Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 15
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 15
Raven zucht en staat op, Ik ga slapen zegt ze dan.
Ze wenst iedereen een goede nacht toe en verdwijnt naar boven.
Bill kucht even en trekt dan Laneice uit haar stoel en zegt:"Wij hebben zoals je misschien wel weet heel wat in te halen dus ik zie je morgen weer broer en hij sleurt haar mee naar boven.
Tom grinnikte maar bleef nog even zitten.
Bill trok Laneice de kamer in en draaide de deur op slot.
Zo nu ben je van mij dame zegt hij ondeugend.
Laneice kijkt ondeugend terug en stapt langzaam achteruit terwijl Bill naar voren stapt.
Net als hij bij haar kan komen zet ze dat ene extra stapje waardoor hij misgrijpt en ze giechelt.
Nou dat is nu niet zo lief van je meisje zegt hij dan weer.
Laneice blijft even ondeugend kijken en stapt verder van hem weg.
Bill kijkt haar aan en zegt dat ze bij hem moet komen maar Laneice schud haar hoofd en zegt:"Pak me maar als je me wilt".
Hij glimlacht ik zal je straffen als ik je heb dat weet je he?
Laneice knikt en stapt weer bij hem vandaan als hij haar weer wilt pakken.
Bill grijnst nu en voor ze het weet staat hij voor haar en gooit hij haar op het bed.
Een gil kan ze niet binnenhouden want hij was sneller dan ze had verwacht.
Hij gaat op haar heupen zitten en scheurt haar bloes open.
Met open mond staart ze hem nu aan en zei:"Die was nieuw Bill".
Hij kijkt haar aan en zegt:"Ik zou je straffen weet je nog".
Haar bloes is inmiddels uit en hij kust haar, langzaam strekt hij haar linkerarm en zet die vast aan het bed.
Oh god nee zegt ze zachtjes.
Oh god, Ja fluistert Bill in haar oor en maakt haar andere hand ook vast.
Hij streelt haar armen en gaat door naar haar borsten die streelt hij ook tot haar tepels hard zijn en Laneice een klein kreuntje niet kan onderdrukken.
Dan gaat hij door naar haar navel en kietelt daarom heen afzakkend naar de rand van haar broek die hij open maakt.
Hij stapt van het bed af en trekt de broek naar beneden.
Langzaam kruipt hij weer over haar heen en streelt langs haar benen naar boven.
Bij haar liezen aangekomen streelt hij nog zachter en Laneice begint iets meer te hijgen en drukt haar heupen naar hem toe om hem aan te sporen vooral niet te stoppen.
Hij kijkt haar aan en grijnst gemeen.
Weer stapt Bill van het bed af en kleed zich langzaam uit.
Laneice kan haar ogen niet van hem af houden en zegt dat hij op moet schieten wat hem nog langzamer te werk laat gaan.
Hij loopt naar het nachtkastje en haalt daar een speeltje uit.
Het knopje word omgezet en hij teased ermee langs haar borsten en tepels die nu pijnlijk hard staan.
Dan zakt hij ermee af naar haar buik en streelt haar daar.
Laneice kreunt en wilt meer maar Bill is nog niet van plan om toe te geven en streelt haar door.
Hij kust haar lippen zachtjes en steeds weer opnieuw terwijl Laneice al over wilt gaan naar het echte kussen.
Bill grijnst en gaat door op zijn eigen tempo.
Dan eindelijk opent hij zijn mond en likt met zijn tong over haar onderlip ten teken dat ze haar mond moet openen.
Als die dan open is streelt hij met zijn tong langs de hare en beginnen ze een ontdekkingstocht.
Bill zakt af naar haar oor en fluistert:"Ben je geil schat?"
Laneice kan niet anders doen dan knikken en Bill laat zijn hand naar haar kruis glijden.
Langzaam begint hij met zijn vinger haar poesje te verkennen die al behoorlijk nat staat.
Laneice kan een kreun niet binnen houden als hij met zijn vinger naar binnen glipt.
Nat genoeg zegt Bill grijnzend en hij pakt het speeltje er weer bij.
Hij pakt het slipje beet en scheurt het van haar billen af.
Dan pakt hij haar benen en spreid ze uit elkaar en gaat er tussen zitten.
Hij zet het speeltje weer aan en streelt er mee langs haar liezen.
Laneice kronkelt om het speeltje op de juiste plek te krijgen maar Bill geeft wederom niet toe en speelt zijn spel verder.
Na zeker 10 minuten haalt hij het speeltje langs haar poesje en Laneice schiet met haar heupen omhoog.
Oeh volgens mij was dat gevoelig niet? Vraagt Bill grijnzend.
Je bent gemeen pruilt Laneice nu en draait haar hoofd van hem af.
Bill blijft grijnzen en haalt het speeltje er weer langsheen maar blijft nu bij haar klitje hangen.
Een luide kreun verlaat de lippen van Laneice en Bill grijnst.
Langzaam beweegt hij het speeltje en ziet hij hoe zijn vriendin naar een orgasme gebracht word.
Bill gaat naast haar liggen en laat haar een beetje bijkomen.
Hij kust haar weer en streelt het lichaam wat hij zo gemist heeft.
Bill, Fluistert Laneice nu.
Ja lieverd wat is er vraagt Bill.
Ik wil je nu! zegt ze luid genoeg.
Bill knikt en rolt op haar en brengt zijn lid bij haar naar binnen.
Beide kreunen ze en hij begint te stoten.
Hij maakt ondertussen haar handen weer los en ze klauwt zich vast in zijn billen om hem dieper te kunnen ontvangen.
Dan trekt hij terug en draait haar op haar knieën.
Hij begeleid zijn lid haar poesje weer in en begint nu harder te stoten, luide kreunen vullen ondertussen de ruimte.
Laneice komt dan voor een 2de keer klaar en geniet van alles wat Bill bij haar doet.
Hij pakt haar haar beet en trekt haar hoofd naar zich toe om nog harder te stoten en haar te kunnen kussen.
Al snel spuit hij zich leeg in Laneice en ze vallen uitgeput op het bed neer.
God, dat heb ik echt gemist fluistert Laneice nu.
Ja ik ook zegt Bill en trekt haar ondertussen weer van het bed af om zich af te gaan spoelen onder de douche.
Raven is nog steeds wakker en besluit om een glas warme melk te gaan maken zodat ze dan misschien kan gaan slapen.
Tom is ook in de keuken om wat in te schenken en ziet haar binnen komen.
Alles goed vraagt hij zachtjes.
Ja ik kan alleen niet slapen dus ik ga wat warme melk maken. zegt Raven tegen Tom.
Hij gaat aan de bar zitten en kijkt wat Raven aan het doen is.
Als de melk warm is kijkt ze Tom aan en hij kijkt haar weer aan.
Tom? vraagt Raven dan.
Ze bloost een beetje waardoor Tom glimlacht en aangeeft dat ze verder kan praten.
Zou ik misschien een knuffel mogen? Vraagt ze lief.
Tom staat op van de kruk en loopt op haar af.
Hij slaat zijn armen om haar heen en houd haar stevig tegen zich aan.
Raven houd hem ook vast en geniet van de aandacht die ze even ontvangt.
Langzaam kijkt ze naar boven en Tom kijkt haar terug aan en die zakt naar beneden met zijn hoofd en drukt zijn lippen op die van Raven.
Ze verstijft even maar al snel sluit ze haar ogen en laat ze hem begaan.
Ik mis je Raven fluistert Tom tegen haar lippen aan.
Raven opent haar ogen weer en ziet dat hij haar ook aankijkt zover dat kan als je elkaar kust.
Hij likt langs haar lip en op automatische piloot opent Raven haar mond en verkennen ze elkaar voor het eerst in tijden.
Tom pakt haar op en zet haar op het barretje neer en gaat tussen haar benen in staan en kust vrolijk verder.
God fluistert Raven zachtjes als ze de zoen beëindigd hebben.
Nee, gewoon Tom is goed zegt Tom dan lachend en Raven schiet in de lach, een echte lach sinds ze bij Gustav weg is.
Je melk word koud schatje, Zegt Tom dan weer en hij kust haar nog een keer en loopt dan naar boven.
Raven blijft verward achter en weet niet meer wat ze moet doen nu.
Kan ze Tom vertrouwen of gaat hij weer terug vallen in zijn oude gewoontes.
Ze moet natuurlijk rekening houden met Tammy nu en Gustav die gaat ook niet echt blij zijn bedenkt ze zich dan.
Maar hij heeft haar zelf weg gestuurd terwijl er niet eens wat is gebeurd tussen haar en Dio.
Ze loopt nadat ze de lampen uit had gedaan naar haar kamer en gaat achter haar laptop zitten.
Ze bekijkt haar mail voor het eerst in weken en ziet dat ze zelfs haatmail had ontvangen van mensen die het niet normaal vonden dat ze zo met Gustav omging.
Raven raakte nog meer in de war en verwijderde alle berichten zonder ze door te nemen en daarna sloot ze de laptop weer af want ze zou er alleen maar gek van worden als ze verder ging kijken.
Ze dronk haar melk op en ging toen naar bed in de hoop dat ze nu wel kon slapen.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.