Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 22
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 22
Waarom heb je hem nu mee genomen vraagt Gustav aan Raven.
Nou waarschijnlijk omdat ze vanaf gisteren al een wrak is zegt Tom dan boos tegen Gustav.
Gustav kijkt naar Raven en ziet bloed doorlopen ogen en een wit gezichtje.
Maar snel hersteld hij zich, hij mag nu niet toegeven aan dit.
Hij moet en zal Raven terug krijgen, hij is niks waard zonder haar.
Natuurlijk is hij blij om het feit dat ze hem gewoon bij zijn dochter liet maar nu zal dat wel de laatste keer zijn geweest.
Hij kijkt Tom aan en zegt ik wil alleen met haar praten dus als jij even in de huiskamer wilt blijven wachten dan neem ik haar even mee naar boven.
Tom knikt en zie Tammy in de box zitten.
Als zij Tom ziet klapt ze in der handjes en maakt ze daarna grijphandjes omdat ze opgepakt wilt worden.
Wat hij natuurlijk ook graag doet, hij zet haar op zijn knie en ze brabbelend een end in de ruimte en Tom brabbelt maar wat mee waardoor het kind af en toe begint te lachen
Gustav had Raven mee gesleurd naar de slaap kamer en hij zette haar op het bed neer.
Luister Raven, Je weet wat Tom jou vroeger heeft aangedaan en ik weet dat ik nu helemaal niet eerlijk naar jou ben geweest over Dio.
Ik had moeten weten dat je nooit met hem wat zou doen.
Raven ik heb je gemist, ik was gewoon koppig, ik wil je terug alsjeblieft kom met Tammy bij mij terug smeekt hij nu.
Raven kijkt hem aan en weet niks te zeggen.
Ik weet het niet kwam er op een gegeven moment uit.
De vraag is nu kan ik jou vertrouwen, ik bedoel.Ik zit er niet op te wachten om over een paar maanden mijn eigen huis uit gezet te worden omdat jij mij weer niet vertrouwd.
Dat begrijp ik wel, maar waarom vertrouw je Tom nu wel opeens vraagt hij dan weer.
Nou ten eerste omdat ik altijd al van hem heb gehouden, het was wel minder nadat hij me zo had behandelt, maar de liefde is nooit helemaal weg gegaan en trouwens dat wist je al want daar ben ik altijd eerlijk in geweest.
Gustav keek naar zijn handen en begon boos te worden.
Luister zegt hij dan opeens.
Jou plaats is hier, en ik wil niks meer horen over Tom,Je stuurt hem straks naar Amerika terug en jij blijft hier.
Raven kijkt hem verbaasd aan en staat dan op.
Gustav je bent aan het flippen jongen ik denk dat ik maar beter kan gaan zegt ze dan.
Hij grijpt haar boven arm en zegt dat ze helemaal nergens heen gaat.
Even valt haar mond open en dan is ze het al snel zat.
Laat me los gek, je begint trekjes te krijgen van de oude Tom.sist ze naar hem.
Hij laat haar echter niet los en kijkt haar boos aan.
Ik roep Tom erbij hoor zegt ze dan.
Probeer het zou ik zeggen.Zegt hij dan.
Raven wilt net haar mond open doen en hij legt zijn hand op haar mond.
Hij schud zijn hoofd en Raven kijkt hem angstig aan.
Zo als jij nu even Tom weg stuurt dan maak ik Tammy gereed voor het bedje en dan hebben we de hele avond om nog even bij te praten.
Gustav dit kan je niet menen zegt ze dan.
Oh jawel hoor,Je bent weer waar je hoort te zijn.zegt hij dan.
Gustav, luister en luister goed.
Jij geloofde mij niet toen ik jou vertelde dat er niks aan de hand was tussen mij en Dio.
Jullie waren gewoon zo druk met de band dat hij mij gewoon gezelschap heeft gehouden.
Je kon niet verwachten dat ik de hele dag in het hotel zou blijven met een kind.
Ze had frisse lucht nodig en dat soort dingen.
Jij was degene die er een punt van maakte en ons het liefst op gesloten hield ondanks dat ik je eerlijk alles vertelde dat er niks was.
Je geloofde me gewoon niet.
Ok ik was dronken met hem meegegaan.
Maar jij weet net zo goed als ik dat als ik dronken ben en sex heb gehad met iemand dat ik echt niet de moeite ga nemen om wat aan te trekken.
Helaas geloofde je me niet, je veroordeelde me direct, JIJ was degene die mijn koffer inpakte zelfs die van Tammy.
JIJ was degene die me zo op straat zette in America.
ALs Bill er niet was geweest had ik daar gestaan met een kind.
Het is HIJ die mij heeft opgevangen samen met Laneice.
Tom die me heeft opgevangen als ik verdrietig was of me niet goed voelde.
Waar was jij Gustav??
Je was niet eens meegegaan naar hun huis toen de tour over was.
Je ging direct terug hier naartoe.
Dan kan je nu naar je handen gaan zitten staren maar je weet at ik gelijk heb.
Wat als ik weer hier kom wonen en ik maak vrienden.
En je gaat weer zo idioot doen, en je zet me weer op straat.
Daar kan ik toch niet op bouwen???
Dit kan ik Tammy niet aan doen.
Ik ga nu met Tammy terug naar America, we gaan via een advocaat een bezoekersregeling regelen.
En we gaan nu officieel uit elkaar als vrienden zegt Raven.
Gustav knikt en geeft haar een knuffel en een kus op haar wang.
Raven neemt ondertussen nog een koffer en gooit er nog het 1 en ander in van haar en Tammy.
Dan loopt ze naar beneden waar Tom zit met een lachende Tammy op schoot.
Ze loopt op de 2 af en kust Tammy op haar bolletje die daardoor weer lacht.
En vraagt Tom dan.
Het is geregeld ze gaat mee en ik ga als we in Amerika zijn met een advocaat regelen voor een bezoekersregeling.
Hij heeft nu eenmaal recht op omgang met Tammy.
Ja maar wat als hij haar weer mee neemt.
Doet hij niet Tom zegt Raven nu, ik heb hem heel goed duidelijk gemaakt dat hij het hier zelf naar heeft gemaakt.
Tom knikt en staat op om Tammy haar jasje aan te trekken.
Dan belt hij weer naar een taxi en ze gaan naar een hotel want ze hadden alleen maar een enkeltje naar Duitsland.
Eenmaal in de hotel kamer ligt Tammy al snel te slapen.
God ik ga ook even slapen denk ik zegt Raven gapend en Tom knikt en zegt dat hij de tickets gaat regelen en dan Bill even gaat bellen.
Raven knikt en gaat in bed liggen.
Tom heeft Tickets kunnen regelen voor overmorgen en belt nu naar Bill.
Die is blij om te horen dat ze Tammy weer terug hebben en dat Laneice dan eindelijk kan gaan slapen.
Tom en Bill praten zeker nog een uur aan de telefoon als Tammy begint te huilen.
Oh Tom je moet aan het werk lacht Bill nu en ze hangen op.
Wat is er jongedame zegt Tom dan en neemt haar op.
Ik ruik het al zegt hij lachend en hij verschoond haar luier waarna hij haar op een kleed op de grond zet met wat speeltjes erbij.
Hij gaat er zelf ook bij zitten en ze spelen samen.
Raven word wakker van de lach van Tom en kruipt uit bed.
Ze opent de deur en ziet de 2 op de grond zitten en hij kietelt Tammy terwijl die het op haar manier probeert terug te doen.
Ze glimlacht en gaat erbij zitten.
Hoi lieverd zegt Tom dan weer en drukt een kusje op haar mond.
Tammy kijkt toe met grote ogen en Raven geeft haar ook een kus en ze giert het uit van het lachen.
Tom zegt ze is wel een zoet kind.
Ja wat dat betreft is het precies haar vader, het uiterlijk heeft ze van mij.
Ben blij dat ze qua gedrag op Gustav lijkt zegt Tom.
Als ze op jou zou lijken dan word het een hel als die in de pubertijd komt.
Raven kijkt hem even aan en dan valt het kwartje.
Oh jij doelt op de tijd dat je me ontvoert had hea?
Oh ja je was en bent een pittig ding.zegt Tom lachend.
Raven grijnst ook even en Tammy die nu inmiddels 11 maanden oud is trekt zich op aan de tafel.
OH ze Staat zegt Raven zachtjes en Tom maakt snel een foto met zijn telefoon.
Raven zegt het gaat zo snel, nog even en dan zal ze haar eerste woordje zeggen.
MAMA horen ze op dat moment.
Ravens mond valt open en Tom zegt droog dat ze maar niet meer moet voorspellen want dat was wel heel creepy.
Tammy lacht en roept weer mama!!!!.
Waar is mama vraagt Tom haar dan en Tammy wijst naar Raven.
Grote meid zegt Tom en hij pakt haar op en geeft haar kusjes waardoor Tammy het weer uitgiert..
Raven zit mee te lachen en is blij dat ze haar dochter weer bij zich heeft al was ze maar 2 dagen van haar gescheiden.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.