Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 14
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 14
De volgende dag is Gustav alweer aan het rondbellen waar Raven nu weer zou kunnen zijn.
God ik krijg hier wat van aan mijn hart moppert hij terwijl hij ondertussen Tammy de fles geeft.
Bill is naar de kamer gekomen en neemt het even over.
Ja Bill we hadden weer ruzie over die Dio.
Ik snap niet dat ze niet inziet wat hij van plan is.zegt Bill dan ook.
Tom is ook opgetrommeld en zegt dat hij gisteren met haar in de bar zat maar dat ze naar boven was gegaan om te gaan slapen.
Hoever waren jullie heen vraagt Bill nu.
Redelijk ver als ik eerlijk ben.
Ik weet waar ze is zegt Georg die de kamer binnen komt stormen.
Gustav springt op en vraagt waar dan??
Je gaat niet blij zijn zegt Georg.
Gustav trekt wit weg en stormt nu zelf de kamer uit en vliegt de trap op een etage hoger.
Bij de deur van Dio's kamer aangekomen ziet hij dat de deur nog op een kier staat.
Bill en Georg waren mee gegaan voor de zekerheid en Georg deed voorzichtig de deur open en zag een spoor van kleding.
Niet die van Raven dat lag netjes op de stoel maar het waren zijn kleren.
God nee mompelt Bill nu en ze moeten Gustav tegen houden voor hij de kamer binnenstormt en Dio een kop kleiner maakt.
Ze gaan naar binnen en ze zien Dio staren naar Raven met een blik waar Bill de kriebels kreeg en dat maakte dat Gustav ontplofte.
IK WIST HET GODVERDOMME!!!.schreeuwde hij door de kamer.
Raven vloog omhoog van schrik en keek de kamer rond en trok wit weg ze keek onder de dekens waar ze tot haar grote opluchting haar ondergoed en Shirtje nog aan had.
Gustav trok haar onder de dekens vandaan en zei:"Ik had je gewaarschuwd en wat doe jij?, Jij gaat gewoon met hem mee.
Ik heb geen idee meer wat ik heb gedaan, ik zat namelijk met Tom in de bar beneden en daarna ben ik het kwijt.
Bill reikte Raven een broek aan en keek boos naar haar.
Gustav keerde zich nu naar Dio.
Waarom doe je dit, waarom verpest je het voor ons? we waren gelukkig voordat jij kwam en nu?
Raven keek Gustav aan en zei:"Ik sta hier, ik hou van jou en wat lul je nou met je we waren gelukkig??".
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
Je kan je kleding weer aangetrokken hebben nadat je sex hebt gehad met hem.Roept Gustav hard in haar gezicht.
Raven keek hem geschrokken aan en vroeg:"Denk je nu echt dat ik dat gedaan heb??".
Ja Raven ik denk dat je dat gedaan hebt sist Gustav boos.
Hard pakte hij haar arm beet en sleurde haar achter zich aan de kamer uit.
Eenmaal op hun kamer pakte hij haar koffer en gooide al haar spullen erin.
Daarna pakte hij de spulletjes van Tammy in en toen hij uiteindelijk klaar was daarmee draaide hij zich naar Raven die verslagen achter hem stond.
Waar je heen gaat boeit me nu geen reet.sist hij weer.
Ik wil dat je gaat en ik wil je voorlopig niet meer zien.zegt hij zachter.
Raven knikte en deed Tammy haar jasje aan en legde haar in de wagen.
Bill keek geschrokken naar Gustav en vroeg waar ze heen moest dan.
Dat boeit me niet schreeuwt Gustav nu en loopt nu de kamer uit.
Raven laat zich op de bank zakken en de tranen beginnen te komen.
Als ik nu maar kon herinneren wat ik had gedaan dan kwam het wel weer goed, maar nu betwijfel ik het echt zegt Raven zachtjes.
Bill nam zijn telefoon en belde naar Laneice en jessie.
Hij legde snel uit wat er aan de hand was en dat hij Raven naar zijn huis zou sturen.
Laneice zei ik ga daar ook wel weer naartoe ik denk dat ze wel wat steun kan gebruiken op dit moment, vangen jullie Gustav maar goed op.
Ja dat is prima, Jessie moet wel even met Georg bellen als ze ook mee zou gaan hoor want ik wil niet dat die ook nog eens ruzie gaan krijgen.
Nee je hebt een punt daar zegt Laneice.
Raven? zegt Bill als hij heeft opgehangen.
Jij gaat met de baby naar mijn huis in LA, ik zal zorgen dat je daar goed aan komt ok?
Kom tot rust daar en probeer in godsnaam te herinneren wat je hebt gedaan vannacht want Gustav heb ik nog nooit zo gezien.
Ik ook niet Bill, ik ben bang dat het te laat is voor ons.zegt Raven huilend.
Kom we gaan naar mijn kamer dan kan ik wat dingen gaan regelen voor je.zegt Bill zachtjes.
Tom ziet ze Bills kamer in gaan en vraagt Wat ze nu gaat doen.
Raven gaat een poosje naar ons huis zegt Bill dan zonder dat hij door heeft dat hij het Tom precies in de kaart speelt.
Oh, ja nou als jullie denken dat dat beter is voor alles. zegt Tom schijnheilig.
Natuurlijk wou je dat Raven op straat ging leven met Tammy ofzo?? roept Bill dan.
Nee natuurlijk niet zegt Tom geschrokken en beseft dan pas wat er gebeurd moet zijn in de kamer van Raven en Gustav.
Hij loopt snel naar Raven toe en zegt het komt goed dat beloof ik je,Bill zal voor je zorgen dat weet ik zeker.
En jij dan? vraagt Raven voorzichtig, Niet beseffend dat ze haar eigen graf aan het graven was.
Tom knikte alleen maar, zodra we terug zijn dan zorgen we beide voor jou ok?zegt Tom zachtjes en hij drukt een kus op haar voorhoofd voor hij de kamer weer verlaat.
Bill had ondertussen een vlucht geregeld, een auto die haar op zou halen van het vliegveld en de Nanny zou een kamer en een bedje voor Tammy gereed maken.
Laneice was ook al van alles aan het regelen en Jessie ging niet mee omdat Adam naar school moest.
Weet je zei Jessie nog tegen Laneice, ik kijk er niet raar van op als Tom weer met een stom plannetje bezig is geweest.
Nee joh die heeft het opgegeven dat heeft hij zelf gezegd tegen Bill van de week.
Nou ik zou toch mijn ogen maar openhouden als ze weer thuis zijn.
Ja dat is goed wijffie zegt Laneice nog.
Raven werd naar het vliegveld gebracht en kon al snel aan boord.
Eenmaal in LA na een vreselijke vlucht vol turbulentie was ze blij dat ze dat vliegtuig uit kon.
Ze werd opgevangen door de Nanny van Bill en Laneice en die nam de spullen over.
Welkom in LA Miss Raven zei hij nog met zachte stem.
Raven knikte even en ze zaten binnen 10 minuten in de auto.
Na een uur rijden kwamen ze bij een groot huis en werd ze geholpen naar haar kamer.
Er stonden spulletjes wat ze kon gebruiken bij de verzorging van Tammy en Raven bedankte hem voor alles.
Hij liet haar alleen en Raven belde naar Bill om te vertellen dat ze veilig was aangekomen.
Bill was blij en vertelde dat Laneice de volgende dag zou aankomen.
Oh gelukkig dan kan ik even tegen iemand aan praten zei ze zachtjes.
Hoe is het met Gustav vroeg ze voorzichtig.
Uhm ja het uhm gaat niet zo goed, hij is verdrietig en boos tegelijk maar wilt niet praten.
Dio is met de noorderzon vertrokken nadat hij ons zijn excuses had aangeboden maar verzekerd had dat er echt niks tussen jullie was gebeurd.
Je was al in slaap gevallen in zijn armen voor hij bij de lift was.
PFFF dat is een pak van mijn hart zei Raven weer.
Nu moet Gustav het nog geloven zegt ze tegen Bill.
Ja dat is het punt nu heel even want hij laat niemand in zijn buurt en komt alleen uit de kamer als we gaan eten of we iets officieels hebben..
Raven begon te huilen en zei dat ze Tammy eten moest geven dus ze moest gaan.
Bill hing ook op met een rot gevoel en ging weer bij de andere zitten.
Mocht het je interesseren zei hij tegen Gustav.
Raven en je dochter zijn veilig aangekomen bij mij thuis.zei Bill tegen hem.
Dank je Bill, misschien kan ik vannacht dat wel slapen.
Je moet haar geloven Gustav zegt Bill nu, ze heeft niks met die Dio gedaan echt niet.
Waarom is hij nu dan opeens spoorloos?? vraagt Gustav bitter.
Omdat hij jou niet verder wilt kwetsen door om je heen te blijven draaien.
Gelul sist Gustav ik ga mijn koffers pakken we moeten zo de bus weer in.
De jongens zuchten en gaan het zelfde doen.
- Tijdsprong -
Eindelijk thuis roept Tom heel hard door het huis waardoor er 2 kleine meisjes de kamer uit gestormd komen.
Ze springen in de armen van Tom en roepen Ome Tom, Ome Tom.
Ej meiden zegt hij weer terug.
Weet je? Ome Tom. Zegt Britt dan.
Nee wat moet ik weten lieverd zegt hij dan weer.
Tante Raven is hier met de baby!!!! roept ze dan heel hard.
Tom grinnikt maar kijkt haar verbaast aan en zegt:"Echt waar, nou dat moet ik zelf even bekijken hoor".
Hij loopt met de meiden de huiskamer in waar Bill al verwikkeld is in een zoen met Laneice en Tom roept dat ze dat op hun kamer moeten gaan doen.
Britt lacht en roept haar vader.
Samen met haar zusje rent ze op hem af en ze springen in zijn armen als hij op de grond gaat zitten voor ze.
Hoe is het met Raven vraagt Tom zachtjes aan Laneice.
Niet zo best, ze huilt veel en Tammy voelt dat aan dus die huilt ook veel zegt Laneice verdrietig.
Waar is ze nu? Vraagt Tom weer.
Ze is in de tuin, ze wou dit even niet zien en ze wijst naar Bill en de meiden.
Ik ga wel even naar haar toe zegt Tom weer.
Hij loopt de tuin in en ziet haar al zitten op een van de vele stoelen.
De tranen glinsteren in het zonlicht.
Tammy ligt in een box in de schaduw en slaapt.
Tom drukt een kus op haar voorhoofd en Raven doet de zonnebril af die ze op had.
Een paar rode ogen komen tevoorschijn.
Ej lieverd, Zegt Tom tegen haar.
Hey zegt ze zachtjes terug.
Gustav is niet mee he? Vraagt ze dan.
Nee meis sorry hij wou naar huis. antwoord Tom.
Ik ben ook zo stom geweest ik had het moeten begrijpen, ik had naar hem moeten luisteren net zoals ik vroeger naar jou moest luisteren.
Waarom ben ik ook zo eigenwijs roept ze dan en ze begint heel hard te huilen.
Tom trekt haar in zijn armen en troost haar waar hij kan.
Bill en Laneice hebben alles gehoord en Bill voelt zich er ook niet prettig bij maar is blij dat Tom er voor haar is.
Tammy begint weer te huilen en Raven wou opstaan om haar te pakken maar Bill was haar voor en nam de kleine mee naar binnen met een knipoog.
Tom houd Raven stevig tegen zich aan en fluistert dat het allemaal wel goed gaat komen.
Ik weet het niet zo net Tom zegt Raven zachtjes, ik denk dat ik hem los moet laten.
Hij verdient het niet, Ik verdien HEM niet..
Tom zwijgt en wrijft over haar rug heen.
Ik ga even kijken of ik Laneice kan helpen in de keuken zegt Raven dan en ze geeft Tom een kus op zijn wang.
"Welkom thuis, Kaulitz": Fluistert ze nog.
Tom grijnst en gaat op haar plek zitten als zij naar binnen gaat.
Bill komt naar buiten met de kleine Tammy en het kindje kirt om de rare geluiden die Bill produceert.
Tom kijkt hoe hij dat doet en lacht mee met Bill.
Mag ik eens Bill? vraagt hij dan.
Ja natuurlijk, en Tom neemt de kleine over en kroelt met haar.
De kleine heeft al snel zijn vlechtjes gevonden is daar op haar manier erg druk mee.
Laneice en Raven zijn beide aan het koken en zetten al snel het eten op tafel.
Raven wil jij de jongens roepen dan haal ik de kids van boven.
Natuurlijk zegt Raven en ze loopt weer naar buiten waar ze Tom met Tammy ziet.
Bill ligt in een deuk terwijl Tammy het vlechtje van Tom probeert op te eten en Tom probeert hem uit haar handje te krijgen wat natuurlijk weer geen suc6 heeft.
Raven grinnikt en Bill kijkt op, Komen jullie eten heren?
Ze knikken en lopen met haar mee.
Raven neemt Tammy over en legt haar in de box, al snel valt ze weer in slaap terwijl de rest uitgebreid zitten te eten.
Er word verteld hoe de rest van de tour is verlopen en hoe het in Japan was gegaan.
Raven luistert niet echt en eet zwijgend verder.
Tom legt zijn hand op haar been en laat zo merken dat het ok is dat ze niet mee praat.
Raven knikt bijna onzichtbaar.
Nadat ze klaar zijn ruimt Raven snel af en gaat dan met Tammy naar haar kamer.
Laneice bracht haar kinderen naar bed samen met Bill dus daar kwam een hoop gelach en gebrul bij kijken wat weer een glimlach opleverde van Raven.
Nadat de kids op bed lagen gingen ze nog even in de tuin zitten en praatte nog over ditjes en datjes.
Ow trouwens zei Raven denken jullie dat de nanny nog een kindje aan zou kunnen vroeg Raven zachtjes.
Wat? Hoezo? vroeg Bill gelijk, Ben je weer zwanger dan??
Raven grinnikte even en zei nee dat is het niet.
Ik wil op zoek naar een baantje en dan heb ik iemand nodig die op de kleine kan letten.
Waarom wil je gaan werken vraagt Laneice.
Omdat ik nu weer zelf overal voor moet zorgen, en ik kan niet eeuwig van jullie goedheid blijven profiteren dus wil op zoek naar een plekje voor mijzelf.
Dacht het niet! Roept Bill nu.
Ik zou voor jou zorgen als het moest weet je nog, blijkbaar is dat nu weer het geval.
Je blijft hier en je zorgt voor dat mooie meisje van je en je staat Laneice maar bij hier.
Werken, hoe kom je erop gek kind, mompelt hij nog en Tom grinnikt om zijn reactie.
Bill, Tammy heeft zometeen andere kleertjes nodig, een nieuw bed, een eigen kamer, school spullen, fiets en weet ik veel wat er nog meer komt bij komt kijken.
Ik wil niet dat jij daarvoor op draait.zegt ze zachtjes.
Dat maak ik wel uit en trouwens als ik naar de persoon naast je kijkt is hij het met mij eens dus dit verlies je.zegt Bill lachend.
Vermoeiend persoon zucht Raven nu alleen nog maar.
Ah hoor ik daar overgave! roept Bill weer en Raven steekt haar tong alleen nog maar uit..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.