Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 20
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 20
Tom is de volgende dag als eerste wakker en hij gaat snel douchen in zijn eigen badkamer.
Dan hoort hij Tammy brabbelen en hij neemt haar mee naar beneden.
Hij smeert haar een broodje en helpt haar met eten.
Raven komt als 2de haar bed uit en loopt naar het bedje van haar dochtertje.
Al snel legt ze de link bij Tom neer aangezien die er ook niet meer is, dus loopt ze in een ochtendjasje naar beneden.
Daar treft ze inderdaad Tom en haar dochter aan.
Goedemorgen liefje zegt Raven tegen Tammy die gelijk weer afgeleid is.
Ze geeft Tammy een kus en daarna krijgt Tom er ook eentje.
Dank je dat je haar al eten aan het geven bent.
Geen dank liefje zegt Tom tegen haar.
Laneice komt ook beneden met 2 stuiterende kinderen en Raven helpt laneice met het smeren van hun broodjes.
Is het gisteren goed gegaan vraagt Raven dan aan Laneice.
Ja Tammy was erg lief gisteren met Gustav.zegt Laneice nu.
Dat is mooi, al snel komt de rest ook binnen lopen en Raven gaat naast Tom zitten en Gustav gaat tegen over hun zitten.
Tom zou jij zo wat met Tammy kunnen gaan doen vraagt Raven, dan kan ik met Gustav gaan praten na het ontbijt.
Ja natuurlijk zegt Tom zachtjes.
Ik heb liever niet dat Tom wat met het haar gaat doen zegt Gustav dan hard.
Raven kijkt hem aan en legt ondertussen haar hand op Tom's rug.
Tom staat op en tilt de kleine uit de stoel en neemt haar mee de tuin in waar Laneice en Bill ook snel naartoe gaan terwijl de meisjes mee worden genomen door de nanny om kleding aan te gaan trekken.
Gustav kijkt Tom boos na en begint dan direct tegen Raven.
Ik wil niet dat je hem bij de opvoeding van onze dochter betrekt.
Ik zou niet weten waarom niet, wij zijn niet meer samen, ik kan alle hulp gebruiken en de laatste paar weken zijn hun dat voor mij geweest.
Ja maar ik ben je vriend Raven, je hoort bij mij.zegt Gustav nu hard.
Raven kijkt hem aan met grote ogen.
Wil je serieus die weg gaan bewandelen Gustav, denk je serieus dat ik nu nog een relatie met jou aan kan gaan?
Nee dus, zegt ze nog voor hij kan antwoorden.
JIJ, geloofde mij niet toen ik je vertelde dat ik niks maar dan ook niks met Dio had of heb gedaan.
JIJ, wou dat ik weg ging en het boeide je geen reet waar ik heen ging met onze dochter.
JIJ, zette mij op straat weet je nog?
IK niet jou, Ik dumpte jou niet.
JIJ had je wat in je hoofd gehaald wat totale onzin was en je geloofde alleen jou eigen waarheid.
DUS Gustav, Bill heeft mij opgevangen samen met Laneice.
En nu ook Tom.
Ja maar je weet wat hij jou vroeger heeft aangedaan, wie zegt dat hij dat niet weer gaat doen.
Daarom doen wij ook rustig aan, we hebben nog geen echte relatie, we daten nu alleen maar.
En hij slaapt bij jou roept Gustav nu pissig.
Ja dat klopt, hij ligt bij mij in bed.
Dat is omdat ik niet kon slapen, al een paar weken niet.
Ik lag alleen maar te denken hoe ik jou duidelijk kon maken dat ik nooit vreemdgegaan ben.
Ik geloof je zegt Gustav dan opeens.
NU geloof je me, eerst sodemieter je me de straat op met je dochter.
Zonder geld of wat dan ook.
En nu kom je erop terug omdat ik anders met Tom ga krijgen.
Gustav serieus, dit ga ik niet eens doen.
Wij worden niks meer samen, ik moet mijzelf nu gaan beschermen en daarbij moet ik jou uit mijn leven schrappen.
Je bent Tammy's vader en dat zal altijd zo blijven.
Maar verder wil ik niks meer met je te doen hebben.
De regeling hadden we al besproken en ik neem aan dat je het daar nu nog mee eens bent?
Gustav schudde zijn hoofd.
Nee ik ga daar niet meer mee akkoord.
Ik wil de voogdijschap over Tammy hebben.
Ik wil haar niet in de buurt van Tom hebben.
Hij is niet goed, hij is geen goede man voor jou Raven.
Raven keek hem dodelijk aan en zegt als je dit voor het gerecht gaat gooien he.
Dan komt alles uit.
De ontvoering, de mishandelingen, de verkrachtingen.
Dan raken Laneice en Jessie hun mannen ook kwijt, is dat wat je voor ogen hebt Gustav alleen maar om je gelijk te behalen?
Dan valt Tokio Hotel namelijk ook uit elkaar.
Gustav werd stil en keek naar zijn handen die op tafel lagen.
Laneice en de rest hadden alles natuurlijk gehoord en zaten wit weg getrokken op hun stoelen.
Wat als hij dat echt gaat doen? vraagt Laneice met een piep stemmetje.
Dat doet hij niet zegt Bill, hij zet het voor zichzelf dan ook op het spel.
Raven ging nog even verder omdat ze nog niet ervan overtuigd was dat hij het op zou gaan geven.
En trouwens wil je Laneice haar zwangerschap alleen laten doormaken??
Je weet dat ze moet stoppen met die medicatie dus ze kan niet alleen zijn.
Tom zegt dat is mijn meisje, soms ben ik bang dat ze slimmer is dan dat wij weten.
Laneice grijnsde natuurlijk is Raven slimmer dan jou, ze heeft elke keer aan je weten te ontkomen toen de tijd, dat betuigt toch dat ze niet gek is..
Tom grijnst en knipoogt naar Laneice.
Gustav kijkt Raven weer aan en vraagt dan:"Is Laneice weer zwanger dan??".
Ja anders zou ik dat niet zeggen Gustav, dat zijn geen dingen waar je mee moet spotten..
God, nee dat kan ik inderdaad niet doen.
Gustav kijkt Raven aan.
Ok ik laat de voogdij bij jou, maar ik wil haar af en toe wel mee kunnen nemen naar Duitsland.
Mijn familie wilt haar ook wel eens zien natuurlijk.
Daar kan ik mee leven.zegt Raven dan.
Ok hoe gaan we dat bespreken?
Nou over 2 maanden is het zomervakantie, dus misschien als je niks met de band hebt natuurlijk, kan je haar voor 3 weken meenemen.
We zullen dan allen heel goed over de kerst praten want tja, hier is er maar 1 dag kerst en in Europa 2.
Dat is makkelijk zegt Gustav dan.
Tom en Bill zijn dan bij hun ouders weet je nog.
Dus dan ben je in Duitsland das makkelijker te plannen.
Deal zegt Raven direct en ze steekt haar hand uit.
Gustav neemt haar hand aan en trekt haar dichterbij.
Ik ga je wel missen lieverd.
Ze staat nu tegen Gustav aan geplakt en ze kijk hem aan.
Daar had je eerder aan moeten denken Gustav, ik kan niet op iemand bouwen die alleen maar bang is dat ik vreemd ga en me dan nog beschuldigd en me dan nog eens op straat zet zonder dat ik maar iets heb om ons te onderhouden.
Nee ik weet dat ik fout zat, mag ik vandaag doorbrengen met Tammy?
Ik zal haar aan gaan kleden en dan zet neem je mijn auto maar en ga met haar wat leuks doen ok?
Dank je Raven en hij wilt haar een kus geven maar die komt op haar wang.
Raven loopt naar buiten weg en neemt Tammy over van Tom.
Ik kom zo terug zegt ze snel.
Raven deed Tammy kleertjes aan en zette haar even in haar bedje.
Daarna pakte ze een tas voor haar in met een schoon setje kleding en luiers met doekjes.
Ze neemt de kleine weer op en loopt naar beneden waar Gustav al staat te wachten.
Raven zet Tammy in het autostoeltje en maakt hem vast.
Gustav bedankt haar en zegt dat hij rond 6 uur terug zal zijn.
Rij voorzichtig zegt Raven alleen nog maar en ze kijkt hoe Gustav weg rijd met de kleine.
Ze loopt daarna naar binnen en loopt de tuin in.
Raven gaat bij Tom zitten en Laneice vraagt of het wel gaat.
Ja het gaat wel, zegt ze zachtjes.
Ik was heel even bang dat hij het zou gaan verknallen voor iedereen zegt Raven dan opeens.
Ja wij ook heel even, zei Bill nu.
Je hebt ons gered zegt Bill, en dat na alles wat we jullie hebben aangedaan zegt Bill weer.
Raven knikt en zegt ik kan dat niet over mijn hart verkrijgen, jullie zijn een deel van mij geworden net als dat ik een deel van jullie ben....
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.