Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 16
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 16
Na 3 uur valt ze dan toch eindelijk in slaap en word de volgende dag wakker van het gebrabbel van haar dochtertje.
Met een glimlach staat ze dan toch op en loopt ze naar het bedje van Tammy.
Goedemorgen schoonheid zegt Raven tegen haar dochter die helemaal met haar beentjes en armpjes spartelt omdat ze haar moeder ziet.
Haha zo vrolijk op deze ochtend? roept Raven lachend.
Ze pakt de kleine op en legt haar op de commode om haar te verschonen.
Zo zullen we eens voor wat te eten gaan lieverd.mompelt Raven zachtjes en ze gaan naar beneden.
Daar is Laneice ook al met haar dochtertjes die blij roepen als ze Raven met Tammy zien.
De heren liggen zeker nog in een zware coma lacht Raven.
Nee alleen Bill, Tom is in de tuin zegt Laneice en Raven kleurt rood bij het horen van zijn naam.
Laneice kijkt haar aan maar vraagt er verder niet naar.
Raven zet Tammy in haar kinderstoel en gaat een broodje smeren voor haar.
Laneice schenkt thee in voor Raven en vraagt wat Raven nu van plan is te gaan doen.
Nou, zegt Raven Gustav heeft gezegd dat hij me voorlopig niet meer wilt zien.
Dus voorlopig hoop ik dat ik hier mag blijven natuurlijk.
Je weet wat Bill heeft gezegd gisteren zegt Laneice lachend.
Ja maar dat betekend niet dat ik er gebruik van hoef te maken hea.
Ik kan evengoed op zoek gaan naar een baantje want de jongens kunnen en hoeven geen roddels te horen over dat ik nu op hun zak teer.
Je kent de paparazzi ze zijn een stel aasgieren.
Het valt me alweer mee dat ze nog niet achter zijn dat ik hier zit.
Ja dat is niet zo gek als je nog geen 1 keer dit huis verlaten hebt zegt Laneice met een zucht.
Raven grijnst, Ik wil geen problemen veroorzaken Laneice, ik heb zelf haatmail ontvangen van fans die me veroordelen om wat er is gebeurd terwijl er verdomme niks is gebeurd.
Laneice keek haar een beetje moeilijk aan en vroeg toen hoe ze het wou gaan doen voor Tammy.
Nou als Gustav haar wilt zien kan hij hierheen komen ik zal hem onder geen beding in de weg staan wat zijn dochter betreft zij hebben het recht op contact met elkaar.
Laneice glimlachte, Dat alleen bewijst al dat je hart op de juiste plek zit en ik geloof je dat er niks is gebeurd is tussen jou en Dio.
Hij was een vriend en dat is ook echt het enige antwoord Raven nu weer.
Hou je nog van Gustav vraagt Laneice zachtjes.
Ja, zegt Raven ik hou echt nog wel van hem, en ja ik begrijp zijn reactie echt wel, maar ik ben eerder boos om het feit dat hij me niet geloofde op mijn woord en dat hij me valselijk beschuldigde dat ik sex met Dio heb gehad.
Daar zou ik ook pissig om zijn geworden zei Laneice terug.
Tom kon alles horen wat de dames zeiden en zou daar weer handig op in spelen.
Hij was wel van plan om het voorzichtiger aan te pakken, hij kon haar zo weer in de armen van Gustav drijven anders.
Hij moest er eerst voor gaan zorgen dat Gustav geen contact meer zou opnemen, een paar weken had hij maar nodig om Raven naar zich toe te krijgen.
De kus van die nacht zei hem dat ze nog altijd wel wat voor hem voelde.
Bill kwam de keuken binnen lopen en groette zijn meisje met een kus, de kinderen joelde en Bill liet Laneice grijnzend los.
Hij kust zijn kindjes goedemorgen en daarna kreeg Raven ook een kus op haar voorhoofd.
Tom ook al wakker vroeg hij aan Laneice.
Ja zit in de tuin zegt ze tegen hem en hij gaat naar de tuin toe om zijn broer te groeten.
Tom grijnst als hij zijn broer ziet.
Bill kijkt hem aan en wacht op het commentaar dat zal volgen.
Zo Bill, jullie hadden het nogal gezellig vannacht hea???
Bemoei je er niet mee zei Bill lachend en plofte neer op de stoel ernaast.
Even 3 maanden vrij broer, is dat niet lekker roept Tom hard op.
Dat is zeker lekker Tom maar geen reden om me doof te schreeuwen zegt Bill arrogant.
Raven komt naar buiten lopen in een bikini en Tammy in een klein blauw badpakje.
Tom's ogen worden groot en hij moet opletten dat Bill zijn reactie niet zal zien want die heeft dan meteen door wat Tom wilt.
God, zei Bill nu ook en kijkt naar Tom die schijnheilig in zijn boekje zit met zijn kop.
Bill grinnikt en zegt:"Moeilijk he niet kijken naar iemand waar je jaren van gehouden hebt".
Je hebt geen idee, maar ze is van Gustav daar moet ik me bij neerleggen broer.
Nou ja technisch gezien is ze nu niet van Gustav, flapt Bill er uit en hij slaat snel zijn hand voor zijn mond.
Tom kijkt hem aan en fronst even.
Jij die mij al een paar jaar lang bij Raven weg probeert te houden, zit mij nu hints te geven. Zegt Tom verontwaardigt.
Nee,Nee zo moet je het niet zijn, god het was er uit voor ik er erg in had.
Laat haar tot rust komen zegt Bill dan weer, ze moet er eerst zelf achter komen wat ze wilt.
Ik weet niet eens of Gustav het echt meende dat hij haar niet meer wilde zien enzo.
Tom knikte en keek hoe Raven Tammy in het baby bootje zette.
Ze dobberde wat rond en terwijl Bill naar binnen liep stapte Tom ook het water in.
Hey, zei hij zachtjes glimlachend naar haar.
Hay Tom zei Raven met een grotere lach op haar gezicht.
Heb je een beetje kunnen slapen vroeg hij aan haar terwijl hij gekke bekken trok naar Tammy die weer naar zijn haren grabbelde.
Uhm ja hoor, het komt wel goed mompelde ze zachtjes.
Tom keek om Tammy heen naar Raven en schudde zijn hoofd.
Niet liegen lieverd, ik zie het aan je gezicht.
Raven werd weer rood en kon haar ogen niet van zijn mond af houden.
Hij glimlachte en terwijl hij dichterbij stapte hield hij het handje van Tammy goed vast dat ze niet weg zou drijven en drukte weer zijn lippen op die van haar.
Langzaam liet hij los en zei:"Dat wou je toch?"
Nog voor Raven kon antwoorden zwom hij naar het diepere gedeelte nadat hij Tammy had los gelaten.
Laneice stond geshokkeert in de deuropening en liep naar Bill.
Ik wil dat je met Tom gaat praten roept ze uit, dit kan hij gewoon niet maken godver.
Waar heb je het over meissie? vraagt Bill dan.
Tom heeft zojuist Raven gekust Bill, ik wil dat niet hebben want zij hoort bij Gustav en niet bij Tom.
Laneice, luister even.zegt Bill kalm.
Gustav had Raven op straat gezet als ik haar niet hierheen had gestuurd,Raven heeft geen geld om zichzelf en de kleine te onderhouden.
HIJ heeft haar weg gestuurd Laneice, ze is niet zelf gegaan maar ze moest van hem weg en hij wilt haar niet meer zien.
Stel dat er wat gaat opbloeien tussen Raven en Tom, dan ga ik dat niet in de weg staan.
Tom heeft wel geleerd dat hij haar moet respecteren en hij zal haar niet meer zo behandelen als toen.
Dat zeg jij! roept Laneice half overstuur.
Raven moet nu aan Tammy denken niet aan een nieuwe liefde roept ze er nog achteraan.
Wie zegt dat ze daar mee bezig is vraagt Bill nu een beetje boos.
Pissig liep Laneice weer weg en ging naar boven.
Bill liep naar het zwembad en zei dat hij Tammy wel mee zou nemen om op bed te leggen.
Raven knikte en zwom met haar naar de kant.
Bill haalde haar uit het baby bandje en wikkelde haar in een handdoek.
Tom lag op de rand van het zwembad te genieten van de zon.
Raven grijnsde en klom op de kant.
Zachtjes liep ze op hem af en ging door haar hurken.
Ze keek even naar zijn gezicht om te zien of hij wel echt sliep en gaf hem toen een zet.
Met een luide gil viel hij het water in en rende Raven weg.
Tom kwam het zwembad uit en keek de tuin rond.
Geen Raven, geen Tammy en hij fronste weer even.
Tot hij Raven zag staan in de schaduw met haar armen om haar buik heen geslagen en in een lachstuip.
Hij begon naar haar toe te lopen en keek haar semi pissig aan.
Heb jij me in het water gegooid vraagt hij aan haar.
Nee, zei Raven, zoiets zou ik nooit doen dat weet je toch wel..
Hij keek haar aan en zei:"Weet niet hoor maar je kan nog steeds niet liegen".
Raven schoot weer in de lach en zette het op een lopen.
Tom ging er achter aan en omdat hij nu eens niet een wijde broek aan had kon hij haar makkelijk pakken.
Hij gooide haar over zijn schouder en liep richting het zwembad.
Raven grinnikte en probeerde los te komen.
Oh nee kleintje hier ontkom je niet aan, ik zal je te grazen nemen.zei Tom gemeen.
Raven schrok van zijn stem en met een geschrokken stem vroeg ze of hij haar alsjeblieft neer wou zetten.
Tom hoorde de angst in haar stem en deed wat ze vroeg.
Raven stapte 2 passen achteruit en Tom keek naar zijn voeten.
Het spijt me Raven, ik wou je niet bang maken het was een grapje eerlijk waar.
Ik ben verandert ik ben niet meer die Tom dat beloof ik je.
Heb geleerd van mijn fouten, ik zal je niet meer pijn doen.
Tom begon weg te lopen en Raven voelde zich direct schuldig om haar reactie en liep hem achterna.
Ze riep hem maar hij reageerde niet.
Hij ging zijn kamer in en Raven klopte op de deur.
Alsjeblieft Tom doe open ik moet met je praten please!! riep ze naar de deur.
Tom bromde wat en Raven opende de deur.
Ze zocht hem maar hij was niet daar.
Langzaam liep ze de kamer verder in en zag hem toen in de badkamer zijn spijkerbroek net dichtmaken.
Weer kwamen die vervelende blosjes op haar wangen en Tom grijnsde weer.
Het spijt me dat ik zo raar reageerde zei ze, maar je stem herinnerde me aan hoe je vroeger was.
Ik weet het, zei Tom die een gebaar naar een bank maakte.
Ik ben nog nat ik kan niet gaan zitten op je bank.zei ze zachtjes.
Tom stond op en liep zijn badkamer in, hij kwam terug met een gigantische handdoek en wikkelde haar daar in.
Daarna schoven zijn handen onder het handdoek en trok haar Topje voorzichtig los.
Die gooide hij zijn badkamer in, langzaam zonder het oogcontact te verbreken ging hij door zijn knieën en liet zijn handen via haar benen omhoog glijden tot hij bij haar broekje uitkwam.
Raven beet even op haar lip omdat ze niet wist hoe ze hierop moest reageren, het was alsof er een rookbom was afgegaan in haar hoofd en het normale verstand verdreven was.
Hij haakte zijn vingers om het broekje en trok die naar beneden.
Met zijn ene hand pakte hij haar been en liet haar hem optillen en daarna was de andere been aan de beurt en hij gooide het broekje ook de badkamer in en begeleide haar toen naar de bank.
Zo nu kan je wel zitten fluisterde hij in haar oor.
Kippenvel zocht zich nu een weg over haar hele lichaam heen en dat bleef bij Tom ook niet ongemerkt.
Tom?, Begint Raven dan.
Hoe weet ik zeker dat je niet in je oude Tom terug veranderd?? vraagt ze hem.
Ik weet dat het een poosje zal duren voor je me echt weer zult vertrouwen, maar je moet me geloven dat ik je echt nooit meer pijn zal doen.
Ik hou nog altijd van jou en ik heb je serieus gemist al die jaren, dat is ook de reden waarom het niet werkte met Lana, mijn hoofd was alleen maar bij jou.
En nog steeds eerlijk gezegd, ik zal eerlijk zijn en toegeven dat ik blij ben dat je hier bent en niet bij Gustav.
Ik vind het erg laf van hem om je zo op straat te zetten met een kind.
Het was de makkelijkste uitweg denk ik, zegt Raven zachtjes.
Ja das gewoon gelul, je zet een vrouw met een kind niet op straat! roept Tom verontwaardigd.
Raven knikte alleen maar terwijl ze naar naar handen staarde.
Tom pakte haar kin beet en kijkt haar aan in haar ogen.
Ik weet dat het net pas uit is met Gustav en ik weet dat ik niet helemaal eerlijk bezig ben nu, maar laat mij voor jou en Tammy zorgen.
Raven keek hem aan en zei:"Ik weet niet of dat wel zo verstandig is Tom, Ik bedoel ik weet niet hoe Gustav daarop gaat reageren Tammy is zijn dochter weet je wel.
Tom keek haar aan en zegt dat ze gelijk heeft.
Maar vergeet niet dat hij jou en Tammy in de steek heeft gelaten, jij niet hem want jij wou ervoor vechten. zegt Tom dan.
Ik weet dat je gelijk hebt Tom, maar ik wil niet te snel gaan, laat mij je eerst vertrouwen en dan zien we verder ok?
Tom glimlachte en zei daar ben ik al heel blij mee en hij drukt een kus op haar voorhoofd.
Ik ga me even douchen en dan ga ik Bill verlossen van mijn dochter zegt Raven glimlachend.
Dat is goed lieverd, zie je straks wel weer en Raven verlaat opgelucht maar ook verward zijn kamer.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.