wel mee eigenlijk maar het gaat goed komen Tom dat beloof ik je, voor je het weet staat ze huilend bij jou aan de deur en kan je je gang gaan.
Bedankt Dio, ik weet zeker dat dit gaat werken, hoelang het ook moet gaan duren.
Ik ben er voor je, ik ben je zoveel verschuldigd dus ik maak deze klus af voor je..zegt Dio nu.
Dat weet ik zegt Tom nu ook en ze zeggen gedag en de verbinding word verbroken.

Raven en Gustav zitten te praten over wat ze zouden kunnen doen vandaag tot David aan komt lopen en zegt dat Gustav over een uurtje een interview heeft.
Hij knikt en neemt afscheid van Raven.
Al snel zit Dio weer bij haar en ze gaan samen de stad verkennen en komen expres langs het gebouw waar Gustav het interview heeft alleen weet Raven dat niet.
Gustav ziet ze samen lachen en hij ziet hoe Dio zijn hand op Ravens onderrug legt om haar zo langs de mensen te begeleiden die eraan komen lopen.
Woede begint op te borrelen maar hij laat niks merken want hij zit de komende 2 uur daar in het gebouw.
Als hij dan s'avonds weer in het hotel aan komt zit Raven al op hem te wachten met een film en wat lekker te snoepen.
Hij is het voorvalletje weer helemaal vergeten en Raven verteld hem ook niks.
De volgende morgen zitten ze weer samen te ontbijten en Dio zit alleen als David weer aan komt lopen.
Sorry Gustav maar vandaag is die fotoshoot weet je nog en Gustav moet alweer afscheid nemen van Raven.
Dio ziet dat en komt alweer snel bij haar zitten, Tammy maakt kirrende geluidjes waar hij dan weer op reageert wat Raven weer aan het lachen maakt.
Ga je mee naar het park vraagt hij dan, en Raven stemt in het is prachtig weer dus waarom niet.
Ze pakken een Taxi en komen uit bij het park, een gedeelte is afgesloten maar Raven heeft dat niet echt door maar Gustav ziet haar weer met Dio en het maakt hem steeds pissiger maar hij weet
ook wel dat als hij het gaat verbieden dat ze alleen maar meer met hem om zal gaan.
Hij bijt dus wederom op zijn lip.
Tom die hun ook al gezien had kan alleen maar grijnzen en ze gaan verder met de shoot.
Dio brengt Raven en Tammy weer netjes terug bij het hotel terwijl hij zelf weg moet naar het volgende hotel wetende dat hun daar morgen aan zullen komen maar dat weet Raven weer niet.
Ze nemen afscheid en knuffelen elkaar net op het moment dat Gustav en de rest weer aankomen.
Gustav pakt Raven bij haar arm en trekt haar mee terwijl hij de wagen voort duwt.
Raven probeert zich los te trekken maar heeft geen succes.
Eenmaal op de kamer vraagt ze waar hij last van heeft.
Het is niet leuk Raven, begint Gustav nu, om mijn meisje elke keer met een jongen te moeten zien.
En te moeten aankijken hoeveel plezier ze wel niet hebben sist hij nu erachteraan.
Gustav lieverd begint Raven glimlachend,Hij is een vriend, JIJ bent mijn vriendje en mijn vriendje is op het moment erg druk met zijn werk.
Maar mijn vriendje kan niet van mij verwachten dat zijn meisje de hele dag op de kamer blijft zitten.
Er is genoeg te doen in het hotel zegt Gustav nu weer.
Gustav het is heerlijk weer buiten en jij verwacht van mij dat ik binnen blijf met Tammy.
Think again, zegt ze nu boos.
Gustav bromt dat hij dat inderdaad van haar verwacht.
Raven kijkt hem aan en zegt ik moet even weg hier, Tammy laat ik even bij jou en ze loopt de kamer uit.
Tom die alles gehoord heeft wrijft in zijn handen.
Raven loopt pissig het hotel uit en gaat het eerste de beste kroeg in die ze tegen komt.
Gelukkig voor haar geeft ze geen borstvoeding en besteld een biertje.
Na zeker 8 bier gaat ze terug naar het hotel waar Tom al in de lounge zit om haar op te wachten.
Hij zit haar binnenkomen en ziet gewoon dat ze gedronken heeft.
Oh dit meen je niet fluistert hij eerder naar zichzelf dan voor de mensen om zich heen en staat snel op.
Raven?? vraagt hij bezorgt, Wat is er aan de hand waarom ben je dronken.
Ik ben niet dronken lispelt ze zachtjes en struikelt over Tom zijn voet.
Hij kan haar net op tijd opvangen en grinnikt.
Kom ik breng je naar Gustav. zegt hij dan.
NEE ik wil NIET naar Gustav sist ze dan.
Tom grinnikt weer en zegt dan breng ik je wel naar Bill, bij mij kan je niet blijven dan vermoord Gustav me.
Ja dat weet ik wel zeker zegt ze dan Lachend terug.
Hij loop met Raven naar de kamer van Bill en klopt aan.
Tom wat doe jij nu weer met Raven? vraagt Bill een beetje boos.
Nou Raven heeft volgens mij een beetje ruzie met Gustav en is een kroeg in gedoken als ik het goed heb.
Nu is ze bezopen maar wilt niet terug naar Gustav en bij mij is geen optie dat had ik je beloofd dus breng ik haar maar naar jou toe.
Hier is ze het veiligst, zegt Tom nog droog erachteraan.
Bill rolt met zijn ogen en neemt Raven over.
Bedankt Tom zegt hij nog en sluit de deur weer af.
Raven waarom ben je dronken? vraagt hij aan haar.
Weet ik veel Gustav verbood me om naar buiten te gaan dus werd boos, ben een kroeg in gegaan en heb een paar pilsjes op.
Lekker duidelijk Raven mompelt Bill en hij zet haar op zijn bed.
Langzaam trekt hij haar schoenen uit en duwt haar achterover.
Hij maakt haar spijkerbroek open en trekt die ook uit.
Zo, nu je sokjes en je shirtje want daar kan je niet in slapen hoor.
Raven komt langzaam weer naar boven en probeert haar shirt uit te krijgen, ze verliest haar evenwicht en valt bovenop Bill.
Ik weet dat je me lief vind Raven maar dit is overdreven zegt Bill dan lachend.
Je ligt wel lekker mompelt Raven grinnikend.
Bill draait zich om en zegt dan jij legt ligt lekkerder zegt hij dan grijnzend.
Kaulitz ga van me af ik moest men shirtje uit doen weet je nog..
Ja ik weet het lieverd kom maar en hij trekt haar omhoog zodra hij zelf staat.
Hij helpt met het shirtje en dan klikt hij haar BH los en die valt op de grond.
Hoe deed je dat nu vraagt ze nog raar aan hem.
Jaren lang oefenen op Laneice zegt Bill dan droog en samen schieten ze in de lach terwijl Bill een shirt van hem over haar hoofd heen trekt waardoor ze weer haar evenwicht verliest.
Kom lieverd, je moet gaan slapen nu dan ga ik Gustav laten weten dat je bij mij bent.
Nee je laat hem maar in zijn sopje zitten zegt ze boos.
Ok ok ga nu maar slapen zegt Bill snel.
Als ze dan eindelijk slaapt belt Bill naar Gustav die al snel heeft opgenomen.
Bill heb jij Raven gezien vraagt Gustav angstig aan hem.
Ja Gustav, Ze is hier bij mij.
Tom kwam haar beneden in de lounge tegen, ze is dronken en ze wou niet naar jou toe omdat jullie ruzie hadden gehad.
Tom heeft haar gevonden vraagt Gustav nu raar.
Ja ik vind het ook verbazingwekkend dat hij er geen misbruik van maakt.
Wou ik net zeggen zegt Gustav nu.
Maar ze slaapt nu en ze zal morgen wel een kater hebben als we door gaan naar het volgende plaats.
Ja maar ze is veilig en dat is voor mij even het belangrijkste, dank je wel Bill je bent een goede vriend.
Geen dank Gustav ga maar slapen morgen weer een drukke dag voor de boeg namelijk..
Slaap wel Bill.
Slaap wel Gustav, tot aan het ontbijt....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.