Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 13
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 13
Raven was alweer vroeg wakker en zag Gustav met Tammy in zijn armen zitten.
Waarom heb je me niet wakker gemaakt mompelt ze nog wat dan had ik haar verzorgd dan had jij nog wat kunnen slapen je hebt straks een concert.
Ik weet het maar ik kon niet meer slapen en jij lag nog zo lekker te slapen.
Hij legde ondertussen Tammy weer in bed omdat ze weer in slaap was gevallen.
Je moet je wat meer ontspannen en mij geloven dat ik niks heb met Dio.
We zijn vrienden en meer dan dat zullen we echt niet worden daar geef ik je mijn woord voor.
Hij glimlachte nu en knuffelde haar.
Sorry, dat ik je niet geloofde.zei Gustav nu zachtjes tegen Raven.
Raven drukte haar lippen op de zijn en ze kusten elkaar teder.
Gustav wou al snel meer en Raven liet het toe.
Hij hielp haar uit haar ondergoed en zij hielp hem uit de zijne.
Langzaam drong hij binnen en begon langzaam te stoten om zeker te zijn dat hij Raven geen pijn deed.
Al snel waren de remmen los en konden de omliggende kamers ook genieten van hun samen zijn.
Tom was pissig zijn kamer uit gelopen en had Dio verteld dat hij beter zijn best moest doen omdat Raven en Gustav nu aan het bij leggen waren.
Dio beloofde het en zou haar onder het concert onder handen nemen.
Die middag zaten ze allemaal bij elkaar voor de lunch de jongens moesten om 3 uur in de concerthal zijn voor de soundcheck en alles dus ze moesten opschieten.
Raven zat tegen Gustav aan en ze hadden Tammy op schoot die aan het lachen was op haar manier.
Bill vond het prachtig en genoot van wat hij zag maar miste Laneice wel heel erg, dus hij ging haar even bellen.
Georg deed hetzelfde en ging Jessie bellen, dus Raven en Gustav waren alleen met Tom.
Zou ik haar eens vast mogen houden vraagt Tom zachtjes.
Gustav twijfelt eerst maar geeft Tammy dan toch aan Tom.
Die zit met het meisje op schoot die hem aandachtig zit te bekijken.
Tom glimlacht en geeft het kind een kus op haar voorhoofd.
Gustav vind het al weer genoeg en wilt haar weer terug nemen maar Raven houd hem tegen.
We moeten hem toch gaan vertrouwen fluistert ze en daarbij hij doet nu toch niks we zitten erbij..
Gustav kijkt haar aan en kust haar zachtjes, sorry fluistert hij tegen haar lippen.
Tom kijkt nog eens goed aan en fluistert heel zachtjes:"Je lijkt gelukkig op je mama".
Tammy kirt en reikt met haar handjes naar zijn gezicht en hij laat het toe.
Hij brengt haar dichterbij en alsof de duivel ermee speelt krijgt ze zijn neus te pakken en probeert hem in haar mondje te krijgen.
Tom grinnikt even zodat Raven en Gustav opkijken.
Raven schiet in de lach en zegt volgens mij heeft ze honger.
Raven staat op en loopt naar Tom toe en neemt het meisje over, hun handen raken elkaar en er word oogcontact gelegd.
Gustav ziet dat niet en Tom glimlacht en zegt Dank je voor het vertrouwen.
Het is al goed fluistert Raven en ze loopt met Tammy weg naar boven.
Raven maakt een flesvoeding klaar als Gustav ook binnen komt.
Hij gaat op de bank zitten en neemt zijn laptop erbij.
Tijdens het surfen komt hij verschillende dingen tegen ook foto's van Raven met Dio samen.
De titel erboven spreekt ook boekdelen:" Gustav Schäfer en Raven Heart uit elkaar??? ".
Hij klikt dat snel weg hij wilt het niet eens lezen.
Tom die toevallig in het winkeltje staat ziet het tijdschrift en grijnst.
Hij koopt het en gaat het op zijn kamer verder lezen.
Na een paar uur is het tijd dat de jongens naar de concerthal gaan en ze nemen afscheid van Raven die besluit te gaan wandelen met Tammy omdat ze nogal huilerig is.
Dio die komt net dat de auto weg rijd ook aan lopen en botst per ongeluk tegen Raven aan.
Oh god het spijt me meis zegt hij snel en Tammy begint weer te huilen.
Ze heeft haar dag niet zo geloof ik mompelt Raven zachtjes.
Ga je een stukje wandelen met haar? vraagt Dio nu.
Ja dat was wel mijn bedoeling wil je mee lopen?vraagt Raven nu.
Nou ik weet niet of dat wel zo verstandig is zegt Dio twijfelend.
Hoe bedoel je dat vraagt Raven zachtjes.
Nou uhm gisteren is Gustav bij mij geweest langs de kamer en hij heeft mij verboden nog langer met je om te gaan.zegt Dio onschuldig.
Hij heeft wat gezegd? Vraagt Raven pissig.
Ik mag niet meer met je omgaan van Gustav hij is bang dat ik je ga verleiden. zegt Dio.
Raven kookte ondertussen alweer van de woede.
Hoe komt hij daar nu op wat denkt hij wel niet dat ik ben een hoer!!.
Dio grinnikt zachtjes en Raven pakt zijn arm, we gaan wandelen zegt ze pissig.
Na een poosje slaapt Tammy eindelijk en Raven haalt even opgelucht adem.
vind het altijd zo zielig als ze niet in hun vel zitten,ze kan nog niet duidelijk maken wat er is dat lijkt me erg frustrerend eerlijk gezegd.
Ja dat kan ik me voorstellen zegt Dio.
Ze gaan ergens zitten en Dio had de camera's al gezien en slaat een arm om Raven heen.
Ik hoop alleen dat je geen problemen gaat krijgen straks als Gustav weer terug is.
Gustav mag zich zorgen gaan maken dat hij geen problemen met mij gaat krijgen vanavond want serieus ik ben het gezever zat.
Nog even en ik mag niet meer met mannen omgaan omdat hij bang is dat een ander er met mij vandoor gaat.
It takes Two to tango hoor en zolang ik er niet in mee ga is er niks aan de hand.
En trouwens jij zou geen vlieg kwaad doen zegt Raven dan als laatste.
Jou zou ik inderdaad geen pijn doen, en nee ik ben ook niet op je verliefd en ik hoef ook geen sex met jou sluit hij zijn zin af.
Kijk zie je, zo kan het dus ook zegt Raven lachend.
Die avond zaten ze samen in het restaurant terwijl Tammy aan het spelen was met een speeltje in de wagen en af en toe een hapje vast voedsel kreeg van haar moeder.
Ze hadden veel lol en Dio vertelde de ene mop na de andere waardoor Raven al een keer moest excuseren anders had ze in der broek geplast van het lachen.
Ze ging om 9 uur terug naar haar kamer om Tammy in bad te doen en dan op bedje te leggen.
Ze nam zelf ook een bad en ging toen film kijken.
Gustav kwam 2 uur later binnen en liep de douche snel in.
Raven volgde hem en ging op de rand van het bad zitten.
Goede show gehad? vroeg ze hem.
Ja het was weer een gekkenhuis, Bill werd bijna van het podium getrokken maar gelukkig werd dat net op tijd voorkomen.antwoord Gustav haar vraag.
Ze worden ook steeds gekker mompelt Raven zacht.
Hoe was jou tijd vraagt Gustav dan.
Ja het ging wel, Tammy zat niet zo lekker in der velletje dus ben gaan wandelen samen met Dio.zegt Raven.
Waarom nu weer met Dio? ik bedoel ik vertrouw hem echt niet Raven. zegt Gustav voorzichtig.
Dio is liev Gustav hij doet niks.Anders had hij allang wat geprobeerd lijkt jou dat ook niet? zegt Raven.
Gustav staat zich af te drogen en schud zijn hoofd.
Ik wil niet dat je met hem omgaat Raven, dat is alles. zegt hij.
Raven zucht en zegt:"Wat wil je dan dat ik ga doen, de hele dag in het hotel mezelf opsluiten en dan maar wachten op jou tot je eindelijk weer klaar bent met god mag weten waar je op dat moment mee bezig bent??
Ik ben niet Laneice die Bill constant achterna huppelt.
Jessie doet ook haar eigen ding en Georg vertrouwd haar toch ook?
Ja klopt zegt Gustav.
Maar waarom vertrouw jij mij dan niet??? roept ze dan.
Ik heb jou trouw beloofd en het lijkt soms wel alsof je juist wilt dat ik met een ander ga liggen rommelen.
Dat is het niet zegt Gustav, ik vertrouw jou wel maar hem niet.
Ach dat is gelul, hij doet zelfs tegen jou normaal waarom zou hij dat doen als hij zogenaamd mij in zijn bed wilt hebben.
Hij is nog geen 1 keer hier op deze kamer geweest en ik niet op die van hem.
Als we elkaar zien is het om te gaan wandelen met Tammy in het park en beneden in het restaurant.
Nou daar kunnen we een hoop uitspoken hoor Gustav.
Raven godver ik vertrouw hem gewoon niet ok, en ik wou dat je het eens van mijn kant bekeek.
Weet je Gustav ik heb geprobeerd om het van jou kant te bekijken, maar toen Dio mij vanmiddag vertelde dat hij niet mee kon lopen vandaag omdat jij hem had verboden nog met mij om te gaan ging er een knop om bij mij.
Ik laat jou niet bepalen met wie ik wel en niet bevriend mag zijn dat doe ik bij jou namelijk ook niet.
En weer verliet Raven pissig de kamer terwijl ze snel een broek had aangetrokken.
Beneden in de bar zat Tom en ze vroeg of ze bij hem mocht zitten.
Hij had ja gezegd natuurlijk.
Waar is Gustav vroeg Tom voorzichtig.
We hadden een meningsverschil zei Raven terug.
Oh, Waarover dan? vraagt Tom weer.
Over Dio, hij wilt niet dat ik met hem omga omdat hij hem niet vertrouwd.
Hij verwacht van mij dat als jullie dingen te doen heb dat ik in de kamer blijf en daar braaf ga zitten wachten tot jullie weer terug zijn.
Maar daar heeft hij het mis, Tammy heeft frisse lucht nodig, Dio is goed gezelschap en vraagt daar niks voor terug al denkt Gustav daar anders over.
Tom knikt alleen maar dat hij het begrijpt en besteld wat te drinken.
Als de barman het neer zet kijkt Raven twijfelend naar het glas maar pakt het toch op.
Hoe drink je dit slokje voor slokje of stort je dat gelijk achterover.
Tom grijnst en zegt gelijk achterover.
Oh god zegt Raven zachtjes.
Op 3 zegt Tom lachend.
1.
2.
3.
En weg was het drankje.
God dat is sterk spul zegt Raven en ze voelt het branden in haar slokdarm.
Tom schiet in de lach om haar gezicht en vraagt of ze er nog een wilt.
Ja echt wel hij is wel lekker namelijk.
5 van die shots later zit Raven tegen Tom aan en zegt ik moet naar boven, weet jij nog welke kant dat uit is??
Ik zou het niet weten mompelt Tom dan grinnikend.
De barman lacht ook even en wijst een kant op.
Raven kijkt achterom maar vergeet dat ze op een kruk zit en valt er natuurlijk weer vanaf.
God de grond ligt niet lekker moppert ze dan en Tom lacht en helpt haar omhoog.
Kom zegt hij ik denk dat ik weet waar we heen moeten.
Oh ok zegt Raven weer en loopt met hem mee.
Tom was dus niet zo dronken als hij zich voor deed en had in de wc al naar Dio gebeld.
Dio komt aanlopen en zegt ik neem haar wel mee.
En iedereen ziet haar vertrekken in de armen van Dio.
Tom loopt eenmaal uit zicht normaal terug naar zijn kamer en grinnikt weer om hoe Gustav zou gaan reageren.
Raven word uitgekleed door Dio en onder de dekens gelegd.
Hij gaat zelf aan de andere kant liggen en valt ook al snel in slaap.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.