Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 18

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:32

1860

0

366



Hoofdstuk 18

Gustav zit nog steeds te staren naar zijn telefoon en probeert te bedenken of hij de stem herkende die hij hoorde op de achtergrond.
Dan bekruipt hem een raar gevoel en valt het kwartje.
TOM! sist hij door zijn tanden heen.
Hij staat op en begint te ijsberen, de woede trekt door zijn lichaam heen en hij weet even niet meer wat hij moet doen.
Dan neemt hij een besluit en hij gaat een vlucht boeken naar LA, hij wilt ten eerste zijn dochter weer zien en hij moet gewoon praten met Raven.
Hij boekt een vlucht voor dezelfde avond en gaat zijn spullen weer pakken.
Om 3 uur s'middags vertrekt hij al naar het vliegveld en checkt in.
Als hij dan eindelijk in het vliegtuig zit begint hij terug te denken aan wat er nu precies was gebeurd in het hotel.
Hij was jaloers dat wist hij inmiddels wel, en hij weet ook inmiddels dat er niks gebeurd kan zijn tussen Dio en Raven, want als Raven dronken was viel ze als een blok in slaap en was er van sex geen sprake.
Hoe kon hij zich zo vergissen in Raven, hij was boos op zichzelf dat hij haar zo beschuldigd had en dat hij de jaloersheid had laten winnen.
Hij schudde zijn hoofd en baalde dat de vlucht niet sneller ging.

Raven zat met Bill en Tom bij het zwembad, de kinderen waren bij de Nanny en Laneice had een afspraak bij de huisarts.
Ze hadden de grootste lol en Raven had hapjes gemaakt en een fles wijn open getrokken.
Bill liep even weg omdat de telefoon ging en Tom dook op Raven af en drukte zijn lippen op die van haar.
Raven schrok eerst even maar kuste toch terug.
Tom trok haar nu dichterbij en ze sloeg haar benen om zijn middel heen en zo knuffelde en zoende ze elkaar.
Bill stond ondertussen in de deuropening en keek naar de 2.
Hij wou ze niet storen maar hij kon een nies niet binnen houden en zo schrokken Raven en Tom en namen ze afstand van elkaar.
Bill liep grijnzend op de 2 af en ging zitten.
Is er iets wat ik moet weten misschien vraagt hij dan schijnheilig.
Uhm...Nou...Raven en ik gaan kijken of we weer nader tot elkaar kunnen komen zegt Tom dan voorzichtig.
Nou ja dat is zo te zien wel gelukt er zat geen centimeter ruimte meer tussen jullie lichamen net, zei Bill lachend.
Raven werd rood en zei:"We doen het rustig aan, omdat ik Tom eerst weer helemaal wil vertrouwen voordat we uhm...ja nou je begrijpt het wel toch?"
Ja zegt Bill lachend ik vind het zeer verstandig dat jullie het zo aan pakken.
Maar toch heb ik een vraagje aan jou Raven.
En die is vraagt Raven.
Wat ga je doen als Gustav zometeen de kleine komt bezoeken?.vraagt Bill.
Nou ja Gustav heeft mij zelf weg gestuurd, ik hou nog wel van hem en dat weet Tom ook dat heb ik hem eerlijk gezegd vannacht.
Maar ik hou ook van Tom, en ik weet dat hij vroeger nogal fout was.
En dat weet hij zelf trouwens ook en hij heeft er sorry voor gezegd en mij beloofd dat hij mij nooit meer zo zou behandelen.
Bill kijkt Tom aan en die knikt, het is waar ik heb het haar vannacht beloofd, ik ben niet meer de Tom van die tijd.
En je weet ik heb altijd van haar gehouden en nu wil ik het goed doen.
Bill glimlacht en geeft zijn broer een schouderklop, je leert het wel hea?.
Ja ik leer het wel, ik hou echt van Raven en ik hoop dat ze me snel weer zal vertrouwen.
Raven glimlacht naar Tom en knikt zachtjes.
Laneice is ondertussen ook weer terug.
Alles goed gegaan vraagt Bill aan haar.
Ja ik krijg morgen de uitslag van het bloedprikken en dan zullen we zien wat ik onder de leden heb.
Raven keek haar aan en vroeg waar ze last van had dan.
Nou ik ben alleen maar moe, de hele dag heb ik het gevoel dat ik moet kotsen en mijn hoofd barst zowat uit elkaar.
En je tieten doen die ook pijn vraagt Raven droog.
Uhm ja eigenlijk wel zegt Laneice met een rood hoofd omdat Bill en Tom in een deuk gingen om de droogheid die er weer heerste.
Ik zou maar eens een zwangerschapstest gaan halen dan als ik jou was, in plaats van dat je de dokter lastig valt.
Bill stopte direct met lachen en Tom keek van Bill naar Laneice en weer terug.
Raven grijnsde nu alleen nog maar en trok Laneice uit de stoel en ze pakte de autosleutels.
Kom we gaan naar de drogist zei Raven lachend.
Laneice reed omdat Raven gedronken had.
Omg straks is ze zwanger zegt Bill in shock.
Wat moet ik dan doen? vraagt hij aan Tom.
Tom schiet in de lach en zegt wat is het probleem Bill?
Helemaal niks, maar ik weet niet of zij het wel aan kan. zegt Bill dan.
Hoe bedoel je dat vraagt Tom nu weer.
Nou, de 2ling is al zwaar om te verzorgen daarom hebben we ook een nanny aangenomen.
Wat als het er nu weer 2 zijn Tom?.
Dat trekt ze niet ben ik bang, ze moet ook aan haar aanvallen denken want de pillen mag ze niet gebruiken tijdens de zwangerschap.
Toms gezicht vertrekt iets maar dan zegt hij:"Laten we eerst die test eens afwachten ok?"
Ja je hebt gelijk zegt Bill dan zachtjes ik maak me druk om niks denk ik zo.
Raven en Laneice stonden bij de zwangerschapstesten en Raven keek haar ogen uit.
God we hebben maar 1 test nodig en dan hebben ze gewoon 20 verschillende.
Oeh deze word het roept ze dan luid.
Waarom word het die zegt Laneice dan.
Nou hierop kan je direct zien hoeveel weken je bent dus kom we moeten afrekenen nu wil ik het weten ook..zegt Raven lachend.
Ze betalen de test en rijden terug naar huis.
Ze zeggen niet dat ze thuis zijn maar rennen direct door naar boven en Laneice rent de badkamer in om de test te doen.
Hoelang voel je je al zo trouwens laneice?
Ow al ruim voor de tour die ze hadden hoezo??
Nou dat zou betekenen dat je bijna 2 maanden heen zou moeten zijn zegt Raven dan wijs.
Oh god, en ik had niks door. mompelt Laneice en ze komt daarna weer naar buiten zonder de test.
We moeten 3 minuten wachten zegt ze terwijl ze zich op bed laat vallen.
Wat als het er weer 2 zijn Raven? piept Laneice dan.
Ja het is mogelijk natuurlijk, vanwege Bill, maar het kan ook een keer overslaan hoor.
Laneice grijnst en zegt ja dan ben jij aan de beurt met Tom samen.
Zeg ik heb net een kind van een paar maanden oud, ik hoef er nog geen eentje hoor.zegt Raven verontwaardigd.
Ja maar ik zie jou en Tom wel kijken naar elkaar, er komen vanzelf kleine Tommies, ik weet het zeker.
Zullen we eerst maar eens kijken of er kleine Billies op de aarde gezet gaan worden?? moppert Raven en Laneice schiet in de lach.
Wil jij gaan kijken? ik durf niet piept Laneice weer.
Raven zucht en gaat de badkamer in.
Een luide gil komt uit die kamer en Laneice schiet omhoog.
Raven komt de kamer binnen gestuitert en roept alleen maar:"OMG,OMG,OMG,OMG!!!!"
Ja wat roept Laneice dan uiteindelijk.
Je bent zwanger!!!! roept Raven..
Niet! roept Laneice nu.
Raven stopt met stuiteren en kijkt Laneice droog aan,Wat staat hier dan mevr. ik weet het beter????
10 weeks Pregnant, Leest Laneice op en ze wilt ook gaan stuiteren maar bedenkt zich en knuffelt Raven dan maar.
Dan grist ze de zwangerschapstest uit de handen van Raven en rent de trap af.
Raven rent er achter aan en roept dat ze voorzichtig moet zijn op die trap!.
Laneice komt de tuin in gedenderd en Tom ziet haar gezicht en geeft Bill een schouderklop.
Goed gedaan broer!! roept hij nog.
OMG, Je bent zwanger? vraagt Bill zachtjes en Laneice knikt en de tranen beginnen te komen bij beide.
Tom staat op en loopt naar Raven en zegt gefeliciteerd lieverd met de zwangerschap van Laneice.
Jij ook oompje zegt Raven dan en ze geeft hem een kus.

Hoever ben je vraagt Bill zachtjes.
10 weken zegt Laneice terug.
Wow dat is al bijna 3 maanden gewoon.zegt Bill verbaasd.
Ja ik heb het niet eens door gehad zei ze, dit is zo anders dan met de meiden..zegt Laneice.
Gefeliciteerd lieverd fluistert Bill nu en hij kust haar teder.
Nu moeten we niet zo wilt meer zijn hoor als we gaan vrijen zegt hij snel tussen door en Laneice giechelt even.
Tom trekt Raven mee naar binnen en ze gaat met hem mee naar zijn kamer.
Wauw, zegt Raven, Laneice word gewoon voor de 3de keer mama, dat zullen haar ouders wel leuk vinden.
Ja dat weet ik wel zeker ze zijn hier al een paar keer geweest en ze zijn gek op de kleintjes.
Wie niet grinnikt Raven.
Tom trekt haar in zijn armen en knuffelt haar, Raven zou jij vanavond met me mee willen? vraagt hij dan.
Waarheen? vraagt Raven.
Ik wil je graag mee uit eten nemen en daarna misschien naar de film ofzo?
Oh dat lijkt me geweldig, ik ga even aan Laneice vragen of zij op de kleine wilt letten.
Raven wilt weg rennen maar Tom houd haar al tegen en glimlacht.
Wat?? vraagt Raven verbaasd.
Ik heb dat al gevraagd aan Laneice en Bill en ze willen met liefde op Tammy passen.
Raven glimlacht en zegt hoelaat moet ik klaar staan?
Tom grijnst dan en zegt over een uurtje.
God Tom dan mag ik wel opschieten en ze kust hem op zijn neus en spurt de kamer uit.
Tom laat zich op zijn bed vallen en kan een kleine kreet niet laten.
Hij gaat ook douchen en trekt een vale spijkerbroek aan en een halter shirt met een witte bloes erboven.
Raven is ook al snel klaar en trekt een zwart jurkje dat net boven de knie komt aan, en daaronder een paar hakken.
Ze doet het enkelbandje om dat ze van Laneice had gehad voor de geboorte van Tammy en de ketting die ze van Georg en Jessie had gekregen.
Dan een beetje mascara en ze is er klaar voor.
Laneice klopt aan en komt haar kamer binnen.
Ben je klaar vraagt ze want Tom staat op ontploffen van ongeduld beneden.
Raven draait zich om en vraagt of het niet teveel is..
Nou nee het is precies goed voor een eerste date zegt Laneice glimlachend.
Dank je wel Laneice en ze knuffelen elkaar even.
Ik vind dat je wel wat meer make up kan gebruiken zegt Bill dan.
Zeg zo slecht zie ik er toch niet uit. vraagt Raven met een pruil lip.
Neeeee zo bedoelde ik het niet roept Bill snel en pakt het oogpotlood.
Hij trekt een fijn lijntje onder haar oog en zegt zo is het beter lieverd.
Nou hop naar beneden voordat mijn broertje een zenuwen inzinking krijgt door het lange wachten.
Raven grinnikt en loopt elegant de kamer uit.
Langzaam komt ze de trap af en het eerste wat Tom te zien krijgt zijn een stel benen.
Dan komt de rest en zijn mond valt open.
Raven bijt op haar lip en blijft onzeker op de onderste tree van de trap staan.
Tom stapt dichterbij en bied zijn hand aan.
Dan stapt ze de tree af en hij geeft haar een kus op haar wang.
Je ziet er prachtig uit fluistert hij in haar oor.
Dank je wel zegt ze met rode wangetjes.
Jij ziet er ook weer fantastisch uit als ik eerlijk moet zijn.
Tom lacht en begeleid haar naar de auto waar hij haar helpt met instappen.
Net als hun de straat uit komen rijden, stopt er een taxi bij het huis...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.