Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 12
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 12
De volgende ochtend word Raven wakker met een kater.
Ze komt kreunend omhoog en ziet dan dat dat haar kamer niet is.
God wat heb ik nu weer uitgeplozen zegt ze dan.
Dan schiet de ruzie tussen haar en Gustav weer in haar hoofd, de kroeg,Tom en dan Bill.
Die op dat moment in alleen een handdoek de kamer weer in komt lopen.
Oh god, zegt ze zachtjes en Bill glimlacht.
Ik wou je net wakker gaan maken zegt hij dan, want je moet je opknappen we gaan zo de bus in lieverd.
Raven laat zich achterover vallen en vraagt dan maar voor de zekerheid of ze nog rare dingen had gedaan vannacht.
Nee hoor, je bent nadat ik je heb geholpen met omkleden als een blok in slaap gevallen dus maak je maar niet druk.
Ik heb bij Gustav wat kleding voor je gehaald en nu moet je gaan douchen hup hup.
Ik wil niet bromt ze dan.
Als je nu niet gaat laat ik mijn handdoek vallen en kleed ik me hier waar je bij bent om.
Omg alsjeblieft niet zeg en ze rent de badkamer in terwijl ze Bill in de lach hoort schieten..
Als ze eenmaal onder de douche staat ontspant ze een beetje en voelt ze de hoofdpijn ook iets afnemen, maar als ze dan eraan denkt dat ze zo Gustav onder ogen moet komen is hij spontaan weer terug.
Eenmaal aangekleed doet ze de deur open waar Bill helemaal aangekleed staat.
Hij reikt haar een glas aan met een troebel water erin en hij beveelt haar om het op te drinken.
Het is voor je kater nadat ze hem sarcastisch aan had gekeken.
Ze knikte en klokte het glas met een vies gezicht leeg.
Bill liep grinnikend weg en dook daarna de badkamer in om zijn make up te fixen.
Uhm Bill hoe ben ik hier nu gekomen? vraagt ze dan voorzichtig?
Nou blijkbaar had je dus ruzie met Gustav, en toen ben je de kroeg in gedoken en ben je dronken terug naar het hotel gekomen,Tom heeft je beneden opgevangen en heeft je naar mij gebracht omdat je niet naar Gustav wou.
Oh ja ik weet de ruzie nog wel en dat ik ben weggelopen weet ik ook nog maar daarna is het een beetje wazig..
Bill grinnikt en pakt haar bij de schouders, Jij gaat nu naar Gustav en dan gaan jullie praten.
Ok,Ok ik ga al zegt ze dan tegen hem en ze geeft hem een kus op zijn wang en een knuffel, bedankt dat ik hier mocht blijven van jou.
Ja ik had je moeilijk met Tom mee kunnen laten gaan zegt Bill dan droog.
Doe me even een lol zeg, dat had niet goed gekomen dan hoor.zegt ze zachtjes.
Tom heeft je zelf hier gebracht meis, hij had je ook gewoon mee kunnen nemen naar zijn kamer natuurlijk.
Das ook weer waar zegt Raven dan weer.
Nou ik ga naar Gusti kijken hoe het met zijn humeur is..en ze loopt de kamer uit.
Eenmaal bij de kamer van haar en Gustav en klopt aan.
Gustav doet open en als hij ziet wie het is trekt hij haar tegen zich aan.
Doe dat nooit meer meisje, je weet niet wie je tegen kan komen en....
Ja ja het is al goed, ik ben veilig we moeten de spullen pakken want we moeten zo de bus in.
Is het een beetje gelukt met Tammy vraagt Raven dan snel erachteraan.
Ja natuurlijk is het gelukt, ze is een model kind.zegt Gustav lachend.
De spullen worden ondertussen al opgehaald en Gustav en Raven gaan alvast naar beneden.
David kijkt Raven aan en had natuurlijk van Bill al gehoord wat er was gebeurd.
Kan ik even met je praten vraagt hij dan aan Raven.
Natuurlijk zegt ze en ze loopt met hem mee naar een ander gedeelte van de Lounge.
Ze gaan zitten op een bankje en David begint te praten.
Zou je alsjeblieft als je ruzie hebt met Gustav niet meer zomaar het hotel uit willen lopen.
De fans kennen jou ook en zullen jou ook net zo goed lastig vallen als dat ze bij de jongens doen.
En dan nog als je dronken bent kan er helemaal van alles gebeuren.
Ik weet het David het was niet 1 van mijn slimste acties maar ik moest even die kamer uit.zegt Raven.
Dan doe je dat maar in de bar van het hotel of je gaat naar Bill of Georg, maar niet meer zonder beveiliging weg gaan hoor je me? beëindigd David zijn preek.
Ja, ja ik zal erom denken zenuwen malloot. zegt Raven nu een beetje pissig.
Ze liep weer terug naar de jongens en haar humeur was onder het vriespunt dus Gustav wist dat hij even niks moest zeggen anders was er weer bonje.
Ze werden de bus in gedirigeerd en Raven legde de kleine direct in het bedje in hun kamer en ging zelf ook nog wat slapen.
Zo Gustav is het weer uitgepraat tussen jou en Raven? vraagt Bill dan.
Nee we hebben het er nog niet echt over gehad, David heeft net met haar gepraat erover en ik denk dat ze daar ook een beetje pissig om is omdat ze hem ook niet vertrouwd.
Waarom heb je het er met hem over gehad dan vraagt Bill nu weer.
Nou omdat ik niet wist waar ze was tot jij belde.
Ik heb zelfs naar Georg gebeld, heb de balie gebeld maar niemand had haar gezien..
Ja, maar waar ging die ruzie nu over dan? vraagt Bill dan.
Over die jongen die in het hotel verbleef voor een paar dagen.
Je bedoelt die Dio? vraagt Bill.
Ja die jongen ja.
Als ik of wij als band wat te doen hadden nam hij haar mee op stap, en toevallig eindigde ze dan op de plek waar wij ook waren zeg maar.
En dan overdreven haar aanraken aan der arm of rug en maar het zwijgen over het lachen wat ze deden.
Dus ik had haar eigenlijk verboden om het hotel nog te verlaten met hem. zegt Gustav dan voorzichtig.
Nou ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen maar je weet hoe ze is ze houd er niet van als je haar dingen verplicht hoor.zegt Bill.
Ik weet het maar ik kon er niks aan doen de jaloersheid nam het even over en toen kon ik me niet meer in houden zei Gustav tegen Bill.
Bill knikte begrijpelijk en Tom zat zich inwendig kapot te lachen want zijn broertje had niet eens door dat hij Gustav alleen maar aan het voeden was met jaloezie.
En het leuke van alles was dat Dio ook in het volgende hotel was en dat hij zich dan over Raven en Tammy zou "ontfermen".
Tom liep de lounge uit voor hij zich zou verlullen.
Raven lag te slapen en Gustav kroop bij haar in het bed en hield haar vast.
Tammy werd wakker omdat het tijd was voor een flesje en Raven haalde de arm van Gustav weg en liep naar de keuken om het flesje te bereiden.
Bill zat daar ook een broodje te eten en keek hoe ze bezig was.
Gaat het weer een beetje met je hoofd vroeg hij toen maar.
Ja het is gelukkig weg getrokken en voorlopig zal ik niet meer drinken dat beloof ik je zei ze lachend.
Bill grinnikte ook en zei:"Dat roep ik ook altijd en een poos later dan drink je toch weer".
Ja ik ben bang dat je daar wel gelijk in gaat hebben zegt Raven terwijl ze het flesje schud.
Ik ga Tammy eten geven voor ze Gustav wakker huilt.
Bill knikte alleen maar en ging verder met zijn boekje en broodje.
Onderweg kwam ze Tom tegen en die glimlachte alleen maar.
Raven bedankte hem snel dat hij haar naar Bill had gebracht en hij knikte en liep naar Bill toe en ging hem zitten irriteren.
Na bijna 8 uur in de bus te hebben gezeten met 2 minipauzes om de benen te strekken kwamen ze aan in het hotel.
Ze werden ingecheckt door David en eindelijk konden ze gaan eten en daarna slapen.
Raven zat aan tafel al bijna te slapen wat Bill erg komisch vond.
Gustav tikte haar aan en zei dat ze moest gaan slapen.
Maar Tammy moet haar laatste voeding nog krijgen zegt Raven zachtjes.
Dat regel ik wel ga maar slapen meis. zei Gustav nog eens.
Raven kuste hem kort en ging naar boven.
Ze ontkleedde zich en ging in het bed liggen, ze had niet eens de moeite genomen om een pyjama aan te trekken.
Gustav kwam ook boven en maakte de laatste voeding klaar voor Tammy en maakte haar daarna gereed voor bed.
Hij ging naast Raven liggen en viel al snel in slaap.
Raven was zoals meestal als eerste wakker en verzorgde Tammy om daarna te gaan ontbijten beneden.
Toen ze daar kwam werden haar ogen groot en verscheen er een grote glimlach op haar gezicht.
Dio zag haar ook al en stond op en liep met grote passen op haar af.
Goedemorgen schoonheid zei hij tegen haar voordat hij haar tegen zich aan trok.
Goedemorgen Dio zei Raven terug en beantwoorde de knuffel.
Tom en Bill kwamen ook aan lopen.
Bill was het eerste die Dio zag en zei:"Oh oh, dat gaat Gustav niet leuk vinden ben ik bang".
Wat niet vroeg Tom nog blond.
Dat, zei Bill en wees naar Raven die in een omhelzing stond met Dio en Dio die daarna gek deed tegen Tammy.
Ach komt op Bill, Raven houd van Gustav die zou hem nooit bedonderen anders had ze van de week wel op mijn verzoek in gegaan zijn hoor.
Ja ik denk dat je wel gelijk hebt.zegt Bill terwijl hij toekijkt hoe Raven bij Dio aan tafel schuift.
Gustav kwam ondertussen ook al naar beneden en zag als eerste Bill en Tom.
Is Raven niet bij jullie vroeg hij daarom.
Nee, zegt Tom nu, die zit daar bij die jongen en hij wijst naar de andere kant van de zaal.
Gustav trekt wit weg en zegt:"Dit kan je niet menen".
Hij liep weg van de twins terwijl Bill bezorgd toekijkt en Tom de grootste binnenpret heeft die hij ooit had gehad.
Raven?? Vraagt Gustav nu.
Waarom zit je niet bij de twins? vraagt hij dan.
Omdat hun er blijkbaar net pas zitten ik had ze niet gezien en Dio is goed gezelschap hoor, kom je erbij zitten? vraagt ze dan.
Gustav kijkt haar nu boos aan en zegt:"Nee ik moet nog wat bespreken met hun en dat wist je".
Gustav loopt weg en Raven kijkt hem na met een frons op haar voorhoofd.
"Gaat het wel?" vraagt Dio nu.
Ja, zegt Raven snel, ik snap alleen niet waarom hij zo moeilijk doet, het is niet zo dat ik je hier ter plekke bespring ofzo en jij hebt ook niks gedaan dus ik snap het gezeik erom heen niet echt.
Misschien is hij wel jaloers.zegt Dio voorzichtig.
Ach hou toch op, als hij een reden had ok, maar die heeft hij niet want ik ben niet het type dat even besluit om met andere het nest in te duiken.
Dio grinnikt en zegt, het komt wel goed kleintje..
Raven knikt en ziet dan Gustav weer aan komen.
Ik heb zometeen een shoot en een interview en je weet wat ik van je verwacht zegt hij boos.
Raven kijkt hem aan maar zegt niks.
Pissig loopt Gustav weer weg en Dio kijkt hem een beetje raar na.
Waar ging dat nu over vraagt hij dan.
Oh niks zegt Raven luchtig en vraagt dan of hij een park in de buurt weet en hij knikt.
Kom dan gaan we zegt ze en ze lopen de eetzaal uit, ze voelt de ogen van Gustav in haar rug maar ze loopt stug door.
Een aantal uren later komt ze terug lachend over de mop die Dio vertelde en Gustav staat al te wachten op haar.
Dio neemt afscheid en gaat naar zijn kamer terug.
Gustav loopt op Raven af en kijkt haar aan en zegt ik heb op je gewacht met eten maar je kwam maar niet.
We zijn naar de Mac geweest zegt Raven nu.
En dat kon je me niet laten weten vroeg hij nu.
Ik heb je een sms gestuurd Gustav zegt Raven.
Hij pakt zijn mobiel en hij liet zien dat er geen sms was binnengekomen van haar.
Raven keek hem raar aan en zei ik heb hem toch echt verzonden en ze begint te twijfelen aan zichzelf.
Gustav kijkt haar aan en vraagt:"Ga jij vreemd??"
WAT?! roept ze nu uit.
ben jij wel helemaal lekker in die bovenkamer van je??sist ze hem toe.
Ik heb na de geboorte van Tammy nog niet eens sex met jou gehad en dan zou ik dat wel doen met een ander???
Hoe kom je er in godsnaam op klootzak en ze loopt hem voorbij om naar boven te gaan.
Gustav voelt zich schuldig maar hij gaat er niet achter aan, hij loopt in plaats daarvan naar de kamer van Dio.
Hij klopt aan en Dio doet open.
Ah Gustav, hoe gaat het met je man? vraagt Dio alsof er niks aan de hand is.
Ik wil niet dat je nog met Raven omgaat zegt Gustav nu.
Pardon?? vraagt Dio verbaasd.
Is dat niet iets wat Raven zelf uitmaakt? zegt hij er achter aan.
Nee, blijkbaar is ze blind en dan moet ik der beschermen. zegt Gustav vinnig.
Dio grijnsde nu alleen maar en zegt, maak je nu maar niet druk.
Ik hou haar alleen maar bezig als jij met die band van je bezig bent, dan gooit hij de deur dicht en Gustav loopt verbaasd naar zijn kamer terug waar hij Raven aan treft met Tammy in het badje.
Ze kreeg een geel pyjamaatje aan en daarna haar laatste flesje en werd naar bedje gebracht.
Raven liep Gustav nu straal voorbij en ging zelf douchen.
Daarna ging ze op de slaapkamer nog even TV kijken om zo in slaap te vallen.
Gustav zat in de huiskamer en wist gewoon dat er meer gaande was tussen die 2 dan ze vertelde.
Dio was gewoon bezig om zijn meiden te stelen, hij zou dat alleen niet toelaten.
Hij liep naar de slaap kamer waar hij zich omkleedde en ook in bed kroop, alleen wist hij nu al dat hij de slaap niet zou kunnen vatten wat eigenlijk wel zou moeten want morgen stond er weer een concert gepland..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.