Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 21

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:34

1347

0

269



Hoofdstuk 21

Gustav rijd de straat uit en parkeert de auto aan de kant van de weg, dan neemt hij zijn mobiel en belt naar de persoon die hem aan vliegtickets kan helpen.
Hallo Gunther, Ik heb met spoed een ticket nodig naar Duitsland.
Heb je haar Gustav? vraagt Gunther aan hem.
Ja zeker, ik heb tot 6 uur de tijd om hier weg te komen voor ze er achter komt.
Ok ik ga voor je kijken geef me heel even.zegt Gunther en hij verbreekt de verbinding.
Gustav rijd weer verder en stopt bij een parkje.
HIj neemt de kinderwagen uit de achterbak en zet Tammy daarin.
Die geniet van het zonnetje en de aandacht van haar vader..
Dan gaat de telefoon en hij neemt hem snel op.
Met Gunther hoort hij dan, over anderhalf uur gaat je vlucht dus ga maar naar het vliegveld.
Hij krijgt de nodige informatie en gaat ondertussen terug naar de auto.Tammy pruttelt tegen en wilt helemaal niet in de auto.
Nog even liefje zegt Gustav glimlachend dan zijn we weer thuis.
Mama zal snel genoeg volgen zegt hij er nog achteraan.
ALs hij bij het vliegveld aan komt zet hij de auto neer en neemt de kinderwagen er uit om daar de kleine in te zetten.
Hij pakt haar tasje en maakt die vast aan de wagen.
Hij loopt naar de balie die zijn ticket heeft en laat zijn paspoort zien.
Dan word hij naar de gate begeleid omdat hij Tammy bij zich heeft mag hij als 1 van de eerste aan boord.
Eenmaal in het vliegtuig kijkt hij op zijn horloge en ziet dat het nog maar 3 uur is en dat Raven nog niks zal vermoeden.
Even voelt hij zich schuldig maar hij zet dan toch door en het vliegtuig verlaat LA.

Als het kwart over 6 is begint Raven zich druk te maken en kijkt ze steeds uit het raam om te kijken of hij er al aan komt.
Laneice belt naar zijn mobiel en krijgt steeds de voicemail.
Ik krijg hier een heel naar gevoel bij zegt Bill zachtjes tegen Laneice.
Hij zou toch niet gedaan hebben wat ik nu denk dat hij heeft gedaan he?Vraagt Laneice aan Bill
Ik hoop het voor Raven niet maar ik heb er wel het vermoeden daar van.Antwoord Bill terug
Tom kijkt ook al bezorgd naar Raven en hij loopt naar haar toe.
Meis, hij zal zo wel komen, niet al te druk om maken lieverd, hij is een goede vader dat weet je.
Ja dat weet ik wel maar hij is weg met haar ik voel het.zegt Raven met tranen in haar ogen.
Hij had me beloofd dit niet te doen en wat doet hij? roept ze dan
Hij neemt mijn meisje mee terug naar huis.fluistert ze het laatste
Dat is helemaal niet zeker ze kunnen wel in een file staan.zegt Tom voorzichtig.
Waarom neemt hij dan zijn telefoon niet op?vraagt Raven hem dan.
Omdat hij op de weg moet letten natuurlijk.zegt Tom.
Raven knikt even en laat zich mee nemen naar de bank en word daarop neergezet door Tom.
Laneice pakt een glaasje drinken voor Raven en geeft dat aan.
Dank je, mompelt Raven met nog steeds de tranen in haar ogen.
De hele avond zit Raven gestrest op de bank en de tranen lopen over haar wangen heen.
De politie was er bij gehaald en die is als eerste gaan navragen bij het vliegveld of hij het land al verlaten had.
Na 3 uur kwamen de agenten terug en zorgden ze ervoor dat Raven op de bank zat.
Nou we hebben het nagekeken en Meneer Schäfer heeft inderdaad het land verlaten met Tammy Schäfer.zegt de agent voorzichtig.
Raven keek de man aan en kon niks zeggen.
Tom nam het woord en vroeg waar hij naartoe was gevlogen.
Naar Duitsland meneer, Berlijn om precies te zijn.
Raven keek naar Tom en begon toen te schreeuwen:"JIJ ZEI DAT HIJ EEN GOEDE VADER WAS!!,JIJ ZEI DAT HIJ DIT NIET ZOU DOEN.ik ben haar kwijt huilde ze nu.
Nee meis je bent haar niet kwijt we gaan naar haar toe zegt Tom nu.
Ik krijg haar pas terug als ik weer terug kom bij hem en bij jou uit de buurt ben zegt Raven huilend.
Dus niet sist Tom al moet ik ervoor terug verhuizen naar Duitsland,Voor jou en Tammy heb ik dat over!!!
Raven valt stil en Laneice en Bill kijken Tom ook een beetje raar aan.

Laneice je moet je rust nemen meis, ga maar naar bed ik kan toch nog niet slapen zegt Raven tegen haar.
Bill zegt dat Raven gelijk heeft en neemt haar op en gaat met haar naar boven.
Tom ga jij ook maar slapen zegt Raven nu weer ik ga zo ook naar boven.
Jij komt bij mij slapen zegt Tom dan, als ik jou in die kamer laat stort je helemaal in.
Raven knikt en volgt hem naar boven.
Hij pakt wat ze nodig heeft uit haar kamer en stuurt haar de badkamer in om zich om te kleden.
Langzaam poetst ze haar tanden en kleed ze zich om.
Als ze de badkamer uit komt kijkt ze naar Tom die in een boxer daar staat.
Waarom was je toen niet liever vraagt ze dan zachtjes, waarom moet ik nu weer door een hell vraagt ze hem weer.
Tom kijkt haar aan en zegt:'Ik wou dat ik niet zo'n lul was geweest,dan hadden wij nu gewoon een stel geweest en dan had je mijn kind nu in je armen gehad.
Dan was je nu gelukkig geweest.zegt hij als laatste.
Hij loopt op haar af en neemt haar vast.
Ik ben er nu voor je, ik weet dat het te laat is maar ik zal je steunen waar het nodig is.
En morgen gaan wij naar Duitsland en we gaan je dochter ophalen bij die sukkel vandaan.
Raven begint te snikken en Tom troost haar zo goed mogelijk.
Langzaam loopt hij nu naar het bed en zorgt dat ze gaan liggen.
Snel kruipt hij aan de andere kant erbij en trekt haar in zijn armen.
Raven valt huilend in slaap en Tom kan de slaap maar niet vatten.
Hoe kon Gustav dit nu doen, als Raven nu een slechte moeder was ok, maar dat is ze niet.
Tom start de laptop op en gaat kijken voor de volgende vlucht naar Berlijn.
De volgende dag om 10 uur in de ochtend gaat er 1 en hij boekt 2 tickets.
Om 5 uur maakt hij haar wakker en zegt dat ze zo naar het vliegveld moeten.
Raven knikt en gaat zich aankleden in de kleding die hij heeft klaar gelegd voor haar.
Tom gaat het tegen Bill zeggen en die wilt al uit bed springen om mee te gaan maar Tom houd hem tegen en zegt dat zijn vrouwtje hem nu nodig heeft.
Bill zegt dat hij gelijk heeft, let goed op haar Tom zegt hij alleen nog maar en valt weer in slaap.
Lui ding zegt Tom lachend en verlaat de kamer weer en ziet Raven dan toch in haar eigen kamer staan en de tranen lopen weer over haar wangen.
Kom lieverd, zegt Tom dan we moeten wat gaan eten en dan moeten we weg.
Hij neemt haar mee naar de keuken en fikst wat te eten voor haar.
Dan gaat haar mobiel en ze neemt zonder te kijken op:

Raven : Met Raven..
Gustav: Met mij,
Raven : Waarom Gustav, waarom heb je haar mee genomen??
Gustav: Als dit de enigste manier is om jou in te laten zien dat Tom niet de ware voor jou is dan moet dat maar..
Raven : Dit kan je niet maken Gustav, Ze is ook mijn dochter weet je wel.
Gustav: Kom naar huis lieverd, ik hou nog steeds van jou.


Raven werd pissig en ze hing op.
DE LUL!!!! schreeuwde ze nu en Tom nam haar vast en zei dat het wel goed zou komen.
Ze aten wat en vertrokken toen richting het vliegveld.
Een maal daar konden ze de tickets ophalen en inchecken.
Nadat ze wat drinken hadden gehaald moesten ze wachten tot het vliegtuig ter plaatse was.
Een uurtje later konden ze boarden en zaten ze in het vliegtuig.Het opstijgen was vreselijk deze keer.
Raven was er misselijk van en Tom had de leuning zowat tot pulp geknepen.
Na 13 uur kwamen ze eindelijk in Berlijn aan en namen ze een taxi naar haar huis.
Nadat Tom had betaald stapte ze uit.
Raven nam haar sleutel en opende de deur.
Gustav die dat natuurlijk hoorde grijnsde en liep naar de gang om Raven te begroeten.
Totdat hij zag dat Raven niet alleen was....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.