Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 23

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:47

1453

0

328



Hoofdstuk 23

Tom neemt Tammy op en hij trekt Raven omhoog.
We gaan beneden wat eten zegt hij lachend als hij het vragende gezicht van Raven ziet.
Ze gaan naar de lift en stappen in als hij er is.
Er staat nog een stel in de lift die moeten lachen om het gezichtje van Tammy die ze trekt in de spiegel samen met haar moeder.
Tom staat ook te lachen en vind het geweldig om Raven weer in zijn leven terug te hebben, al is het niet op een eerlijke manier gegaan, maar dat hoeft Raven nooit te weten natuurlijk.
Als ze in het restaurant aan komen word er een kinderstoel bij geplaatst en krijgen ze de kaart.
Raven kiest voor Tammy een kleine macaroni en voor zichzelf spaghetti net als Tom.
Als het eten voor ons staat doet Tammy haar best om zelf te eten met het lepeltje maar al snel geeft ze dat op en eet ze met haar vingers.
Tom kijkt haar hoofdschuddend aan en lacht dan even.
Ja Tom dat heb jij vroeger ook vast gedaan zegt Raven dan tegen hem.
Hij grijnst er zijn zelfs nog foto´s van zegt hij terwijl hij een foto van Tammy neemt.
Raven begint te grijnzen en zegt dat ze dan toch maar weer eens langs zijn moeder moet gaan.
Tom kijkt haar aan met zijn ogen samengeknepen en zegt Dat dacht ik toch even niet.
Oh jawel Tommi zegt Raven, ik zal zo even bellen naar haar aangezien we hier morgen toch nog een dag zijn.
Toms ogen worden groot en hij schud zijn hoofd, alsjeblieft nee doe me dat niet aan.
Ik zou niet weten waarom niet Tom,zegt Raven dan serieus.
Nou omdat ze nog steeds boos is op me om wat ik je aan heb gedaan.
Oh hebben jullie dat nog niet uitgepraat dan?
Nee nog niet zegt hij.
Ze is trouwens ook boos geweest op Bill omdat hij mij bij Laneice en de kinderen in liet wonen.
Dus die hebben elkaar ook al een paar jaar niet gesproken.
Hoelang heb je nu al geen contact meer gehad met je moeder? vraagt ze aan Tom.
Tom kijkt haar aan en zegt bijna 5 jaar nu.
Ravens ogen worden groot en ze grist zijn telefoon uit zijn handen en verlaat de zaal.
Tom kijkt haar raar aan en ze belt het nummer van zijn moeder met haar telefoon.

Simone : Met Simone!
Raven : Hallo U spreekt met Raven.
Simone : Oh meis, hoe is het met jou dan?
Raven : Ja wel goed hoor.
Simone : Waar kan ik je mee van dienst zijn?
Raven : Nou, het zit dus zo,Ik en Gustav zijn uit elkaar en ben momenteel met Tom hier in Duitsland en ik heb net vernomen van Tom dat U nog steeds boos op hem bent na wat hij mij heeft aangedaan.
Simone : Dat klopt,Nadat Bill mij heeft uitgelegd hoe Tom jou in zijn leven heeft gekregen was ik echt boos op hem en heb ik inderdaad het contact verbroken.
Raven : Maar moet u luisteren hij mist u echt en ik heb nu een relatie met hem eerlijk gezegd en ik zou het fijn vinden als het weer goed kwam tussen jullie.
Simone : Hoe bedoel je dat je nu met Tom samen bent,wat is er dan tussen jou en Gustav gebeurd?.
Raven : Nou Gustav dacht dus dat ik vreemd ging met iemand in Amerika tijdens de mini tour, maar dat was helemaal niet zo.
Alleen gustav geloofde mij niet en heeft mij toen op straat gezet met ons dochtertje.
Uw zoons hebben mij opgevangen bij hun thuis in Amerika, hebben mij gesteund waar ik het nodig had.
En om eerlijk te zijn ben ik tot over mijn oren verliefd op Tom.
Simone : Hoe kan je nu van iemand houden na alles wat hij je heeft aangedaan!!!
Raven : Dat is iets wat ik niet kan uitleggen maar als u zou zien hoe hij met Tammy omgaat dan smelt u ook dat weet ik zeker.
Maar hij is verandert eerlijk waar, hij mist u vreselijk dat zie ik in zijn ogen.
Simone : Waar verblijven jullie momenteel?
Raven : We zitten in een hotel op het moment omdat Gustav zonder toestemming Tammy mee had genomen naar Duitsland dus ik heb haar samen met Tom weer opgehaald.
Simone : Ik ben ook in Berlijn,welk hotel zitten jullie?
Raven : We zitten in het Hilton.
Simone : Ik ben er binnen 10 minuten.
Raven : Ok. Ik zal op U wachten in het restaurant.
Simone : Tot zo Raven.
Raven : Tot zo Simone.


Raven huppelt nog net niet terug naar de eetzaal waar haar eten inmiddels koud is geworden en Tom haar een beetje boos aan kijkt.
Ok wat heb je nu weer gedaan zegt hij dan.
Helemaal niks zegt Raven verontwaardigd.
Waar is mijn telefoon dan? vraagt Tom dan weer.
Die heb ik verkocht zegt Raven droog.
Tom kijkt haar aan met grote ogen en roept dan Je maakt een geintje toch he??
Natuurlijk sukkeltje zegt ze dan en ze geeft hem terug aan hem.
Hij haalt opgelucht adem en trekt haar dichterbij.
Je bent een kleine pestkop zegt hij en hij drukt zijn lippen op die van haar.
Dan horen ze een klein kuchje en kijken ze beide op.
Mam, brengt Tom er geschrokken uit.
Simone kijkt Tom aan en vraagt of ze geen knuffel krijgt na al die tijd.
Tom staat snel op en knuffelt zijn moeder terwijl hij een traan laat lopen.
Simone huilt ook en geeft hem een kus op zijn wang.
Simone laat Tom nu los en draait zich naar Raven die voorzichtig op stond en af wachtte wat Simone zou zeggen.
Dank je dat je me hebt gebeld zegt Simone dan als ze haar tranen heeft weg geveegd.
Het al goed Simone.zegt Raven zachtjes.
Tom glimlacht en kijkt van zijn moeder naar Raven en weer terug.
Tom ik zeg dit maar 1 keer zegt Simone dan weer streng.
Als ik er ooit achter kom dat je haar weer zo behandelt als dat je in het begin hebt gedaan krijg je het met mij aan de stok.
Ze houd van jou en verpest het nu niet zegt ze als laatste.
Ik beloof het je mama zegt Tom nu.
Maar nu moet je iemand anders ontmoeten zegt hij met lichtjes in zijn ogen.
Hij neemt Tammy uit het stoeltje en laat haar aan zijn moeder zien.
Mam dit is Tammy zegt Tom zachtjes.
Dat weet ik toch Tom,Ik heb haar nog gezien toen ze nog een baby was.
God kleintje wat ben jij gegroeid zegt Simone nu tegen Tammy.
Tammy geeft een gilletje en maakt grijphandjes naar Simone.
Die begint te lachen en neemt het kleintje over.
Wat ben jij snoezig zegt ze tegen Tammy.
Die begint te lachen en duikt met haar gezichtje in de nek van Simone en geeft een knuffel.
Raven en Tom staan verbaasd toe te kijken want Tammy deed dat nooit bij vreemde mensen.
Ze heeft niet zo heel veel weg van Gustav als ik eerlijk mag zijn zegt Simone dan.
Ze lijkt op haar moeder zegt Tom trots.
Raven bloost even en Simone moet erom lachen.
Nou zullen we verder praten boven zegt Tom want deze jongedame hier moet nodig naar bed..
Papa Tom zegt Simone lachend.
Tom grijnst even en loopt vooruit.
Simone neemt de hand van Raven en slaat daarna haar arm om haar heen.
Je hebt gelijk hij houd van jou en heeft mij gemist.
Dank je wel voor het bellen zegt ze en drukt een kus op Ravens slaap.
Geen dank Simone, als ik dit eerder had geweten dan had ik eerder gebeld.
Maar waarom heb je geen contact met Bill vraagt Raven dan zachtjes.
Nou ik was boos omdat hij Tom gewoon in liet wonen bij hem Laneice,straks had hij haar wat aangedaan. zegt Simone.
Nou dan vind ik eigenlijk dat u met ons mee moet komen naar Amerika, dan kunt U de kleinkinderen ook weer eens zien.
Tom glimlacht als hij Raven dat hoort zeggen want Simone weet natuurlijk niet dat Laneice weer zwanger is.
Simone kijkt Tom aan en die kijkt haar smekend terug aan en zegt nou dan ga ik wel mee he.
Tom pakt direct zijn mobiel terwijl hij Tammy snel aan Raven heeft gegeven.
Hij besteld er nog een ticket bij en ze worden alleen dan een vlucht later gezet wat geen probleem is zodat Simone rustig haar spullen kan pakken.
Waar is Gordon eigenlijk zegt Tom dan rustig.
Die is op zakenreis zegt Simone.
Waarnaartoe vraagt Tom dan weer.
Hij is op het moment in Australië en komt als het goed is pas over 3 weken weer terug.
Jeetje dat is nogal niet een tijdje zegt Raven zachtjes.
Ik ben het niet anders gewent zegt Simone nu lachend.
De jongens waren vaak langer weg dan dat en nu ze in Amerika wonen zie ik ze helemaal niet meer, ook mede door de ruzie hoor maar toch.
Raven knikt en zegt dan dat ze Tammy op bed gaat leggen.
PAPA! roept die dan uit en iedereen kijkt verbaasd naar haar terwijl zij er alles aan doet om bij Tom te komen.
Nou als een kind jou al vertrouwd zegt Simone dan weet ik dat dit wel goed zit.
Tom kust zijn moeder op haar wang en neemt dan Tammy over en gaat haar op bed leggen terwijl hij Raven bij zijn moeder achterlaat.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.